Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Piti laittaa Pitbullit soimaan ihan Kärden innoittamana.
Kiva jorausbiisi.Nyt kannat kattoon .Musiikki ja tanssi piristää 💚
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan jotain noloa nyt. Mä oon alkanut kadehtii ihan ihmeellisesti Miken vaimoa. Siis en K:n tyttistä edes, vaan Miken vaimoa! En ensialkuun pitänyt edes sen ulkonäöstä, ja pidin muutenkin ehkä vähän "tyrkkynä" tms.
Enkä kadehdi sitä siis siksi, et on Miken vaimo tai joku fitness babe tms, mutta nyt kun jonku verran oon ajautunut katseleen sen ig:a, niin sen elämä näyttää tosi ihanalta ja täydelliseltä. Toki niillä filttereillä ei vois näyttää edes muulta. Tajuan toki et tätähän se some tekee, ja mikä on mitäkin, totta jne, ja olen häntä paljon vanhempi itse, ja omat lapsetkin jo isoja jne. Mutta sillä ilmeisesti aika kiva taloudellinen tilanne, kiva koti, kiva mökki, terveyttä riittää, ja on ihana perhe, ja mies on Käärijän veli. Ja hän mukana crewssa myymässä fanituotteita. Kaikki on niin ihanasti.
Näin sitä sitten lopulta sekoaa.
Tämä on hieno, itsetietoinen kommentti.. en ole ajatellut juuri mitään ko. henkilöstä, mutta tottahan nuo sanasi ovat! Hienosti näyttää menevän, söpöt lapset ja ainutlaatuinen tilanne ottaen huomioon K:n äkillisen suosion :) Ei ollut nolo kommentti! <3
Vierailija kirjoitti:
865 meitä äsken odottamassa videon alkua.
Nii missä???
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CuuJHgNIRC7/
Haha, Paleface kommentoi instassa kuinka Jere myi sille vuosia sitten imurin Gigantissa :D
Kova myyjä, on myyny Rasmuksen Laurillekin jääkaappiko se nyt oli
Vierailija kirjoitti:
Piti laittaa Pitbullit soimaan ihan Kärden innoittamana.
Kiva jorausbiisi.Nyt kannat kattoon .Musiikki ja tanssi piristää 💚
Minä tykkään tästä enemmän ja video on aivan mahtava. Kerätty leffoista tanssikohtauksia, jotka sopii biisin melodiaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jere ja Marieta menneet kihloihin kun näin kuvia, missä Jerellä oli sormus?
Ei. Se on jo vuosikaudet käyttänyt vastaavia asusteina, ihan missä vain sormissa.
Kyseisessä kuvassa oli yksi ainoa kultasormus vasemmassa nimettömässä. Ihailtavalla kiihkolla täällä usean viestin verran heti varoitellaan, että ei voi mitenkään olla. :D
No laitappa linkki siihen kuvaan ni katotaan muutkin?
Hah, etsikää itse, kun kaiken muunkin maailmassa kaivatte esiin. Hakusanoilla käärijä lover saattaa tärpätä.
Eiköhän muutama muukin olisi jo isoon ääneen huutanut jos sormus olisi näkynyt. Keikoilla kuitenkin paljon porukkaa. Harva menee kihloihin alle vuodessa :D
You tubes oli ja on.
Siis tuleeko noita 10 osaa? Bojan oli tuossa vielä tulossa Helsinkiin. Joskaan sillä ei ole nyt merkitystä enää.
https://www.instagram.com/p/CuRspqmIqGM/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tässä näkyy tarkkaan sormusrepertuaari. Samat rinksulat oli eilisessä "thänk you for supporting me" stoorissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jere ja Marieta menneet kihloihin kun näin kuvia, missä Jerellä oli sormus?
Ei. Se on jo vuosikaudet käyttänyt vastaavia asusteina, ihan missä vain sormissa.
Kyseisessä kuvassa oli yksi ainoa kultasormus vasemmassa nimettömässä. Ihailtavalla kiihkolla täällä usean viestin verran heti varoitellaan, että ei voi mitenkään olla. :D
Sorry tuossa vaiheessa katselin sitä jo täyttä häkää, niin en huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, etsikää itse, kun kaiken muunkin maailmassa kaivatte esiin. Hakusanoilla käärijä lover saattaa tärpätä.
Eli hän on kihloissa, jos yhtenä päivänä pitää yhtä sormusta kolmen sijaan? Nytkö on purettu kihlaus, kun käyttää taas tavallisia sormuksiaan?
Itseäni ei haittaa, vaikka olisi kihloissa, mutta täällä taas tämä juorumylly käynnissä
Se ois kyllä hyvä, jos kihlautuis, niin ettepähän huutaisi enää shippivalheita samaa tahtia.
Ei oo menny kihloihin. Piste. Aiheuttaa turhaa sähläämistä taas tämmöset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis ihan sama vaikka olis prinsessa dianan tiara päässä ja viisasten kivi vasemmassa nimettömässä.. tyttis jutut ei kuulu tähän ketjuun ihan artistin omasta toiveesta, kunnioitettaisiinko tätä toivetta? Voisitko perustaa oman ketjun tyttisjankkaaja?
Jos Käärijä tekisi tuollaisen videosarjan, niin se ois kyllä varmaan myötähäpeää joka toisella sekunnilla aiheuttavaa skeidaa.
Mitä vaikka olisikin kihloissa se ei muuta mitään mihinkään suuntaan.
Bojan raukka ei varmasti uskalla postata mitään instaan,kun siellä on tietenkin heti daddy babyen kanssa.🤣
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijä tekisi tuollaisen videosarjan, niin se ois kyllä varmaan myötähäpeää joka toisella sekunnilla aiheuttavaa skeidaa.
Todellakin! En pysty ees ajatteleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis ihan sama vaikka olis prinsessa dianan tiara päässä ja viisasten kivi vasemmassa nimettömässä.. tyttis jutut ei kuulu tähän ketjuun ihan artistin omasta toiveesta, kunnioitettaisiinko tätä toivetta? Voisitko perustaa oman ketjun tyttisjankkaaja?
"Artistin omasta toiveesta." Eli Jere on käynyt tässä ketjussa kirjoittamassa, että älkää omistushaluiset mammat pliis puhuko mun tyttöystävästä täällä? Salli mun nauraa.
Tunnustan jotain noloa nyt. Mä oon alkanut kadehtii ihan ihmeellisesti Miken vaimoa. Siis en K:n tyttistä edes, vaan Miken vaimoa! En ensialkuun pitänyt edes sen ulkonäöstä, ja pidin muutenkin ehkä vähän "tyrkkynä" tms.
Enkä kadehdi sitä siis siksi, et on Miken vaimo tai joku fitness babe tms, mutta nyt kun jonku verran oon ajautunut katseleen sen ig:a, niin sen elämä näyttää tosi ihanalta ja täydelliseltä. Toki niillä filttereillä ei vois näyttää edes muulta. Tajuan toki et tätähän se some tekee, ja mikä on mitäkin, totta jne, ja olen häntä paljon vanhempi itse, ja omat lapsetkin jo isoja jne. Mutta sillä ilmeisesti aika kiva taloudellinen tilanne, kiva koti, kiva mökki, terveyttä riittää, ja on ihana perhe, ja mies on Käärijän veli. Ja hän mukana crewssa myymässä fanituotteita. Kaikki on niin ihanasti.
Näin sitä sitten lopulta sekoaa.