Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
39941/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti on päivät sovittu ja B jo pedannut K:lle pedin (viereensä). Kärtsä meinasi taas vaan unohtaa että ai niin, me lopetettiin ne tykkäykset.

Toivottavasti pääsee reissuun yksin, jos menossa on.

Tai jos ei yksin niin Jessen tai Miken kanssa.

Jesse on söpö ja kiinnostava.

Vierailija
39942/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä varmaankin olisi halunnut/haluaisi jatkaa sillä flirttaus-antaa ymmärtää-linjalla, mutta B:llä tunteet pelissä ja homma tyttöystävineen oli liikaa, enkä ihmettele. Ja jäädytti jollain tasolla homman itseään suojellakseen myös. Tää on mun tulkinta tilanteesta.

Tää on just se mitä minäkin luulen. B ilmeisesti aloitti ton pelin ja on tottunut olemaan söpöllä hymyllään ja flirttailutaidoillaan noiden tilanteiden päällä, ohjaksissa. Nyt niin ei käynytkään, vaan toinen vastasi kahta pykälää kovemmin ja taisi tosiaan herätä ainakin B:llä myös oikeita tunteita, joihin toinen ei halunnut tai pystynyt vastaamaan. Nyt sitten odotusajaksi painetaan jarrua, jotta joko B:n tunteet ehtivät muuttua kaverillisiksi tai K:n olosuhteet muuttuvat.

Juu, ihan vaan spekua, mutta sitähän tämä ketju on.

Voi olla että tämä on siellä taustalla myös jollain tasolla, mutta itse uskon että kyse on lähinnä some-kommentoinnin ryöpsähdyksestä. B:n some alkoi olla pelkkää K:ta ja onhan se jo kiusallista ja ikävää kun haluaa tehdä kuitenkin uraa ihan itsenään/JO nokkamiehenä eikä jonkun viisustaran puppyna. Luulen että on myös bändinä pidetty tiukkaa palaveria aiheesta. Täytyy muistaa että JO on tehnyt uraa vuosia, ovat melkein Slovenian anttituiskut tai no en tiedä miksi vertaisin kun itse tekevät musansa ja ovat supersuosittu indiebändi, käytännössä ainoa laatuaan. Suomessa ei ole vastaavaa verrokkia. Ei voi uhrata viisuhulluudelle mitenkää koko uraa vaikka kuinka ihanaa se oli aikansa.

Yhyy tää on mun järjen ääni -osa päästäni. Ei niin järjen ääni vaati juuri yksityiskohtia Nivalan lausunnosta 😅

Uskon siis että yhteydenpito jatkuu kulisseissa mutta K vähän unohtelee sääntöjä ja B pyörii mielessä. Toivotaan että Slovenian liput on jo taskussa ja loma Balkanilla jo pian odottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39943/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneltakos on Porvoon keikka tänään? Pitkästä aikaa k18 😉

Tietääkö joku kellon aikaa?

Klo 17.30

Vierailija
39944/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä varmaankin olisi halunnut/haluaisi jatkaa sillä flirttaus-antaa ymmärtää-linjalla, mutta B:llä tunteet pelissä ja homma tyttöystävineen oli liikaa, enkä ihmettele. Ja jäädytti jollain tasolla homman itseään suojellakseen myös. Tää on mun tulkinta tilanteesta.

Tää on just se mitä minäkin luulen. B ilmeisesti aloitti ton pelin ja on tottunut olemaan söpöllä hymyllään ja flirttailutaidoillaan noiden tilanteiden päällä, ohjaksissa. Nyt niin ei käynytkään, vaan toinen vastasi kahta pykälää kovemmin ja taisi tosiaan herätä ainakin B:llä myös oikeita tunteita, joihin toinen ei halunnut tai pystynyt vastaamaan. Nyt sitten odotusajaksi painetaan jarrua, jotta joko B:n tunteet ehtivät muuttua kaverillisiksi tai K:n olosuhteet muuttuvat.

Juu, ihan vaan spekua, mutta sitähän tämä ketju on.

Voi olla että tämä on siellä taustalla myös jollain tasolla, mutta itse uskon että kyse on lähinnä some-kommentoinnin ryöpsähdyksestä. B:n some alkoi olla pelkkää K:ta ja onhan se jo kiusallista ja ikävää kun haluaa tehdä kuitenkin uraa ihan itsenään/JO nokkamiehenä eikä jonkun viisustaran puppyna. Luulen että on myös bändinä pidetty tiukkaa palaveria aiheesta. Täytyy muistaa että JO on tehnyt uraa vuosia, ovat melkein Slovenian anttituiskut tai no en tiedä miksi vertaisin kun itse tekevät musansa ja ovat supersuosittu indiebändi, käytännössä ainoa laatuaan. Suomessa ei ole vastaavaa verrokkia. Ei voi uhrata viisuhulluudelle mitenkää koko uraa vaikka kuinka ihanaa se oli aikansa.

