Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
39921/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneltakos on Porvoon keikka tänään? Pitkästä aikaa k18 😉

Vierailija
39922/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Noin se sanoi. Kärtsän kielellä tarkoittaa että matka on jo varattu. Ja sanoi se sen ihana Bojankin sitten. Aloin miettimään keikan jälkeen että sanoikohan se noin vai kuuluuko se ihana Bojan vain minun päässäni.

Olin myös Nivalan keikalla ja jutut oli siistejä. En muista kuuluiko kiroiluja lainkaan. Silti hyvä keikka vaikka alkoi varmaan 45 minuuttia myöhässä. Joten jos jotain ne roisit jutut ja kiroilut haittaa niin menkää tuollaiseen ikärajattomaan. Itsehän yritän vielä päästä sellaisella aikuistenkin keikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39923/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Please can you help me??? Yesterday there was talk here about Bojan and some accusations (like some violent behaviour idk google translate said something like that🤨) on Twitter.. could someone please explain what was that all about, but in Englih?? yesterday's comments i read all in hurry and also don't think google translate did a good job with that translation, didn't understand thing!🤣 so please, i'd be very grateful🙏

It is all a misunderstanding. A foreign fan wrote a FANFICTION (on Archive of Our Own) about B and others, and B had a bad personality in the story. Like he was terrible and violent etc. The story is purely fictional! But somebody wrote a comment about it on Twitter -> someone else took it out of context -> suddenly there was a commotion among fans who believed the events had actually happened. A bad case of Chinese whispers game!

This raises a question: is it okay to write fanfiction about real people? If the stupid rumours spread, it could have really damaged B's reputation... I believe the story is now deleted.

Thank you💚 Hahahaha so it was all fanfic story😂 well that explains everything. That's what google translate hasn't told me so I was a bit confused and also worried. But everything is just perfect with out prince. 😊 Oh what a relief! Sorry for interrupting discussion with such a stupid question, but I just had to...Also thanks LadySLO, I saw you also replied to my question!!

And good morning to you all, have a nice day and fun discussion today!!

Btw, so Nace doesn't have a gf anymore?? that's new to me!!😯

Vierailija
39924/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K oli nähnyt Nivalassa jollain fanilla B liittyvää juttuja ja sanoi, että on ihana haluaan nähät hänet eli kaikki hyvin B:llä ja k:lla

Tämä tieto tuntuu samalta kuin jos saisi omalta ihastukseltaan huomiota pitkästä aikaa. :D

No niin ja kasvoilleni palasi taas hölmö hymy.

Vierailija
39925/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä olisi välirikko ei varmaan K kutsuisi B:ta ihanaksi ja B viestitelly viime viikolla K:n kanssa

Vierailija
39926/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Ei siis ole K:n vika jos reissua ei tule!

Voi ei voi ei, oikeasti? Ei ole kutsuttu?? Kyllä se alkaa olla selvää kenen puolelta tilanne on jäädytetty 😰😭 onko toiveita että olisi ollut läppä tuo ettei ole kutsuttu? Tarina muuttui kyllä ekasta versiosta ihan olennaisesti. Ehdin jo hetken iloita.

Käyttikö siis sanaa "ihana" Bojanista?

Tuon tyyppistä läppää kyllä nimenomaan heittelee keikoilla.

Vierailija
39927/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä varmaankin olisi halunnut/haluaisi jatkaa sillä flirttaus-antaa ymmärtää-linjalla, mutta B:llä tunteet pelissä ja homma tyttöystävineen oli liikaa, enkä ihmettele. Ja jäädytti jollain tasolla homman itseään suojellakseen myös. Tää on mun tulkinta tilanteesta.

Vierailija
39928/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jäänyt huomaamatta sekin, että Joker Out ei ikinä haastatteluissa mitenkään korosta ystävyyttään Käärijän kanssa, päinvastoin jätkät siirtää nopeasti keskustelun muualle. Käärijän ottaa puheeksi yleensä haastattelija.

Vierailija
39929/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti on päivät sovittu ja B jo pedannut K:lle pedin (viereensä). Kärtsä meinasi taas vaan unohtaa että ai niin, me lopetettiin ne tykkäykset.

Toivottavasti pääsee reissuun yksin, jos menossa on.

Vierailija
39930/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se sanoi. Kärtsän kielellä tarkoittaa että matka on jo varattu. Ja sanoi se sen ihana Bojankin sitten. Aloin miettimään keikan jälkeen että sanoikohan se noin vai kuuluuko se ihana Bojan vain minun päässäni.

Olin myös Nivalan keikalla ja jutut oli siistejä. En muista kuuluiko kiroiluja lainkaan. Silti hyvä keikka vaikka alkoi varmaan 45 minuuttia myöhässä. Joten jos jotain ne roisit jutut ja kiroilut haittaa niin menkää tuollaiseen ikärajattomaan. Itsehän yritän vielä päästä sellaisella aikuistenkin keikalla.

