Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Sieltä on tippunut närkästyneen äidin kommentti.
"Hei, olet pikkupoikien idoli. Tämä on mielestäni liikaa"
Onkohan huomenna Ilosaarirockin kakaralohko tyhjänä yh-mammoista ja villevalttereista 😁 Artisti huokaisisi varmasti helpotuksesta, jos näin olisi.
Eihän niiden pikkulasten käsittääkseni pitäis koko instaa ees nähä ikänsä puolesta :D Mut joo voi olla et osa vanhemmista pöyristyy niin paljon ettei halua viedä lapsia keikalle :D
Vierailija kirjoitti:
Nääki on näkemys- ja makuasioita. Jos ei pidä Kärtsää komeana tai seksikkäänä, ei nämä kuvatkaan sitä ole. Vaivaannuttavia ehkä.
Mä kyllä pidin, mutta siihen kuuluu myös se, mitä tunteita toinen herättää korvien välissä. Mauttomuus ei herätä kovin kummoisia.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että B lähtee Conorin matkaan, kosto K:lle
Conorilla ollu jo useamman vuoden tosi kaunis ja lahjakas näyttelijätyttöystävä. Ei se oo Bojanista kiinnostunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc.
Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.
Käärijän ja Bojanin kauniin jutun? Nyt on shippauslasit liian syvällä päässä. Nämä kaksi tihkuu seksiä.🔥🔥🔥
Ja voisivat vaikka vähän jakaa sitä kuumuutta keskenään🔥. Ja jännä juttu, vaikka kummatkin on kuumia ja ns. kelpaisi ihan koska vaan varmaan aika monelle, niin kaikista mieluiten näkisi kuitenkin heidät yhdessä.
Mitähän ne Aktian sedät on ajatellu iltateellä kun ovat tsekanneet yhteistyökumppanin viimeisimmät kuulumiset Instasta 😂🤣😂
Ymmärsinkö nyt oikein? Onko K loppuunmyynyt sen Lontoon taas? Ja Glasgow? Eikö se Lontoon paikka ollut jotain 1300 ihmistä? 👀 Eikö JO ole myös loppuunmyynyt Ko. Paikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan huomenna Ilosaarirockin kakaralohko tyhjänä yh-mammoista ja villevalttereista 😁 Artisti huokaisisi varmasti helpotuksesta, jos näin olisi.
No pikkupojilla ei toivottavasti ole instaa eikä mamma mene näyttämään heille idolinsa kuvia sieltä😂.
Miksi muuten luullaan, ettei lapsilla ole huumorintajua? Ei lapset ajattele Käärijän ja Häärijän kuvan nähdessään seksiä, vaan se on heistä jotakin pieruhuumorin kaltaista läppää. Se on aikuiset, jotka pahastuu ihan vain pahastumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä oikeasti surullinen tasosta, jolle K on taas vajonnut. Noita kuvia ei ois pitänyt mun mielestä julkistaa. Hauska läppä (joo hohohoo) ehkä kavereille, mutta ei isommalle yleisölle kyllä, varsinkin niille, ketkä ovat toivoneet aitoa yhteyttä ja ihastumista K:n ja B:n välille ja nähneet sen heidän välisen juttunsa kauniina etc.
Kyllä tulee entistä enemmän se vaikutelma, että Lil Nas X:n video pyörii mielessä ja nyt pitää sitä mukailla, ja että Ruissista jakoon ilmestynyt biisivalinta (THAT'S WHAT I WANT) ei todellakaan ollut sattumaa.
Käärijän ja Bojanin kauniin jutun? Nyt on shippauslasit liian syvällä päässä. Nämä kaksi tihkuu seksiä.🔥🔥🔥
Kyllä. Yhdessä ja erikseen ja edestå ja takaa
No, Bojania ei näy tässä jutussa mailla eikä halmeilla.
Ihan varmasti siellä takana häärätään nyt jotain. Kohta on Slovenian matkaa tai muuta yhteistä tulossa. Sopivasti kun hämmentää niin ei pääse mielenkiinto lopahtamaan meillä hulluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Käärijä! Ota oma osuutesi tästä shippishowsta! Se toinen kun kerran tympeesti luuli vaan napsivansa rusinat pullasta. Kunnolla kuittia vaan sloveenille.
Olipa outo kommentti. Mitä ihmeen kuittia? B oli totaalisen ihastunut Käärijään, joka kuitenkin on varattu. Mitä muuta B voi lopulta tehdä kuin ottaa etäisyyttä?
