Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
4181/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on moneen kertaan painotettu että yksityiset henkilöt pois ketjusta eli heistä ei puhuta, ei haluta että ketään kohtaan levitetään vihaa.

Musta taas Kärtsän tyttis, tuo kolmas pyörä vuosisadan rakkaustarinan tiellä, tuo tarinoihin lisää draaman kaarta ja mielenkiintoa kuin pelkkä B&K:n katseiden ja kosketusten ylianalysointi. Toki hyvä puhua hänestä vain yleisellä tasolla eräänlaisena fiktiivisenä hahmona, eikä mennä esim. tosielämän henkilön ulkonäön tai taustan kommentointiin.

Täysin samaa mieltä!!!

No tää on silti vähän kyseenalaista tuoda keskusteluun yksityishenkilö joten ne voisi kyllä jättää pois silti koska tuossa lähtee aina joillakin herkästi käsistä

Vierailija
4182/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOS te pervot haluaisitte Käärijälle HYVÄÄ niin te ETTE PILAISI SEN HYVIN ALKANUTTA MAAILMANVALLOITUSTA sillä että kylvätte tota teidän homofantasiaanne JULKISESTI.

Jotkut nuoret fanit kun lukee näitä teidän juttujanne ja uskoo kaiken mitä netistä lukee niin saattaapa loppua heidän fanituksensa siihen.

Nuoret tytöt kun haluaa ihailla "rokkitähtiä" miehekkäinä ja seksikkäinä, eikä minään kaappihomoina.

Joo, ainahan sitä voi puolustella, että ei näitä kukaan lue tai homoudessa ei ole mitään pahaa (ei olekaan), tai että jossain muuallakin suolletaan samanlaista sontaa, tai ei pidä uskoa kaikkea mitä netistä lukee. Tiedetään.

Mutta miksette luo wa-ryhmää keskenänne ja kirjoittele yksityisesti näitä fantasioita??

Ja sitten vielä. Mistä te tiedätte vaikka noi alapeukut olis ite Kärtsän laittamia???!!!

Te vaan teette omia johtopäätöksiänne että sitä ei haittaa vaikka siitä yritetään julkisesti leipoa jotain mitä ei ole.

Ettekö te tajua, että koska maailman euroviisuväki on suuntautumiseltaan monipuolista sakkia, (ja K on suvaitsevainen ihminen ja kertonut, että hänellä on useita homoystäviä), niin noi bromance-jutut liittyi myös äänestäjien liehittelemiseen.

Varmasti on aitoa heidän ystävyytensä, (ja voihan sitä ihastuakin toisen ihmisen menestykseen, tekemiseen, lookiin, olemukseen jne. sukupuolesta riippumatta, mutta homous EI OLE pelkkää halailua tai teidän hehkuttamia kaulasuukkoja vaan jotain ihan muuta..)

Ja ootte kyllä pihalla kuin lumiukot jos uskotte, että ihminen, joka on elämänsä tärkeimmässä hetkessä ja tilanteessa miljoonien ihmisten edessä lavalla, niin hajottaisi edellisenä iltana (tai edes viikolla) pers**nsä (jos olette koskaan harrastanut an**lisek*iä niin tiedätte mistä puhun).

Siis kun juttujenne perusteella K on ollut umpihetero, joka sattumalta Bojanin tavattuaan yhtäkkiä olikin utelias (gay/bi curious) ja jonain iltana Liverpoolissa, kun juhlineet, niin lonkeropäissään harrastanut seksiä hänen kanssaan.. Urpot!

Tuo heidän kaveruus on ihan normaalia miesten välistä hulluttelua ja sekoilua (kun ei muutakaan ole, kun ei ole tuntenut kauaa eikä oikein ole yhteistä kieltäkään, niin silloin nauretaan räkänä ja sekoillaan)..

Se on vaan yksi sekopää, joka kirjoittelee yksin näitä homofantasioitaan ja laittelee niille massoittain ylänuolia.

Joo ja ne 200000 tykkäystä eri videoissa on varmaan jonkun saman ihmisen tekemistä feikkitileistä. Kyllä B&K tarina vaan kiinnostaa ihmisiä. Niin ja minä en ole kirjoittanut yhtään tarinaa heistä, jos taas lähdet sille linjalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua just Kärtsä itsessään kiinnostaa enemmän ku Bojan, mut toki yhdessä vielä herkullisempaa. Minäkin ihan mielelläni uisin tuolla laguunissa Kärtsän kanssa, joisin pari pinacoladaa ja tuijottasin niihin sen ihaniin silmiin .... ja paijaisin mahaa!

Kärtsärillä on muuten myös hampaat kunnossa, itselle hampaat on meinaan valtava osa ihmisen viehättävyyttä.

Vierailija
4184/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan (yläpeukku) vai Käärijä (alapeukku)?

Vierailija
4185/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Rammstein-nokkamies-Till-Lindemann-viett…

Mahtaa Kärtsää syödä kuin pientä oravaa tieto, että Till Lindemann on pyöriny Hgin terasseilla ja annellu nimmareitakin.

Siis mikä promon paikka - supertähti joka on epävirallisen Euroviisu "voittajan" suurin idoli, saapuu tämän kotiseuduille. Ja missä on päähenkilö - pullistelemassa masuaan toisella puolen maailmaa.

Aivan kuin jostain surrealististisesta elokuvasta!!

