Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc.
Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.
No ei tietenkään ollut sattumaa. Ihmiset luulee että J heikon enkun takia hän ei ymmärtäisi biisien sanoja. Tämä on tullut osoitettua vääräksi. Jo bussissa tiesi tasan tarkkaan miten Bieberin biisi menee ja Lil Nas X on aivan kulttiukko räpskenessä ja tasan tiesi tuon biisin ja videon. Se oli minusta kerrankin tyylikkäästi tehty kun oli kaverin tililtä vaan laitettu mut tässä mentiin hyvän maun yli niin että roiskui ja kestäisin sen jos kohteena ei olis B. Mulla alkaa olla dealbreaker tunnelmat sori. En olisi halunnut että tää menee näin.
Ihanko dealbreaker 🤦🏻 Oikeasti naurattaa kun jengi reagoi täällä niin kuin olisi ITSE osallisena tässä jutusta. Nyt sitä pipoa löysemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti mitä nämä homofoobikot ja ei-shippaajat tekee tässä ketjusssa. Tämän koko ketjun ideahan on fiilistellä ja shipata kahta miestä? Jos se ei ole oma juttu niin onneksi täältä voi lähteä ->🚪
Miten niin homofoobikot? Minusta jo se biebermusiikin kuva oli sopimaton, mitä homofoobista siinä on? Ja Bojanin kanssa noitahan katselis kyllä, läppänä.
Lisäksi itse koin nuo homoutta loukkaavina, vaikka olenkin ihan hetero. Onko sekin homofobiaa? Siis että jos itse olisin vielä kaapissa oleva homo, esim, niin toi on just kuvasto, jolle EN haluaisi naurettavan.
Hei sun ei todellakaan tarvi loukkaantua homojen puolesta, jos olet itse hetero...
En todellakaan voi olla varma, että toi kuvasto ja tuollaiselle nauraminen olisi kaikille homoille ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sen puolesta, että B&J molemmat tietää tasan tarkkaan missä mennään, ja nauravat soikeina.
Mä en!
En mäkään, todennäköisimmin B & JO ei halua pitkällä tikullakaan kohta olla yhdistettävissä Kärtsään. Mitä ne ruotsalaiset oikein teki sille kun sieltähän tuo käytös alkoi.
Niinpä. Jatkossa haluavat vaan keskenään pussailla ja hivellä toisiaan ilman Kärdeä.
Tuo queerbaitingista syyttely on vähän kyseenalaista, koska loppujen lopuksi vain ihminen sisimmässään tietää oman seksuaalisuutensa. Ja seksuaalisuus voi elämän aikana muuttua ja muuttaa muotoaan. Kukaan ei tiedä K:n ajatuksia tänä päivänä eikä kukaan ihminen ole julkisesti velvollinen kertomaan omasta suuntauksesta julkisuuteen. Siitäkin huolimatta, että K on joskus sanonut olevansa hetero. Tänä päivänä kaikenlaisia muotoja on niin paljon ihan seksuaalisesta halusta tai puhtaasti romanttisesta tunteesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti mitä nämä homofoobikot ja ei-shippaajat tekee tässä ketjusssa. Tämän koko ketjun ideahan on fiilistellä ja shipata kahta miestä? Jos se ei ole oma juttu niin onneksi täältä voi lähteä ->🚪
Miten niin homofoobikot? Minusta jo se biebermusiikin kuva oli sopimaton, mitä homofoobista siinä on? Ja Bojanin kanssa noitahan katselis kyllä, läppänä.
Lisäksi itse koin nuo homoutta loukkaavina, vaikka olenkin ihan hetero. Onko sekin homofobiaa? Siis että jos itse olisin vielä kaapissa oleva homo, esim, niin toi on just kuvasto, jolle EN haluaisi naurettavan.
Hei sun ei todellakaan tarvi loukkaantua homojen puolesta, jos olet itse hetero...
En todellakaan voi olla varma, että toi kuvasto ja tuollaiselle nauraminen olisi kaikille homoille ok.
No jos ei ole joillekin homoille ok, niin voisitko antaa heidän ihan itse ilmaista asian. Tuollainen on alentavaa, kun puolustelet homoja heidän puolestaan kuin jotain pikkulapsia, jotka eivät osaisi itse puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc.
Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.
No ei tietenkään ollut sattumaa. Ihmiset luulee että J heikon enkun takia hän ei ymmärtäisi biisien sanoja. Tämä on tullut osoitettua vääräksi. Jo bussissa tiesi tasan tarkkaan miten Bieberin biisi menee ja Lil Nas X on aivan kulttiukko räpskenessä ja tasan tiesi tuon biisin ja videon. Se oli minusta kerrankin tyylikkäästi tehty kun oli kaverin tililtä vaan laitettu mut tässä mentiin hyvän maun yli niin että roiskui ja kestäisin sen jos kohteena ei olis B. Mulla alkaa olla dealbreaker tunnelmat sori. En olisi halunnut että tää menee näin.