No ei ollu ihastunut, hyvä näyttelijä vaan. Sillä oli tarkat suunnitelmat miten hyödynnetään K suosio oman bändin hyväksi ja tekikin sitten kunnolla hommia sen eteen. Olikohan muutkin bändin pojat mukana juonessa? G nyt ainakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi Ollin videolla K, Olli Halonen ja Arttu Wiskari, puhuvat festareista.
https://www.tiktok.com/@polliisiolli/video/7255655625961557275?is_from_…
Olikohan Ollin poika Raahen keikalla? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voisivat vaikka vähän jakaa sitä kuumuutta keskenään🔥. Ja jännä juttu, vaikka kummatkin on kuumia ja ns. kelpaisi ihan koska vaan varmaan aika monelle, niin kaikista mieluiten näkisi kuitenkin heidät yhdessä.
mulle käy kaikki olomuodot/yhteiselot realismi best, näköjään seksiä tursuaa silti
Vierailija kirjoitti:
Vaikka jb:n boyfriend kappale on tässä shipissä merkittävä biisi, voi olla etteiväto k&b itse yhdistä sitä heihin. Se voi olla ainoa biisi jonka K tietää bieberiltä, tai ainoa biisi jonka tietää sisältävän tuon teeman.. k ei mieti näitä päivityksiä niin syvällisesti. Hän sanoi siellä Pori jazzissakin "älkää nyt herranjumala ottako kaikkea mitä näätte mun IG:ssä tosissaan. Näytänkö mä siltä että mä otan kaiken tosissaan?" 🤷
No oon samaa mieltä, että K ei mieti syvällisesti, mutta voisin olla kyllä melkein varma, että tämän hän kyllä yhdistää asiaan ja on vielä valinnut juuri tuon kohdan.
Huh hei ja taas mennään. Tässä se varmaan nyt sitten tämäkin ilta kuluu.
Ei kommentoi kuitenkaan, turha luulla
Vierailija kirjoitti:
Vaikka jb:n boyfriend kappale on tässä shipissä merkittävä biisi, voi olla etteivät k&b itse yhdistä sitä heihin. Se voi olla ainoa biisi jonka K tietää bieberiltä, tai ainoa biisi jonka tietää sisältävän tuon teeman.. k ei mieti näitä päivityksiä niin syvällisesti. Hän sanoi siellä Pori jazzissakin "älkää nyt herranjumala ottako kaikkea mitä näätte mun IG:ssä tosissaan. Näytänkö mä siltä että mä otan kaiken tosissaan?" 🤷
Ei se sanonut, että "Näytänkö", vaan että "mä en ota tätä elämää niin tosissani", mut what ever. Ja siis jos toi ois ainoa biisi, jonka tietää bieberiltä, niin miksi se ois laitettu just tuohon? Logiikka kommentistasi puuttuu. Se teema olis kyllä myös K:n tietämässä THIS IS WHAT I WANT -kappaleessa (isot kirjaimet biisin omistajan).
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö nyt oikein? Onko K loppuunmyynyt sen Lontoon taas? Ja Glasgow? Eikö se Lontoon paikka ollut jotain 1300 ihmistä? 👀 Eikö JO ole myös loppuunmyynyt Ko. Paikan?
Minusta JO ei ole myynyt loppuun sitä paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Käärijä! Ota oma osuutesi tästä shippishowsta! Se toinen kun kerran tympeesti luuli vaan napsivansa rusinat pullasta. Kunnolla kuittia vaan sloveenille.
Olipa outo kommentti. Mitä ihmeen kuittia? B oli totaalisen ihastunut Käärijään, joka kuitenkin on varattu. Mitä muuta B voi lopulta tehdä kuin ottaa etäisyyttä?
No ei ollu ihastunut, hyvä näyttelijä vaan. Sillä oli tarkat suunnitelmat miten hyödynnetään K suosio oman bändin hyväksi ja tekikin sitten kunnolla hommia sen eteen. Olikohan muutkin bändin pojat mukana juonessa? G nyt ainakin oli.
Oli kyl sit Bojanilta Oscarin arvoinen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pikkupojilla ei toivottavasti ole instaa eikä mamma mene näyttämään heille idolinsa kuvia sieltä😂.
Miksi muuten luullaan, ettei lapsilla ole huumorintajua? Ei lapset ajattele Käärijän ja Häärijän kuvan nähdessään seksiä, vaan se on heistä jotakin pieruhuumorin kaltaista läppää. Se on aikuiset, jotka pahastuu ihan vain pahastumisen takia.
Jep! Joku homofobinen tantta oli kanssa jättänyt jonkun kommentin "voit olla h*mo mutta tämä on jo liikaa! Olen pettynyt! 😡"
Niin ja noi K:n kuvat eivät. Se housut auki kuva mokaa seksin sillä, että biisinä on se Bieber (eli herkkä ja kaunis vs. liian out there -juttu) ja se jälkimmäinen taas ei tihku seksiä tippakaan.