Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että varmaan seuraavassa UMK kisassa kiva kisailla ku viime voittaja oli Käärijä, tuli kauhea hype ja suosituin esiintyjä euroviisuissa. Ei paineita...
Päinvastoin! Tulee varmasti ennätysmäärä hakemuksia ja kauhea kilpailu kuka pääsee!
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan voittas painimatsin, K vai B?
Olen varmaan vähemmistöä, mutta K. Jos olisi tietynlainen energia päällä, niin varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B, katsoo vain niitä reisiä ja käsivarsia 😂
Paitsi että K on nopea ja Olavin kouluttama 🤣
Meinaatko, että käyttäis väsytystaktiikkaa, kikattaa ja juoksee karkuun?
Käyttäjä29132 kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:n ihanaa aistillista seksikkyyttä ja tyyliä 😉
Kyllä kalsareiden mainostamisesta on vielä matkaa p*rsp*no simulaatioon. 😉
Eikös täällä todettu, että housujen availukin on karseaa ja mautonta. :)
Ilmeisestisesti karseaa ja mautonta K:lle, mutta ei Janille, jonka kohdalla se on aistillista seksikkyyttä.
K hoiti muuten (olikohan Porvoon keikalla?) tosi hyvin sen yleisöstä tulleen 'housut pois' pyynnön.
K:n aistillisesta seksikkyydestä ollaan saatu nauttia kuvakaupalla.Porin keikalla yleisö huusi "housut pois".
Kärtsä tuli lavan reunalle ja avasi ylimmän napin housuistaan.
Porukat riehuivat.
Kärtsä meni puihin ja kääntyi pois.
Sanoi samalla, että mulla on niin pienikin.
Yleisöstä kuului naisen äänellä "höpö höpö"
Jäipä nakuttanaan, että varmasti jossain K18 keikalla byysat lähtee.
Sitä odotellessa.
It's small but it grows ... when there's some nice guy...
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö oikein galluppi tehdä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GREGOR jakoi stoorin jossa Käärijä mainittu.
:DMiksi K on tuossa mainittu? Tunnustan tietämättömyyteni. Kertokoon, ken ymmärtää!
Siinä Scooby Doo julisteessa lukee jostain syystä Käärijä
Peruukkipäinen Käärijä on siinä kuvassa autokuskina
Kyllä se Kärtsä niputtais, kolmen pojan perheestä kuitenkin ja kiekkotaustalla taklaaminenkin tuttua. 😄
Vierailija kirjoitti:
Meillä noi Espanjan tytöt suunnitteli antavansa Kärtsylle jotain paikallisia herkkuja ja aikoivat itse askarrella jotain. Itse ainakin arvostaisin enemmän itsetehtyjä juttuja kuin jotain rintsikoita.Aikuisethan noita heittelee.Mun ukko ois kyllä ihmeissään jos joku heittelis niille alusvaatteita.🤣 Varmaan kävelis lavalta pois oilisi niin ihmeissään 🤣
💚🌹🌹
Ihana idea! <3 Näin toisella alustalla asiasta pohdintoja, että voiko antaa artistille ruokaa. Esille nousivat mm. tarinat, joissa joku creepy fani oli leiponut torttuun omia hiuksiaan tai jotain O____o K myös muistaakseni Porvoossa sai yleisöstä vesipullon, hörppäsi siitä ja vitsaili jotain "oho, kannattiko tehdä, oliko täs jotain tyrmäystippoja?". K kyllä vaikuttaa luottavaiselta fanejaan kohtaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B, katsoo vain niitä reisiä ja käsivarsia 😂
Paitsi että K on nopea ja Olavin kouluttama 🤣
Meinaatko, että käyttäis väsytystaktiikkaa, kikattaa ja juoksee karkuun?
