Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä haaveesi tiedät jäävän tapahtumatta?

Vierailija
17.03.2023 |

Ja ei, lottovoitto ei nyt ehkä ole se, mitä tässä haetaan.

Olen jo 39-vuotias nainen ja tiedän, että lapsihaaveet saan unohtaa omasta elämästäni. En vain jostain syystä saa miestä pysymään rinnallani ja viimeisin 5 vuotta kestänyt suhde kariutui joulun aikaan. Seuraava suhde pitäisi saada alkamaan kiireellä ja silti olisin jo ehkä liian vanha. Yksin en missään nimessä halua lapsia.

Ehkä hieman "vertaistukea" tässä kaipaan. Saisin hieman perspektiiviä siihen, miten yleistä haaveiden kaatuminen kuitenkin on.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämään en pääse enää. En myöskään aja koskaan enää autolla enkä matkusta ulkomaille. Olen 43v.

Vierailija
2/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tule avaruuslentäjää. Sen olen jo hyväksynyt. En tule viettämään pitkää rauhallista vanhuutta puolisoni kanssa, sen olen hitaasti hyväksymässä (puoliso alkoholisti, kuolee todennäköisesti paljon ennen minua, sukunsa sairaudet).

En ehkä koskaan saa lapsenlapsia, täytynee oppia siirtämään ne haaveet/siihen kulutetun energian johonkin muuhun,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan kokemaan onnellista rakkautta.

Vierailija
4/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin asua talvet etelän lämmössä ja kesät Suomessa. En voi sietää tätä kylmyyttä ja lunta.

Mutta puoliso tykkää ja tuskin koskaan suostuisi lähtemään talveksi pois Suomesta  =( 

Alan alistua kohtalooni. 

Vierailija
5/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan tule koskaan saamaan lapsenlapsia, koska kummastakaan lapsestani ei ole vanhemmaksi. Tämä särkee sydämeni, koska haluaisin niin kovasti olla mummo.

6/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin asua talvet etelän lämmössä ja kesät Suomessa. En voi sietää tätä kylmyyttä ja lunta.

Mutta puoliso tykkää ja tuskin koskaan suostuisi lähtemään talveksi pois Suomesta  =( 

Alan alistua kohtalooni. 

Karseeta kuumassa helteessä vuoden ympäri. Sairasta.

Vierailija
7/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille muuttaminen. Mies ei opi mitään vierasta kieltä vaikka miten yritetty opettaa ja minä taas en kykenisi nauttimaan pitkästä ajasta erossa.

Vierailija
8/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten järkiintyminen niin, että tulevaisuuteen voisi suhtautua toiveikkaasti. Ettei raha sanelisi kaikkea, että ihmiset pyrkisivät yhteisöllisyyteen eristäytymisen sijaan, että luonnolle annettaisiin enemmän arvoa, ettei aseita enää tarvittaisi jne.

Mutta tapahtumatta taitavat jäädä...

Vierailija
9/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhdestäkään haaveesta tälläistä oloa. Asiat tapahtuvat niinkuin tapahtuvat.

Otan vastaan sen, mitä elämä antaa. Luotan universumin viisauteen.

En ehkä haaveile mistään.

Vierailija
10/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin sellaisen kumppanin kuin haluaisin eikä tarvitsisi olla yksin ja kuolla yksin.

Vierailija
11/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hevonen.

Rahallisesti mahdollista mutta sitä ei turhaan sanota kavioliiitoksi. En halua puoliksi asua tallilla ja tuntea huonoa omaatuntoa joka hetki kun en ole siellä. Tyydyn koiriin, joiden kanssa voin olla koko ajan.

Vierailija
12/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lapsia, koska en löydä miestä, joka olisi valmis sitoutumaan.

Vierailija
13/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mene käymään Egyptissä, koska siellä on turvatonta ja olen nainen, joka matkustaa yksin.

Vierailija
14/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ausseihin lähtö vuodeksi work&holiday viisumilla. Ikä tulee nyt vastaan. Ei riittänyt rohkeus nuorempana :(

Vierailija
15/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haave omasta perheestä jää saavuttamatta. Se on ihan täysin varma asia. Toinen haave eli asuminen pienellä paikkakunnalla omakotitalossa on myös melkoisella todennäköisyydellä sellainen, että ei tule ikinä tapahtumaan. 

Nuo siis ne kaksi suurinta. Pienempiä on sitten liuta joista suurin osa liittyy harrastamiseen tai siis lähinnä siihen, etten koskaan ole voinut harrastaa niitä lajeja/asioita jotka olisi oikeasti mieluisia ja kiinnostavia.

Vierailija
16/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ausseihin lähtö vuodeksi work&holiday viisumilla. Ikä tulee nyt vastaan. Ei riittänyt rohkeus nuorempana :(

Eikö vanhempanakin saa Ausseihin viisumin riittävillä säästöillä ja/tai korkeakoulutuksella?

Vierailija
17/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule enää työllistymään. 

Vierailija
18/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei tule kaunista, astronauttia, kvanttifyysikkoa eikä edes lääkäriä.

Vierailija
19/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan alistua kohtalooni. 

Karseeta kuumassa helteessä vuoden ympäri. Sairasta.

Ihmiset on erilaisia. Minä palelen melkein aina Suomessa, helteelläkin illalla on minusta kylmä. Kuumaa siedän todella hyvin. Vasta kun menee 40 asteen yli, niin on liikaa.

-eri

Vierailija
20/74 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vanhempanakin saa Ausseihin viisumin riittävillä säästöillä ja/tai korkeakoulutuksella?

Matkustajaviisumin saa milloin vain, mutta sillä ei tehdä töitä ja elellä kuten paikallinen