Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin näyttämään luomea Tk:hon. Hoitaja arvioi ja kutsui lääkärin katsomaan luomea, Lääkäri katsoi ja sanoi pitää poistaa,aika tulee post

Vierailija
14.07.2025 |

Tässä nyt kuukausi odoteltu. Naurettavaa pelleilyä kun sen luomen voisi poistaa samantien!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuliko se aika postissa, vai etkö ole kuukauteen saanut edes aikaa, joka on joskus vielä kauempana?

Vierailija
2/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuliko se aika postissa, vai etkö ole kuukauteen saanut edes aikaa, joka on joskus vielä kauempana?

Ei ole tullut koko aikaa. Kuukausi sitten kävin. Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomet poistetaan ns. toimenpidehuoneessa, johon pitää varata itse lääkäri ja vielä hoitaja. Nopea lääkäri poistaa ja tikkaa sen 10 minsassa, mutta heidän byrokratiansa takia, ne eivät voi tehdä sitä lennosta tavallisessa vastaanottohuoneessa.

Vierailija
4/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut koko aikaa. Kuukausi sitten kävin. Aloittaja

Ajan olisi pitänyt jo tulla postissa. Soita terveysasemalle huomenna ja kysy. Luultavasti posti on hukannut kirjeen.

Vierailija
5/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin näkyy se "ota buranaa ja seuraa tilannetta" -meininki mikä terveydenhuollossa nykyään  vallitsee.

Vierailija
6/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkänäköinen se luomi on?

Mulla oli melanooma, mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
7/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin aamulla omalääkärille (ei Suomessa) ihottumasta ja sain ajan puolenpäivän aikoihin. Lääkekin on jo haettu apteekista. Näin sen pitäisi toimia Suomessakin.

Vierailija
8/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä soitin aamulla omalääkärille (ei Suomessa) ihottumasta ja sain ajan puolenpäivän aikoihin. Lääkekin on jo haettu apteekista. Näin sen pitäisi toimia Suomessakin.

Niin pitäisikin. Suomen julkinen terveydenhoito on nykyään pelkkä vitsi. Hoitoon et pääse ja jos vaikka vahingossa pääsetkin, sua ei kuiteskaan hoideta.

Vierailija
9/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luomi on kasvoissa niin ei kai terveyskeskuslääkäri sitä poista. 

Vierailija
10/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkänäköinen se luomi nyt on? Missä kohtaa se on? Onko sen ulkonäkö muuttunut vai miksi menit sitä näyttämään?

Vierailija
11/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä saa suoraan ajan. 1-3 voi poistaa kerralla puudutuksessa ja buranaa kotona. Mutta se maksaa. Julkinen on vähän outo toiminnoiltaan.

Vierailija
12/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mennyt suoraan yksityiselle ihotautilääkärille, olisi hoidettu asia samantien.

Vierailija
13/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mennyt suoraan yksityiselle ihotautilääkärille, olisi hoidettu asia samantien.

Ei sielläkään leikata siltä seisomalta, jos olet varannut tavallisen lääkäriajan.

Toimenpideajat varataan sielläkin erikseen. Tiedän, koska olen käynyt poistattamassa yksityisellä luomia montakin kertaa.

Vikalla kerralla kyllä sanoin, että enkö voi varata suoraan toimenpideaikaa, kun haluan pari luomea pois ja turhaan mennä eka näyttämään niitä lääkärille ja maksaa siitä yli satasta.

Kyllä, pystyin varaamaan suoraan toimenpideajan käymättä lääkärillä. Tosin mulla on ollu melanooma, joten ehkä se vaikuttaa, että pystyn suoraan menee poistamaan luomen ilman arviointia. Mähän sen lystin maksan. Ja se on kallista. Todella kallista. Joku kolmen luomen poisto maksaa kaikkinensa yli 500 euroa ellei enemmän. En muista enää tarkkaa hintaa.

Vierailija
14/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomet poistetaan ns. toimenpidehuoneessa, johon pitää varata itse lääkäri ja vielä hoitaja. Nopea lääkäri poistaa ja tikkaa sen 10 minsassa, mutta heidän byrokratiansa takia, ne eivät voi tehdä sitä lennosta tavallisessa vastaanottohuoneessa.

Kannattaako noita edes tikata? Miksei jollain laserilla, ettei jäisi niin pahaa arpea?

Vierailija
15/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liikkeet seis! Sinä olet nyt luomies kans ykkösenä

Vierailija
16/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tk:ssa mitään lasereita ole🤪

Vierailija
17/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri sitä tehottomuutta joka maksaa maltaita veronmaksajille, Hoitoa ei saa, kaikki jonottavat, ja kustannukset juoksevat. Kaikki paitsi byrokraatit häviävät. 

Minä kävin yksityisellä näyttämässä 6 luomea ja lähdin 20 minuutin päästä pois ja 5 luomea oli poistettu, ja yhtä ei ollut tarvetta poistaa.

Ei tarvinnut 2 kertaa matkustella lääkärille, eikä siinä välissä odotella viikkoja itse poistoa vaan samalla kerralla luomet pois. 

Vierailija
18/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki liikkeet seis! Sinä olet nyt luomies kans ykkösenä

Kenelle sen pitäis olla ykkönen, jollei itselle.

Vierailija
19/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ajan pitää varata ihan itse lääkärille vai tekikö hän lähetteen.

Vierailija
20/55 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Tk:ssa mitään lasereita ole🤪

Joten tk == ei käy.