Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Häärijä höpisi discord haastattelussa että eipä tehdä hänestä kenenkään miestä ja on kaikkien kiva kaveri. Höpö höpö sanon minä.
Yh äippylit voi kertoa pikkuvillelle että Käärijäsedällä on masu hieman turvonnu niin siksi vetskari auki. Ja Häärijäsetä vain kompastui
Jos täytyy traumailta pitää monessa perheessä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö nyt oikein? Onko K loppuunmyynyt sen Lontoon taas? Ja Glasgow? Eikö se Lontoon paikka ollut jotain 1300 ihmistä? 👀 Eikö JO ole myös loppuunmyynyt Ko. Paikan?
Minusta JO ei ole myynyt loppuun sitä paikkaa?
Aa, en tiennytkään! No, K:lla meni ilmeisesti ihan hyvin sitten paikan täyttö 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Sieltä on tippunut närkästyneen äidin kommentti.
"Hei, olet pikkupoikien idoli. Tämä on mielestäni liikaa"
Onkohan huomenna Ilosaarirockin kakaralohko tyhjänä yh-mammoista ja villevalttereista 😁 Artisti huokaisisi varmasti helpotuksesta, jos näin olisi.
No pikkupojilla ei toivottavasti ole instaa eikä mamma mene näyttämään heille idolinsa kuvia sieltä😂.
Miksi muuten luullaan, ettei lapsilla ole huumorintajua? Ei lapset ajattele Käärijän ja Häärijän kuvan nähdessään seksiä, vaan se on heistä jotakin pieruhuumorin kaltaista läppää. Se on aikuiset, jotka pahastuu ihan vain pahastumisen takia.
Jep! Joku homofobinen tantta oli kanssa jättänyt jonkun kommentin "voit olla h*mo mutta tämä on jo liikaa! Olen pettynyt! 😡"
🤣. Mielenkiinnolla kuulen minkälaisia välispiikkejä on seuraavilla k-18 keikoilla, voisin vaikka vannoa että jotain näihin liittyvää on luvassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan huomenna Ilosaarirockin kakaralohko tyhjänä yh-mammoista ja villevalttereista 😁 Artisti huokaisisi varmasti helpotuksesta, jos näin olisi.
No pikkupojilla ei toivottavasti ole instaa eikä mamma mene näyttämään heille idolinsa kuvia sieltä😂.
Miksi muuten luullaan, ettei lapsilla ole huumorintajua? Ei lapset ajattele Käärijän ja Häärijän kuvan nähdessään seksiä, vaan se on heistä jotakin pieruhuumorin kaltaista läppää. Se on aikuiset, jotka pahastuu ihan vain pahastumisen takia.
Jep! Joku homofobinen tantta oli kanssa jättänyt jonkun kommentin "voit olla h*mo mutta tämä on jo liikaa! Olen pettynyt! 😡"
No oon kyllä samaa mieltä. Varsinkin, jos Jere EI ole mikään bi tai homo, eikä oikeasti kiinnostunut miehistä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Häärijä höpisi discord haastattelussa että eipä tehdä hänestä kenenkään miestä ja on kaikkien kiva kaveri. Höpö höpö sanon minä.
Häärijä ei oo siis shippien perään. (No oon kuullu et tyty silläkin on)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä kommentit on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Käärijä! Ota oma osuutesi tästä shippishowsta! Se toinen kun kerran tympeesti luuli vaan napsivansa rusinat pullasta. Kunnolla kuittia vaan sloveenille.
Olipa outo kommentti. Mitä ihmeen kuittia? B oli totaalisen ihastunut Käärijään, joka kuitenkin on varattu. Mitä muuta B voi lopulta tehdä kuin ottaa etäisyyttä?
No ei ollu ihastunut, hyvä näyttelijä vaan. Sillä oli tarkat suunnitelmat miten hyödynnetään K suosio oman bändin hyväksi ja tekikin sitten kunnolla hommia sen eteen. Olikohan muutkin bändin pojat mukana juonessa? G nyt ainakin oli.
On se kumma, että B näyttelee niin hyvin juuri Käärijän kanssa, eikä muiden vastanäyttelijöidensä kanssa. Jos Bojan joskus tulevaisuudessa saa jossakin TV-sarjassa samanlaisen kemian ja tunteen aikaiseksi jonkun vastanäyttelijänsä kanssa, niin hän ansaitsee kyllä Oscarin.
Aktia-sedät saa aktia koko rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä kommentit on?
Instassa onkin näemmä storyn lisäksi kuva. Siis K:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häärijä ei oo siis shippien perään. (No oon kuullu et tyty silläkin on)
Ei näytä kuvien perusteella tosiaankaan olevan. Tytyt ei tänne kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oon kyllä samaa mieltä. Varsinkin, jos Jere EI ole mikään bi tai homo, eikä oikeasti kiinnostunut miehistä ollenkaan.
Oli tullu taas myös queerbaiting kommenttia ('tiedostavilta' naisilta, yllätys yllätys. Homoilta liekkisydämiä)
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc.
Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.
No ei tietenkään ollut sattumaa. Ihmiset luulee että J heikon enkun takia hän ei ymmärtäisi biisien sanoja. Tämä on tullut osoitettua vääräksi. Jo bussissa tiesi tasan tarkkaan miten Bieberin biisi menee ja Lil Nas X on aivan kulttiukko räpskenessä ja tasan tiesi tuon biisin ja videon. Se oli minusta kerrankin tyylikkäästi tehty kun oli kaverin tililtä vaan laitettu mut tässä mentiin hyvän maun yli niin että roiskui ja kestäisin sen jos kohteena ei olis B. Mulla alkaa olla dealbreaker tunnelmat sori. En olisi halunnut että tää menee näin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne Aktian sedät on ajatellu iltateellä kun ovat tsekanneet yhteistyökumppanin viimeisimmät kuulumiset Instasta 😂🤣😂
Ovat varmaan ajatelleet aktia. (sori, oli pakko)
Aktia riittää pankissa, vielä puuttuu tililtä tosin pa not. :-P
En kyllä tiedä oikeesti, että mitähän Bojan miettii noita kuvia nähdessään, varsinkin jos hänellä jotain tunteita on/oli. Siis että wtf mitä tää jätkä yrittää kertoa. Että iso vitsi koko juttu, vai mikä viesti noissa on. Ehkä tarkoitus onkin häivyttää viimeisetkin tunteet.
Miksi ihmiset höpöttävät Pokemoneista noissa kommenteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä kommentit on?
https://twitter.com/ofendidaportodo/status/1679916913298636819?s=20
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun Leilan sanoin
"Voisin unissani sut vähän rajummin ottaa,
Käsin kiihkein haroo sun mahaa ja pottaa,
Unelmissani Jeree hieron ja nuolen,
Hekuman huipulla tuntuu et mä kuolen,"
Joku maksaisi noista sanoituksista.
Harmittaa tollaset kommentit. Eihän Käärijä ollut pikkulasten idoli aiemminkaan. Cha-cha-cha vaan teki siitä "koko perheen' Käärijän hetkeksi. En jaksa uskoa et lapset kuuntelee sitä muuten ihan hirveesti.