Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
4281/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, on kuulkaa harjoiteltu hetki tuota Kärtsärin tyttiksen videota..sitä on Kärtsärikin ihmetellyt silmä kovana...

Vierailija
4282/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sloveniassa on vaan 2 milj ihmistä, että se että Suomessa kuunnellaan enemmän ei ole ihmeellistä

No ei taida muut slovenialaiset artistit olla kovassa huudossa Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4283/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloveniassa on vaan 2 milj ihmistä, että se että Suomessa kuunnellaan enemmän ei ole ihmeellistä

No ei taida muut slovenialaiset artistit olla kovassa huudossa Suomessa?

Oletko vajaa?

Vierailija
4284/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tipuin tähän kaninkoloon reilu viikko sitten ja kyllä K&B on pelastanut mun elämän!

Elämässä on vielä hyvää ja kaunista ja ihanaa ja romantiikkaa jäljellä! Vaikka ei olisikaan totta niin silti!

Itse B on ihan liian feminiininen ja kaunispoika mun makuun, K on kyllä superhottis mut en kyllä silti hänestä näe eroottisia unia, enkä haaveile hänestä. Yhdessä ovat niin ihania että olen ihan addikti!!

Jotain aitoa tykkäämistä tässä on. Pakko olla. Ihan sama missä mielessä, ei mulle mitään väliä.

Samaa Ihanaa sykähdyttävää fiilistä oli esim. Elokuvassa Holiday ja jälkikäteen tuli ilmi että Judella ja Diazilla oli aito suhdeseikkailu siinä samalla.

Kyllähän me ihmiset ollaan isolta osata ohjelmoitu niin että tunnistetaan kun on kyse näyttelystä tai aidosta tunteesta. Ohan se tärkeä taito evolutiivisesti ihan parinmuodostuksenkin kannalta. Näin ainakin haluan uskoa.

Tässä maskuliinisempaa Bojania sulle jos vaikka saataisiin sinutkin aivopestyä Bojan-leiriin

Tää on IHANA! Mikä ääni ja karisma ja voltti 🔥

Voi ei, tääkö tää mystinen zitti bueno nyt oli...nyt oli pettymys

Miten joku voi pettyä tuohon performanssiin.😆 Hyvät hyssykät sentään. Tuo mies on niin kuuma että ei mitään järkeä tossa esityksessä

Niinpä! Katoin sadannen kerran ja huomasin lopussa, että olin hengittämättä!

Katsomiskerrat on nyt mennyt yli miljoonan. Ihan järjetön esitys ja toi voltti vielä. On niin eri Bojan kuin jokereissa, ettei meinaa tunnistaa.

Tuollanen se varmaan on Kn seurassa silloin, kun kamerat eivät kuvaa

Vierailija
4285/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suosittu Bojan& Joker Out on Sloveniassa? Ja ketkä ovat hänen julkkisvanhempansa?

Julkkisvanhemmat on mulle mysteeri, mutta Joker Out on menestynyt ja sitä kautta varmaan suosittu Sloveniassa: https://en.wikipedia.org/wiki/Joker_Out#Awards_and_nominations

Se on kuitenkin huvittavaa, että bändiä kuunnellaan tällä hetkellä enemmän Suomessa

Mä kuuntelen Joker outia ihan vain Bojanin äänen takia.🙈

Sama täällä ja laulaminen sujuu sillä niin helpontuntuisesti.

Vierailija
4286/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Gregorilta tullut tänään mitään vihjailevaa vai onko sillä vapaapäivä?

Vierailija
4287/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tipuin tähän kaninkoloon reilu viikko sitten ja kyllä K&B on pelastanut mun elämän!

Elämässä on vielä hyvää ja kaunista ja ihanaa ja romantiikkaa jäljellä! Vaikka ei olisikaan totta niin silti!

Itse B on ihan liian feminiininen ja kaunispoika mun makuun, K on kyllä superhottis mut en kyllä silti hänestä näe eroottisia unia, enkä haaveile hänestä. Yhdessä ovat niin ihania että olen ihan addikti!!

Jotain aitoa tykkäämistä tässä on. Pakko olla. Ihan sama missä mielessä, ei mulle mitään väliä.

Samaa Ihanaa sykähdyttävää fiilistä oli esim. Elokuvassa Holiday ja jälkikäteen tuli ilmi että Judella ja Diazilla oli aito suhdeseikkailu siinä samalla.

Kyllähän me ihmiset ollaan isolta osata ohjelmoitu niin että tunnistetaan kun on kyse näyttelystä tai aidosta tunteesta. Ohan se tärkeä taito evolutiivisesti ihan parinmuodostuksenkin kannalta. Näin ainakin haluan uskoa.

