Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
44001/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan ainut joka ei voi kuvitella näitä aikuisia miehiä kikattelemassa, kuten täällä monesti puhutaan. Tai höpsöilemässä, ja mitä näitä ärsyttäviä lällytermejä onkaan.

Vierailija
44002/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näkee Bojania noissa stooreissa ns viihdyttäjän roolissa ja kaikissa kesän klipeissä isoissa porukoissa aina juhlimassa ym niin mun mielestä on sitä merkittävämpää aatella, että hän tosiaan Liverpoolissa hengasi käytännössä vain Käärijän kanssa, ja jätti bändinsäkin hotelliin tai minne lie ja näki joka ilta hirveesti vaivaa ollakseen yhden ihmisen kanssa.

Täällä koko ajan toistetaan sitä, ettemme voi tietää mitä postausten ulkopuolella tapahtuu. Eli ei ne koko aikaa oo yhdessä hengaillu. Bojanista on paljon pätkiä myös muiden viisuedustajien ja bändinsä kanssa.

Emme voi tietää juu, mutta kyllä se nyt käytännössä niin meni että varsinkin ekan viikon hengasi Käärijän kanssa aina kun ei ollut harkkoja tms. Vai onko montakin pätkää jossa B on iltaisin Conorin, Marcon tai Maen kanssa jossain? No mut se siitä, ollutta ja mennyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44003/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näkee Bojania noissa stooreissa ns viihdyttäjän roolissa ja kaikissa kesän klipeissä isoissa porukoissa aina juhlimassa ym niin mun mielestä on sitä merkittävämpää aatella, että hän tosiaan Liverpoolissa hengasi käytännössä vain Käärijän kanssa, ja jätti bändinsäkin hotelliin tai minne lie ja näki joka ilta hirveesti vaivaa ollakseen yhden ihmisen kanssa.

Täällä koko ajan toistetaan sitä, ettemme voi tietää mitä postausten ulkopuolella tapahtuu. Eli ei ne koko aikaa oo yhdessä hengaillu. Bojanista on paljon pätkiä myös muiden viisuedustajien ja bändinsä kanssa.

Totta! Nuo tapahtuivat kameroiden edessä. Siinä Voicen (?) haastattelussa sanoi, että, jos ei hengannut vapa-ajalla (=ei kameroita) bändinsä kanssa, oli yleensä K:n seurassa :) Varmasti tapasi muitakin, mutta itse hän kertoi että oli eniten K:n kanssa. (ellei liijoitellut jostain syystä)

Vierailija
44004/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se siinä baby seal -haastattelussa sen itsekin myönsi: "if I go outside it is usually with Käärijä." Jännä myös se, että mikseivät yhdessä menneet hengaamaan isoihin porukoihin pitämään hauskaa. Olisihan sekin ollut heille yhteistä aikaa. Viisut on kuitenkin tuhannen taalan paikka tutustua ja verkostoitua. Ja mitä ne sitten teki, kökki hotellissa vai?

Vierailija
44005/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan ainut joka ei voi kuvitella näitä aikuisia miehiä kikattelemassa, kuten täällä monesti puhutaan. Tai höpsöilemässä, ja mitä näitä ärsyttäviä lällytermejä onkaan.

Etkö? Minun ei tarvitse kuvitella, kun voin vain katsoa niitä lukemattomia klippejä, joissa he näin tekevät

Vierailija
44006/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan voittas painimatsin, K vai B?

B, katsoo vain niitä reisiä ja käsivarsia 😂

Paitsi että K on nopea ja Olavin kouluttama 🤣

Meinaatko, että käyttäis väsytystaktiikkaa, kikattaa ja juoksee karkuun?

Se on jääkiekkoilija nopeat jalat ja osaa

laittaa miehen seinälle.

B on jalkapalloilija. Sillähän oli jossain videossa Slovenian pelipaita, en tiedä oliko todellinen tilanne.

Vierailija
44007/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GREGOR jakoi stoorin jossa Käärijä mainittu.

:D

Miksi K on tuossa mainittu? Tunnustan tietämättömyyteni. Kertokoon, ken ymmärtää!

