Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7257134766598688026 Joku oli kommentoinu tohon videoon et meinaa laittaa Jokereiden Lontoon keikalle paidan missä on J ja B ja tekstinä:"I am a child of divorce" Jos B näkee sen paidan ni voi olla taas semmosta matskuu mikä lähtis viestillä K:lle :D
K ja B pitää hiljaisuutta yllä ja silti fanien touhut vaan pahenee. Heitä koskevassa taiteessa (tai ns. taiteessa) mennään jo itse asiaan. Enkä tiedä, onko se ihan hyvä juttu. Vähän mautonta jo ainakin osa noista piirustuksesta.
Eivät varmaan vielä ole järkyttyneitä, mutta voivat pelätä, lähteekö se tulevaisuudessa lapasesta, aletaanko mahdollisia kumppaneita maalittamaan yms. Ja varmaan kumpikin pelkää ystävyyden puolesta. Kokeeko toinen (Bojan) kohta liian nolostuttavaksi näkemiset.
Mä olin kyllä järkyttynyt siitä piirustuksesta, jonka näin tänään. Tuli mieleen kyllä, että miltä tuntuu asianosaisten nähdä noita kuvia. Sitäkin mietin, miten vaikuttaa heidän väleihinsä. Itse olen ihan pihalla siitä, kuinka yleistä tuollainen ns taide on. Onko se niin tavallista, että ihmiset eivät järkyty samalla tavalla kuin vaikkapa minä.
daniel Radcliffe eli Harry Potter joskus talk showssa kommentoi hänestä ja Draco Malfoyn näyttelijästä editoituja alaston/seksikuvia. Ihan naureskeli niille. Yhden hänelle esitellyn kuvan kertoi olevan veljensä tietokoneen taustakuvana :D Eiköhän ne pojat ihan huumorilla osaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7257134766598688026 Joku oli kommentoinu tohon videoon et meinaa laittaa Jokereiden Lontoon keikalle paidan missä on J ja B ja tekstinä:"I am a child of divorce" Jos B näkee sen paidan ni voi olla taas semmosta matskuu mikä lähtis viestillä K:lle :D
K ja B pitää hiljaisuutta yllä ja silti fanien touhut vaan pahenee. Heitä koskevassa taiteessa (tai ns. taiteessa) mennään jo itse asiaan. Enkä tiedä, onko se ihan hyvä juttu. Vähän mautonta jo ainakin osa noista piirustuksesta.
Eivät varmaan vielä ole järkyttyneitä, mutta voivat pelätä, lähteekö se tulevaisuudessa lapasesta, aletaanko mahdollisia kumppaneita maalittamaan yms. Ja varmaan kumpikin pelkää ystävyyden puolesta. Kokeeko toinen (Bojan) kohta liian nolostuttavaksi näkemiset.
Mä olin kyllä järkyttynyt siitä piirustuksesta, jonka näin tänään. Tuli mieleen kyllä, että miltä tuntuu asianosaisten nähdä noita kuvia. Sitäkin mietin, miten vaikuttaa heidän väleihinsä. Itse olen ihan pihalla siitä, kuinka yleistä tuollainen ns taide on. Onko se niin tavallista, että ihmiset eivät järkyty samalla tavalla kuin vaikkapa minä.
Toivon etteivät löydä noita ja ilmeisesti se piirroskuva oli ainakin jonkun lukon takana ettei ihan noin vaan pitäisi lyödä silmille.
Olen nuorehko, ja ollut osana erinäisiä fandomeita.. Ja kyllä tuo on suht. yleistä. JA kirjoitetaanhan heistä fanficcejäkin erilaisissa intiimeissä tilanteissa jo nyt, se on vain erilainen tapa ilmaista sama asia
Mitä pahaa on Prinsessa K:n kuvassa? Kuului poistettujen viestien joukkoon, joita taas lähti jokunen :(
https://pbs.twimg.com/media/Fz8tA72XgAAG9aE?format=jpg&name=small
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan taitaa olla melkonen viihdyttäjä (Gregorin ig stoori ja Scooby Doo), ja siis toi et aina hyväntuulinen ja jaksaa pelleillä jne.
Ja näyttää olevan tuollaki ku kotonaan! Ja tuo kielitaito! Pystyy irlantilaistenkin kans pitämään keskustelua yllä ja vitsailemaan!
Jep. Aina liikkeessä ja suu käy. Onko se ikinä väsynyt tai v*ttuuntunut, pahantuulinen.
Ainaki pystyy silloinkin hyvin välttelemään kameroita. En muista nähneeni edes semmosta kuvaa, missä ois pahantuulisen näkönen.
