Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Täytyy kyllä sanoo et kiinnostus aika pakkasella mihinkään wild youth yhteistöihin.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO, now that you're here, could you please translate what they are saying here, please?
OK :)
"Kris, Let's do it"
B trying to sing "Gola".
"Uhh ahhh.."
"Martinček, c'mon, let's go."
"Oh Jan, you can do this!"
"Nooo nooo, this isn't working!!"
Olen ihan heikkona miehiin, jotka soittavat pianoa 🎹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna uuden biisin pre premiere JO:lla?!?! Iih!
Oikeesti! Vähän mä haluan kuulla, miten ne laulaa boyfriendistä!
Miksi Wild Youth myös tuossa biisinjulkistuskuvassa?
Yhteisbiisi?
Tuntuu kyllä hullulta jos JO ei käytä tilaisutta tehdä biisiä Käärijän kanssa . Onko ne molemmat niin jumissa K ja B etteivät saa puhuttua asioista.Toinen sanoo,että yhteistyö ois kiva,mutta ei olla mitään puhuttu.Toinen sanoo,että Sloveniaan olis kiva mennä mutta ei ole kutsuttu.
Puhukaa nyt toisillenne poloiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aattelin, että jonku Dublinissa kuvatun dokumenttipätkän ensi-ilta?
Ää taidat olla oikeassa. Sori valeuutinen innoissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai musiikkivideo jostaki vanhasta biisistä, johon tehty englanninkieliset sanat? Nuo sivut oli jonku elokuva- ja tvtuotantoyhtiön.
Voi olla myös keikkataltiointi Dublinista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olisi mahdollisimman tarkka kuvaus siitä mitä k eilen sanoi? Sanoiko oikeasti että Bojan on *ihana*? Vai onko jotain semmosta että yleisöstä huudettiin Bojan on ihana ja K ehkä saattoi nyökätä että joo...
Olisi kyllä erittäin aloitteellista, jos muina miehinä menee sanomaan, että Bojan on ihana hiljaisuuden aikakaudella ilman, että joku yleisöstä aloittaa. Ja mihin liittyi se Slovenian vierailun kommentti. Ja tämä kaikki lähti jostain Bojaniin liittyvästä jutusta yleisön joukossa.
Olin keikalla ja oma käsitys oli että yleisössä oli joku kyltti tai joku ja sitten se meni suunnilleen näin. Olin kauempana joten itse kylttiä tai muuta en nähnyt.
Bojan? (tämä kuulosti että luki sen jostain yleisöstä tai vaihtoehtoisesti joku sanoi jotain b). Ihana Bojan (tai Bojan on ihana), pitäis mennä sinne Sloveniaan, (tässä sekunnin/pikku tauko ja sitten) mutta kun ei ole kutsuttu (tai kutsua kuulunut).
Ja sitten keskityttiin taas keikkaan ja pakko myöntää että vaikka täällä pyörinkin niin ei ollut keikan kohokohta. Ai vitsi kun tuo vielä löytyisi joltain niin olisi hauska verrata että kuinka oikein sitä muistaa.
Vaikea näin kerrottuna tuota nyt on tulkita niin että ois läppää ja liput taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai musiikkivideo jostaki vanhasta biisistä, johon tehty englanninkieliset sanat? Nuo sivut oli jonku elokuva- ja tvtuotantoyhtiön.
Voi olla myös keikkataltiointi Dublinista!
Se keikka oiski kuuma, missä Bojanilla se hihaton vihreä paita!🔥🔥🔥
Porvoosta viinijuhlien instassa pätkiä keikasta.
Näin viime yönä unen, missä Jan yritti vietellä Johannesta ja viimeinkin kun jotain alkoi tapahtua, niin heräsin. Herranen aika minkälaiseen huoneeseen Jan Johanneksen vikitteli.
Heti lähti kärisevällä, epävireisellä äänellä soimaan päässä we are one ja verkkokalvoja korventaa kultalameella verhotut kastanjetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole muuta mielessä kuin seksi?
Mulla on mielessä K ratsastamassa B:n reisillä ja Janin hunajassa dipattu yksityishenkilö.
Ratsastus on urheilulaji tekee hyvää p akaroille ja hunaja on erittäin terveellistä.
Hunaja hieronta sai taas uuden merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisbiisi?
Minusta tuo vihjailee Irlannin keikkakiertueesta kertovaa dokumenttielokuvaa. Ohjaajana Mark Pirc. Eli jatkoa Carpe diem seriesille (jonka kaikki 10 osaa varmaan kaikki palstailevat jokerifanit on katsonut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikkein ihanin videoklippi on se "pussy magnet", jossa katsovat toisiaan niin ihanasti ja kaappaavat kainaloon, K:nkin ilme on niin onnellinen ja kertakaikkisen paljas. Ja ei tainnut olla teatteria kameroille. Ei kai tuollainen yhteys voi unohtua.
Ja Bojanin ig:ssakin joka toisessa kuvassa on Käärijä, kyllä on niin rakastuneen toimintaa että.
Häh? Eikä ole :(
Siis ... Janin hunajassa dipattu yksityishenkilö ... Nyt mun päässäni on tää kuva tai 'akti' yhä uudestaan ja uudestaan... Dip, dip, dip.... Aaaand flip!
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen uusi harrastus tää keikkalippujen menetin seuranta. :D Jos oikein katsoin niin JO:n Tsekin pikkukeikka ei oo myynyt samantien loppuun. Tulikohan ne juuri myyntiin.
Mulle on kyllä aivan herttaisen yhdentekevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisbiisi?
Minusta tuo vihjailee Irlannin keikkakiertueesta kertovaa dokumenttielokuvaa. Ohjaajana Mark Pirc. Eli jatkoa Carpe diem seriesille (jonka kaikki 10 osaa varmaan kaikki palstailevat jokerifanit on katsonut)
Dublin vlog luki jossain.
Vierailija kirjoitti:
Siis ... Janin hunajassa dipattu yksityishenkilö ... Nyt mun päässäni on tää kuva tai 'akti' yhä uudestaan ja uudestaan... Dip, dip, dip.... Aaaand flip!
Dippaa, haukkaa, dippaa, haukkaa
Vierailija kirjoitti:
Dipataanko se aina yhä uudestaan siihen hunajapurkkiin? Mun pitäisi kohta lukea lapselle iltasaduksi Nalle Puh, mutta kun näen hunajapurkkien merkityksen vähän eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi täällä sulaa nutellaa.
No sepä. Tosin omassa makkarissa ei ole ollut vierailijoita. Ei K ei B eikä edes niitä ei-bojaneita.