Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Miten sen Bojanin sais mitattua huomaamatta? Ettei se ihmettele tai pahota mieltään, et joku mamma mittanauhan kanssa häärää vieressä tai viivottimen ... ? Mittanauha parempi toki et saa reisien ympärysmitatkin ....
Hankit kavereita, joiden pituus on sentin välein 170-180 cm, ja jokainen käy vuorollaan seisoskelemassa B:n vieressä Veja Campot jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tätä jumalaisen seksikkään miehen kuvia ei ole poistanut! 😂
Sovittaisko, että jumalainen jätetään vaan bojanille!
Alkuperäisessä tweetissä luki jumalainen, mikä synonyymi sopis K:lle?
Taivaallinen? lumoava? yliluonnollinen?
Aasialaisen K fanin taidetta, kilttiä 😊
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CuFqOkdtkm3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kiva assari ois.
Kuvassa Käärijä solmii kaverinsa kengännauhat. Hän tekee sen persoonallisella tavalla. Kuten joku espanjankielinen fani sanoo: tekee sen pupunkorvilla, miten söpöä tai söpöläinen hän kirjoitti.
Ai, kiva video!!! (Pieni motkotus tuosta fanisivustosta, kun paljon lainattuja kuvia, eikä yhdessäkään alkuperäisten kuvaajien tietoja. Pääsee nuoremmalta polvelta usein unohtumaan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäileekö Käärijä usein toisten insta stooreista? Oli tykännyt mun kaverin stoorista
Olen nähnyt aika paljon kuvakaappauksia faneilta siitä, kun K tykkää heidän stooreistaan :) Luulisin, että se on K:n tapa pitää yhteyttä, ja näyttää faneilleen, että hän näkee heidät. Nyt hän ei enää pysty vastaamaan läheskään kaikkiin yksityisviesteihin, niin tuo tykkääminen on varmaan nopeampi tapa antaa huomiota faneille :)
Saako leijua? K on tykännyt mun storysta ja laittoi Kiitos 🔥
T. Lingvisti
Vierailija kirjoitti:
Tämän twiitin tekijä on taiwanilainen, mutta K:n tägissä on joka päivä japaniksikin fanien viestejä :D Jos aasiassa saisi fanikunnan, niin se olisi hyvä! Siellä fanitus on omaa luokkaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollako vai eikö olla? K kuin näyttelijä lavalla, kuva Cristina Gregori Photos Facebook
https://www.facebook.com/photo/?fbid=735622238574207&set=pb.10006379311….
Tuota alkuperäisen kuvaajan profiilia ees löydy koko facebookista ja kuva aika suosittu
Siis facessa Cristina Gregori, Italian photografer based in Finland. Hänellä kolmessa erässä paljon kuvia K:n keikalta Porista. Niitä ihan parhaita kuvi, samaa tasoa kuin Tiia Öhmanilla. Christinan kuvia on paljon tullut vastaan tässä ryhmässäkin, myös niitä kuumia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäileekö Käärijä usein toisten insta stooreista? Oli tykännyt mun kaverin stoorista
Olen nähnyt aika paljon kuvakaappauksia faneilta siitä, kun K tykkää heidän stooreistaan :) Luulisin, että se on K:n tapa pitää yhteyttä, ja näyttää faneilleen, että hän näkee heidät. Nyt hän ei enää pysty vastaamaan läheskään kaikkiin yksityisviesteihin, niin tuo tykkääminen on varmaan nopeampi tapa antaa huomiota faneille :)
Saako leijua? K on tykännyt mun storysta ja laittoi Kiitos 🔥
T. Lingvisti
Oli siinä sydänkin, ei tullut kuin toinen emoji läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei tätä jumalaisen seksikkään miehen kuvia ei ole poistanut! 😂
Sovittaisko, että jumalainen jätetään vaan bojanille!
Alkuperäisessä tweetissä luki jumalainen, mikä synonyymi sopis K:lle?
Taivaallinen? lumoava? yliluonnollinen?
Eiks Taivaallinen ja Jumalainen sovi hyvin yhteen? <3
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun sydän suli sille B:n hei suomelle. En muutenkaan tiedä mitä hittoa mulle on tapahtunut, mutta oon huomannut että JOn musiikki on soinut viime aikoina täällä etenevissä määrin. Asun yksin, niin minä kai sitä aina soimaan laitan. Ja tänään sitten töissä soi päässä Plastika, vaikka se on ainoa sana jonka biisistä osaan. Pelottaa mikä tää tauti on ja kuinka pahaksi se vielä etenee. Raportti päättyy tähän.
Voi voi, tämähän on vasta alkulämmittelyä.Käy saman tien Novi Valin tai Padamin kimppuun ja nauti kuulemastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän twiitin tekijä on taiwanilainen, mutta K:n tägissä on joka päivä japaniksikin fanien viestejä :D Jos aasiassa saisi fanikunnan, niin se olisi hyvä! Siellä fanitus on omaa luokkaansa
Suomi-fanit on paljon laittanut Häärijän kautta terveisiä K:lle Japanilaisilta faneilta ja eiks siellä jollain ollut se Kärtsy-alttari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan taitaa olla melkonen viihdyttäjä (Gregorin ig stoori ja Scooby Doo), ja siis toi et aina hyväntuulinen ja jaksaa pelleillä jne.
