Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas viestinpoistoliipaisin herkällä.
Viestini siis oli, että mitä te täällä tärkeilette ton lipunmyynnin kanssa ja ootte niin kovin tietävinänne kun ette oikeasti tiedä hevosen häntää tuosta ulkomaanproggiksesta.
Peace
No hei, jos sä ymmärrät tätä markkinointi strategiaa paremmin, niin voisitko avata sitä vähän tällaiselle maallikolle?
Onko siitä jotain etua esim, että liput liikkuu vähän hitaammin?
Kun tällainen tavallinen musiikinkuluttaja jotenkin kuvittelee, että mitä enemmän lippuja myydään (ja ehkä jopa vaihdetaan isompiin paikkoihin kysynnän mukaan keikat), niin sitä parempi.
Suomenkielinen räppäri keikoilla Euroopassa on vaan niin harvinainen juttu, jotta tottahan sitä toivoo, että saisi mahdollisimman paljon keikoilleen kuulijoita.Peace
En sanonut ymmärtäväni, ja siksi en täällä kommentoikaan "tietäväisesti" asian tiimoilta.
Peace
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään hahmota tota Käärijän brändikuvaa. Onko se lasten leikkisetä vai "levittäkää persreikiänne" -setä? Nassesetä? Teinien, tyttöjen, poikien, Ritujen vai Reiskojen märkä uni?
Sen voi ainakin sanoa, että uniikki ilmiö Suomen artistikartalla.
Se on silleen että jokaiselle vähän jotakin. Siksi kai siitä kaikki tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään hahmota tota Käärijän brändikuvaa. Onko se lasten leikkisetä vai "levittäkää persreikiänne" -setä? Nassesetä? Teinien, tyttöjen, poikien, Ritujen vai Reiskojen märkä uni?
Mulle sen brändi on hyvinkin selvä.. Ei se oo itseään minäkään lasten artistina kaupannut. Kuuleehan sen jo biisien sanoituksista. Ottaa se nyt tietenkin televisioiduilla yms. ilmaiskeikoilla lasten läsnäolon huomioon, mutta ei se mikään lasten viihdyttäjä ole
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että se jatkaa tuolla aikuisten linjalla ja on vanhempien asia jos sitten tuovat/päästävät piltit näille keikoille. Ei se mikään lasten artisti ole enkä halua että himmailee sen takia.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K Tallinnan keikka olisi hieno nähdä. Etenkin jos sinne saa hyvin lippuja.
Mutta mua korventaa eniten se etten uskaltanut lähteä Sloveniaan kesällä, äääh haluan!!!
*Lady SLO*, mikä keikka olisi sinusta paras /kivoimmassa paikassa? Puhuit aiemmin jostain lähellä Italian rajaa olevasta keikasta. Menikö se jo?
Miten Sloveniassa pääsee kulkemaan, meneekö junia hyvin?
Kyllä, puhuin Koperista. Olen menossa sinne, se on 25.8. Se on lähellä Italiaa. Jos haluat mennä, tarkista, onko lentoja Triesteen tai jopa Venetsiaan. Trieste-Koper olisi bussilla. Venetsia-Koper junalla.
Toinen, jota suosittelen, on Ptuj, 29.7. Sitä varten lennät Ljubljanaan ja sitten junalla (tai bussilla) Ptujiin. Ihana vanhakaupunki lyhyelle matkalle. Viinin maistelua ja muuta sellaista.
Minusta Žirovnica voisi olla myös ihana (Bled-järven alue), mutta se on maaseudulla, joten tarvitset auton.
Luulen, että kaikki muut keikat ovat osa festivaaleja, mikä on hauskaa, mutta luultavasti lyhyempi esitys.
Sitten sisäkonsertteihin on Maribor, joulukonsertti 27.12. ja pienempi Celjessä, 16.12. Molemmat kaupungit ovat mukavia, mutta tiedätkö - talvi.
Kiitos LadySLO!! Kuulostaa aivan ihanalta kaikki! Haluan!! Mietin tuota Ptuj konserttia, olisi sopivaan aikaan mulle kun olisi vielä lomaa... Suomessa yleensä ollaan lomalla heinäkuu ja elokuussa alkaa työt ja koulut. Apua nyt iski vimma ja matkakuume iik!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näkeekö sen jotenkin että Bojan on tykkäillyt instassa biksukuvista?
Varmaan haluaa vain kannustaa naisia yleisesti jos näin on!Mäkin haluan tietää mistä näkee! Mun mielestä IG poisti sen ominaisuuden. Vähän mua häiritsee se Plastika-biisi ja samaan aikaan instabeibien tykkäily....
A) Menemällä instan Exploreen. Sinne ilmestyy mm. kuvia mistä sun seuraamat hlöt ovat tykänneet.
B) Menemällä henkilö henkilöltä pakkomielteisesti selaamaan kaikkien B:n seurattavien mimmien instat läpi ja tarkistamalla kamman kanssa kaikki tykkäyksetMiten teillä riittää aikaa palstailun lisäksi tutkia mistä kukakin tykkää instagramissa?Mua ei ees kiinnosta sen vertaa muiden tykkäykset, että viitsisin niitä penkoa.
Moni saattaa olla lomalla, tai on luppoaikaa muuten vaan.
Tai ei ehkä käytä kuin 5 min / päivä ja ammattilaisen ottein saa selville siinä ajassa jo vaikka mitä ;-)
No esim. noi biksutykkäykset saa halutessaan selville alle 5min., eli ei tarvii ihan hirveesti nähdä vaivaa.
Jokerit myyneet loppuun yhden keikan Belgradissa (Serbiassa) ja nyt julkaisivat sinne uuden. Reilu tuhat henkeä mahtuu tuonne areenalle missä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jokerit myyneet loppuun yhden keikan Belgradissa (Serbiassa) ja nyt julkaisivat sinne uuden. Reilu tuhat henkeä mahtuu tuonne areenalle missä ovat.
