Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Missä olisi mahdollisimman tarkka kuvaus siitä mitä k eilen sanoi? Sanoiko oikeasti että Bojan on *ihana*? Vai onko jotain semmosta että yleisöstä huudettiin Bojan on ihana ja K ehkä saattoi nyökätä että joo...
Olisi kyllä erittäin aloitteellista, jos muina miehinä menee sanomaan, että Bojan on ihana hiljaisuuden aikakaudella ilman, että joku yleisöstä aloittaa. Ja mihin liittyi se Slovenian vierailun kommentti. Ja tämä kaikki lähti jostain Bojaniin liittyvästä jutusta yleisön joukossa.
Oon täysin hurahtunut ja koukussa tuohon Bojanin aamutakkipätkään, katon sitä repeatillä twitteristä koko ajan. Ne makuukamarisilmät ja pelkkä ajatus, ettei siellä takin alla ole mitään. Sekoan!🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 15 niiden aikaa ,eli 17.00 täällä.Kapasiteetti 1500 ,se on legendaarinen mesta. Jokerien kimppakeikalle siellä myös lippuja yhä kaupan.
Mä niin niin NIIN paljon haluaisin Jokereiden keikalle EB:iin. Pieni este että perheloma buukattu ja pitäis pandoja katsella ja whatnot. Voi nautakarjan eloa. Menkää lapset menkää kun vielä pääsette. Pallo on jalassa ennen pitkää ja se pysyy muuten kauan.
Pallo on jalassa ennen pitkää? Olen 43, ei näy palloa. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kuten se että kaikki ihmiset ei oo aikuisena samaa perheellistä "nautakarjaa" (edellisen termi).
Chill. Täällä on moni meistä kertonut perhearjen ja tän hulluuden todella haastavasta yhdistämisestä.
Jebu. Ja voimia siihen. Aika laimeeta ja hohhoijaa vanhanaikasta vaan puhua siitä jonaki joka on nuorilla edessä. Meitä on kaikenikäsissä moninainen joukko ja hyvä niin.
Mut kuule elämä on lyhyt ja yllättää monen. Ihanaa että sä olet terve ja rahoissas ja vapaa kuin taivaan lintu nelikymppisenä mut suurin osa ei ole ainakaan taivaan lintusia ainakaan mun tuttavapiiristä. Fakta on myös se että valtaosa meistä entisistä nuorista on perheellistynyt enkä usko että uusi sukupolvi tekee poikkeusta. Ja elämä voi yllättää monin tavoin joten pysyn väsyneessä neuvossani. Jos yhtään huvittaa ja pystyy niin MENKÄÄ. Må en pääse enkä mennyt silloinkaan kun olisin voinut koska en vaan uskaltanut.
Nautahommat liittyy yhteen juttuun minkä ehkä joskus huomaat täältä tai muualta.
Elämä on totta tosiaan arvaamatonta ja esim sairastua voi - siitähän tossa ei ollut alun perin puhe mutta komppaan täysin!
Mun rahatilannetta en varsinaisesti avannut tuossa. "Kuule"-puhuttelu on ehkä vähän alentuvaa mutta no, tätähän se on välillä.
Faktoissa enemmistön ja normin mukaisista elämäntavoista oot varmasti oikeessa. Ite oon sillä linjalla että parempi puhua moninaisuus huomioiden kuin sillä perusteella että "no enemmistö ihmisistä kuitenkin...". Ja eiks tässä oo parituhatta sivua enemmän tai vähemmän toivottu että kaks nuorta miestä löytäs heteroperheellisyyden sijaan toisensa :DNaureskelin juuri itsekseni, miten täällä etenkin alkuaikoina kauhisteltiin Käärijän "h-mopakottamista". Ja en siis sano, että K olisi nyt osoittautunut h-moksi tai mieslääppimiset eivät olisi läpällä, mutta ei se kyllä ole tämä foorumi joka väkisin ymppää viatonta ja osatonta K:tä siihen joukkueeseen. :D
Mähän olen alusta asti sanonut, että Kärtsä on puutarhuri.
Joku aika sitten täällä moni puhui kokeneensa intuitiota että tässä jutussa tapahtuu koko ajan jotakin pinnan alla mitä me ei nähdä. Ja vielä paljastuu yllätyksiä.
Yllätys tulee olemaan että Käärijä on kummankin palstan perustaja ja tulisin shippaaja. Ja Bojanistahan on jo epäilyksiä että se tekee AO3:lle ficcejä.Hyvä ettei Käärijä kirjoita mitään ficcejä. Ne olisi lyhyitä tyyliin; you, me, sex now.
Se osais myös:
Bojan push push feel good right now
Yes yes I like.