Vierailija
4186/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä fiilistelen ja kuvittelen kaikenlaista heidän välilleen, mitä milloinkin. Pääasiassa kuitenkin sitä ehtaa, ihanaa bromancea ja läheisiä välejä. Ja ihania tyyppejä! Ja videoitten ja kuvien reunoille ja jatkoksi joskus kehittelen omaksi iloksi jotain, jos mielikuvitus lähtee laukalle ... Mitä tapahtunut ennen, tai mitä tapahtuu jälkeen, mitä vaan. Ihmisen mieli on kuin avaruus!

Samalla oon vähän kateellinen, olis ihanaa jos olis samanlainen tilanne itsellä just nyt. Olis joku jonka kans tommosta pikku peliä pitäisi ja sais sen kutkuttavan tunteen rintaansa ... Edes kerran vielä.

Nimenomaan, kyse on ihmisten omien tunteiden käsittelystä. Esim.itse olen tämän keissin myötä muistanut sen miltä tuntuu olla ihastunut koska rakkauselämäni on ollut todellista pettymystä toisensa jälkeen viime vuodet ja olen jopa alkanut miettimään olenko jotenkin menettänyt kykyni kokea ihastumisen tunnetta. En selvästikään ole kun olen saanut tästä mielikuvitusta liikkeelle ja se on palauttanut mieleen vanhoja muistoja omassa elämässä.

Vierailija
4187/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys aikaisemmin. Miksi ette tee tätä yksityisesti vaikka wa:ssa?

No etkö todellakaan ymmärrä??? Ei kai mekään haluta tietää nimillä yms. toisiamme.

Kyllä pitää ihmisten olla yksinkertaisia.

Vierailija
4188/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Kärtsää syödä kuin pientä oravaa tieto, että Till Lindemann on pyöriny Hgin terasseilla ja annellu nimmareitakin.

Siis mikä promon paikka - supertähti joka on epävirallisen Euroviisu "voittajan" suurin idoli, saapuu tämän kotiseuduille. Ja missä on päähenkilö - pullistelemassa masuaan toisella puolen maailmaa.

Voi ei Kärtsän puolesta ihan harmittaa! Elämänsä tilaisuus menee nyt aivan sivu suun.

Vierailija
4189/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa. Käärijä ois varmasti halunnut nähdä idolinsa

Vierailija
4190/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DEUTSCHLAND 🤘🤘🔥🔥🔥

Vierailija
4191/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää minkälainen fanipoika tuo Kärtsä ois ollut jos ois päässyt kaljalle hänen suuri idolinsa Till Lindemanin kanssa 😁 vielä sen jälkeen kun heidän kitaristi vai rumpaliko se oli oli laittanut viisujen jälkeen viestiä Kärtsylle somessa.

Vierailija
4192/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää minkälainen fanipoika tuo Kärtsä ois ollut jos ois päässyt kaljalle hänen suuri idolinsa Till Lindemanin kanssa 😁 vielä sen jälkeen kun heidän kitaristi vai rumpaliko se oli oli laittanut viisujen jälkeen viestiä Kärtsylle somessa.

Ja mikä enklannin solkkaus olisikaan ollut - yes, yes - käynnissä! Olis ollut Kärtsärille elämää suurempi kokemus.

Vierailija
4193/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt ajoitti ton reissunsa näin?

Vierailija
4194/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei Kärtsän puolesta ihan harmittaa! Elämänsä tilaisuus menee nyt aivan sivu suun.

Kyllä, ihan henkilökohtaisesti hånen itsensä puolesta ja promootiollisesti. Ajatelkaa nyt - yhteiskuva Lindemannin kanssa - someräjähdys! Vain Käärijälle sattuu tämmösiä sattumia ja kämmejä - hyvässä ja huonossa.

Vierailija
4195/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä mietin että jaahas mitäs tänään on tarjolla vauva.fi Burger King ketjussa (se mulle tulee jatkuvasti mieleen kun ihmiset kirjottaa B & K :D)

Vierailija
4196/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä enklannin solkkaus olisikaan ollut - yes, yes - käynnissä! Olis ollut Kärtsärille elämää suurempi kokemus.

Se on ollut varmaan niin mielissään kun sai siltä Rammsteinin jäseneltä viestiä somessa viisujen jälkeen😆 Jos ois ollut Till Lindemann se ois pyörtynyt. 😀

Vierailija
4197/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin mahtaa tulla takas reissusta, bändi varmaan ma asti täällä. Tillhän on tulossa myöhemmin tänä vuonna uudestaan Suomeen soolokeikalle, ehkä silloin onnistuu.

Vierailija
4198/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Käärijän "Joker out promootion" myötä löytänyt heidän musiikkinsa. Tullut paljon kuunneltua tätä viimeaikoina.

Vierailija
4199/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan (yläpeukku) vai Käärijä (alapeukku)?

Kertokaa mulle nyt, että miten voi pystyy peukuttamaan monta kertaa, niin annan sitten Bojanille tuhat peukkua.😂 Mä tykkään kyllä heistä molemmista, eihän tätä ketjuakaan olisi ilman heitä. Tangoon tarvitaan kaksi vai miten se meni. Ehkä hyvä, että tässä saagassa on mukana kaksi noin erilaista persoonaa, niin jokainen löytää sitten oman tapansa ihastella heitä.

Vierailija
4200/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Käärijän "Joker out promootion" myötä löytänyt heidän musiikkinsa. Tullut paljon kuunneltua tätä viimeaikoina.

Joo, oikeasti hyvä bändi. Omia suosikkibiisejäni ovat Demoni, Katrina ja Plastika. Slovenia muuten kuulostaa tosi hyvältä

Ketju on lukittu.