Ei oo muuten tullut mitään infoa, vaihdetaanko Kärtsän loppuunmyytyjä keikkapaikkoja isompiin, tuleeko lisäkeikkoja ym. Jokereilla toi homma käy aina jotenkin niin sutjakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että se jatkaa tuolla aikuisten linjalla ja on vanhempien asia jos sitten tuovat/päästävät piltit näille keikoille. Ei se mikään lasten artisti ole enkä halua että himmailee sen takia.
Taitaa nuo lasten mammat enemmänkin oma-aloitteisesti truutata jälkikasvuaan keikoille, kun saavat niistä "kaverin" kun yksin eivät kehtaa lähteä.
Onhan tuo nyt eräänlainen stressitekijä artistillekin, kun ei tiedä missä moodissa pitää milloinkin olla ja mitä sanoa. Huoh.
Älkää tuoko niitä kersoja ainakaan festareille kiitos 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sen brändi on hyvinkin selvä.. Ei se oo itseään minäkään lasten artistina kaupannut. Kuuleehan sen jo biisien sanoituksista. Ottaa se nyt tietenkin televisioiduilla yms. ilmaiskeikoilla lasten läsnäolon huomioon, mutta ei se mikään lasten viihdyttäjä ole
Joo, tuolla Aitoossa mietin, että täytyy kyllä olla hankalaa tasapainoilla siellä lavalla yleisön erilaisten odotusten ristipaineessa. Tän kesän keikat ilmeisesti pakko vetää tuolleen, mutta ehkä ensi vuonna pääsee selkeästi oleen taas enemmän se artisti, joka haluaisi ollakin. Ei siis mikään lasten viihdyttäjä.
Ja vaikka aikoisi vetää omalla aikuisten tyylillään niin uskoisin että onhan se vähän kiusallista jos parin metrin päässä on lauma jotain kymmenvuotiaita. Ja sitten pitääkin vaihtaa hillitympään moodiin.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K Tallinnan keikka olisi hieno nähdä. Etenkin jos sinne saa hyvin lippuja.
Mutta mua korventaa eniten se etten uskaltanut lähteä Sloveniaan kesällä, äääh haluan!!!
*Lady SLO*, mikä keikka olisi sinusta paras /kivoimmassa paikassa? Puhuit aiemmin jostain lähellä Italian rajaa olevasta keikasta. Menikö se jo?
Miten Sloveniassa pääsee kulkemaan, meneekö junia hyvin?
Kyllä, puhuin Koperista. Olen menossa sinne, se on 25.8. Se on lähellä Italiaa. Jos haluat mennä, tarkista, onko lentoja Triesteen tai jopa Venetsiaan. Trieste-Koper olisi bussilla. Venetsia-Koper junalla.
Toinen, jota suosittelen, on Ptuj, 29.7. Sitä varten lennät Ljubljanaan ja sitten junalla (tai bussilla) Ptujiin. Ihana vanhakaupunki lyhyelle matkalle. Viinin maistelua ja muuta sellaista.
Minusta Žirovnica voisi olla myös ihana (Bled-järven alue), mutta se on maaseudulla, joten tarvitset auton.
Luulen, että kaikki muut keikat ovat osa festivaaleja, mikä on hauskaa, mutta luultavasti lyhyempi esitys.
Sitten sisäkonsertteihin on Maribor, joulukonsertti 27.12. ja pienempi Celjessä, 16.12. Molemmat kaupungit ovat mukavia, mutta tiedätkö - talvi.
LadySLO, luin vielä lisää Ptuj-konsertista ja se onkin torilla! Lisäksi esiintyy toinen slovenialainen yhtye, joten ehkä lyhyempi setti kuitenkin. Toivottavasti ei sada... 😅
Poistu näköjään se jonku alapeukku-juttu. Oon sanonu täällä ennenki, että alapeukuttaja ja viestienpoistaja on satavarmasti sama henkilö!
Vierailija kirjoitti:
Gregor on kyllä ihailtavan tehokas 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo muuten tullut mitään infoa, vaihdetaanko Kärtsän loppuunmyytyjä keikkapaikkoja isompiin, tuleeko lisäkeikkoja ym. Jokereilla toi homma käy aina jotenkin niin sutjakkaasti.
Vähän toivon, että ei. Suoraansanottuna menee samalla myös fiilis aivan toisenlaiseksi. K itse halunnut intiimejä pikkukeikkoja, missä pystyy oikeasti olemaan lähellä yleisöä ja harmitellut, ettei se Suomessa enää oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän toivon, että ei. Suoraansanottuna menee samalla myös fiilis aivan toisenlaiseksi. K itse halunnut intiimejä pikkukeikkoja, missä pystyy oikeasti olemaan lähellä yleisöä ja harmitellut, ettei se Suomessa enää oikein onnistu.
Ja suuri osa noista ulkomaan keikoista on jo 1000-1500 hlön keikkoja :O Parhaan Kärtsä kokemuksen saisi varmasti pienemmässä, klubi-tyyppisessä paikassa
Vierailija kirjoitti:
Poistu näköjään se jonku alapeukku-juttu. Oon sanonu täällä ennenki, että alapeukuttaja ja viestienpoistaja on satavarmasti sama henkilö!
Nythän sille saatiin vahvistus.
Kyllähän Johannes aikalailla on K:n tyyppiä 😉
Moni saattaa olla lomalla, tai on luppoaikaa muuten vaan.
Tai ei ehkä käytä kuin 5 min / päivä ja ammattilaisen ottein saa selville siinä ajassa jo vaikka mitä ;-)