Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Olihan K kutsuttu sinne JO:n 6.10. loppuunmyydylle areenakeikalle, mutta K:lla silloin keikka Suomessa. Joksut puhui tästä haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa muuten ,että Jere on menossa ihan yksityisesti Bojania tapaamaan ,jaettä he todellakin käyvät virallisella visiitillä eläintarhassa Itävallassa Baby Sealia tapaamassa 😉,koska täytyyhän heidän reagoida siihen asiaan.Eivät vaan halua fanilaumoja siihen tilanteeseen ,ja uskon ,että aikataulutkin on lyöty lukkoon.Ja varmasti kyllä jakavat somessa tästä...sitä odotellessa....
Niin, eikö Austria mainittu ohimennen siinä maaluettelossa, mutta keikkaa ei kuitenkaan julkistettu? Voisiko tiputella huvikseen tällaisia pikku vihjeitä kaiken sekaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.
Häh, ei ole kutsuttu 😮
Ei siis ole K:n vika jos reissua ei tule!
Voi ei voi ei, oikeasti? Ei ole kutsuttu?? Kyllä se alkaa olla selvää kenen puolelta tilanne on jäädytetty 😰😭 onko toiveita että olisi ollut läppä tuo ettei ole kutsuttu? Tarina muuttui kyllä ekasta versiosta ihan olennaisesti. Ehdin jo hetken iloita.
Käyttikö siis sanaa "ihana" Bojanista?
Se. On. Hänen. Huumoriaan. Ainahan se keikoilla puhuu noin.
Ää, Mä olen selvästi liian hyväuskoinen K jutuille. Mutta mistä osaat sanoa mikä osa oli totta ja mikä läppää? B on ihana ja haluaa Sloveniaan totta ja ei ole kutsuttu läppä? Tarviin jonkin suomi-kärtsä-suomi -sanakirjan!
Mikä se Bojaniin liittyvä juttu yleisössä on ollut. Joku kyltti?
Joo nyt joka ikinen tiedonmurunen tästä keissistä tänne kiitos!! Sieluni ja lähes tyhjiin käpertynyt sydämeni kaipaa kaiken mahdollisen äänenpainoista sanavalintoihin ja kyltin tekstiin tai mahdolliseen B-roinan tarkkaan kuvailuun. Myös se miten yleisö reagoi B-puheisiin? Details, hyvät matkustajat, details please!
Yleisö oli niin kuin sanottu vauvasta vaariin, luulen että Bojan ei välttämättä ollut ihan päällimmäisenä mielessä monella jos edes nimenä tuttu! Jossain Helsingin-keikalla olisi varmaan fanien reaktio ollut isompi. Kutsui B:tä muistaakseni ihanaksi.
Tarkennatko? Uskot että on kutsuttu tai siis juuri ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan pieni kysely, oletko kertonut muille sun hurahduksesta vai pitänyt omana tietona?
**Olen kertonut avoimesti ainakin joillekin, että laivassa ollaan: peukku ylös.
**En tod ole kertonut muille tai korkeintaan maininnut bändistä, peukku alas.
Oma peukkuni menee alaspäin. Kyllähän lähipiiri jotain aavistaa ja JO musa on tullut kumman tutuksi lähipiirissä mutta shippijutut olen pitänyt visusti itselläni 😊
Olen kyllä kertonut avoimesti tykkääväni kummankin musasta ja että keikoille olen menossa, mutta tästä huuruisesta laivareissusta en ole vahingossakaan pihahtanut kellekään. Tämä on mun guilty pleasure (ja nyt taas hävettää) 🙈
Hahaa ihanasti muotoiltu, huuruinen laivareissu todella. Aika pitkä kröhöm trippi tää on ollut. Ja jotenkin niin ihanaa että tietää että teitä mahtavia tuntemattomia hurahtaneita on samassa paatissa nauttimassa samaa kiellettyä hedelmää koko buffan edestä 😁😍
😘
Oon joskus miettinyt, että jos oltais kaikki yhtäkkiä teamsissä ja avattais kamerat, niin paljastuisiko yhtään tuttua naamaa 😅 (luojan kiitos ei olla)
Voisihan siellä joku tuttu tuurilla näkyä. Minusta tuntuu että ollaan varsin sekalainen sakki elämänkoululaisista korkeakoulutettuihin joita nyt vaan sattuu yhdistämään tämä juttu ja huumorintaju.
Tää on fandomeissa parasta. Ihan eri elämänlaidoilta porukkaa mutta myös omasta kuplasta ja jotenkin vaan se sama juttu yhdistää plus just kaikki huumori tässä ympärillä ollut kyllä kevään suola. Ja kesän. Kesässä tässä ollaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.
Häh, ei ole kutsuttu 😮
Ei siis ole K:n vika jos reissua ei tule!
Voi ei voi ei, oikeasti? Ei ole kutsuttu?? Kyllä se alkaa olla selvää kenen puolelta tilanne on jäädytetty 😰😭 onko toiveita että olisi ollut läppä tuo ettei ole kutsuttu? Tarina muuttui kyllä ekasta versiosta ihan olennaisesti. Ehdin jo hetken iloita.
Käyttikö siis sanaa "ihana" Bojanista?
