Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
39441/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näkeekö sen jotenkin että Bojan on tykkäillyt instassa biksukuvista?

Varmaan haluaa vain kannustaa naisia yleisesti jos näin on!

Homona mua naurattaa tää. Kaikki flamboyantit julkkishomot tykkäilee ja kommentoi "hot" (jne) seksikkäiden ja rohkeiden naisten kuviin. Se on gay maailman tapa. Esim. Salenan kuviin kommentoi K:n lisäksi Conchita Wurst ja Gustaphin laulaja. Joten väitättekö, että Wurst ja tämä toinen on kans heteroja. Ja kommentit tyylin hot jne. Koskee myös muita kuin viisubeibejä.

Vierailija
39442/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt, että Belgian keikkapaikka oli niin iso!

https://twitter.com/itsqueenscotty/status/1679460086173818883?s=20

Tukholman keikkapaikka taitaa olla vielä isompi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39443/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan tietää mistä näkee! Mun mielestä IG poisti sen ominaisuuden. Vähän mua häiritsee se Plastika-biisi ja samaan aikaan instabeibien tykkäily....

A) Menemällä instan Exploreen. Sinne ilmestyy mm. kuvia mistä sun seuraamat hlöt ovat tykänneet.

B) Menemällä henkilö henkilöltä pakkomielteisesti selaamaan kaikkien B:n seurattavien mimmien instat läpi ja tarkistamalla kamman kanssa kaikki tykkäykset

Vierailija
39444/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo21 sit alkaa show Nivalassa. On ikärajaton keikka, mutta kyllä kai K sentään vähän jotain kuumaa väläyttää 😉

Aitoossa ainakin mentiin hyvin lapsiystävällisellä meiningillä 😏

Oikeasti vai leikisti? En enää muista mitä milläkin keikalla on ollut ja nyt en edes tiedä onko tämä sarkasmia.

Vierailija
39445/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo21 sit alkaa show Nivalassa. On ikärajaton keikka, mutta kyllä kai K sentään vähän jotain kuumaa väläyttää 😉

Oikeasti vai leikisti? En enää muista mitä milläkin keikalla on ollut ja nyt en edes tiedä onko tämä sarkasmia.

Mun mielestä oikeasti :) sillä keikalla se lenteli ne keijusiivet selässä :D Enkä ole kuullut mitään tuhottoman härskejä klippejäkään sieltä

Vierailija
39446/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua muuten nauratti, kun katoin Matin ig-stoorin, nyt se on siellä Suomenlinnassa studiolla, eikö sitä sinne Suomenlinnaan aseteteltu B.n kanssa muutamienkin sivujen verran silloin suomenvierailulla😂

Vierailija
39447/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan tietää mistä näkee! Mun mielestä IG poisti sen ominaisuuden. Vähän mua häiritsee se Plastika-biisi ja samaan aikaan instabeibien tykkäily....

A) Menemällä instan Exploreen. Sinne ilmestyy mm. kuvia mistä sun seuraamat hlöt ovat tykänneet.

B) Menemällä henkilö henkilöltä pakkomielteisesti selaamaan kaikkien B:n seurattavien mimmien instat läpi ja tarkistamalla kamman kanssa kaikki tykkäykset

Miten teillä riittää aikaa palstailun lisäksi tutkia mistä kukakin tykkää instagramissa?Mua ei ees kiinnosta sen vertaa muiden tykkäykset, että viitsisin niitä penkoa.

Vierailija
39448/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti. Jutut esim. oli tosi, tosi siistejä.

Vierailija
39449/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä riittää aikaa palstailun lisäksi tutkia mistä kukakin tykkää instagramissa?Mua ei ees kiinnosta sen vertaa muiden tykkäykset, että viitsisin niitä penkoa.