Siinä Scooby Doo julisteessa lukee jostain syystä Käärijä

Niin lukee, mutta MIKÄ se syy on?

Varmaan se alkuperäinen julkaisija (ei ollut rekon tekemä kuva) vain niputti K:n JO:n brändiin mukaan, koska ovat kavereita 

44008/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29132 kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n ihanaa aistillista seksikkyyttä ja tyyliä 😉

https://twitter.com/leopardom_/status/1680696931490709505

Kyllä kalsareiden mainostamisesta on vielä matkaa p*rsp*no simulaatioon. 😉

Eikös täällä todettu, että housujen availukin on karseaa ja mautonta. :)

Ilmeisestisesti karseaa ja mautonta K:lle, mutta ei Janille, jonka kohdalla se on aistillista seksikkyyttä.

K hoiti muuten (olikohan Porvoon keikalla?) tosi hyvin sen yleisöstä tulleen 'housut pois' pyynnön.

K:n aistillisesta seksikkyydestä ollaan saatu nauttia kuvakaupalla.

Porin keikalla yleisö huusi "housut pois".

Kärtsä tuli lavan reunalle ja avasi ylimmän napin housuistaan.

Porukat riehuivat.

Kärtsä meni puihin ja kääntyi pois.

Sanoi samalla, että mulla on niin pienikin.

Yleisöstä kuului naisen äänellä "höpö höpö"

Jäipä nakuttanaan, että varmasti jossain K18 keikalla byysat lähtee.

Sitä odotellessa.

Video on tuosta Porin keikasta nähtävillä joss ain. K sanoi aluksi tuohon 'housut pois' pyyntöön, arvanneensa, että tällainen pyyntö tuli juuri Porissa. Avasi nahkahousujen ylänapin vähän 'reteellä' otteella ja käveli lavan reunalle. Ei Käärijä mennyt mitenkään puihin. Ihan rauhallisesti kääntyi ympäri, käveli sinne deskille. Laittoi napin kiinni, sanoi ... en nyt viitti kun mulla on niin pieni muna.

Videolta on nähtävillä, miten hyvin homman hoiti hyvin luonnollisesti ilman mitään dramatiikkaa

Vierailija
44009/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan taitaa olla melkonen viihdyttäjä (Gregorin ig stoori ja Scooby Doo), ja siis toi et aina hyväntuulinen ja jaksaa pelleillä jne.

Ja näyttää olevan tuollaki ku kotonaan! Ja tuo kielitaito! Pystyy irlantilaistenkin kans pitämään keskustelua yllä ja vitsailemaan!

Jep. Aina liikkeessä ja suu käy. Onko se ikinä väsynyt tai v*ttuuntunut, pahantuulinen.

Ainaki pystyy silloinkin hyvin välttelemään kameroita. En muista nähneeni edes semmosta kuvaa, missä ois pahantuulisen näkönen.

Bojaninkin hymy hyytyi Milton Keynesin juna-asemalla kun unohti matkatavarat hotelliin ja myöhästyi lennolta.

Miten voi unohtaa matkatavarat. Toisaalta, onhan hän unohtanut itsensäkin.

Oli niin K:n lumoissa.

Vierailija
44010/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tuhmeliini pääsee kohta O:n treeniin :D

Vierailija
44011/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on Käärijän kuva. K toimii kuvassa bussikuskina.

Vierailija
44012/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että käyttäis väsytystaktiikkaa, kikattaa ja juoksee karkuun?

Se on jääkiekkoilija nopeat jalat ja osaa

laittaa miehen seinälle.

B on jalkapalloilija. Sillähän oli jossain videossa Slovenian pelipaita, en tiedä oliko todellinen tilanne.

Jossain twitterissä sanottiin että B olisi harrastanut 10 vuotta judoa.

Vierailija
44013/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on Käärijän kuva. K toimii kuvassa bussikuskina.

Äh tämä oli siis hänelle joka ihmetteli miksi Käärijä mainittu Gregorin storyssa. 

