Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
39901/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti on päivät sovittu ja B jo pedannut K:lle pedin (viereensä). Kärtsä meinasi taas vaan unohtaa että ai niin, me lopetettiin ne tykkäykset.

Vierailija
39902/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregorin IG-storya ei ole taidettu vielä huomioida eli sitä jossa B väläytteli jälleen taitojaan. Tällä kertaa pelasi pingistä samalla kun juo kasuaalisti drinkkiä. Mikään ei tietty yllättä enää sen miehen kohdalla.

Onko muuten tullut missään ilmi, onko Bojan oikea- vai vasenkätinen? Pingistä pelasi videossa vasurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39903/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Vierailija
39904/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K tosiaan eilen Nivalassa sanoi haluavansa mennä Sloveniaan, tosin huomautti että ei ole kyllä kutsuttu. Audiota ei ole, mutta uskokaa minua, olin pelkkänä korvana.

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Ei siis ole K:n vika jos reissua ei tule!

Vierailija
39905/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/vii-doodles/722758532058021888/soft-jere-and-boj…

Söpöä B/K fanitaidetta🥺😘

Tällaista on ollut aika vähän, ficciä kuvina siis. Ai hitto kun vihlaisi 😶

Vierailija
39906/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Kutsuttu on jo viisuissa. Siitähän oli yhdessä Bojanin haastattelussa puhetta. Mutta kesäkuussa ehkä jotain muuttunut hiukan, jos ei muuta niin aikataulut tulleet niin tiukoiksi ettei täsmällisempää kutsua tietystä ajanjaksosta ole tullut. Enemmän uskon kuitenkin että toi heitto oli Käärijän huumoria.

Tuntuu myös että K mainitsee Bojania ja lähestyy miehiä sitä tahtia, että on täysin selvää kumman takia nuo julkiset kommentoinnit loppuivat. Mutta miksi, niin siihen on yhä monia vaihtoehtoja.

Vierailija
39907/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi fanitaidekuvat on vaan niin toooosiii noloja. No, en vain availe ko linkkejä.

Vierailija
39908/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Voi ei voi ei, oikeasti? Ei ole kutsuttu?? Kyllä se alkaa olla selvää kenen puolelta tilanne on jäädytetty 😰😭 onko toiveita että olisi ollut läppä tuo ettei ole kutsuttu? Tarina muuttui kyllä ekasta versiosta ihan olennaisesti. Ehdin jo hetken iloita.

Käyttikö siis sanaa "ihana" Bojanista?

Vierailija
39909/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregorin IG-storya ei ole taidettu vielä huomioida eli sitä jossa B väläytteli jälleen taitojaan. Tällä kertaa pelasi pingistä samalla kun juo kasuaalisti drinkkiä. Mikään ei tietty yllättä enää sen miehen kohdalla.

Onko muuten tullut missään ilmi, onko Bojan oikea- vai vasenkätinen? Pingistä pelasi videossa vasurilla.

Olikos jollain linkkiä siihen videoon jossa B pelasi sulkapalloa? Mun muistaakseni pelasi siinä oikealla kädellä.

Vierailija
39910/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa, tuo ei kutsuttu kuulostaa ihan Kärtsän huumorilta :)

Vierailija
39911/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K puhuu mitä sattuu ja hämmentää tahallaan. Taatusti on reissu suunnitteilla.

Vierailija
39912/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39913/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy B käytti K:ta vain hyväksi nostaakseen omaa suosiotaan- jankkaaja?!?!?!

Vierailija
39914/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos jollain linkkiä siihen videoon jossa B pelasi sulkapalloa? Mun muistaakseni pelasi siinä oikealla kädellä.

Piti juoda paremmalla kädellä drinkkiä niin vasurilla sitten pelailut, jonka voitti toki silti 😁

Vierailija
39915/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijähän vedättää teitä noilla jutuillaan ja vihjailuillaan minkä jaksaa.

Vierailija
39916/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy B käytti K:ta vain hyväksi nostaakseen omaa suosiotaan- jankkaaja?!?!?!

Tottahan se on, vai mikä oli syynä äkilliseen Tavastian reissuun?!? Ainakin lopputulos oli hyvä, monta loppuunmyytyä keikkaa Suomessa. Ja kierroksilla käyvät fanit jaksavat ylläpitää keskustelua muutaman kuukauden.

Vierailija
39917/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijähän vedättää teitä noilla jutuillaan ja vihjailuillaan minkä jaksaa.

Niin se tekee 🥺😭 ja toimii kuin junan vessa, taas on pää pyörällä.

Vierailija
39918/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on k euroopan kiertueen lippujen tilanne näin aamulla? Kun menin nukkumaan niin kaksi paikkaa oli myymättä.

Vierailija
39919/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Voi ei voi ei, oikeasti? Ei ole kutsuttu?? Kyllä se alkaa olla selvää kenen puolelta tilanne on jäädytetty 😰😭 onko toiveita että olisi ollut läppä tuo ettei ole kutsuttu? Tarina muuttui kyllä ekasta versiosta ihan olennaisesti. Ehdin jo hetken iloita.

Se. On. Hänen. Huumoriaan. Ainahan se keikoilla puhuu noin.

Vierailija
39920/123801 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ei ole kutsuttu 😮

Se. On. Hänen. Huumoriaan. Ainahan se keikoilla puhuu noin.

Ää, Mä olen selvästi liian hyväuskoinen K jutuille. Mutta mistä osaat sanoa mikä osa oli totta ja mikä läppää? B on ihana ja haluaa Sloveniaan totta ja ei ole kutsuttu läppä? Tarviin jonkin suomi-kärtsä-suomi -sanakirjan!

Ketju on lukittu.