Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kuinka suosittu Bojan& Joker Out on Sloveniassa? Ja ketkä ovat hänen julkkisvanhempansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ja Bojan ansaitsisi kunniakirjan tai jonkun diplomin av-mammojen eroottisen elämän piristämisestä.
Samaa mieltä. On ollut ihana heittäytyä näihin tunteisiin. Halutkin herää 🙈
Mulle tämä koko Käärijäkeissi nämä kirjoittelut mukaan lukien on tuonut jostain käsittämättömästä syystä rohkeutta ja iloa. Mulla on lähipiirissä ikävä henkilö, jolla on ollut minuun yliote vuosikausia. Nykyään sanon hänelle vastaan, eikä mua niin vaan nujerreta enää. Jollain kummalliselta tavalla tämä voima kumpuaa tästä viisukevään kokonaisuudesta. Tää on herättänyt mua eloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tipuin tähän kaninkoloon reilu viikko sitten ja kyllä K&B on pelastanut mun elämän!
Elämässä on vielä hyvää ja kaunista ja ihanaa ja romantiikkaa jäljellä! Vaikka ei olisikaan totta niin silti!
Itse B on ihan liian feminiininen ja kaunispoika mun makuun, K on kyllä superhottis mut en kyllä silti hänestä näe eroottisia unia, enkä haaveile hänestä. Yhdessä ovat niin ihania että olen ihan addikti!!
Jotain aitoa tykkäämistä tässä on. Pakko olla. Ihan sama missä mielessä, ei mulle mitään väliä.
Samaa Ihanaa sykähdyttävää fiilistä oli esim. Elokuvassa Holiday ja jälkikäteen tuli ilmi että Judella ja Diazilla oli aito suhdeseikkailu siinä samalla.
Kyllähän me ihmiset ollaan isolta osata ohjelmoitu niin että tunnistetaan kun on kyse näyttelystä tai aidosta tunteesta. Ohan se tärkeä taito evolutiivisesti ihan parinmuodostuksenkin kannalta. Näin ainakin haluan uskoa.
Tässä maskuliinisempaa Bojania sulle jos vaikka saataisiin sinutkin aivopestyä Bojan-leiriin
Tää on IHANA! Mikä ääni ja karisma ja voltti 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten, että manageri päivittää tuota jokeroutsubs-tiliäkin. Kertoi Joker outin live-esityksessä kun joku kysyi asiasta :)
Oikeesti?😳 Mitä hittoa..
Aikamoista kun siellä just oli esim. se haastis missä b kertoi ihan "lätkävaimona" siitä paidasta ja kommenteissa "aww he's so in love" ja luoja tykkää (eli tilin haltija) 🤪
Mitä ne 4 paitaa oikein on ja kuka ne valmisti, kun niiden lahjoittamiseen suhtaudutaan niin kuin se olisi tosi merkittävä ele. Ainakin Pasi-nimi viittaa siihen Kärtsän UMK:n alun salanimeen, kun ehdokkaita ei ollut vielä julkistettu. Mietin vaan, antoiko K tässä Bojanille oikeasti jotain merkityksellistä vai vaan suunnilleen siivosi vaatekaappinsa sisältöä.
Ilmeisesti kaksi muuta paitaa ovat cha cha cha -kappaleen kahdella säveltäjällä. Eli aika merkittävä ele antaa Bojanille neljäs!
Kiitos tiedosta! Ei tuo kaapin siivoukselta kuulosta. Mistä tuo tieto löytyy? Tiedätkö ovatko nuo UMK:hon liittyvä juttu vai esim. K:n kaveripiirin tekosia?
Tieto on toisen säveltäjän instatililtä. Keskenään ovat ilmeisesti paidat painattaneet. En sitten tiedä kenelle se neljäs alun perin painatettiin. Varmaan Loreenille lohdustuspalkinnoksi kakkossijasta :D
Instan kuvassa kolme paitaa on Liverpoolissa jonkun kolmikon päällä. Mielestäni kukaan näistä ei ole cha cha chan säveltäjä, mutta selvästi ovat siis käärijän porukkaa. En ole näihin niin perehtynyt. Mutta eiköhän se neljäs ollut siis nimenomaan Käärijän oma paita, ja nyt se on Bojanilla <3
Mitenkähän Kärtsärin pää kestää tämän megasuosion, eihän varmaan kukaan missään varautunut, että suosiosta tulee maailmanlaajuinen... toivottavasti kaikki menee hyvin.