Kun googlettaa Bojanin, niin keikkakuvissa hymyilee, mutta aikalailla promokuvissa on totinen.
Ja löytyy tämmonen "pahis-kuvakin".
https://i.pinimg.com/564x/eb/4c/bb/eb4cbbb7e62e53d79f53e98053f3a4c6.jpg
Ja Kärtsyn kanssa tietysti hymyilee!:D
Mitähän K tuumais, kun näkis B:n näissä "pahis-pojan" meikeissä?
"You're sexy!" (en lisää pussymagnetia)
Ottais kädestä kii ja veis mukanaan lähimpään tyhjään huoneeseen ja lukitsis oven vai meniskö ne siinne horny jailiin?;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tätä jumalaisen seksikkään miehen kuvia ei ole poistanut! 😂
Sovittaisko, että jumalainen jätetään vaan bojanille!
Alkuperäisessä tweetissä luki jumalainen, mikä synonyymi sopis K:lle?
Taivaallinen? lumoava? yliluonnollinen?
B muistaakseni oli jo myös taivaallinen, tavallisen taivaallinen. Kyllä sille kärtsällekin vielä oma kuvailu löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisen K fanin taidetta, kilttiä 😊
Tämän twiitin tekijä on taiwanilainen, mutta K:n tägissä on joka päivä japaniksikin fanien viestejä :D Jos aasiassa saisi fanikunnan, niin se olisi hyvä! Siellä fanitus on omaa luokkaansa
Suomi-fanit on paljon laittanut Häärijän kautta terveisiä K:lle Japanilaisilta faneilta ja eiks siellä jollain ollut se Kärtsy-alttari?
On tuo Häärijä kyllä ihana! En tiedä onko hänellä virallista roolia, mutta hän pystyy auttamaan K:ta suodattamalla pommitetuista viesteistä tärkeimmät K:lle.. Ja suurimmat fanit tietävät, että suoran yhteyden K:hon voi saada Häärijän kautta :)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29132 kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:n ihanaa aistillista seksikkyyttä ja tyyliä 😉
Kyllä kalsareiden mainostamisesta on vielä matkaa p*rsp*no simulaatioon. 😉
Eikös täällä todettu, että housujen availukin on karseaa ja mautonta. :)
Ilmeisestisesti karseaa ja mautonta K:lle, mutta ei Janille, jonka kohdalla se on aistillista seksikkyyttä.
K hoiti muuten (olikohan Porvoon keikalla?) tosi hyvin sen yleisöstä tulleen 'housut pois' pyynnön.
K:n aistillisesta seksikkyydestä ollaan saatu nauttia kuvakaupalla.Porin keikalla yleisö huusi "housut pois".
Kärtsä tuli lavan reunalle ja avasi ylimmän napin housuistaan.
Porukat riehuivat.
Kärtsä meni puihin ja kääntyi pois.
Sanoi samalla, että mulla on niin pienikin.
Yleisöstä kuului naisen äänellä "höpö höpö"
Jäipä nakuttanaan, että varmasti jossain K18 keikalla byysat lähtee.
Sitä odotellessa.Se nyt vielä puuttuis, jos se ottaisi housut pois, kun yleisö huutais. Ois se pelkkä sirkuspellen rooli sinetöity. Kaus ois tultu siitä, kun aloin fanittaa hänrä Bojanin ihanana kultana.
Miksi ottaisi housut pois. En usko, että ottaa keikalla housunsa pois vaikka yleisö niin huutaisi. Paidattomana on alkanut riehua jo nuorena Käärijänä ihan siitä syystä, että esiintyessä tuli paita päällä kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan taitaa olla melkonen viihdyttäjä (Gregorin ig stoori ja Scooby Doo), ja siis toi et aina hyväntuulinen ja jaksaa pelleillä jne.
Ja näyttää olevan tuollaki ku kotonaan! Ja tuo kielitaito! Pystyy irlantilaistenkin kans pitämään keskustelua yllä ja vitsailemaan!
Jep. Aina liikkeessä ja suu käy. Onko se ikinä väsynyt tai v*ttuuntunut, pahantuulinen.
Ainaki pystyy silloinkin hyvin välttelemään kameroita. En muista nähneeni edes semmosta kuvaa, missä ois pahantuulisen näkönen.
Kun googlettaa Bojanin, niin keikkakuvissa hymyilee, mutta aikalailla promokuvissa on totinen.