Ihanko dealbreaker 🤦🏻 Oikeasti naurattaa kun jengi reagoi täällä niin kuin olisi ITSE osallisena tässä jutusta. Nyt sitä pipoa löysemmälle.
Joo kyllä se B taas niin mielensä pahotti noista K:n jutuista
oscar zia taisia olla kiinnostunut k:sta tai olikohan oscar ja hänelle jotain tapahtunut juhlissa
Mulle toi Bieberin biisin käyttö ilman Bojania oli tavallaan senkin läpän r a i s k a u s. Samoin, kuin are youn, jota en tosin ottanut niin vakavasti, koska siihen ei liittynyt mitään romanttista, vaan ennemminkin jotain superhauskaa tai hullua.
Mahtaa Anatudeki ihmetellä nyt Kn touhua, ei siitä ainakaan tällä menolla tuu Antin korvaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole joillekin homoille ok, niin voisitko antaa heidän ihan itse ilmaista asian. Tuollainen on alentavaa, kun puolustelet homoja heidän puolestaan kuin jotain pikkulapsia, jotka eivät osaisi itse puhua.
Aika moni ei varmasti osaa / halua ilmaista aiheesta sitä, mille tuollainen käytös tuntuu.
Näin eilen twitterissä kuvakaappaukset fanin ja Miken keskustelusta. Siinä Mikke vihjasi, että K menisi esim. Espanjaan keväällä 👀
Vierailija kirjoitti:
Mulle toi Bieberin biisin käyttö ilman Bojania oli tavallaan senkin läpän r a i s k a u s. Samoin, kuin are youn, jota en tosin ottanut niin vakavasti, koska siihen ei liittynyt mitään romanttista, vaan ennemminkin jotain superhauskaa tai hullua.
Joo, tavotteena näköjään mitätöidä kaikki nuo läpät ja merkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se B taas niin mielensä pahotti noista K:n jutuista
Jep pieni, viaton B baby, tarvii suojelua pahalta K:lta. Huh näitä loukkaantuneita. B on iso poika ja tekee ihan isojen poikien juttuja omalla vapaa-ajallaan ja toisten JO:n jäsenten kanssa sekä lavalla että lavan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän sen puolesta, että B&J molemmat tietää tasan tarkkaan missä mennään, ja nauravat soikeina.
Mä en!
En mäkään, todennäköisimmin B & JO ei halua pitkällä tikullakaan kohta olla yhdistettävissä Kärtsään. Mitä ne ruotsalaiset oikein teki sille kun sieltähän tuo käytös alkoi.
Tää on kyllä jo taas melkosta puppua. Nehän on selvästi tosi läheiset Bojanin (ja koko bändin) kanssa ja eiköhän K:n tyyli ja huumori ole käynyt selväksi jo viisujen aikana ihan kaikille. Miks yhtäkkiä eivät haluais tulla yhdistetyksi Käärijään? Ihan naurettavaa.
Sitä täytyy ihmetellä, miten jotkut ovat huolissaan siitä, että lapset näkee tuollaisia kuvia, kun samaan aikaan aika pienetkin lapset törmää älypuhelimillaan ihan todella kovaan prnoonkin. Tuo K:n kuva on kyllä hyvin kevyt ja harmiton kaiken muun keskellä, mitä netistä löytyy.
Eikä K ole koskaan tähdännyt miksikään pikkulasten idoliksi, eikä sellaisena ole lähtökohtaisesti esiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tavotteena näköjään mitätöidä kaikki nuo läpät ja merkit.
Tää on tavallaan ihan järkeenkäypää.
Kun ne mitätöidään noin, ei kukaan enää yhdistä niitä K&B kuvioon. Ja tadaa, ei ole mistä shipata. Joka lienee tarkoitus
Niinku joku aiemmin kommentoi, B on tosiaan iso poika jo, ja aika seksuaalissävytteistä kontenttia tuottanut ihan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei jotain rajaa! Nyt oot ihan liian syvällä tässä, törkeää verrata tätä oikeasti vakavaan ja vastenmieliseen rikokseen! Get a grip.
Ihan normaali kuvaus, sitä käytetään paljon muustakin, kuin itse kyseisestä teosta. Ihan kriitikotkin voivat kirjoittaa jonkun esitykseen olleen niin huono, että se oli teoksen r a i s k a u s jne.
Koita nyt vähän rauhoittua.
Onko tämä se sama "homojen puolesta loukkaantuja", joka aikaisemmin väitteli täällä samasta asiasta?