Tässä maskuliinisempaa Bojania sulle jos vaikka saataisiin sinutkin aivopestyä Bojan-leiriin

Tää on IHANA! Mikä ääni ja karisma ja voltti 🔥

Voi ei, tääkö tää mystinen zitti bueno nyt oli...nyt oli pettymys

Miten joku voi pettyä tuohon performanssiin.😆 Hyvät hyssykät sentään. Tuo mies on niin kuuma että ei mitään järkeä tossa esityksessä

Makuasioista ei voi kiistellä. Itse kun olen keski-ikäinen niin näen söpön pojan joka voisi olla jonkun kaverini lapsen poikaystävä. Kuumuus tulee vain suhteessa Kärtsyyn. Ilmeet, hymyt, hämmennys ja halu koskettaa. Käärijä taas on jotenkin käsittämättömän karismaattinen ja kuuma yhdistelmä Mr. Beaniä ja jotain seksisymbolia. Ei tämä vain iästä johdu vaan Bojanin olemus on minusta kuin Justin Bieberillä. Juuri tuosta Zitti e Buoni -pätkässä vertautuu minusta epäedullisesti alkuperäiseen esittäjään.

Vierailija
4288/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh, on kuulkaa harjoiteltu hetki tuota Kärtsärin tyttiksen videota..sitä on Kärtsärikin ihmetellyt silmä kovana...

Tarkoitat Meghania?

Vierailija
4289/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaako sekin sitti i puenon?

Vierailija
4290/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan ei varmaan koskaan toivu tuosta Käärijäretkestä..varmaan paljon ns kovempi juttu ollut Bojanille, huomaahan tuon..

Vierailija
4291/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Gregorilta tullut tänään mitään vihjailevaa vai onko sillä vapaapäivä?

Jokeroutilla näköjään haastattelu. Vitsi toi Bojan on HOTTIS 🤩

Vierailija
4292/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen ihku romanttinen pikku läppä loppuisi äkkiä, jos Till setä päättäisi haluta Käärijän. Se on sitten kunnon toimintaa, eikä mitään hihihihi fiilistelyä.

Vierailija
4293/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on keskenkasvuinen. Olisin ollut häneen lääpällään 14-veenä. Nykyään kiitos mielummin viiskyppinen karhu kun parikymppinen peura rusakonsilmillä. Lauloi Zittiä tai ei. Kolmekymppinen riehakas puppy-koira vihreässä bolerossa pitkällä kielellä käy myös😏

Vierailija
4294/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto ku tuli tiktokissa vastaan just videon pätkä missä näkyy Käärijän käsi (sormuksista tunnistaa) antamassa kortsupaketin tai siis yhen kortsun Bojanille. K:n käsi hipelöi samalla Bojanin sormia, ja sit B virnistää viekkaasti kameralle. En tajua miten noi jaetaan tiktokista. Siis vitsillä tehty juu juu, mut kuuma.

Vierailija
4295/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollanen ihku romanttinen pikku läppä loppuisi äkkiä, jos Till setä päättäisi haluta Käärijän. Se on sitten kunnon toimintaa, eikä mitään hihihihi fiilistelyä.

Tillillä on ainakin kunnon kokoelma erivärisiä ja muotoisia vempaimia. Ei riitä pari isoa jätesäkkiä niiden kantamiseen.

Vierailija
4296/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tillillä on ainakin kunnon kokoelma erivärisiä ja muotoisia vempaimia. Ei riitä pari isoa jätesäkkiä niiden kantamiseen.

Meinaatko että hän marssii niiden kanssa Käärijän 20 neliöiseen asuntoon vai?

Vierailija
4297/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote

=Vierailija]Miksi Bojanin Instastoryssa on kuva hevosesta kolmen vuoden takaa?

Osoittautuu varmaan, että B on huipputaitava ratsastaja.

Ja rakastaja ...

Vierailija
4298/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei varmaan koskaan toivu tuosta Käärijäretkestä..varmaan paljon ns kovempi juttu ollut Bojanille, huomaahan tuon..

Voi olla, mutta kuka pyysi kenet käymään luonaan?

Vierailija
4299/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä taitais Käärijä saada elämänsä kyydit, jää venäläiset kovisneidot kakkoseksi.

Vierailija
4300/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Till tullut tänne viedäkseen Käärijän mennessään? Vie mukanaan ja pitää maskottina. No onneks ei oo Kärtsyli kotona huh.

Ketju on lukittu.