Vierailija
44014/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin vasta nyt mitä Janin instassa lukee:

Guitarrrrrist at @joker_out_official //

Professional bedroom multi-instrumentalist

ANteeksi mitä minun mielikuvituksellani tämä tarkoittaa 😳

Se tarkoittaa juuri sitä.

Jan: Erotiikka on elämäntapa

No ei hän missään vaiheessa kauhean kiltiltä ole näyttänytkään... JA hän oli siis sinkku? Ja he ei koskaan, ikinä, milloinkaan ole vahingossa napanneet ketään bäkkäriltä mukaan. En nyt oikein usko näiden poikien juttuja, anteeksi vaan ;)

Vastaan itselleni, unohdin, että Jan vapaa-ajalla silittelee vaan niitä matikkamonisteitaan. Anteeksi, ehdin jo vähän turhaan innostua.

Vierailija
44015/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä noi Espanjan tytöt suunnitteli antavansa Kärtsylle jotain paikallisia herkkuja ja aikoivat itse askarrella jotain. Itse ainakin arvostaisin enemmän itsetehtyjä juttuja kuin jotain rintsikoita.Aikuisethan noita heittelee.Mun ukko ois kyllä ihmeissään jos joku heittelis niille alusvaatteita.🤣 Varmaan kävelis lavalta pois oilisi niin ihmeissään 🤣

💚🌹🌹

Ihana idea! <3 Näin toisella alustalla asiasta pohdintoja, että voiko antaa artistille ruokaa. Esille nousivat mm. tarinat, joissa joku creepy fani oli leiponut torttuun omia hiuksiaan tai jotain O____o K myös muistaakseni Porvoossa sai yleisöstä vesipullon, hörppäsi siitä ja vitsaili jotain "oho, kannattiko tehdä, oliko täs jotain tyrmäystippoja?". K kyllä vaikuttaa luottavaiselta fanejaan kohtaan :D 

Juu tytöt ihan ostaa jotain mikä on paketissa.Eivät itse leivo ja ovat ihan järjissään 🤣 toisin kuin minä 😛

Varasin tatuointi ajan.Mulla on noita sugarskull ja muita sen tyyppisiä kuvia ja ajattelin morphata K kauniit kasvot jotenkin yhteen skullin kanssa.Saa nähdä mitä siitä tulee. Tai sitten otan jotain ihan muuta.

Nyt päivän viimeinen palaveri. Palaillaan 💚🌹🌹

Vierailija
44016/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että jos B olisi suomalainen niin hänen nimi olisi Taisto 😀

Bojan (, ) on eteläslaavilainen miehen etunimi, joka tulee taistelua tarkoittavasta sanasta boj.

Vierailija
44017/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se siinä baby seal -haastattelussa sen itsekin myönsi: "if I go outside it is usually with Käärijä." Jännä myös se, että mikseivät yhdessä menneet hengaamaan isoihin porukoihin pitämään hauskaa. Olisihan sekin ollut heille yhteistä aikaa. Viisut on kuitenkin tuhannen taalan paikka tutustua ja verkostoitua. Ja mitä ne sitten teki, kökki hotellissa vai?

Voi siellä hotellissa muutakin tehdä kun kökkiä...*wink wink*

Vaikka tökkiä -- *mikistä vedetään piuha irti*

Vierailija
44018/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö? Minun ei tarvitse kuvitella, kun voin vain katsoa niitä lukemattomia klippejä, joissa he näin tekevät

No minusta niissä ei oo kikattelua ja höpsöilyä, ihan hauskanpitoa vaan. Pikkutytöt kikattelee ja höpsöttelee ja söpöstelee.

Vierailija
44019/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista et oot. Ja ehkä myös ainut aikuinen ihminen joka käyttää sanaa 'lälly".

Vierailija
44020/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että jos B olisi suomalainen niin hänen nimi olisi Taisto 😀

Bojan (, ) on eteläslaavilainen miehen etunimi, joka tulee taistelua tarkoittavasta sanasta boj.

Joo, täällä kehiteltiin Ankkalinnan hahmot Taisto Kukkala ja Rääkijä <3

Ketju on lukittu.