Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
41661/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CuRspqmIqGM/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä näkyy tarkkaan sormusrepertuaari. Samat rinksulat oli eilisessä "thänk you for supporting me" stoorissa

Ja koko kevään ollut sama repertuaari.

Vierailija
41662/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä tekisi tuollaisen videosarjan, niin se ois kyllä varmaan myötähäpeää joka toisella sekunnilla aiheuttavaa skeidaa.

Hyvä, sinun ei tarvitse sitä onneksi katsoa. Minä taas nautin UMK-tilin ja ajan videoista, ja katson niitä usein uudestaan, kun K on niin ihana :) Minä en taas edes klikannut JO:n videoon tänään, koska en pidä heitä viihdyttävinä musiikin ulkopuolella. Se oli minun valintani oman viihtyvyyteni mukaan. Katso tumbluriin tai tiktokiin, niin löydät :n aidon fandomin, joka katsoisi niitä videoita uudestaan ja uudestaan, ja nauttisi niistä. Sinua ja sinun myötähäpeääsi ei jäätäisi kaipaamaan, usko pois :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41663/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CuRspqmIqGM/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä näkyy tarkkaan sormusrepertuaari. Samat rinksulat oli eilisessä "thänk you for supporting me" stoorissa

Ja koko kevään ollut sama repertuaari.

Jep ja aiemminkin. Taitaapi trolli yrittää uutta konstia kun ei enää saanut huomiota. Jatketaan siis ignoorauslinjalla.

Vierailija
41664/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo menny kihloihin. Piste. Aiheuttaa turhaa sähläämistä taas tämmöset.

Sehän on noiden trollien tarkoituskin. Miten noista pääsisi eroon, huoh. 

Vierailija
41665/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikka olisikin kihloissa se ei muuta mitään mihinkään suuntaan.

Bojan raukka ei varmasti uskalla postata mitään instaan,kun siellä on tietenkin heti daddy babyen kanssa.🤣

Eikä uskalla varmaan muutenkaan, näki kyllä varmasti mitä kommentointi oli eilen daddyn instaan

Vierailija
41666/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä tekisi tuollaisen videosarjan, niin se ois kyllä varmaan myötähäpeää joka toisella sekunnilla aiheuttavaa skeidaa.

Hyvä, sinun ei tarvitse sitä onneksi katsoa. Minä taas nautin UMK-tilin ja ajan videoista, ja katson niitä usein uudestaan, kun K on niin ihana :) Minä en taas edes klikannut JO:n videoon tänään, koska en pidä heitä viihdyttävinä musiikin ulkopuolella. Se oli minun valintani oman viihtyvyyteni mukaan. Katso tumbluriin tai tiktokiin, niin löydät :n aidon fandomin, joka katsoisi niitä videoita uudestaan ja uudestaan, ja nauttisi niistä. Sinua ja sinun myötähäpeääsi ei jäätäisi kaipaamaan, usko pois :3

Ei kiinnosta sun valinnat tippaakaan! Lisäksi näköjään huono maku!

Makuasioista ei kannata kiistellä ;3

Vierailija
41667/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo menny kihloihin. Piste. Aiheuttaa turhaa sähläämistä taas tämmöset.

Sehän on noiden trollien tarkoituskin. Miten noista pääsisi eroon, huoh. 

Ohitetaan viesti, ei vastata niihin millään tavalla, ei nuoli ylös eikä alas ja hukutetaan trolli-ja jankkauskommentit positiivisuudella, kuvilla, videoilla ja säilytetään hyvä mieli.

Vierailija
41668/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toukokuussa ollut jo "kihlasormus" ja varmaan sitä aiemmin mut en jaksa plärätä kuvia pidemmälle.

Tsekkasin pikaisesti K:n instan ja nuo samat kolme sormusta on ollut jo viime kesänä ja tod.näk. aikaisemminkin. Eli jo ennen kuin edes tapasi gf:n.

