Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset höpöttävät Pokemoneista noissa kommenteissa?
Lue kuvan kuvateksti
Vierailija kirjoitti:
Aktia-sedät saa aktia koko rahalla.
Olen Aktialla töissä ja tiedän, miten noi sedät saa rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc.
Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.
No ei tietenkään ollut sattumaa. Ihmiset luulee että J heikon enkun takia hän ei ymmärtäisi biisien sanoja. Tämä on tullut osoitettua vääräksi. Jo bussissa tiesi tasan tarkkaan miten Bieberin biisi menee ja Lil Nas X on aivan kulttiukko räpskenessä ja tasan tiesi tuon biisin ja videon. Se oli minusta kerrankin tyylikkäästi tehty kun oli kaverin tililtä vaan laitettu mut tässä mentiin hyvän maun yli niin että roiskui ja kestäisin sen jos kohteena ei olis B. Mulla alkaa olla dealbreaker tunnelmat sori. En olisi halunnut että tää menee näin.
Mäkin kiihkoilisin, jos näitä tehtäisiin Bojanin kanssa. Muiden kanssa -> yök. Mutta mä en hylkää shippiä, ennen kuin tiedän, miten B ottaa nämä, miksi mä loukkaantuisin (siis shipissä), jos B on näiden kanssa ok? Kun ei voi tietää, miten K on pohjustanut tai totuttanut Bojanin tämän tyyppiseen huumoriin yksityisesti, jos sä tunnet sun frendin ihme puolet, jotka näyttää ulospäin tältä (pelkältä peeltä), mutta joille on jokin "hyvä tai selittävä syy", niin se ei häiritse, eikä loukkaa.
Ihmettelen kyllä suuresti mitä nämä homofoobikot ja ei-shippaajat tekee tässä ketjusssa. Tämän koko ketjun ideahan on fiilistellä ja shipata kahta miestä? Jos se ei ole oma juttu niin onneksi täältä voi lähteä ->🚪
Miten K onnistuu näyttämään heteroläppäkuvissakin noin aidolta! Olisi kyllä ainesta fimeihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Käärijä! Ota oma osuutesi tästä shippishowsta! Se toinen kun kerran tympeesti luuli vaan napsivansa rusinat pullasta. Kunnolla kuittia vaan sloveenille.
Olipa outo kommentti. Mitä ihmeen kuittia? B oli totaalisen ihastunut Käärijään, joka kuitenkin on varattu. Mitä muuta B voi lopulta tehdä kuin ottaa etäisyyttä?
No ei ollu ihastunut, hyvä näyttelijä vaan. Sillä oli tarkat suunnitelmat miten hyödynnetään K suosio oman bändin hyväksi ja tekikin sitten kunnolla hommia sen eteen. Olikohan muutkin bändin pojat mukana juonessa? G nyt ainakin oli.
Oletko sinä siis sitä mieltä, että K&B-keississä vain K olikin se joka oli ihastunut? Ja että K olisi halunnut jotain enemmän? Vai mikä K:n rooli tässä kuviossa sinun mielestä ihan tarkalleen ottaen on? Jos kerta B on nyt vain näytellyt kaikki ne ihastumisen elkeet, jotka on kuvattu silloinkin kun hän ei ole tiennyt olevansa kuvattavana.
Vierailija kirjoitti:
Yh äippylit voi kertoa pikkuvillelle että Käärijäsedällä on masu hieman turvonnu niin siksi vetskari auki. Ja Häärijäsetä vain kompastui
Jos täytyy traumailta pitää monessa perheessä tänään.
Mä muuten katsoin 10-vuotiaana Pikku Britanniaa. Se oli mun ja mun kavereiden lempisarja. Tosi suosittu silloin aikanaan. Ehkä musta sen takia tuli näin kieroutunut. Käärijä on pieni ja lutunen pehmolelu tuon sarjan rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Sieltä on tippunut närkästyneen äidin kommentti.
"Hei, olet pikkupoikien idoli. Tämä on mielestäni liikaa"
Onkohan huomenna Ilosaarirockin kakaralohko tyhjänä yh-mammoista ja villevalttereista 😁 Artisti huokaisisi varmasti helpotuksesta, jos näin olisi.
No pikkupojilla ei toivottavasti ole instaa eikä mamma mene näyttämään heille idolinsa kuvia sieltä😂.
Miksi muuten luullaan, ettei lapsilla ole huumorintajua? Ei lapset ajattele Käärijän ja Häärijän kuvan nähdessään seksiä, vaan se on heistä jotakin pieruhuumorin kaltaista läppää. Se on aikuiset, jotka pahastuu ihan vain pahastumisen takia.
Jep! Joku homofobinen tantta oli kanssa jättänyt jonkun kommentin "voit olla h*mo mutta tämä on jo liikaa! Olen pettynyt! 😡"
No oon kyllä samaa mieltä. Varsinkin, jos Jere EI ole mikään bi tai homo, eikä oikeasti kiinnostunut miehistä ollenkaan.
Oli tullu taas myös queerbaiting kommenttia ('tiedostavilta' naisilta, yllätys yllätys. Homoilta liekkisydämiä)
👌
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti mitä nämä homofoobikot ja ei-shippaajat tekee tässä ketjusssa. Tämän koko ketjun ideahan on fiilistellä ja shipata kahta miestä? Jos se ei ole oma juttu niin onneksi täältä voi lähteä ->🚪
Miten niin homofoobikot? Minusta jo se biebermusiikin kuva oli sopimaton, mitä homofoobista siinä on? Ja Bojanin kanssa noitahan katselis kyllä, läppänä.