Missä kaikkialla tätä Kärtsäri -Bojan-satua seurataan, onko tietoa?
Bojanin ilme, kun Käärijä kysyy laivasta, että Titanic? 🥰
Ihan mahtava reaktio
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suosittu Bojan& Joker Out on Sloveniassa? Ja ketkä ovat hänen julkkisvanhempansa?
Julkkisvanhemmat on mulle mysteeri, mutta Joker Out on menestynyt ja sitä kautta varmaan suosittu Sloveniassa: https://en.wikipedia.org/wiki/Joker_Out#Awards_and_nominations
Se on kuitenkin huvittavaa, että bändiä kuunnellaan tällä hetkellä enemmän Suomessa
Antoiko käärijä hänen oman paitansa bojanille kuinka sööttiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän Kärtsärin pää kestää tämän megasuosion, eihän varmaan kukaan missään varautunut, että suosiosta tulee maailmanlaajuinen... toivottavasti kaikki menee hyvin.
Missä kaikkialla tätä Kärtsäri -Bojan-satua seurataan, onko tietoa?
Voi olla et pitää pojan huilata aina välillä ja varmaan syksyllä taas kaukoloma kutsuu, on varmaan aivan loppu ton keikkakesän ja muun hullunmyllyn jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierail8ija kirjoitti:
Jos Till avaa tän ketjun ja kattoo että mitä hvettiä, millainen fanipoika hänellä on...että tolle pitää antaa vähän isän kädestä 🔥😋😁
Kuumottaa...!
Meghan saattaa parhaillaan olla todistamassa melkoista frustraatioreaktiota maailman toisella puolen, mieshän on kuin aivan muualla.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on kyllä saanut hyvät kortit ja kaiken lisäksi myös pelannut korttinsa oikein
- Rikkaat julkkisvanhemmat, mutta silti B ei vaikuta hemmotellulta tai ylimieliseltä
- Selvästi tietoinen omasta viehätysvoimastaan, mutta ei kuitenkaan kusipäisellä tavalla
- Korkeakoulutettu kielinero, mutta hengailee luontevasti täysin erilaisista taustoista tulevien kanssa
- Taitava laulaja ja esiintyjä, joka myös itse osallistuu biisien tekoon
- Naapurinpoika ja kuuma karismaattinen mies samassa paketissa
- Valmis aina pelleilemään, mutta kuitenkin käyttäytyy kohteliaasti ja kunnioittavasti
- Teinitytöt tykkää, av-mammat tykkää, homot tykkää, Käärijä tykkääJoitain ihmisiä onni suosii, ei voi muuta sanoa 😂
Hyvin olet saanut kootuksi hänen ihanuutensa kaikki puolet. Tästä tulikin mieleen se aiemminkin esillä ollut kysymys K: n karisman riittävyydestä. Siis toisena osapuolena kielitaidoton amis Vantaalta, jolla mahdollisesti kyseenalaisia hörhöuskomuksia ja valttinaan rosoinen aitous. Tällainen kuvio olisi hylätty epäuskottavana missä tahansa käsikirjoituksessa.
Pretty woman oli aikansa katsotuin elokuva. Erilaisista lähtökohdista olevien rakkaustarinat ovat aina kiehtoneet yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Rikkaat julkkisvanhemmat, mutta silti B ei vaikuta hemmotellulta tai ylimieliseltä
- Selvästi tietoinen omasta viehätysvoimastaan, mutta ei kuitenkaan kusipäisellä tavalla
- Korkeakoulutettu kielinero, mutta hengailee luontevasti täysin erilaisista taustoista tulevien kanssa
- Valmis aina pelleilemään, mutta kuitenkin käyttäytyy kohteliaasti ja kunnioittavasti
- Teinitytöt tykkää, av-mammat tykkää, homot tykkää, Käärijä tykkääJoitain ihmisiä onni suosii, ei voi muuta sanoa 😂
Hyvin olet saanut kootuksi hänen ihanuutensa kaikki puolet. Tästä tulikin mieleen se aiemminkin esillä ollut kysymys K: n karisman riittävyydestä. Siis toisena osapuolena kielitaidoton amis Vantaalta, jolla mahdollisesti kyseenalaisia hörhöuskomuksia ja valttinaan rosoinen aitous. Tällainen kuvio olisi hylätty epäuskottavana missä tahansa käsikirjoituksessa.
