Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
4141/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran juu massukka nyt näyttää kiristävän et jos ei heti kohta lähde tulee kotio päin, niin baby-Bojan saa kaksoiskansalaisuuden (kuten ilkeä äitipuolensa), alkaa olla h-hetket käsillä.

Nyt alkaa mennä häijyksi 🤣

Kohta ei kelpaa B:lle, jos ei linjoistaan huolta pidä.

Kuka stana seuraa heidän tarinaansa noin pinnallisella tasolla?

Vierailija
4142/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassamme 'ois kiva tietää' kiinnostaisi, mitä muut jokerit juttelee keskenään tästä keissistä.

Mun pääpersoona: Ihanaa homostelua!

2. persoona: hyi hele

3. persoona: suloista poikarakkautta tahdon kuvitella

4. persoona: käärijä on hetero

5. persoona: ihkua, kuvittelen heidän panevan 24/7!

Kuvittelen itse lähinnä ihanaa hiplaamista ja silittelyä heidän välillään ... Ja joo välillä vähän panemista.

Miksi? Oletko ressukka ilman seksiä, kun kukaan ei halua koskea noin vastenmieliseen läjään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4143/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin myöntää sen, etten siedä tätä ketjua, koska minusta Käärijä ja Pb:n Aapo olisivat täydellinen pari.<3 Minun mielikuvituksessa he seukkaavat. T: Veeti 16 vee

Niin minunkin. T: Jonne

Vierailija
4144/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassamme 'ois kiva tietää' kiinnostaisi, mitä muut jokerit juttelee keskenään tästä keissistä.

Kuvittelen itse lähinnä ihanaa hiplaamista ja silittelyä heidän välillään ... Ja joo välillä vähän panemista.

Miksi? Oletko ressukka ilman seksiä, kun kukaan ei halua koskea noin vastenmieliseen läjään?

Kyllä Jonne minua koskee, jos pyydän. T: Veeti

Vierailija
4145/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/hirunoka/717407882270916608/my-mother-saw-bbcbla…

Ihana tuo kommentti tässä gifissä: "My mother saw @bbcblackjack's Jere and Bojan gifs below, and asked: Are they married?"

Näytti ihan siltä, että Bojan antoi suukon poskelle tossa toisessa kuvassa, ihana. Näinkö oikein?

Ei sitä ainakaan haitannut yhtään et ovat kasvot kiinni toisissaan. Voisin kattoo tota gifiä loputtomasti. Bojanin kasvot ja katse ... Tilanteen intiimiys! Huh.

Bojan näyttää kyllä taas jotenki tosi huoltapitävältä ja välittävältä tuossa loppuhalaus-giffissä, sulosta!

On sitten millä tahansa pohjalla tai viboilla heidän suhde, niin on varmasti ollu isku myös Bojanille Kn kakkossija ja tullu halu pitää huolta toisesta. Tää kyllä niin läsnä niissä halauskävelyvideois kans.

Ja tätä tunnelmaa ei oo musta läsnä muiden (ainakaan kilpailijoiden) halauksissa, toki suurin osa läheisten halauksia ja lohdutuksia on onneksi kameroiden ulkopuolella. Muiden osallistujien halaukset ja lohdutukset on musta enemmän semmosia siinä hetkessä 'selkääntaputuksia tai ns osaanottoja' kun taas näyttää että Bojan kantaa huolta Käärijästä halauksesta irrotettuaankin.

Minä myös olen kiinnittänyt huomiota tuohon lempeyteen, ainakin Kärtsän suhteen sitä hänellä on. Välillä tulee mieleen, että hoitaa kuin lasta.

Ihana Bojan!

Vierailija
4146/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin myöntää sen, etten siedä tätä ketjua, koska minusta Käärijä ja Pb:n Aapo olisivat täydellinen pari.<3 Minun mielikuvituksessa he seukkaavat. T: Veeti 16 vee

Ihkua, sulla on siis 16v poikapersoonakin.. 🥰

Vierailija
4147/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo kommentti tässä gifissä: "My mother saw @bbcblackjack's Jere and Bojan gifs below, and asked: Are they married?"

Näytti ihan siltä, että Bojan antoi suukon poskelle tossa toisessa kuvassa, ihana. Näinkö oikein?

Ei sitä ainakaan haitannut yhtään et ovat kasvot kiinni toisissaan. Voisin kattoo tota gifiä loputtomasti. Bojanin kasvot ja katse ... Tilanteen intiimiys! Huh.

Kuinkahan paljon näitä tilanteita on ollu kaneroiden ulkopuolella, joissa niiden huulet/kasvot on ollu näin lähekkäin, ja näyttää, että voisivat suudella minä hetkenä vaan!

