Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nyt iloisia et herra Worldwide on saanut syödäkseen ja naidakseen ja uidakseen ja palaa tänne Suomeen entistä ehompana. Toi on kyllä totta et voi kyllä joutuu lisään joustovyötärön nahkapöksyihin mut onneks bolero mahtuu aina.
Jumankauta sentään. Saiko palmu Kärtsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/hirunoka/717407882270916608/my-mother-saw-bbcbla…
Ihana tuo kommentti tässä gifissä: "My mother saw @bbcblackjack's Jere and Bojan gifs below, and asked: Are they married?"
Näytti ihan siltä, että Bojan antoi suukon poskelle tossa toisessa kuvassa, ihana. Näinkö oikein?
Ei sitä ainakaan haitannut yhtään et ovat kasvot kiinni toisissaan. Voisin kattoo tota gifiä loputtomasti. Bojanin kasvot ja katse ... Tilanteen intiimiys! Huh.
Kuinkahan paljon näitä tilanteita on ollu kaneroiden ulkopuolella, joissa niiden huulet/kasvot on ollu näin lähekkäin, ja näyttää, että voisivat suudella minä hetkenä vaan!
Kun ei kyllä näytä, että näin läheinen kasvokontakti mitenkään hätkäyttäis kumpaakaan, päinvastoin. Tää erityisesti tuohon tokaan gifiin kommenttina.
Onhan niitä varmaan aika lailla jos ovat noin luontevasti tuossakin. On muutamat lähikontaktit otettu ennen finaalia.
Puhu lääkärillesi kärtsäbojan-homostelupakkomielteestäsi, jookosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo kommentti tässä gifissä: "My mother saw @bbcblackjack's Jere and Bojan gifs below, and asked: Are they married?"
Näytti ihan siltä, että Bojan antoi suukon poskelle tossa toisessa kuvassa, ihana. Näinkö oikein?
Ei sitä ainakaan haitannut yhtään et ovat kasvot kiinni toisissaan. Voisin kattoo tota gifiä loputtomasti. Bojanin kasvot ja katse ... Tilanteen intiimiys! Huh.
Bojan näyttää kyllä taas jotenki tosi huoltapitävältä ja välittävältä tuossa loppuhalaus-giffissä, sulosta!
On sitten millä tahansa pohjalla tai viboilla heidän suhde, niin on varmasti ollu isku myös Bojanille Kn kakkossija ja tullu halu pitää huolta toisesta. Tää kyllä niin läsnä niissä halauskävelyvideois kans.
Ja tätä tunnelmaa ei oo musta läsnä muiden (ainakaan kilpailijoiden) halauksissa, toki suurin osa läheisten halauksia ja lohdutuksia on onneksi kameroiden ulkopuolella. Muiden osallistujien halaukset ja lohdutukset on musta enemmän semmosia siinä hetkessä 'selkääntaputuksia tai ns osaanottoja' kun taas näyttää että Bojan kantaa huolta Käärijästä halauksesta irrotettuaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän uusimmassa stoorissa on hyvin syöneen ja levänneen näköinen kaveri 💋🔥 Ihana!
All inclusive pöperöt on ainakin maistuneet pojulle. Taitaa esiintymisasu kiristää, kun palaa Suomeen.
Ottaa pian maha niin vastaan, ettei pysty pussaamaan B:tä huulille. Onkohan sumopainijan ura kiikarissa.
😂🤭Ai saa#ana teijän kans!
Teijän? Itsesi kanssahan kirjoittelet.
Eli siis sinä syytät jotakuta siitä, kun hän kirjoittaa itsensä kanssa. Eli siis sinä kirjoitat itsesi kanssa ainakin kolmessa eri persoonassa, jos täällä on vain yksi henkilö. Eli me kaikki täällä ollaan samaa henkilöä. Nyt meni liian monimutkaiseksi. Ehkä me kaikki ollaan sitten yksi ja sama henkilö eli Kärtsä.
Ja sovitaan hyvin yhteen yhden ja saman Bojanin kanssa.
Sarjassamme 'ois kiva tietää' kiinnostaisi, mitä muut jokerit juttelee keskenään tästä keissistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nyt iloisia et herra Worldwide on saanut syödäkseen ja naidakseen ja uidakseen ja palaa tänne Suomeen entistä ehompana. Toi on kyllä totta et voi kyllä joutuu lisään joustovyötärön nahkapöksyihin mut onneks bolero mahtuu aina.
Mä luulen, että se pinkki flamingolelu.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassamme 'ois kiva tietää' kiinnostaisi, mitä muut jokerit juttelee keskenään tästä keissistä.
Mun pääpersoona: Ihanaa homostelua!
2. persoona: hyi hele
3. persoona: suloista poikarakkautta tahdon kuvitella
4. persoona: käärijä on hetero
5. persoona: ihkua, kuvittelen heidän panevan 24/7!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti kyl pari kertaa kattoo se Käärijän stoori et mikäs se mahan tilanne oikeesti olikaan, ni selkeestihän se tahallaan pullistaa sitä lopussa :D Vaik suolistosairauden takia vois oikeesti olla pahaa turvotustakin, mut nyt ei ainakaan siitä oo kyse :D
Bodausroinatkin aiheuttaa tommosta vatsan pullistumista (googlaa "roid stomach").
