Ikää 37v eikä mitään kokemusta naisista
Toivoton olo on.
Elämässä on asioita jotka haluaisin saada kuntoon ennen kuin edes haluan yrittää löytää naisen. Ikää on jo kertynyt näin paljon eivätkä ne vieläkään ole kunnossa. Se lannistaa entistä enemmän.
Ainakin töissä olen ollut. Ehkä joku nainen vielä minutkin näkee kiinnostavana. Ainakin jos saan elämäni kuntoon muilta osin.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne asiat on? Ole positiivinen, lämmin ja kunnioittava naisia kohtaan. Vie pieniä lahjoja välillä (ei tarvitse olla kalliita, kukka, suklaapatukka jne. vaikka) että tietää että olet ajatellut häntä. Peseydy ja pysy kunnossa. Ole kiltti. Ei se niin vaikeaa ole.
Kyllä se vaan voi olla erittäinkin vaikeaa ja useimmiten on, koska osapuolia on nääs kaksi. Minäkin olin kaikkea tuota ja se ei riittänyt kahdessakaan tapauksessa koska moni nainen ei ole hoitanut asioitaan kuntoon ja heikoissa mielenterveyksissä hakee parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne asiat on? Ole positiivinen, lämmin ja kunnioittava naisia kohtaan. Vie pieniä lahjoja välillä (ei tarvitse olla kalliita, kukka, suklaapatukka jne. vaikka) että tietää että olet ajatellut häntä. Peseydy ja pysy kunnossa. Ole kiltti. Ei se niin vaikeaa ole.
Kenelle ajattelit että ap niitä lahjoja vie jos ei ole edes naisia lähipiirissä?
Mene baariin ja hae joku daami tanssimaan. Siitä sitä kokemusta saa. Kysy naiselta sitten numeroa jotta voit myöhemmin pyytää sitä treffeille. Niin minäkin tehnyt nuorena. Pitää vaan mennä paikkoihin missä naisia voi tavata niin sitä kokemusta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan voi olla erittäinkin vaikeaa ja useimmiten on, koska osapuolia on nääs kaksi. Minäkin olin kaikkea tuota ja se ei riittänyt kahdessakaan tapauksessa koska moni nainen ei ole hoitanut asioitaan kuntoon ja heikoissa mielenterveyksissä hakee parisuhdetta.
39 ja ainoa kokemus miehestä parin kuukauden tapailu 15 vuotta sitten, ei pussailua pidemmälle. Tuosta lähtien koitettu hoitaa omia asioita, mm. mielenterveyttä kuntoon. Matkan varrella tullut myös fyysisiä vaivoja, joita kanssa nyt yritetään hoitaa kuntoon. Ennustan, että ehdin kuolla, ennen kuin olen kunnossa. Mutta enpähän ainakaan kiusaa ketään muuta vaikeuksillani.
Hei saatte kokemusta kun tapailette vauva palstan miehiä tai naisia.
Tää on nykyaikaa. Jos et ole paras mahdollinen itsesi, älä edes yritä! Se ei ole hyvä neuvo elämässä.
Vai entä jos tapailisit toista samanlaista, joka vaikka ymmärtäis niitä sun vaikeuksia. Olisi vertaistukea puolin ja toisin.
En jaksanut lukea koko shittiä mutta mitä ihmettä puuhaillut 20 v sitten
Mitä pitää olla kunnossa? Mielenterveys?
Myös naisilla on mt-ongelmia ja seurustelevat ja hakevat suhteita silti. Riittää, että pitää itsellä vastuun toipumisestaan eikä kaada vastuuta toisen päälle.
Ei tuossa iässä kannata enää aloittaakaan. Kohta ei siitin enää jäykisty napeillakaan, ole iloinen vaan että et jäänyt pillun orjaksi.
Sinulla on koko loppuelämä panna asiasi kuntoon.
Koko ajan ihmiselle tulee lisää fyysisiä vaivoja, mutta ikääntyneenäkin ihmiset pariutuu. Älä vaadi täydellisyyttä itseltä tai toiselta, vaan avaudu rakkaudelle.
tiedätkö sä jätkä miltä kaikelta olet säästynyt
No, et tiedä
Nauti elämästäsi
Mä voisin opettaa sua naisen tyydyttämiseen ja kaikkeen siihen, mikä herättää naisen kiinnostuksen.
Olen hyvän näköinen puuma. Mutta oletko oikasti valmis yrittämään parhaasi ja muuttumaan?
Sulla pitää olla motivaatio ja kantti kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle naiselle, kun en yhtä ainutta tunne. Paitsi äitini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kyse on siis hyvin pitkäaikaisista ja arkea haittaavista mielenterveysongelmista. Ei sitä naista silloin löydy muista kuin samanlaisista mielenterveysongelmaisista tai heikkolahjaisista, ja sitä se arki sitten on...
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko shittiä mutta mitä ihmettä puuhaillut 20 v sitten
Et jaksanut lukea seitsemää lausetta...?
Ja tähän saakka elitte jossain poikatynnyrissä? Luostarissa/ vankilassa/ missä helvetissä?
Teidän suurin ongelma on asenteissanne.
Ette tajua, että naiset on ihmisiä kuten te, yksilöitä kuten te ja vapaita kuten te päättåmään itse, miten elävät ja pariutumaan tai olemaan pariutumatta.
Yksikään nainen ei ole teille velkaa mitään eikä olemassa teidän tarpeitanne varten vaan omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä uliset? Raiskasko ne sinut siis?
Jos ei kelpaa kun tarjotaan, ole ilman äläkä vingu.