K:lla on kyllä karismaa vaikka muille jakaa. Vai meinaatko että 500000 instaseuraajaa tuli ihan muuten vaan 😂
Höh, aina mut ymmärretään väärin, kai nyt joku vois myöntää täällä, että on ajatellut tuota heidän suurta eroaan lähtökohdissa. Kiitos, kun muistutit Kärtsän karismasta!😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pretty woman oli aikansa katsotuin elokuva. Erilaisista lähtökohdista olevien rakkaustarinat ovat aina kiehtoneet yleisöä.
Titanicissa myös, tosin B & K roolit toisinpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkisvanhemmat on mulle mysteeri, mutta Joker Out on menestynyt ja sitä kautta varmaan suosittu Sloveniassa: https://en.wikipedia.org/wiki/Joker_Out#Awards_and_nominations
Se on kuitenkin huvittavaa, että bändiä kuunnellaan tällä hetkellä enemmän Suomessa
Mistä tämä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tipuin tähän kaninkoloon reilu viikko sitten ja kyllä K&B on pelastanut mun elämän!
Elämässä on vielä hyvää ja kaunista ja ihanaa ja romantiikkaa jäljellä! Vaikka ei olisikaan totta niin silti!
Itse B on ihan liian feminiininen ja kaunispoika mun makuun, K on kyllä superhottis mut en kyllä silti hänestä näe eroottisia unia, enkä haaveile hänestä. Yhdessä ovat niin ihania että olen ihan addikti!!
Jotain aitoa tykkäämistä tässä on. Pakko olla. Ihan sama missä mielessä, ei mulle mitään väliä.
Samaa Ihanaa sykähdyttävää fiilistä oli esim. Elokuvassa Holiday ja jälkikäteen tuli ilmi että Judella ja Diazilla oli aito suhdeseikkailu siinä samalla.
Kyllähän me ihmiset ollaan isolta osata ohjelmoitu niin että tunnistetaan kun on kyse näyttelystä tai aidosta tunteesta. Ohan se tärkeä taito evolutiivisesti ihan parinmuodostuksenkin kannalta. Näin ainakin haluan uskoa.
Tässä maskuliinisempaa Bojania sulle jos vaikka saataisiin sinutkin aivopestyä Bojan-leiriin
Voi ei, tääkö tää mystinen zitti bueno nyt oli...nyt oli pettymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot muuten oikeassa, olin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tääkö tää mystinen zitti bueno nyt oli...nyt oli pettymys
Miten joku voi pettyä tuohon performanssiin.😆 Hyvät hyssykät sentään. Tuo mies on niin kuuma että ei mitään järkeä tossa esityksessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä kaikkien toistama kielinerous tulee ilmi? Olen googlannut 20 kertaa saadakseni tietää mitä kieliä hän puhuu, mutta enpä ole saanut selville muuta kuin että romaniaa ja espanjaa taitaa puhua englannin ja sloveenin lisäksi.
Hän on ilmeisesti taustaltaan serbi. Eli hän puhuu sloveniaa, serbiaa, englantia, espanjaa, romaniaa (?) ja lisäksi vaikuttaa oppivan helposti muitakin kieliä, kuten italian Zitti e buoni -coveria varten. Suomeakin hän on tuntunut oppivan todella nopeasti. Kyllä tuo minusta kielineron kriteerit täyttää, mutta toisaalta itse puhun hyvin vain suomea ja englantia
Jossain Jokereiden esittelyissä oli, että Bojanin kielitaito on sujuva slovenia, englanti, serbia, kroatia, bosnia ja espanja. Ilmeisesti puhuu myös jonkun verran romaniaa ja joku mainitsi aiemmin myös saksan. Tosi lahjakas kaveri. Kaikilla bändiläisillä on muuten korkeakoulututkinto ja vähimmillään osaavat slovenian lisäksi sujuvasti englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto?
Okei, saatan olla hieman väärässä. Bändillä on Spotifyn mukaan eniten kuuntelijoita Helsingissä (135 000), sitten Varsovassa (48 000), Lontoossa (38 000), Tukholmassa (34 000) ja Oslossa (30 000). En tiedä mistä maakohtaiset tilastot löytää, mutta kyllähän ton Helsingin kuuntelijamäärien perusteella voisi olettaa, että muuallakin päin suomea se on melko suosittu mutta ei vaan näy Spotifyn tilastossa, jossa on viisi kaupunkia.
Ja tähän ku liittäs sen Kärtsärin massukuvan ja vähän hölmistyneen ilmeen, ja sit Bojanin kuvan viereen ... 😶