Lisäksi itse koin nuo homoutta loukkaavina, vaikka olenkin ihan hetero. Onko sekin homofobiaa? Siis että jos itse olisin vielä kaapissa oleva homo, esim, niin toi on just kuvasto, jolle EN haluaisi naurettavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh äippylit voi kertoa pikkuvillelle että Käärijäsedällä on masu hieman turvonnu niin siksi vetskari auki. Ja Häärijäsetä vain kompastui
Mä muuten katsoin 10-vuotiaana Pikku Britanniaa. Se oli mun ja mun kavereiden lempisarja. Tosi suosittu silloin aikanaan. Ehkä musta sen takia tuli näin kieroutunut. Käärijä on pieni ja lutunen pehmolelu tuon sarjan rinnalla.
Ja moni, minä mukaalukien, on lapsena katsonut Benny Hill Showta, eikä lapsena ymmärtänyt läheskään kaikkia sarjan sketsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Sieltä on tippunut närkästyneen äidin kommentti.
"Hei, olet pikkupoikien idoli. Tämä on mielestäni liikaa"
Onkohan huomenna Ilosaarirockin kakaralohko tyhjänä yh-mammoista ja villevalttereista 😁 Artisti huokaisisi varmasti helpotuksesta, jos näin olisi.
No pikkupojilla ei toivottavasti ole instaa eikä mamma mene näyttämään heille idolinsa kuvia sieltä😂.
Miksi muuten luullaan, ettei lapsilla ole huumorintajua? Ei lapset ajattele Käärijän ja Häärijän kuvan nähdessään seksiä, vaan se on heistä jotakin pieruhuumorin kaltaista läppää. Se on aikuiset, jotka pahastuu ihan vain pahastumisen takia.
Jep! Joku homofobinen tantta oli kanssa jättänyt jonkun kommentin "voit olla h*mo mutta tämä on jo liikaa! Olen pettynyt! 😡"
No oon kyllä samaa mieltä. Varsinkin, jos Jere EI ole mikään bi tai homo, eikä oikeasti kiinnostunut miehistä ollenkaan.
Oli tullu taas myös queerbaiting kommenttia ('tiedostavilta' naisilta, yllätys yllätys. Homoilta liekkisydämiä)
Oonkin miettinyt että käyttääkö oikeasti yksikään homo tosissaan tota queerbaiting-korttia? Olisiko viisugayllä tähän kommenttia, jos oot linjoilla?
Tuntuu että aina on muut loukkaantumassa toisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin homofoobikot? Minusta jo se biebermusiikin kuva oli sopimaton, mitä homofoobista siinä on? Ja Bojanin kanssa noitahan katselis kyllä, läppänä.
Lisäksi itse koin nuo homoutta loukkaavina, vaikka olenkin ihan hetero. Onko sekin homofobiaa? Siis että jos itse olisin vielä kaapissa oleva homo, esim, niin toi on just kuvasto, jolle EN haluaisi naurettavan.
Katoppa vähån homojen kommentteja ja hymiöitä K:n 'touhukuvaan' ja koeta loukkaantua uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas viestinpoistoliipaisin herkällä.
Viestini siis oli, että mitä te täällä tärkeilette ton lipunmyynnin kanssa ja ootte niin kovin tietävinänne kun ette oikeasti tiedä hevosen häntää tuosta ulkomaanproggiksesta.
Peace
Se on ollu tosi herkillä jo toista viikkoa!
We'll have no trouble here!
https://m.media-amazon.com/images/I/41hZzjNGVUL._AC_UF350,350_QL80_.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja moni, minä mukaalukien, on lapsena katsonut Benny Hill Showta, eikä lapsena ymmärtänyt läheskään kaikkia sarjan sketsejä.
Vähän eri asia, kun oot mukana tässä shipissä K&B:n oletetun tai toivotun rakkauden toisiinsa takia, ja sitten kuvastoksi laitetaan se karu ja siten ruma kuva Häärijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sen puolesta, että B&J molemmat tietää tasan tarkkaan missä mennään, ja nauravat soikeina.
Mä en!
En mäkään, todennäköisimmin B & JO ei halua pitkällä tikullakaan kohta olla yhdistettävissä Kärtsään. Mitä ne ruotsalaiset oikein teki sille kun sieltähän tuo käytös alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoppa vähån homojen kommentteja ja hymiöitä K:n 'touhukuvaan' ja koeta loukkaantua uudelleen.
He eivät ole kaikki homot, otaksun? Se, että joku itsekin kenties rivompaa kuvastoa kannattava homo ihastelee, ei ole ainoa lähestymistapa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sun ei todellakaan tarvi loukkaantua homojen puolesta, jos olet itse hetero...
Onkohan K nyt varmasti miettinyt, että onko tämä se suunta mihin uraa kannattaa viedä. Ei siitä enää vakavasti otettavaa artistia saa. Huumoripuolella kyllä duunia irtoaa.
Koska K:n kuvateksti oli: "Bulbasaur vs pikachu "