Kun ei kyllä näytä, että näin läheinen kasvokontakti mitenkään hätkäyttäis kumpaakaan, päinvastoin. Tää erityisesti tuohon tokaan gifiin kommenttina.

Onhan niitä varmaan aika lailla jos ovat noin luontevasti tuossakin. On muutamat lähikontaktit otettu ennen finaalia.

Puhu lääkärillesi kärtsäbojan-homostelupakkomielteestäsi, jookosta?

En kehtaa. 🙈mutta tää palsta ja te ootte kuin terapiaa mulle. Tänne saan kirjoittaa fantasioitani kärtsän ja bojanin poikarakkaudesta eikä kukaa tuomitse. Lääkäri määräis salee jotkut lääkkeet mulle.

Eihän määräisi. Kuvitelmissa ei ole mitään ihmeellistä.

Kiusaatko siis tämän keissin ulkopuolella henkilöitä, joilla on vähän levottomat puheet? Näkee, ettet itse ole ihan sinut sen kanssa, mikä on puhetta, mikä faktaa. Ei puheista tartte ketään oudoksua. Ongelma on oudoksujan päässä. Ehkä vihdoinkin opit.

Vierailija
4148/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jonne minua koskee, jos pyydän. T: Veeti

Tietenkin oma käsi koskee aina, ei sitä tarvitse tänne mainostaa.

Vierailija
4149/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että trollit yrittävät nyt loata tätä hyvän mielen ketjua, että se menisi lukkoon tai poistettaisiin. Ei lähdetä mukaan, alapeukkua vaan haukkujille ja ilkeilijöille 😘

Vierailija
4150/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan omituinen mut itsehän en pystyisi koskettamaan tai halaamaan vierasta paljasta ihmistä. Kun viisuissa kaikki muitta mutkitta siis halasi paidatonta Käärijää (vaikka miten ihana on) ja oikein tiukasti syleili, niin itselle tollanen ihokosketus olis tosi haastava, siis lähinnä et onko ihon pinta vähän nahkea tai hikinen tai .. jotain en tiedä! Mut ihanaa et siis ihmiset tekee näin! Mä en vaan itse pystys. Ja muutenkin kosketella lähes tuntemattomia ihmisiä intiimisti.

Tiedän, ei varmaan oo normaalia vai onko muilla tämmöstä?

Vierailija
4151/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon näitä tilanteita on ollu kaneroiden ulkopuolella, joissa niiden huulet/kasvot on ollu näin lähekkäin, ja näyttää, että voisivat suudella minä hetkenä vaan!

Kun ei kyllä näytä, että näin läheinen kasvokontakti mitenkään hätkäyttäis kumpaakaan, päinvastoin. Tää erityisesti tuohon tokaan gifiin kommenttina.

Onhan niitä varmaan aika lailla jos ovat noin luontevasti tuossakin. On muutamat lähikontaktit otettu ennen finaalia.

Puhu lääkärillesi kärtsäbojan-homostelupakkomielteestäsi, jookosta?

En kehtaa. 🙈mutta tää palsta ja te ootte kuin terapiaa mulle. Tänne saan kirjoittaa fantasioitani kärtsän ja bojanin poikarakkaudesta eikä kukaa tuomitse. Lääkäri määräis salee jotkut lääkkeet mulle.

Eihän määräisi. Kuvitelmissa ei ole mitään ihmeellistä.

Kiusaatko siis tämän keissin ulkopuolella henkilöitä, joilla on vähän levottomat puheet? Näkee, ettet itse ole ihan sinut sen kanssa, mikä on puhetta, mikä faktaa. Ei puheista tartte ketään oudoksua. Ongelma on oudoksujan päässä. Ehkä vihdoinkin opit.

Nyt ne lääkkeet! Hop hop.

Vierailija
4152/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan näyttää kyllä taas jotenki tosi huoltapitävältä ja välittävältä tuossa loppuhalaus-giffissä, sulosta!

On sitten millä tahansa pohjalla tai viboilla heidän suhde, niin on varmasti ollu isku myös Bojanille Kn kakkossija ja tullu halu pitää huolta toisesta. Tää kyllä niin läsnä niissä halauskävelyvideois kans.

Ja tätä tunnelmaa ei oo musta läsnä muiden (ainakaan kilpailijoiden) halauksissa, toki suurin osa läheisten halauksia ja lohdutuksia on onneksi kameroiden ulkopuolella. Muiden osallistujien halaukset ja lohdutukset on musta enemmän semmosia siinä hetkessä 'selkääntaputuksia tai ns osaanottoja' kun taas näyttää että Bojan kantaa huolta Käärijästä halauksesta irrotettuaankin.

Minä myös olen kiinnittänyt huomiota tuohon lempeyteen, ainakin Kärtsän suhteen sitä hänellä on. Välillä tulee mieleen, että hoitaa kuin lasta.