Aijaijai.....
Huomasitko käärijän disneyhiotun leuan?!
Hair plugit taitaa olla myös.Sen nenäkin kohta mallia michael jackson, kun leikattu 3 kertaa juuri ennen euroviisuja.
Samalla laitettiin erittäin maltilliset huulitäytteet, juuri ja juuri erottuu.Kävi siis Sannan kanssa samalla klinikalla!
Yliksen Sanna hullu bongattu ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon näitä tilanteita on ollu kaneroiden ulkopuolella, joissa niiden huulet/kasvot on ollu näin lähekkäin, ja näyttää, että voisivat suudella minä hetkenä vaan!
Kun ei kyllä näytä, että näin läheinen kasvokontakti mitenkään hätkäyttäis kumpaakaan, päinvastoin. Tää erityisesti tuohon tokaan gifiin kommenttina.
Onhan niitä varmaan aika lailla jos ovat noin luontevasti tuossakin. On muutamat lähikontaktit otettu ennen finaalia.
Mitä jos puhuisit itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka, minä? Vai ton edellisen viestin kirjoittaja? Vai nää kaikki tyypit täällä jotka FIILISTELEE FIILISTELYKETJUSSA? Tarkenna vähän. Veeti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa. 🙈mutta tää palsta ja te ootte kuin terapiaa mulle. Tänne saan kirjoittaa fantasioitani kärtsän ja bojanin poikarakkaudesta eikä kukaa tuomitse. Lääkäri määräis salee jotkut lääkkeet mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan näyttää kyllä taas jotenki tosi huoltapitävältä ja välittävältä tuossa loppuhalaus-giffissä, sulosta!
On sitten millä tahansa pohjalla tai viboilla heidän suhde, niin on varmasti ollu isku myös Bojanille Kn kakkossija ja tullu halu pitää huolta toisesta. Tää kyllä niin läsnä niissä halauskävelyvideois kans.
Ja tätä tunnelmaa ei oo musta läsnä muiden (ainakaan kilpailijoiden) halauksissa, toki suurin osa läheisten halauksia ja lohdutuksia on onneksi kameroiden ulkopuolella. Muiden osallistujien halaukset ja lohdutukset on musta enemmän semmosia siinä hetkessä 'selkääntaputuksia tai ns osaanottoja' kun taas näyttää että Bojan kantaa huolta Käärijästä halauksesta irrotettuaankin.
Minä myös olen kiinnittänyt huomiota tuohon lempeyteen, ainakin Kärtsän suhteen sitä hänellä on. Välillä tulee mieleen, että hoitaa kuin lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ihana kroppa Käärijällä ja hyvin on kannatellut häntä sairaudesta huolimatta. Kyllä mä Bojanina mielellään tuota massua silittelisin <3
Huomaa että yliksen kehostaan epävarmat hikikomerot löytäneet tiensä jälleen palstalle :D
Jonkun pitäis läimäyttää sun kehopositiivista ruhoa niin loppuisi paskapuheet.
Tämä. 👍 Sekopään horinoita jaksa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pääpersoona: Ihanaa homostelua!
2. persoona: hyi hele
3. persoona: suloista poikarakkautta tahdon kuvitella
4. persoona: käärijä on hetero
5. persoona: ihkua, kuvittelen heidän panevan 24/7!
Kuvittelen itse lähinnä ihanaa hiplaamista ja silittelyä heidän välillään ... Ja joo välillä vähän panemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että se pinkki flamingolelu.
Noniin, muumimukit messiin ja aarteenmetsästykseen!!
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että heitä kevyesti ketuttaa tämä jo...
Käärijä ja Janne A. olisi täydellinen pari. 🥰😍🥰 Kärtsä voisi muuttaa Janne taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran juu massukka nyt näyttää kiristävän et jos ei heti kohta lähde tulee kotio päin, niin baby-Bojan saa kaksoiskansalaisuuden (kuten ilkeä äitipuolensa), alkaa olla h-hetket käsillä.
Nyt alkaa mennä häijyksi 🤣
Kohta ei kelpaa B:lle, jos ei linjoistaan huolta pidä.
Törkeä kommentti. Tuskinpa Bojan Käärijässä niinkään ulkokuoreen ihastui. Vaan ihmiseen. Siihen, miten Käärijä sai hänet tuntemaan. Ja siis en tarkoita välttis mitään suhdetta!!! Vaan ihan kamuinakin. Mutta jos siinä ois enemmän, niin he doesnt care mistään mahasta nyt.
Mä voin myöntää sen, etten siedä tätä ketjua, koska minusta Käärijä ja Pb:n Aapo olisivat täydellinen pari.<3 Minun mielikuvituksessa he seukkaavat. T: Veeti 16 vee
Olet kyllä sairas tapaus. 😂😆