Yhyy tää on mun järjen ääni -osa päästäni. Ei niin järjen ääni vaati juuri yksityiskohtia Nivalan lausunnosta 😅

Uskon siis että yhteydenpito jatkuu kulisseissa mutta K vähän unohtelee sääntöjä ja B pyörii mielessä. Toivotaan että Slovenian liput on jo taskussa ja loma Balkanilla jo pian odottaa!

Tämä on mielestäni todennäköisesti lähimpänä totuutta. Täällä palstalla helposti näemme kaiken peilaten shippiin, mutta B on ennen kaikkea muusikko, ja hänen on pidettävä julkisuuskuvansa ja JO:n etu mielessä aina 🙏 emme voi tehdä päätelmiä heidän suhteestaan sen perusteella mitä somessa näemme

Vierailija
39945/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 kohta rikki.

Vierailija
39946/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 0 0 0 sivua🥳

Vierailija
39947/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wienin eläintarha on luvannut lahjoittaa niille sen hylkeen😂

Onko hylkeestä mitään infoa? Miten pienokaisella sujuu?

Toivottavasti B ja K pääsevät joskus yhdessä Wieniin hyljettä katsomaan.

Ehkä sen takia oli K maininnut Austria? Joku ylimääräinen keikka tms tulossa.

Vierailija
39948/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tätä uutta, edes pientä, käännettä. Käy niin sydämen päälle tämä epävarmuus, että tällä alkaa jo olla kansanterveydellisiä vaikutuksia. Voisko joku jyrähtää, THL, Sauli tai miksei uncle Joekin voisi isällisesti ojentaa, että nyt pitäisi voida keskittyä yhteiskunnallisiin asioihin.

Vierailija
39949/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000, vihdoin! Poistelu laantunut?

Vierailija
39950/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Ei siis ole K:n vika jos reissua ei tule!

Voi ei voi ei, oikeasti? Ei ole kutsuttu?? Kyllä se alkaa olla selvää kenen puolelta tilanne on jäädytetty 😰😭 onko toiveita että olisi ollut läppä tuo ettei ole kutsuttu? Tarina muuttui kyllä ekasta versiosta ihan olennaisesti. Ehdin jo hetken iloita.

Käyttikö siis sanaa "ihana" Bojanista?

Se. On. Hänen. Huumoriaan. Ainahan se keikoilla puhuu noin.

Ää, Mä olen selvästi liian hyväuskoinen K jutuille. Mutta mistä osaat sanoa mikä osa oli totta ja mikä läppää? B on ihana ja haluaa Sloveniaan totta ja ei ole kutsuttu läppä? Tarviin jonkin suomi-kärtsä-suomi -sanakirjan!

Mikä se Bojaniin liittyvä juttu yleisössä on ollut. Joku kyltti?

Joo nyt joka ikinen tiedonmurunen tästä keissistä tänne kiitos!! Sieluni ja lähes tyhjiin käpertynyt sydämeni kaipaa kaiken mahdollisen äänenpainoista sanavalintoihin ja kyltin tekstiin tai mahdolliseen B-roinan tarkkaan kuvailuun. Myös se miten yleisö reagoi B-puheisiin? Details, hyvät matkustajat, details please!

Olet sitten päättänyt tänään esittää ketjussa aivotonta fanibimboa?

Kyllä kyllä, esitän vain. Huh täydellinen selitys. Oikeasti tää keissi ei siis ole kiinnostanut mua 2000 sivun verran. Jees jees. Eiku siis nou nou.

Vierailija
39951/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Voi ei voi ei, oikeasti? Ei ole kutsuttu?? Kyllä se alkaa olla selvää kenen puolelta tilanne on jäädytetty 😰😭 onko toiveita että olisi ollut läppä tuo ettei ole kutsuttu? Tarina muuttui kyllä ekasta versiosta ihan olennaisesti. Ehdin jo hetken iloita.

Ää, Mä olen selvästi liian hyväuskoinen K jutuille. Mutta mistä osaat sanoa mikä osa oli totta ja mikä läppää? B on ihana ja haluaa Sloveniaan totta ja ei ole kutsuttu läppä? Tarviin jonkin suomi-kärtsä-suomi -sanakirjan!

Joo nyt joka ikinen tiedonmurunen tästä keissistä tänne kiitos!! Sieluni ja lähes tyhjiin käpertynyt sydämeni kaipaa kaiken mahdollisen äänenpainoista sanavalintoihin ja kyltin tekstiin tai mahdolliseen B-roinan tarkkaan kuvailuun. Myös se miten yleisö reagoi B-puheisiin? Details, hyvät matkustajat, details please!

Samma här, muuten en usko koko juttua.

Olin keikalla, kuulin sen jutun, en tiedä oliko siellä joku kyltti tms (varmaan oli koska juttu alkoi mielestäni niin että k luki jotain yleisöstä) koska olin taaempana ja yleisö ei mielestäni kauheasti reagoinut, itsekkin olin vaan hiljaa. En kuvannut koko keikan aikana mitään vaan vain katselin ja fiilistelin joten itselläni ei ole virallista todistetta asiaan. Laittakaa toki tänne jos jostain tulee vastaan videota.