Keikalla oli varmasti niin paljon lähisukua, että kannatti vähän varoakin puheita! Yleisönä oli poikkeuksellisen paljon kaiken ikäisiä, kirjaimellisesti vauvasta vaarehin ja mummoihin.

Vierailija
39931/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Voi ei voi ei, oikeasti? Ei ole kutsuttu?? Kyllä se alkaa olla selvää kenen puolelta tilanne on jäädytetty 😰😭 onko toiveita että olisi ollut läppä tuo ettei ole kutsuttu? Tarina muuttui kyllä ekasta versiosta ihan olennaisesti. Ehdin jo hetken iloita.

Se. On. Hänen. Huumoriaan. Ainahan se keikoilla puhuu noin.

Ää, Mä olen selvästi liian hyväuskoinen K jutuille. Mutta mistä osaat sanoa mikä osa oli totta ja mikä läppää? B on ihana ja haluaa Sloveniaan totta ja ei ole kutsuttu läppä? Tarviin jonkin suomi-kärtsä-suomi -sanakirjan!

Mikä se Bojaniin liittyvä juttu yleisössä on ollut. Joku kyltti?

Vierailija
39932/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39934/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Ää, Mä olen selvästi liian hyväuskoinen K jutuille. Mutta mistä osaat sanoa mikä osa oli totta ja mikä läppää? B on ihana ja haluaa Sloveniaan totta ja ei ole kutsuttu läppä? Tarviin jonkin suomi-kärtsä-suomi -sanakirjan!

Joo nyt joka ikinen tiedonmurunen tästä keissistä tänne kiitos!! Sieluni ja lähes tyhjiin käpertynyt sydämeni kaipaa kaiken mahdollisen äänenpainoista sanavalintoihin ja kyltin tekstiin tai mahdolliseen B-roinan tarkkaan kuvailuun. Myös se miten yleisö reagoi B-puheisiin? Details, hyvät matkustajat, details please!

Vierailija
39935/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä varmaankin olisi halunnut/haluaisi jatkaa sillä flirttaus-antaa ymmärtää-linjalla, mutta B:llä tunteet pelissä ja homma tyttöystävineen oli liikaa, enkä ihmettele. Ja jäädytti jollain tasolla homman itseään suojellakseen myös. Tää on mun tulkinta tilanteesta.

Samaa oon ajatellut. Itse varmaan lopettaisin kaikki tapailutkin, jos olisin ihastunut ja toinen seurustelee.

Vierailija
39936/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Joo nyt joka ikinen tiedonmurunen tästä keissistä tänne kiitos!! Sieluni ja lähes tyhjiin käpertynyt sydämeni kaipaa kaiken mahdollisen äänenpainoista sanavalintoihin ja kyltin tekstiin tai mahdolliseen B-roinan tarkkaan kuvailuun. Myös se miten yleisö reagoi B-puheisiin? Details, hyvät matkustajat, details please!

Samma här, muuten en usko koko juttua.

Vierailija
39937/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just se mitä minäkin luulen. B ilmeisesti aloitti ton pelin ja on tottunut olemaan söpöllä hymyllään ja flirttailutaidoillaan noiden tilanteiden päällä, ohjaksissa. Nyt niin ei käynytkään, vaan toinen vastasi kahta pykälää kovemmin ja taisi tosiaan herätä ainakin B:llä myös oikeita tunteita, joihin toinen ei halunnut tai pystynyt vastaamaan. Nyt sitten odotusajaksi painetaan jarrua, jotta joko B:n tunteet ehtivät muuttua kaverillisiksi tai K:n olosuhteet muuttuvat.

Juu, ihan vaan spekua, mutta sitähän tämä ketju on.

Vierailija
39938/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Samma här, muuten en usko koko juttua.

Kyllä mä uskon, ainakin kaksi ihmistä on tästä raportoinut. Mutta niitä yksityiskohtia haluan ei vaan tarvitsen ihan vaan herutteluun! Hiilet alkoivat olla jo loppumaan päin mutta taas aletaan lappaa konehuoneessa!

Vierailija
39939/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti on päivät sovittu ja B jo pedannut K:lle pedin (viereensä). Kärtsä meinasi taas vaan unohtaa että ai niin, me lopetettiin ne tykkäykset.

Toivottavasti pääsee reissuun yksin, jos menossa on.

Tai jos ei yksin niin Jessen tai Miken kanssa.

Vierailija
39940/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneltakos on Porvoon keikka tänään? Pitkästä aikaa k18 😉

Tietääkö joku kellon aikaa?

Ketju on lukittu.