Vierailija
41669/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublin-videon kädenväännössä toi kun Bojan mittailee kättään sen yhden häiskän kanssa. Onko Bojanilla pienet kädet vai kaverilla isot?

Vierailija
41670/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit osaavat olla niin että se on tehty katsojalle se homma. Käärijästä tulee sellainen fiilus, että tekee kaiken itselleen, katsoja katsoo jos katsoo ja tykkää jos tykkää. Ccc biisi on mainio ja tykki, melkein mikään muu sit ei, mitä ko tyyppi on tehnyt (no, pl Carpe Diem Tavastialla Bojanin kanssa).

Sit ne ainaiset kyselyt, onks kaikki fanittanut ennen ja jälkeen ja muu oman navan ympärille keskitetty elämä.

Sinäkään tuskin olisit Jokereita edes huomannut ilman Käärijää.

Vierailija
41671/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, júñtti

Okei, sivistynyt eliitti-ihminen :3

Vierailija
41672/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat palstan terrorisoimisesta? Hyvän mielen? Olemassaolollesi merkityksen? Huomiota?

Vierailija
41673/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41674/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos ne JO:n poikien top/bot veikkaukset on tehty, olin muissa hommissa enkä jaksa selata taaksepäin ketjua.

Mun veikkaus Jan ja Nace top. Bojan Kärden kanssa top ,muuten bottom. Jure ja Kris bottom.

Kris ois kyllä top!

Täh, minusta Krisillä on heistä eniten bottom energy. :)

Vierailija
41675/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa meidän rakkaalla trollilla ollu vuono päivä eikö mamma antanut sulle mitä halusit vai menikö puurot ja velit sekasin

Vierailija
41676/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit osaavat olla niin että se on tehty katsojalle se homma. Käärijästä tulee sellainen fiilus, että tekee kaiken itselleen, katsoja katsoo jos katsoo ja tykkää jos tykkää. Ccc biisi on mainio ja tykki, melkein mikään muu sit ei, mitä ko tyyppi on tehnyt (no, pl Carpe Diem Tavastialla Bojanin kanssa).

Sit ne ainaiset kyselyt, onks kaikki fanittanut ennen ja jälkeen ja muu oman navan ympärille keskitetty elämä.

tämä oli yllättävän huono analyysi :O K:lla ei ole kovinkaan monta skipattavaa biisiä ja yleisömassat laulavat mukana ja fiilistelevät monia muitakin biisiä keikoilla kuin CCC:tä.. En ota kantaa JO:n musiikkiin, kun en heiltä carpe diemin lisäksi muuta kuuntele

Vierailija
41677/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kusettanut. Heillä piti olla viisuissa romantic, no, eipä ollutkaan ja vaikka viisuista muka jäi mieleen Bojan, niin muita miehiä on sitten ruvettu pussailemaan ja persettäkin esittelemään heille. 

Joo ja eilen se kosi Alessandraa joka vastasi kyllä. Nythän ne sitten menee naimisiin ja Boitsu on morsiusneitona. 🤯

Voi morsian-parkaa kun sulhanen ja bestman eiku morsiusneito karkaa sivuovesta kesken toimituksen 😭

Vierailija
41678/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kusettanut. Heillä piti olla viisuissa romantic, no, eipä ollutkaan ja vaikka viisuista muka jäi mieleen Bojan, niin muita miehiä on sitten ruvettu pussailemaan ja persettäkin esittelemään heille. 

Joo ja eilen se kosi Alessandraa joka vastasi kyllä. Nythän ne sitten menee naimisiin ja Boitsu on morsiusneitona. 🤯

Voi morsian-parkaa kun sulhanen ja bestman eiku morsiusneito karkaa sivuovesta kesken toimituksen 😭

sivu ovissa kannattaa olla lukkituna ettei tapahtu mitään o_O

Vierailija
41679/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
41680/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CppTb5XIJL1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Uno-ilta. Tää Mark vaikuttas olevan ehkä Krisin perheen tuttuja, kun mukana Krisin pikkuvelikin näissä.

Ketju on lukittu.