Ja vaikka aivan ystävä tai platoninen rakkaus -pohjalta, niin syvää välittämistä kyllä tässä on!

Kun on seki musta jo aika spesiaalia, että vaikka sitten ne bromance-tunteet kehittyy näin syväksi muutamissa viikoissa, että näyttä siltä, että haluaa pitää näin huolta toisesta.

Tietty viisukupla tehostaa ja kokemusten jako siellä, voi varmasti sitä kautta kertoa ajan monella. Ja lisäksi, musta on jotenki tosi ihanaa kuvitella, että jos on jotain ihastusta ollut tai halua tai muuta, niin näyttää että niiden lisäksi on ollut myös syvää välittämistä eikä vaan välitöntä vetoa ilman muuta.

Vierailija
4153/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta huomasin että tuossa toisessa kuvassahan b antaa poskipusun jerelle 💔

Ei anna, sanottiin sulle jo. Käypä tarkistuttamasi näkösi ja lääkityksesi.

Ei ole sama, koska se en ollut minä.Joku muukin on nähnyt saman, minkä itsekin huomasin, sorry.

Vierailija
4154/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOS te pervot haluaisitte Käärijälle HYVÄÄ niin te ETTE PILAISI SEN HYVIN ALKANUTTA MAAILMANVALLOITUSTA sillä että kylvätte tota teidän homofantasiaanne JULKISESTI.

Jotkut nuoret fanit kun lukee näitä teidän juttujanne ja uskoo kaiken mitä netistä lukee niin saattaapa loppua heidän fanituksensa siihen.

Nuoret tytöt kun haluaa ihailla "rokkitähtiä" miehekkäinä ja seksikkäinä, eikä minään kaappihomoina.

Joo, ainahan sitä voi puolustella, että ei näitä kukaan lue tai homoudessa ei ole mitään pahaa (ei olekaan), tai että jossain muuallakin suolletaan samanlaista sontaa, tai ei pidä uskoa kaikkea mitä netistä lukee. Tiedetään.

Mutta miksette luo wa-ryhmää keskenänne ja kirjoittele yksityisesti näitä fantasioita??

Ja sitten vielä. Mistä te tiedätte vaikka noi alapeukut olis ite Kärtsän laittamia???!!!

Te vaan teette omia johtopäätöksiänne että sitä ei haittaa vaikka siitä yritetään julkisesti leipoa jotain mitä ei ole.

Ettekö te tajua, että koska maailman euroviisuväki on suuntautumiseltaan monipuolista sakkia, (ja K on suvaitsevainen ihminen ja kertonut, että hänellä on useita homoystäviä), niin noi bromance-jutut liittyi myös äänestäjien liehittelemiseen.

Varmasti on aitoa heidän ystävyytensä, (ja voihan sitä ihastuakin toisen ihmisen menestykseen, tekemiseen, lookiin, olemukseen jne. sukupuolesta riippumatta, mutta homous EI OLE pelkkää halailua tai teidän hehkuttamia kaulasuukkoja vaan jotain ihan muuta..)

Ja ootte kyllä pihalla kuin lumiukot jos uskotte, että ihminen, joka on elämänsä tärkeimmässä hetkessä ja tilanteessa miljoonien ihmisten edessä lavalla, niin hajottaisi edellisenä iltana (tai edes viikolla) pers**nsä (jos olette koskaan harrastanut an**lisek*iä niin tiedätte mistä puhun).

Siis kun juttujenne perusteella K on ollut umpihetero, joka sattumalta Bojanin tavattuaan yhtäkkiä olikin utelias (gay/bi curious) ja jonain iltana Liverpoolissa, kun juhlineet, niin lonkeropäissään harrastanut seksiä hänen kanssaan.. Urpot!

Tuo heidän kaveruus on ihan normaalia miesten välistä hulluttelua ja sekoilua (kun ei muutakaan ole, kun ei ole tuntenut kauaa eikä oikein ole yhteistä kieltäkään, niin silloin nauretaan räkänä ja sekoillaan)..

Down, boy! Rauhoitu.

Vierailija
4155/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään tai kellään listattuna kaikki nuo B&K videoklippien linkit? Kiinnostaisi eikä tarvitsisi kenenkään jatkuvasti täälläkään kysellä yksittäisten linkkien perään.

Vierailija
4156/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuvittele noiden välille mitään seksiä enkä edes suhdetta, vaan oon kiinnostunut siitä, mitä tunsivat ja mitä (ristiriitaistakin) nyt ehkä tuntevat ja miten tätä kaikkea käsittelevät. Kun noin erityinen yhteys ja kohtaaminen on ollut. Sellainen jättää jälkensä ihmiseen, tässä tapauksessa tuhansiin ihmisiin.