Ärsytti muuten aikalailla se kännykkämeri mikä oli keikan alussa. Mietin että näinköhän näen mitään oikeasti vai kännyköitäkö tässä pitää katsella. Kaikki/monet ilmeisesti halusivat saada kuvattua sen alun ja sen jälkeen näkikin paremmin.

Vierailija
39952/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan pieni kysely, oletko kertonut muille sun hurahduksesta vai pitänyt omana tietona?

**Olen kertonut avoimesti ainakin joillekin, että laivassa ollaan: peukku ylös.

**En tod ole kertonut muille tai korkeintaan maininnut bändistä, peukku alas.

Oma peukkuni menee alaspäin. Kyllähän lähipiiri jotain aavistaa ja JO musa on tullut kumman tutuksi lähipiirissä mutta shippijutut olen pitänyt visusti itselläni 😊

Olen kyllä kertonut avoimesti tykkääväni kummankin musasta ja että keikoille olen menossa, mutta tästä huuruisesta laivareissusta en ole vahingossakaan pihahtanut kellekään. Tämä on mun guilty pleasure (ja nyt taas hävettää) 🙈

Hahaa ihanasti muotoiltu, huuruinen laivareissu todella. Aika pitkä kröhöm trippi tää on ollut. Ja jotenkin niin ihanaa että tietää että teitä mahtavia tuntemattomia hurahtaneita on samassa paatissa nauttimassa samaa kiellettyä hedelmää koko buffan edestä 😁😍

😘

Oon joskus miettinyt, että jos oltais kaikki yhtäkkiä teamsissä ja avattais kamerat, niin paljastuisiko yhtään tuttua naamaa 😅 (luojan kiitos ei olla)

Voisihan siellä joku tuttu tuurilla näkyä. Minusta tuntuu että ollaan varsin sekalainen sakki elämänkoululaisista korkeakoulutettuihin joita nyt vaan sattuu yhdistämään tämä juttu ja huumorintaju.

Vierailija
39953/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Reko vois jonkun PR-tapahtuman/hyväntekeväisyys-jutun eläintarhaan pojille järjestää? 😊

Vierailija
39954/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa muuten ,että Jere on menossa ihan yksityisesti Bojania tapaamaan ,jaettä he todellakin käyvät virallisella visiitillä eläintarhassa Itävallassa Baby Sealia tapaamassa 😉,koska täytyyhän heidän reagoida siihen asiaan.Eivät vaan halua fanilaumoja siihen tilanteeseen ,ja uskon ,että aikataulutkin on lyöty lukkoon.Ja varmasti kyllä jakavat somessa tästä...sitä odotellessa....

Vierailija
39955/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Kyllä mä uskon, ainakin kaksi ihmistä on tästä raportoinut. Mutta niitä yksityiskohtia haluan ei vaan tarvitsen ihan vaan herutteluun! Hiilet alkoivat olla jo loppumaan päin mutta taas aletaan lappaa konehuoneessa!

Mistä ihmeestä se K tiesikin, että nyt viimeistään tää paatti tarvii lisää tuulta purjeisiin.

Vierailija
39956/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39957/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Kyllä mä uskon, ainakin kaksi ihmistä on tästä raportoinut. Mutta niitä yksityiskohtia haluan ei vaan tarvitsen ihan vaan herutteluun! Hiilet alkoivat olla jo loppumaan päin mutta taas aletaan lappaa konehuoneessa!

Mistä ihmeestä se K tiesikin, että nyt viimeistään tää paatti tarvii lisää tuulta purjeisiin.

Näin se universumi toimii 😄

Vierailija
39958/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut arvoituksen. Siis tälle somehiljaisuudelle. Se voi johtua ehkä ihan pragmaattisista syistä. K:lla ehkä on Noa Kirel-keikka silloin, kun JO on Suomessa. Ehkä eivät halua harhaanjohtaa suomifaneja, että K esiintyisi JO:n kanssa, koska on parempaa tietoa ettei esiintyminen onnistu. Eivät halua poikien joutua keikan jälkeen pettyneiden ylikierroksilla käyvän estrogeeninautakarjan tallomaksi, joka ei saanutkaan tyydytystä B/K-puutteeseensa.

Vierailija
39959/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Reko vois jonkun PR-tapahtuman/hyväntekeväisyys-jutun eläintarhaan pojille järjestää? 😊

Mua ei oikeastaan tämä hyljejuttu kiinnosta, koska se hoidettiin ihan poikien tietämättä, ei oo siis oikeastaan heidän juttu ollenkaan. Ja saimaannorppa olisi muutenkin ollut sopivampi.

Vierailija
39960/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ei kyllä sheimais Bojania noin julkisesti, jos ei todella ole kutsuttu. Tämä ei-ole-kutsuttu-läppä selvästi sopii tähän jatkumoon, että välit olisivat muka poikki.

Ketju on lukittu.