Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
On kusettanut. Heillä piti olla viisuissa romantic, no, eipä ollutkaan ja vaikka viisuista muka jäi mieleen Bojan, niin muita miehiä on sitten ruvettu pussailemaan ja persettäkin esittelemään heille.
Sijaistoimintoja muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos ne JO:n poikien top/bot veikkaukset on tehty, olin muissa hommissa enkä jaksa selata taaksepäin ketjua.
Mun veikkaus Jan ja Nace top. Bojan Kärden kanssa top ,muuten bottom. Jure ja Kris bottom.
Kris ois kyllä top!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi tälle mitään, mutta miettikää Jokereiden, Käärijän ja Blind Channelin yhteiskeikkaa. Kuka tuijottaa ja ketä?🤭
En tiiä kuka tuijottais ketä, mut ite en tiiä miten päin olisin jos Kärtsä, Bojan ja Joel ois samaan aikaan lavalla :D
Niko ja Joonas voi sit näyttää K:lle ja B:lle mallia et miten pussataan lavalla :D
Tänään klo 22 niiden Dublin video?
Vierailija kirjoitti:
Onko Jere ja Marieta menneet kihloihin kun näin kuvia, missä Jerellä oli sormus?
Ei. Se on jo vuosikaudet käyttänyt vastaavia asusteina, ihan missä vain sormissa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko keikka klo23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi tälle mitään, mutta miettikää Jokereiden, Käärijän ja Blind Channelin yhteiskeikkaa. Kuka tuijottaa ja ketä?🤭
En tiiä kuka tuijottais ketä, mut ite en tiiä miten päin olisin jos Kärtsä, Bojan ja Joel ois samaan aikaan lavalla :D
Katrin mukavassa haastiksessa viisuissa kysyi Kn mielipidettä esiintyä JOn kanssa. Vastasi jotenkin, että meno voisi olla sellaista, että päästäisköhän koskaan lavalle asti!😀🤩😁😉😊🥰
Eiköhän kohta joku heivaa lavalle sateenkaarilipun keskustelun innoittamana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos ne JO:n poikien top/bot veikkaukset on tehty, olin muissa hommissa enkä jaksa selata taaksepäin ketjua.
Mun veikkaus Jan ja Nace top. Bojan Kärden kanssa top ,muuten bottom. Jure ja Kris bottom.
Kris ois kyllä top!
Miksen mä pysty Juresta ajattelee tämmöstä, vaikka kaikki muut Jokerit menee? Tai no, Nace? En viehäty myöskään siitä kuten noista muista, siis Juresta, ja syy ehkä se, et siitä saa jotenkin niin kiltin ja tosi "harmittoman" kuvan, ja vähän "mitäänsanomattoman", vaikka ilmeisesti on bändin "paha poika". Nacen kanssa vähän sama juttu, se kuitenkin taas näyttää "pahemmalta" kuin on, siis sillä on pahapoika-look, mut luultavasti on tosi kiltti. Kiltteydessä ei tietenkään ole mitään vikaa, mut näissä fantasioissa se voi toimia jarruna.
Eniten kiehtoo Kris ja Jan, ja kestokohteena Bojan. Kris vaikuttaa myös jotenkin "viattomalta" vaikka ei välttämättä toki ole sitä, mut kasvojen herkkyys tekee sen. Bojan ja Jan molemmat vähän kurittoman näkösiä.
Mut makunsa kullakin?
Vierailija kirjoitti:
Miken kuvia Porvoosta 🔥
https://www.tumblr.com/wednesdayday/722936290586312704/guys-this-is-so-…
Kiitos postauksesta, hienoja kuvia 😊
Vierailija kirjoitti:
On kusettanut. Heillä piti olla viisuissa romantic, no, eipä ollutkaan ja vaikka viisuista muka jäi mieleen Bojan, niin muita miehiä on sitten ruvettu pussailemaan ja persettäkin esittelemään heille.
Joo ja eilen se kosi Alessandraa joka vastasi kyllä. Nythän ne sitten menee naimisiin ja Boitsu on morsiusneitona. 🤯
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä ois kuin about yks, eli Bojan. Ja Kris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko ja Joonas voi sit näyttää K:lle ja B:lle mallia et miten pussataan lavalla :D
Bojan tuskin nousee ikinä lavalle sen amatöörin kanssa, varsinkin jos yleisö on tuollaista. Se on alkanut panostaa laatuun.
Voi huoooh.. bojan on taas niin tyylikäs ja amamttimainen... Hän on niin tyylikäs, ettei astuisi lavalle, jos fanit muistuttavat sinua
Hieno fanin tekemä maalaus Häärijästä ja hänen koirastaan 🐶
https://www.tumblr.com/franky-y/722937818744324096/painting-of-h%C3%A4%…
Vierailija kirjoitti:
Hieno fanin tekemä maalaus Häärijästä ja hänen koirastaan 🐶
https://www.tumblr.com/franky-y/722937818744324096/painting-of-h%C3%A4%…
Liian valokuvamainen. Taiteellinen ote puuttui, ois voinut laittaa sen valokuvan vaan, mistä oli tuohon käyttänyt aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jere ja Marieta menneet kihloihin kun näin kuvia, missä Jerellä oli sormus?
Ei. Se on jo vuosikaudet käyttänyt vastaavia asusteina, ihan missä vain sormissa.
Ai kultaisia sileitä renkaita vasemmassa nimettömässä, ei muissa sormissa? Muut sormukset mustia tai vihreitä. Provinssissa otettu nämä kuvat.
Kultaisia ne on kaikki vasemmassa kädessä (ja ne on olleet sillä jo jonkin aikaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miken kuvia Porvoosta 🔥
https://www.tumblr.com/wednesdayday/722936290586312704/guys-this-is-so-…
Mikke vaikuttaa ihanalta ja huumorintajuiselta. Varmaan lyömätön tiimi Jeren kanssa.
Ai missä se nyt on väläytelly huumoria? Kuivakka Neitsyt minusta
865 meitä äsken odottamassa videon alkua.
Alkaakohan K lähetellä jotain vihjailuja B n suuntaan, nyt kun on taas vähän alkuun päässyt.