Toivon vaan että kukaan ei särkisi sydäntään vaan hyvä saisi jatkua ja elää.

Vierailija
4157/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOS te pervot haluaisitte Käärijälle HYVÄÄ niin te ETTE PILAISI SEN HYVIN ALKANUTTA MAAILMANVALLOITUSTA sillä että kylvätte tota teidän homofantasiaanne JULKISESTI.

Jotkut nuoret fanit kun lukee näitä teidän juttujanne ja uskoo kaiken mitä netistä lukee niin saattaapa loppua heidän fanituksensa siihen.

Nuoret tytöt kun haluaa ihailla "rokkitähtiä" miehekkäinä ja seksikkäinä, eikä minään kaappihomoina.

Joo, ainahan sitä voi puolustella, että ei näitä kukaan lue tai homoudessa ei ole mitään pahaa (ei olekaan), tai että jossain muuallakin suolletaan samanlaista sontaa, tai ei pidä uskoa kaikkea mitä netistä lukee. Tiedetään.

Mutta miksette luo wa-ryhmää keskenänne ja kirjoittele yksityisesti näitä fantasioita??

Ja sitten vielä. Mistä te tiedätte vaikka noi alapeukut olis ite Kärtsän laittamia???!!!

Te vaan teette omia johtopäätöksiänne että sitä ei haittaa vaikka siitä yritetään julkisesti leipoa jotain mitä ei ole.

Ettekö te tajua, että koska maailman euroviisuväki on suuntautumiseltaan monipuolista sakkia, (ja K on suvaitsevainen ihminen ja kertonut, että hänellä on useita homoystäviä), niin noi bromance-jutut liittyi myös äänestäjien liehittelemiseen.

Varmasti on aitoa heidän ystävyytensä, (ja voihan sitä ihastuakin toisen ihmisen menestykseen, tekemiseen, lookiin, olemukseen jne. sukupuolesta riippumatta, mutta homous EI OLE pelkkää halailua tai teidän hehkuttamia kaulasuukkoja vaan jotain ihan muuta..)

Ja ootte kyllä pihalla kuin lumiukot jos uskotte, että ihminen, joka on elämänsä tärkeimmässä hetkessä ja tilanteessa miljoonien ihmisten edessä lavalla, niin hajottaisi edellisenä iltana (tai edes viikolla) pers**nsä (jos olette koskaan harrastanut an**lisek*iä niin tiedätte mistä puhun).

Siis kun juttujenne perusteella K on ollut umpihetero, joka sattumalta Bojanin tavattuaan yhtäkkiä olikin utelias (gay/bi curious) ja jonain iltana Liverpoolissa, kun juhlineet, niin lonkeropäissään harrastanut seksiä hänen kanssaan.. Urpot!

Tuo heidän kaveruus on ihan normaalia miesten välistä hulluttelua ja sekoilua (kun ei muutakaan ole, kun ei ole tuntenut kauaa eikä oikein ole yhteistä kieltäkään, niin silloin nauretaan räkänä ja sekoillaan)..

Kysymyksiä

Miten pervot voi pilata maailmanvalloituksen?

Miksi joku nuori jättäisi fanittamatta ihmistä jonkun Vauvapalstan ketjun vuoksi? Tai miksi nykyajan nuori ylipäätään jättäisi jotain fanittamatta jos joku olisikin homo?

Kuinka monta kertomasi tyylistä alatyylistä juttua täällä on (aika vähän).... Kaikki on enemmän omassa mielikuvituksessa miten asian näkee.

Homouttakin voi olla monenkaltaista ja monella tavalla toteutettua.

Tämä ketju on fiktiota kuten moneen kertaan on mainittu joka on päiväunta ja fantasiaa.

Täällä on useaan otteeseen mainittu että juttu on kaveruutta ja tämä ketju on fanficiä (eli ei totta). Jos jonkun mielestä tämä on oikeasti totta ja ei fanficiä sille ei toki voi mitään mutta eiköhän suurin osa kartalla asiasta ole.

Vierailija
4158/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää shippauskuviohan nimenomaan lisää Käärijän suosiota maailmalla. Vilkaisepa eri someja, niin tää B&K ilmiö on siellä suorastaan räjähtänyt käsiin. Tuskin tää oli heidän tarkoituksensa ja voi ehkä vähitellen kääntyä myös kiusalliseksi heille, mutta tällä hetkellä se tuo vaan Kärtsälle ja toki myös Bojanille näkyvyyttä, eikä mitenkään negatiivisessa mielessä.

Vierailija
4159/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha keskustelu.

Vierailija
4160/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo turkoosi vesi Käärijän Storyssä on kyllå niin kadehdittavan kirkasta 😪

Ketju on lukittu.