Ja näyttää olevan tuollaki ku kotonaan! Ja tuo kielitaito! Pystyy irlantilaistenkin kans pitämään keskustelua yllä ja vitsailemaan!
Jep. Aina liikkeessä ja suu käy. Onko se ikinä väsynyt tai v*ttuuntunut, pahantuulinen.
Ainaki pystyy silloinkin hyvin välttelemään kameroita. En muista nähneeni edes semmosta kuvaa, missä ois pahantuulisen näkönen.
Kun googlettaa Bojanin, niin keikkakuvissa hymyilee, mutta aikalailla promokuvissa on totinen.
Ja löytyy tämmonen "pahis-kuvakin".
https://i.pinimg.com/564x/eb/4c/bb/eb4cbbb7e62e53d79f53e98053f3a4c6.jpg
Ja Kärtsyn kanssa tietysti hymyilee!:D
Mitähän K tuumais, kun näkis B:n näissä "pahis-pojan" meikeissä?
"You're sexy!" (en lisää pussymagnetia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7257134766598688026 Joku oli kommentoinu tohon videoon et meinaa laittaa Jokereiden Lontoon keikalle paidan missä on J ja B ja tekstinä:"I am a child of divorce" Jos B näkee sen paidan ni voi olla taas semmosta matskuu mikä lähtis viestillä K:lle :D
K ja B pitää hiljaisuutta yllä ja silti fanien touhut vaan pahenee. Heitä koskevassa taiteessa (tai ns. taiteessa) mennään jo itse asiaan. Enkä tiedä, onko se ihan hyvä juttu. Vähän mautonta jo ainakin osa noista piirustuksesta.
Eivät varmaan vielä ole järkyttyneitä, mutta voivat pelätä, lähteekö se tulevaisuudessa lapasesta, aletaanko mahdollisia kumppaneita maalittamaan yms. Ja varmaan kumpikin pelkää ystävyyden puolesta. Kokeeko toinen (Bojan) kohta liian nolostuttavaksi näkemiset.
Mä olin kyllä järkyttynyt siitä piirustuksesta, jonka näin tänään. Tuli mieleen kyllä, että miltä tuntuu asianosaisten nähdä noita kuvia. Sitäkin mietin, miten vaikuttaa heidän väleihinsä. Itse olen ihan pihalla siitä, kuinka yleistä tuollainen ns taide on. Onko se niin tavallista, että ihmiset eivät järkyty samalla tavalla kuin vaikkapa minä.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin on taas K-fanitus vienyt voiton ja käsi lipsahtanut :D
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723202131912441857?source=share
Mitä sen nänneille on tehty? Puruskeltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finland is not western country
Kuuluu Skandinaviaan Bojanin mukaan.
Mitä??? Olemmeko löytäneet heikkouden taivaallisessa Bojanissa? Maantieto? Stop the press!
Sivukommenttina, että pinkin boleron tekijä oli laittanut kuvan, jossa Häärijän keltainen bolero on valmis :) Hauska idea.
Ilmeisesti K esiintyy Kotkan meripäivillä 26.7 (lapset&nuoret) ja 27.7 (muutkin ikäluokat) suuren kysynnän vuoksi. Hänellä on viisi keikkaa neljässä päivässä nyt tuossa kohtaa.. huhhuh! Alkaa pian olla 50 keikkaa kesälle kun lisääntyy ja lisääntyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7257134766598688026 Joku oli kommentoinu tohon videoon et meinaa laittaa Jokereiden Lontoon keikalle paidan missä on J ja B ja tekstinä:"I am a child of divorce" Jos B näkee sen paidan ni voi olla taas semmosta matskuu mikä lähtis viestillä K:lle :D
K ja B pitää hiljaisuutta yllä ja silti fanien touhut vaan pahenee. Heitä koskevassa taiteessa (tai ns. taiteessa) mennään jo itse asiaan. Enkä tiedä, onko se ihan hyvä juttu. Vähän mautonta jo ainakin osa noista piirustuksesta.
Eivät varmaan vielä ole järkyttyneitä, mutta voivat pelätä, lähteekö se tulevaisuudessa lapasesta, aletaanko mahdollisia kumppaneita maalittamaan yms. Ja varmaan kumpikin pelkää ystävyyden puolesta. Kokeeko toinen (Bojan) kohta liian nolostuttavaksi näkemiset.
Mä olin kyllä järkyttynyt siitä piirustuksesta, jonka näin tänään. Tuli mieleen kyllä, että miltä tuntuu asianosaisten nähdä noita kuvia. Sitäkin mietin, miten vaikuttaa heidän väleihinsä. Itse olen ihan pihalla siitä, kuinka yleistä tuollainen ns taide on. Onko se niin tavallista, että ihmiset eivät järkyty samalla tavalla kuin vaikkapa minä.
Toivon etteivät löydä noita ja ilmeisesti se piirroskuva oli ainakin jonkun lukon takana ettei ihan noin vaan pitäisi lyödä silmille.
Onneksi lyhyenä eli 160 senttisenä naisena ei ole tätä ongelmaa, että Bojan olisi liian pitkä. In your face, tall bitches! ;)