Ottais kädestä kii ja veis mukanaan lähimpään tyhjään huoneeseen ja lukitsis oven vai meniskö ne siinne horny jailiin?;)
Tekis mieli kirjoittaa mitä tulee mieleen mut ne kaikki poistetaan kuitenkin. Mut voin sanoa et tulee mieleen yhtä sun toista härskiä. 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän twiitin tekijä on taiwanilainen, mutta K:n tägissä on joka päivä japaniksikin fanien viestejä :D Jos aasiassa saisi fanikunnan, niin se olisi hyvä! Siellä fanitus on omaa luokkaansa
Suomi-fanit on paljon laittanut Häärijän kautta terveisiä K:lle Japanilaisilta faneilta ja eiks siellä jollain ollut se Kärtsy-alttari?
On tuo Häärijä kyllä ihana! En tiedä onko hänellä virallista roolia, mutta hän pystyy auttamaan K:ta suodattamalla pommitetuista viesteistä tärkeimmät K:lle.. Ja suurimmat fanit tietävät, että suoran yhteyden K:hon voi saada Häärijän kautta :)
Häärijä on ihana muutenkin! Varsinkin arkivaatteissaan, tosi mukava ja symppis. Helposti lähestyttävä.
Vanha pusukuva väliin. Jereä niin hellästi suukotetaan. Vähän eri meininki ku Olavilla Johanneksen kanssa.
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/721751978321035264?source=sh…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Måneskin meikissä ei kyllä näytä pahalta, vaan pelkästään hyvältä
https://www.instagram.com/p/CdQC8qiN9De/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli kirjoittaa mitä tulee mieleen mut ne kaikki poistetaan kuitenkin. Mut voin sanoa et tulee mieleen yhtä sun toista härskiä. 🥵
Pidämme siis hiljaisen hetken tälle härskille ajatukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en järkyttynyt, tietyllä tapaa ne on kiihottavia. Olen silti sitä mieltä, että tuollaisia voi maalata vaikka omaksi iloksi, ihan kaikkea ei tarvitse netissä muille jakaa. Taide ja erotiikka ovat ihania asioita, mutta pohdin vaan, että voiko taiteen varjolla julkaista mitä vain? Jos siinä yhdessä kuvassa olisi vaikka Orpo ja Slovenian pääministeri, niin eikö siitä olisi noussut jo suuri kohu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen JO:n Insta liven Youtubesta ja se pituuskysymys kieltämättä veti Bojanin hiljaiseks ja muuthan siinä heti alkoi heittää vitsiä et Bojan on parimetrinen jne, eikä B itse reagoinut mitenkään, edes kavereiden vitsailuun, vaan luki seuraavan kysymyksen jo puhelimestaan. Selvästi vaivaantunut oli. 😔
Eihän B ees oo lyhyt, 178cm on tosi hyvä pituus. Mut jos hänellä jotain ongelmia on pituutensa suhteen ni toivottavasti K:n hälläväliäasenne omaan pituuteensa ois tuonu B:lle vähän itsevarmuutta.
Mut ei se ole edes 178. Lähempänä 170. Tästä on keskusteltu täällä ennenkin. Ja tietty muut jokerit on kaikki oikeesti pitkiä, paitsi Jure on ns. keskinkertainen, et varmasti voi vaivata Bojania itseään. Vaikka tuskin muita haittaa. Bändikaverit kuitenkin selvästi tiesi et vaivaantuu asiasta, koska vastasivat sen puolesta heti vitsillä.
Ei ole lähemmäs 170 cm.. K on sen pituinen ja B on huomattavasti pidempi.. Tässä on se fani, joka kohtasi B:n siellä festareilla, ja B lähti kuultuaan CCC:n:
https://www.tiktok.com/@alisa_saljnikov/video/7246557019153501446?is_fr…
Tuossa on heistä kuva yhdessä.. Kun selaa kommentteja, joku kysyi kuinka pitkä B on. Hän vastaa: olen itse 175 cm, ja hän oli minua pidempi. Veikkaisin 180-185 cm.
Bojan 180-185? No ei todellakaan ole 😂
Mitä ihmettä!Bojan on max 175 cm jos sitäkään. Siinä 178 cm tiedossa on lapinlisää. :D Ei se muuten olisi kaikkia muita miehiä lyhyempi paitsi Kärtsää. Näyttää pitkähköltä vain Jeren rinnalla joka on kyllä alle 170. Ja siis itselleni ei muuta merkitystä kuin se että pituuksien liioittelu ärsyttää. Olisivat rohkeasti mitä ovat.
Ottaen huomioon kengät, asennot, kuvakulmat yms. uskon että 178 cm on oikea mitta :) LasySLO oli tätä mieltä myös itse tavanneena
https://twitter.com/alsikgodwas/status/1681227564646293506?s=20
Tässä joku faniotos pituuskommenteilla.