Se on jääkiekkoilija nopeat jalat ja osaa
laittaa miehen seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä noi Espanjan tytöt suunnitteli antavansa Kärtsylle jotain paikallisia herkkuja ja aikoivat itse askarrella jotain. Itse ainakin arvostaisin enemmän itsetehtyjä juttuja kuin jotain rintsikoita.Aikuisethan noita heittelee.Mun ukko ois kyllä ihmeissään jos joku heittelis niille alusvaatteita.🤣 Varmaan kävelis lavalta pois oilisi niin ihmeissään 🤣
💚🌹🌹Ihana idea! <3 Näin toisella alustalla asiasta pohdintoja, että voiko antaa artistille ruokaa. Esille nousivat mm. tarinat, joissa joku creepy fani oli leiponut torttuun omia hiuksiaan tai jotain O____o K myös muistaakseni Porvoossa sai yleisöstä vesipullon, hörppäsi siitä ja vitsaili jotain "oho, kannattiko tehdä, oliko täs jotain tyrmäystippoja?". K kyllä vaikuttaa luottavaiselta fanejaan kohtaan :D
Ei kannata ainakaan pähkinää laittaa leivonnaisiin, monilla saattaa olla vaarallinenkin pähkinäallergia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29132 kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:n ihanaa aistillista seksikkyyttä ja tyyliä 😉
Kyllä kalsareiden mainostamisesta on vielä matkaa p*rsp*no simulaatioon. 😉
Eikös täällä todettu, että housujen availukin on karseaa ja mautonta. :)
Ilmeisestisesti karseaa ja mautonta K:lle, mutta ei Janille, jonka kohdalla se on aistillista seksikkyyttä.
K hoiti muuten (olikohan Porvoon keikalla?) tosi hyvin sen yleisöstä tulleen 'housut pois' pyynnön.
K:n aistillisesta seksikkyydestä ollaan saatu nauttia kuvakaupalla.Porin keikalla yleisö huusi "housut pois".
Kärtsä tuli lavan reunalle ja avasi ylimmän napin housuistaan.
Porukat riehuivat.
Kärtsä meni puihin ja kääntyi pois.
Sanoi samalla, että mulla on niin pienikin.
Yleisöstä kuului naisen äänellä "höpö höpö"
Jäipä nakuttanaan, että varmasti jossain K18 keikalla byysat lähtee.
Sitä odotellessa.It's small but it grows ... when there's some nice guy...
(like Bojan😉) oispa Käärijä osannut vaan sanoa grower not shower
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹Ihana idea! <3 Näin toisella alustalla asiasta pohdintoja, että voiko antaa artistille ruokaa. Esille nousivat mm. tarinat, joissa joku creepy fani oli leiponut torttuun omia hiuksiaan tai jotain O____o K myös muistaakseni Porvoossa sai yleisöstä vesipullon, hörppäsi siitä ja vitsaili jotain "oho, kannattiko tehdä, oliko täs jotain tyrmäystippoja?". K kyllä vaikuttaa luottavaiselta fanejaan kohtaan :D
Hyi saakeli toi hiusjuttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö oikein galluppi tehdä 😄
Ja joku vois ficcinkin kirjoittaa 😃
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Kärtsä niputtais, kolmen pojan perheestä kuitenkin ja kiekkotaustalla taklaaminenkin tuttua. 😄
Plus, että B ei naurultaan muistaisi enää toimia!
Vierailija kirjoitti:
Kun näkee Bojania noissa stooreissa ns viihdyttäjän roolissa ja kaikissa kesän klipeissä isoissa porukoissa aina juhlimassa ym niin mun mielestä on sitä merkittävämpää aatella, että hän tosiaan Liverpoolissa hengasi käytännössä vain Käärijän kanssa, ja jätti bändinsäkin hotelliin tai minne lie ja näki joka ilta hirveesti vaivaa ollakseen yhden ihmisen kanssa.
Täällä koko ajan toistetaan sitä, ettemme voi tietää mitä postausten ulkopuolella tapahtuu. Eli ei ne koko aikaa oo yhdessä hengaillu. Bojanista on paljon pätkiä myös muiden viisuedustajien ja bändinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällänen matsihan pitäis selvästi järjestää, ihan vain tutkimusmielessä... Ei haittaa vaikka kestäis useamman tunnin ;)
Ja tietysti se tulis livenä joltain kanavalta tai parempi, sinne vois pääsylippuja myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DMiksi K on tuossa mainittu? Tunnustan tietämättömyyteni. Kertokoon, ken ymmärtää!
Niin lukee, mutta MIKÄ se syy on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sydämiä vieressä :D
Se Jokereiden kädenvääntöskaba Wild Youthin kanssa oli myös hyvää viihdettä. Painista tuli mieleeni.