Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt ihmeessä tapaamaan jos siihen on mahdollisuus (ja käyttäydytte asiallisesti :D). En tietenkään poikien pään sisään nää mutta luulisin että välillä olisi mukava tavata muitakin kun niitä hysteerisiä saanko koskee ootko oikee IIIIH MÄ KUOLEN -faneja.
Kiitos Miten naurettavaa että kaikista maailman asioista saan sitten TÄSTÄ ikäkriisin aikaiseksi. Nyyyh. Life's a b*tch. Itse en enää pitkään aikaan.
Mulla sellainen vihreeboleroinen pottatukka tältä keväältä aika hyvin opetti että mitä väliä mitä muut ajattelee, itselle tässä eletään eikä niille. Tätä yritän itse jatkossa noudattaa. Eikä kaiken tarvii aikuisenakaan olla niin vakavaa, sammaloitua kerkeää haudassakin. Go for it!
Kiitos sinä ihana tuntematon. Tarvitsin just tota, ja sain vähän uskoa ihmisyyteenkin takaisin. Hyvyyttä on monessa paikassa ja olet oikeassa, tuota viisautta molemmat puoliskot tarinassa opettaa. Carpe diem! Ei pelätä tätä maailmaa, missään iässä 💚
20 minuuttia H-hetkeen. Pakko sanoa, että kyllä on tunnelmallista odotella keikan alkua tähän aikaan, kun ulkona on jo hämärtynyt ja mukavan viileä.
Näköyhteyden uskon myös olevan erittäin passeli, mutta taaempana olevia faneja kyllä tulee käymään sääliksi, lava on kovin matalalla. Käärijä ilmapalloista ja saman sävyisestä valokuvausseinästä plussaa!
- Kukkapaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
@jokerman_bojan tiktokissa on videoklippi keikkabussista keikan jälkeen (varmaan jonkun instastorysta otettu) ja siellä pojat mussuttaa sipsiä ja juo limpparia Bojan mukaan lukien eikä fanityttöjä näy.
Ja bussi oli liikkeessä. Taisivat ajaa jo yöllä glasgowhun. Tänäyönäkin varmaan lähtevät ajamaan kohti lontoota, taitaa olla noin 8 h matka.
Toi tiktok oli 14h sitten.
Juren instassa oli tuo bussistoori 20 h sitte.
Eikö siellä taustalla ole yksi tyttö? Vaan kuka lienee, kuuluuko kiertueporukkaan?
Eild youthin porukassa, joku nainen, jota bkin halas.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muka nähneet yhtään klippiä B:stä jossa se olisi aidosti tippaakaan kiinnostunut yhdestäkään fanista romanttisessa mielessä?
Mistä me voidaan oikeasti tietää tuollaisia? Mä en sanoisi minkään klipin perusteella edes, että oli ihastunut K:hon. B tekee paljon asioita ja tapaa ihmisiä, me nähdään niistä klippeinä jotain 1%, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muka nähneet yhtään klippiä B:stä jossa se olisi aidosti tippaakaan kiinnostunut yhdestäkään fanista romanttisessa mielessä?
Mistä me voidaan oikeasti tietää tuollaisia? Mä en sanoisi minkään klipin perusteella edes, että oli ihastunut K:hon. B tekee paljon asioita ja tapaa ihmisiä, me nähdään niistä klippeinä jotain 1%, jos sitäkään.
Ei voidakaan, mutta viestissä kysyttiinkin klippiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B henkisesti valmis siihen, että Suomessa meet&greetissä odottaa keski-ikäisten mammojen armada?
Kylmä totuus isketään sitten vasten kasvoja, kun nimmaria tulee hamuamaan tämä nautalauma :D
Yllätys, yllätys, mutta täällä saattaa olla myös ihan Janin kanssa samanikäisiä naisia keikalla mukana.Tuskin pahastuu... ja kaiken lisäksi matematiikan ja tilastotieteen opiskelija Helsingin yliopistolta.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä mitään modea ole. Lukijat toimivat näköjään toistensa modeina miten huvittaa. Vai onko joskus ollut ja nyt heinäkuussa lomailee tai kesähessu tuuraa?
t. mode-testaaja, se parin illan takainen
Kun jokin aika sitten kysyttiin palstalaisten ammatteja, ilmoittautui joku palstan modeksi.