B södenä, mun enkku ei riitä kommenttiinhttps://twitter.com/alsikgodwas/status/1681227564646293506?s=20
Jos tuolla naisella ois kans märkä tukka hupun alla, oisivat suht samanpitusia.
Olet täysin oikeassa, vaikka emme voi mennä kastelemaan tuon naisen hiuksia.Joten , pituus on nyt varmistettu, vaikka se oli hieman hankala "matemaattinen" tehtävä ilman Jania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Måneskin meikissä ei kyllä näytä pahalta, vaan pelkästään hyvältä
https://www.instagram.com/p/CdQC8qiN9De/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tää on niin upee kuva Bojanista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen JO:n Insta liven Youtubesta ja se pituuskysymys kieltämättä veti Bojanin hiljaiseks ja muuthan siinä heti alkoi heittää vitsiä et Bojan on parimetrinen jne, eikä B itse reagoinut mitenkään, edes kavereiden vitsailuun, vaan luki seuraavan kysymyksen jo puhelimestaan. Selvästi vaivaantunut oli. 😔
Eihän B ees oo lyhyt, 178cm on tosi hyvä pituus. Mut jos hänellä jotain ongelmia on pituutensa suhteen ni toivottavasti K:n hälläväliäasenne omaan pituuteensa ois tuonu B:lle vähän itsevarmuutta.
Mut ei se ole edes 178. Lähempänä 170. Tästä on keskusteltu täällä ennenkin. Ja tietty muut jokerit on kaikki oikeesti pitkiä, paitsi Jure on ns. keskinkertainen, et varmasti voi vaivata Bojania itseään. Vaikka tuskin muita haittaa. Bändikaverit kuitenkin selvästi tiesi et vaivaantuu asiasta, koska vastasivat sen puolesta heti vitsillä.
Ei ole lähemmäs 170 cm.. K on sen pituinen ja B on huomattavasti pidempi.. Tässä on se fani, joka kohtasi B:n siellä festareilla, ja B lähti kuultuaan CCC:n:
https://www.tiktok.com/@alisa_saljnikov/video/7246557019153501446?is_fr…
Tuossa on heistä kuva yhdessä.. Kun selaa kommentteja, joku kysyi kuinka pitkä B on. Hän vastaa: olen itse 175 cm, ja hän oli minua pidempi. Veikkaisin 180-185 cm.
Jerellähän on aina ne paksupohjaiset maiharit jalassa niin vaikea arvioida mikä hänen ja Bojanin pituusero lopulta on. Se ei ollut näyttänyt olevan kovin iso kuitenkaan esim. Tavastialla tai siinä Carpe Diem -lauluvideossa missä Bojan ottaa Jeren käsistä kiinni. Ja Jerehän on lyhyt, en usko et on kuin max. 170cm ,jos sitäkään...
Bojanillakin on yleensä paksupohjaiset kengät tai maiharit. Viisujen turkoosilla matolla klopsutteli menemään miltei korkokengissä, sellaisissa pukukengissä joissa oli varmaan 5 cm platform, käykää vaikka katsomassa video. Ymmärrän toki, että näyttää esim. valokuvissa paremmalta, kun bändin kaikki jäsenet ovat about saman pituisia.
Tässä videossa 2:20:32, jos en osannut linkata oikein:
https://www.youtube.com/live/2M0DtRFx3YI?feature=share&t=8430
Pitäskö tääkin ottaa taas tähän väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häärijä on ihana muutenkin! Varsinkin arkivaatteissaan, tosi mukava ja symppis. Helposti lähestyttävä.
Häärijän kautta Käärijä saa paljon anteeksi. Häärijä on se lutunen tyyppi, joka on kaikille aina ystävällinen ja kiltti. Häärijä kompensoi Käärijää (ainakin joskus). Häärijän seuraajat muuten kasvavat instassa ja tiktokissa. Hitaasti, mutta varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en järkyttynyt, tietyllä tapaa ne on kiihottavia. Olen silti sitä mieltä, että tuollaisia voi maalata vaikka omaksi iloksi, ihan kaikkea ei tarvitse netissä muille jakaa. Taide ja erotiikka ovat ihania asioita, mutta pohdin vaan, että voiko taiteen varjolla julkaista mitä vain? Jos siinä yhdessä kuvassa olisi vaikka Orpo ja Slovenian pääministeri, niin eikö siitä olisi noussut jo suuri kohu?
En näe näissä kuvissa mitään pahaa. Mun raja menee siinä, että jollain deep fake-ohjelmalla luotaisiin todellisen näköistä materiaalia jossa kaksi elossa olevaa henkilöä touhuisivat. Olen kai liian moderni.
Taitaa olla lävistetyt ja renkaat :D