[Häpi end]Tumblr:ssa haaveillaan K:sta sisäkön puvussa 😄
Täällä haaveillaan K:sta hunajahoitajan puvussa :D
Sori oli pakko :D
Toivottavasti K:lla vauhti päällä vaikka onkin aikainen keikka.
Vierailija kirjoitti:
Oon täysin hurahtunut ja koukussa tuohon Bojanin aamutakkipätkään, katon sitä repeatillä twitteristä koko ajan. Ne makuukamarisilmät ja pelkkä ajatus, ettei siellä takin alla ole mitään. Sekoan!🔥🔥
I know.
https://twitter.com/iluvdjo/status/1679229498120609794?t=7XCKZjeRQmE8yT…
Vierailija kirjoitti:
Eikö innokkaimpien kannattaisi mennä tänne fiilistelemään Kärtsä, Kuumaa ja Erika Vikman -komboa
https://logomo.fi/tapahtuma/the-pikkujoulut-kaarija-kuumaa-erika-vikman
Kuumaan pojat näyttää niin viattomilta K:n ja Erikan kuvien välissä tuolla linkin isossa kuvassa😃
https://www.instagram.com/reel/CtUv-6fN28L/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
His little dance moves 🤗💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö innokkaimpien kannattaisi mennä tänne fiilistelemään Kärtsä, Kuumaa ja Erika Vikman -komboa
https://logomo.fi/tapahtuma/the-pikkujoulut-kaarija-kuumaa-erika-vikman
Kuumaan pojat näyttää niin viattomilta K:n ja Erikan kuvien välissä tuolla linkin isossa kuvassa😃
Kyllä se viattomuus äkkiä karisee Erikan ja Kärtsän välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww. :) https://twitter.com/bojancvj/status/1679487626368417795
Odotan tähän kovasti käännöstä.🤩 Koska tää on mahdettu kuvata? Näyttää ihan uudelta, oisko nyt kesältä kun Martin oli moikkaamassa jätkiä?
Bojan näyttää tuossa nuorelta Antti Tuiskulta.
Mä oon vitsillä joskus sanonut, että jos Käärijä ja Bojan olisi yksi ja sama ihminen niin se olisi Antti Tuisku. Viisitoista vuotta takaperin Antti oli kuin B. Pidempi ruskea tukka ja ruskeat silmät. K:n kanssa yhdistää sukujuuret pohjoisessa, tietynlainen lapsenmielisyys ja huumori keikoilla, niin ja Uuno Turhapuro. Antin Espanjan kodissa on Turhapuro taulu ja parasta laatuviihdettä on katsoa kyseisiä elokuvia uudelleen ja uudelleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti K:lla vauhti päällä vaikka onkin aikainen keikka.
Porvoossa kaikki seksuaalinen energia purkuun. Huomenna kuitenki joutuu taas tekee lapsiystävällisen shown Ilosaarirockissa :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole muuta mielessä kuin seksi?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri viimeiset pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vois sitä varmaan paskempiakin asioita olla mielessä :D Mut kiitos kysymästä, ei ole muuta mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww. :) https://twitter.com/bojancvj/status/1679487626368417795
Odotan tähän kovasti käännöstä.🤩 Koska tää on mahdettu kuvata? Näyttää ihan uudelta, oisko nyt kesältä kun Martin oli moikkaamassa jätkiä?
Bojan näyttää tuossa nuorelta Antti Tuiskulta.
Mä oon vitsillä joskus sanonut, että jos Käärijä ja Bojan olisi yksi ja sama ihminen niin se olisi Antti Tuisku. Viisitoista vuotta takaperin Antti oli kuin B. Pidempi ruskea tukka ja ruskeat silmät. K:n kanssa yhdistää sukujuuret pohjoisessa, tietynlainen lapsenmielisyys ja huumori keikoilla, niin ja Uuno Turhapuro. Antin Espanjan kodissa on Turhapuro taulu ja parasta laatuviihdettä on katsoa kyseisiä elokuvia uudelleen ja uudelleen. :D
Ilmankos tää laiva on vienyt yllättäville vesille. Aina tykännyt Tuiskusta 😍💔💜
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei
T.Leila
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri muuta oo ollu vähään aikaan mielessä! 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei
T.Leila
Sama. Eipä juuri muu. Pari kk on ollut vissiin nonstop ovulaatio päällä. Mies on aika yllättynyt tästä kesäkäänteestä muttei ole vielä valittanut.
Jep aikataulu oli tiedossa. Sä sekoitat siihen sen sapattivuoteen kun sitä hehkutti myös keikkojen kera mutta tää lopetuslopetus tuli ihan suunnitellusti.