Minä olen ainakin joskus kirjoittanut näin.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B henkisesti valmis siihen, että Suomessa meet&greetissä odottaa keski-ikäisten mammojen armada?
Kylmä totuus isketään sitten vasten kasvoja, kun nimmaria tulee hamuamaan tämä nautalauma :D
Yllätys, yllätys, mutta täällä saattaa olla myös ihan Janin kanssa samanikäisiä naisia keikalla mukana.Tuskin pahastuu... ja kaiken lisäksi matematiikan ja tilastotieteen opiskelija Helsingin yliopistolta.
Ottakaa tehtäviä mukaan, ties vaikka auttais. 😉
Vierailija kirjoitti:
20 minuuttia H-hetkeen. Pakko sanoa, että kyllä on tunnelmallista odotella keikan alkua tähän aikaan, kun ulkona on jo hämärtynyt ja mukavan viileä.
Näköyhteyden uskon myös olevan erittäin passeli, mutta taaempana olevia faneja kyllä tulee käymään sääliksi, lava on kovin matalalla. Käärijä ilmapalloista ja saman sävyisestä valokuvausseinästä plussaa!- Kukkapaita
Kiitos väliaikaraportista, koodinimi kukkapaita! Tuli ihan itsellenikin perhosia vatsaan! Odotamme loppuraporttia huomenna innolla <3 Pidä hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellaisten perusteella on ihan turha tehdä mitään päätelmiä. B näyttää osassa noista klipeistä suoraan sanottuna tympiintyneeltä. En tiedä, mitä oikeasti ajattelee, tuo on vain mun mutuilua.
Olisiko loppukevennyksen aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellaisten perusteella on ihan turha tehdä mitään päätelmiä. B näyttää osassa noista klipeistä suoraan sanottuna tympiintyneeltä. En tiedä, mitä oikeasti ajattelee, tuo on vain mun mutuilua.
Jep, näistä klipeistä tehdään elämää elämää suurempia täällä, mutta suurin osa heidän elämästään tapahtuu niiden ulkopuolella.. Todella vähän siis tiedämme mitä heidän päässään oikeasti tapahtuu
Missä o se ruusuilla ja sydämillä kuittaava ollut koko päivän? Hän on todella sydämellinen ja hauska hahmo täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt ihmeessä tapaamaan jos siihen on mahdollisuus (ja käyttäydytte asiallisesti :D). En tietenkään poikien pään sisään nää mutta luulisin että välillä olisi mukava tavata muitakin kun niitä hysteerisiä saanko koskee ootko oikee IIIIH MÄ KUOLEN -faneja.
Kiitos Miten naurettavaa että kaikista maailman asioista saan sitten TÄSTÄ ikäkriisin aikaiseksi. Nyyyh. Life's a b*tch. Itse en enää pitkään aikaan.
Mulla sellainen vihreeboleroinen pottatukka tältä keväältä aika hyvin opetti että mitä väliä mitä muut ajattelee, itselle tässä eletään eikä niille. Tätä yritän itse jatkossa noudattaa. Eikä kaiken tarvii aikuisenakaan olla niin vakavaa, sammaloitua kerkeää haudassakin. Go for it!
Kiitos sinä ihana tuntematon. Tarvitsin just tota, ja sain vähän uskoa ihmisyyteenkin takaisin. Hyvyyttä on monessa paikassa ja olet oikeassa, tuota viisautta molemmat puoliskot tarinassa opettaa. Carpe diem! Ei pelätä tätä maailmaa, missään iässä 💚
Tulin tästä keskustelusta todella hyvälle mielelle! Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja verratkaapa K:n flirttailua fanien kanssa B:n flirttailuun niin voimme todeta ettei B halua/osaa kunnolla flirttailla faneille.
Miksi faneille pitäisi flirttailla? Kantoihan B sen pyörtyneen fanin, siis jos kantoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko K faniksi?
On se aika jokerifani kyllä. :)
Kiitos Gregor! 🙏
He delivers.
Heittäydyn Berserkiksi, jos Gregsu ei tule syksyllä Suomeen.
Ihanaa huomenta! Tässä B:n tarjoamaa klippiä tähän päivään!
https://twitter.com/koppitules/status/1681844986013261824
Sillä on niiiiin ikävä K:ta!
Juren instassa oli tuo bussistoori 20 h sitte.