Pidätkö sä Käärijää sellaosena totuuden torvena, että kaikki mitä se sanoo on kuunneltava hyvin suurella vakavuudella ja on 100% tarkka kuvaus asioista? 😃
Toi tarkoitti vain, ettei B ole kutsunut välttämättä Kärtsää erikseen niiden haastattelujen jälkeen sinne, mikä taas ei minusta tarkoita yhtään mitään. Ehkä K vähän toivoisi että B ois innokkaammin pentuna odottamassa häntä sinne häntä heiluen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa muuten ,että Jere on menossa ihan yksityisesti Bojania tapaamaan ,jaettä he todellakin käyvät virallisella visiitillä eläintarhassa Itävallassa Baby Sealia tapaamassa 😉,koska täytyyhän heidän reagoida siihen asiaan.Eivät vaan halua fanilaumoja siihen tilanteeseen ,ja uskon ,että aikataulutkin on lyöty lukkoon.Ja varmasti kyllä jakavat somessa tästä...sitä odotellessa....
Niin, eikö Austria mainittu ohimennen siinä maaluettelossa, mutta keikkaa ei kuitenkaan julkistettu? Voisiko tiputella huvikseen tällaisia pikku vihjeitä kaiken sekaan?
Voisi. Lieneekö Salenan ccc-video ollut myös yksi vihje? Yhteisesiintyminen eikä täysin oma keikka niin ei ollut tuolla Euroopan kiertueen listalla?
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy B käytti K:ta vain hyväksi nostaakseen omaa suosiotaan- jankkaaja?!?!?!
En oo se alkuperäinen jankkaaja, mut kyl tää siltä kiusallisesti näyttää. Yhteyttä K:n kanssa suunniteltiin jo ennen varsinaista tapaamista ja pyörittiin tasan niin kauan, että saatiin JO:llekin mukavasti mainetta, sit sai jäädä. Aivan varmasti viisuhuuma JO:ltakin hiipuu ja samalla kyllä kv suosio muutenkin, kyllähän sen nyt jo näkee esim. seuraajalukuja tutkimalla, mistä se suosio enimmäkseen tuli. En millään usko, että slovenian kielellä kovin kauaa kv-markkinoilla menestytään ja kielen vaihto ei kovin monelta ole onnistunut. Sitten kun suosio alkaa hiipua, niin eiköhän B markkinamiehenä taas siinä kohtaa ota yhteyttä, että saa lisää näkyvyyttä.
Kävikö joku Biden täällä vai, mua kiinnostaa enemmän se, että näkeekö Jere ja Bojan toisensa.
B:n käsivarret, kyllä noilla kelpaa K:ta halia 😀
Vierailija kirjoitti:
K ei kyllä sheimais Bojania noin julkisesti, jos ei todella ole kutsuttu. Tämä ei-ole-kutsuttu-läppä selvästi sopii tähän jatkumoon, että välit olisivat muka poikki.
Hmm on kyllä heittänyt kaikkea roastia myös B:stä /JO:sta mutta sinänsä hyvä pointti että tarkoittaa silloin päinvastaista kun sanoo. Vaikeaa on tulkita meidän Kärtsyä.
No eipä se B voinut helmikuussa tietää, minkälaiseen suosioon K nousee.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/94498483-78a1-4ab7-8814-a557c0…
Kiva kuva K:sta tuolla.
Vierailija kirjoitti:
B:n käsivarret, kyllä noilla kelpaa K:ta halia 😀
Niin ihanat. Myös tässä viimeisessä ruudussa oih 😍
https://www.instagram.com/p/CupvTYcoz_A/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ja noiden lasten keskellä muuttuu yhtäkkiä tosi järeäksi aikuiseksi 😳 Balkan dad...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy B käytti K:ta vain hyväksi nostaakseen omaa suosiotaan- jankkaaja?!?!?!
En oo se alkuperäinen jankkaaja, mut kyl tää siltä kiusallisesti näyttää. Yhteyttä K:n kanssa suunniteltiin jo ennen varsinaista tapaamista ja pyörittiin tasan niin kauan, että saatiin JO:llekin mukavasti mainetta, sit sai jäädä. Aivan varmasti viisuhuuma JO:ltakin hiipuu ja samalla kyllä kv suosio muutenkin, kyllähän sen nyt jo näkee esim. seuraajalukuja tutkimalla, mistä se suosio enimmäkseen tuli. En millään usko, että slovenian kielellä kovin kauaa kv-markkinoilla menestytään ja kielen vaihto ei kovin monelta ole onnistunut. Sitten kun suosio alkaa hiipua, niin eiköhän B markkinamiehenä taas siinä kohtaa ota yhteyttä, että saa lisää näkyvyyttä.
Siinä tapauksessa B on parempi näyttelijä kuin laulaja ja suosittelen alan vaihtoa!
Jonkun pitäisi luoda suomi-käärijä-suomi sanakirjan
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/94498483-78a1-4ab7-8814-a557c0…
Kiva kuva K:sta tuolla.
Hyvän kuvan ovat valinneet 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen euroviisufani useamman vuoden takaa. JO oli erittäin suosittu viisupiireissä pre-partyista lähtien, ihan yksinäänkin juuri tuon loistavan autenttisen somesisällön takia, josta sai tietoa artistien välisistä ystävyyksistä ja pre-partyjuhlien tapahtumista juuri heidän avoimuutensa ja liberaaliuutensa olis poikkeavan raikasta. Paljon luin kommentteja, että JO-somesisältö olisi ollut parasta tänä vuonna. Bändin jäsenethän ovat kertoneet olevansa suuria viisufaneja ja tiesivät selvästi minkälaisesta sisällöstä fanit pitävät.
Lisäksi bändillä on jo paljon hyvää musiikkia taustalla, joka monesti euroviisuartisteilta puuttuu, kun tulevat esittämään sen heille räätälöidyn viisubiisin. JO oli raikas poikkeus ja siksi helppo kohde kuuntelulistalle. Todellakin olisivat saaneet tiiviin fanikunnan ympäri Eurooppaa ilman K:takin.
Nokun siis sehän säännöllisesti lukee näitä juttuja täältä juu nou.