Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikkein ihanin videoklippi on se "pussy magnet", jossa katsovat toisiaan niin ihanasti ja kaappaavat kainaloon, K:nkin ilme on niin onnellinen ja kertakaikkisen paljas. Ja ei tainnut olla teatteria kameroille. Ei kai tuollainen yhteys voi unohtua.
Mä oon todellinen luopio, mutta mä luen ton tilanteen niin, että aluksi porukka harppoo vähän hajallaan jalkakäytävällä ja Kärtsä heittää ihan näyteltynä ton Pussymagnetin saadakseen vähän ryhtiå somekontenttiin. Ja B on että annetaan nyt huomiohakuiselle Kärtsäsedälle vähän responssia.
Siksi ei oo mun lempiklippejä aitouden pohjalta
Pöh sehän menee niin että porukka harppoo vähän hajallaan, mutta kas kummaa B ja K on lähekkäin, K puhuu jonkun toisen kanssa joka yrittää vielä jatkaa juttua.. miten 2nd rehearsalit meni mutta K ei kuule enää koska hän on prinssin pörrötyksessä ja siitä se juttu sitten lähtee laukalle saman tien. Käsi menee takin alle, pörröttää tukkaa. Ei ei enää kuvata, sanoo B kun tajuaa kameran. Ja niin juttu jatkuu ilman kameraa...
K:n katse tuossa videossa on niin kuuma ja ilkikurinen, että ymmärrän hyvin, että B haluaa lopettaa kuvauksen. Ja koko tilanne näyttää päinvastoin mun mielestä hyvinkin aidolta.
Maailman kuumin ja komein mies aamutakissa!🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen uusi harrastus tää keikkalippujen menetin seuranta. :D Jos oikein katsoin niin JO:n Tsekin pikkukeikka ei oo myynyt samantien loppuun. Tulikohan ne juuri myyntiin.
Mun mielestä se on tullut juuri myyntiin
Loppuunmyyty!
Vierailija kirjoitti:
One direction -stailaus 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.
Häh, ei ole kutsuttu 😮
Ei siis ole K:n vika jos reissua ei tule!
Voi ei voi ei, oikeasti? Ei ole kutsuttu?? Kyllä se alkaa olla selvää kenen puolelta tilanne on jäädytetty 😰😭 onko toiveita että olisi ollut läppä tuo ettei ole kutsuttu? Tarina muuttui kyllä ekasta versiosta ihan olennaisesti. Ehdin jo hetken iloita.
Käyttikö siis sanaa "ihana" Bojanista?
Se. On. Hänen. Huumoriaan. Ainahan se keikoilla puhuu noin.
Ää, Mä olen selvästi liian hyväuskoinen K jutuille. Mutta mistä osaat sanoa mikä osa oli totta ja mikä läppää? B on ihana ja haluaa Sloveniaan totta ja ei ole kutsuttu läppä? Tarviin jonkin suomi-kärtsä-suomi -sanakirjan!
Mikä se Bojaniin liittyvä juttu yleisössä on ollut. Joku kyltti?
Joo nyt joka ikinen tiedonmurunen tästä keissistä tänne kiitos!! Sieluni ja lähes tyhjiin käpertynyt sydämeni kaipaa kaiken mahdollisen äänenpainoista sanavalintoihin ja kyltin tekstiin tai mahdolliseen B-roinan tarkkaan kuvailuun. Myös se miten yleisö reagoi B-puheisiin? Details, hyvät matkustajat, details please!
Yleisö oli niin kuin sanottu vauvasta vaariin, luulen että Bojan ei välttämättä ollut ihan päällimmäisenä mielessä monella jos edes nimenä tuttu! Jossain Helsingin-keikalla olisi varmaan fanien reaktio ollut isompi. Kutsui B:tä muistaakseni ihanaksi.
Juu mun lähellä oli hymyssä suin lievästi jammaileva ehkä jotain 70-vuotias tai ylikin mies joka vaikutti tulleen yksin ja sitten sellainen ehkä vähän alle 18-vuotias poika joka ei jammaillut mutta silläkin oli hymy herkässä ja myös se vaikutti tulleen yksin.
Että jos joku nyt vielä miettii että "en kyllä kehtaa mennä yksinään" niin sinne vaan.
Ihanat, mä en kestä 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä, mun kommentti lähti taivaaseen. Vastasin tuohon Nace kommenttiin, että syksyllä pitää mammojen laittaa parhaimmat päälle ja lähteä Jokereiden kaatoon. Pitäähän meidän saada tänne Suomeen edes yksi vävypoika.
Voi eihän me vielä Bojanista luovuta. Kiimanen kolli postaa jonkun hinkkaus kuvan Pete Parkkosen kanssa tänään , niin alkaa Boitsun puntit tutiseen ja tulee kiire kutsua Kääryle Sloveniaan.
Voi kun kutsuisikin. Mua niin turhauttaa, kun asiat ei mene niinkuin me suunnitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
One direction -stailaus 😀
Apua hyi ei 🙈😂
Vierailija kirjoitti:
Maailman kuumin ja komein mies aamutakissa!🔥🔥
Ja mitä tää taas on että peräkkäin storyt jossa K kaataa päälleen vettä ja B kylpylässä menossa suihkuun / vesileikkeihin tai what ever 🥵
Vierailija kirjoitti:
tai b ei halua k:ta sloveniaan
Nyt keksit ihan uuden lauseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen uusi harrastus tää keikkalippujen menetin seuranta. :D Jos oikein katsoin niin JO:n Tsekin pikkukeikka ei oo myynyt samantien loppuun. Tulikohan ne juuri myyntiin.
Mun mielestä se on tullut juuri myyntiin
Loppuunmyyty!
Ei ole, sais vielä lippuja lisättyä koriin. Varmaan taas vapautunut kun ihmiset ei ostamaan kaikkia. Vähän harhaanjohtavaa tuo nopean loppuunmyynnin hehkuttaminen kun usein käy noin. Toki ne varmasti menee loppuun.
Ja samaan aikaan tuli K:n video ja tuo ihana näky kun yhtä aikaa pallot aktiivisena. En muuten tajua miksi näkyy taas että 3 h sitten postattu Nivala koska mulle ainakin tuli K story vasta nyt näkyviin.
Ja olen vähän herkässä mielentilassa kun neljättä päivää täällä sairaana ja alkaa usko loppua, mut liikutuin tosta Nivala-videosta kun yleisö laulaa kirkkaasti ja kauniisti biisiä, varmaan aivan ihana artistille nähdä toi. 😭 Ja kieltämättä tulee mieleen että B ei voi olla näkemättä tota storya kun pamahti samaan aikaan kuin B:n... suorastaan jännän samaan aikaan latasi sitten.
T. K&B kuumehourija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on väki vähentyny ja jutut väsähtäny tässäki ketjussa.
Jo oli aikakin. Aihe on loppuunkaluttu ja paljastui myyntitempuksi.
Varsinainen "myyntitemppu" 🙈👀😂
Onko B nyt siis jo siellä hunajahierontapaikassa vai joku kuu kylpyläkäynti? Herra tykkää kyllä kaikesta kehollisesta kovasti...
B on kuuma aamutakissa, mutta rehellisyyden vuoksi Kärtsälle sopii kyllå viikset paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo oli aikakin. Aihe on loppuunkaluttu ja paljastui myyntitempuksi.
Ei oo ainakaan tällä hetkellä paljoa K&B-fiilisteltävää, kun on toi somehiljaisuus eikä tapahdu oikein mitään.
Mikä toi nuorisolaiskäsiliike on jonka B tekee videon lopussa?
Nivalalle K:n kiitokset :)