Anna niiden penkoa keitä kiinnostaa ja ketkä jaksaa, ei se sulta oo pois mitenkään

Vierailija
39450/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua muuten nauratti, kun katoin Matin ig-stoorin, nyt se on siellä Suomenlinnassa studiolla, eikö sitä sinne Suomenlinnaan aseteteltu B.n kanssa muutamienkin sivujen verran silloin suomenvierailulla😂

Muistaakseni Matti-polo "hortoili" siellä yksinään ja unohdettuna lopulta useamman päivän. :D

Vierailija
39451/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oikeasti :) sillä keikalla se lenteli ne keijusiivet selässä :D Enkä ole kuullut mitään tuhottoman härskejä klippejäkään sieltä

Oon nimittäin menossa. No ei se haittaa kun oon siellä jossain takaosassa kuitenkin. Paitsi pikkasen kuitenkin haittaa. Toivotaan että myöhäisempi esiintyminen on karsinut ihan pienimmät pois.

Vierailija
39452/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja stooreja taas Joksuilla.

Vierailija
39453/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna niiden penkoa keitä kiinnostaa ja ketkä jaksaa, ei se sulta oo pois mitenkään

Öö, ei ookaan, mutta ihmettelen, miten joidenki aika riittää tuollaseenki. Ja miksi sinunki piti tähän näin ikävällä sävyllä puuttua?

Vierailija
39454/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Krostiasta! Oletettavasti ainakin yksi JO:n biisi kuultu bussissa soivan. En kyl tunnistanut biisiä, mutta ääni kuulosti kumman tutulta. Hirveen kuuma ja nuorilla Balkanin miehillä paksut laineilevat hiukset. 💚

Vierailija
39455/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten tapahtui sille yhdelle puutarhurille joka lomaili Sloveniassa? Pääsikö koskaan pois, vai veikö Balkanin miehet jalat alta? Vai muutenko vaan vieroittui lomansa aikana tästä hulluudesta, koska jos niin, niin varaan samantien matkan. Oikeastaan kummassakin tapauksessa. 😅

Nauroin ääneen!

Vierailija
39456/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tänne enää mikään teksti läpi

Testing

Vierailija
39457/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei noi instabeibet mitä seurailee mitään kumisia sentään ole, aika omilla avuillaan heruttavia.

No kyllähän B:llä näyttäisi olevan tietty "tyyppi" naiskauneudelle. Miehissä tuntuukin sitten vetoavan hieman vanhemmat pahat pojat..

Millainen naistyyppi? Instaton täällä kyselee.

Ainakin tykkäilee sellaisten naisten kuvia, jotka ovat olleet pitkään hänen kavereitaan. Tosin varmasti myös muidenkin. Jostain syystä Bojanin lähipiiriin kuuluvat naiset ovat hoikkia ja nättejä. Monella iso hymy ainakin kuvissa.

Sillä on kaveripiirissä paljon urheilijanaisia, jotka postaa kuvia sporttisista kropistaan. Kyllä ex-futari ja monisporttaaja sporttipiireissä sportti-ihmisiin tutustuu. Ei niissä kuvissa mitään kuolauskommentteja siltä ole. Mutta mun mielestä paljon enemmän seuraa taiteilijakavereitaan, mm. kuvataiteilijanaisia.

Vierailija
39458/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K Tallinnan keikka olisi hieno nähdä. Etenkin jos sinne saa hyvin lippuja.

Mutta mua korventaa eniten se etten uskaltanut lähteä Sloveniaan kesällä, äääh haluan!!!

*Lady SLO*, mikä keikka olisi sinusta paras /kivoimmassa paikassa? Puhuit aiemmin jostain lähellä Italian rajaa olevasta keikasta. Menikö se jo?

Miten Sloveniassa pääsee kulkemaan, meneekö junia hyvin?

Kyllä, puhuin Koperista. Olen menossa sinne, se on 25.8. Se on lähellä Italiaa. Jos haluat mennä, tarkista, onko lentoja Triesteen tai jopa Venetsiaan. Trieste-Koper olisi bussilla. Venetsia-Koper junalla.

Toinen, jota suosittelen, on Ptuj, 29.7. Sitä varten lennät Ljubljanaan ja sitten junalla (tai bussilla) Ptujiin. Ihana vanhakaupunki lyhyelle matkalle. Viinin maistelua ja muuta sellaista.

Minusta Žirovnica voisi olla myös ihana (Bled-järven alue), mutta se on maaseudulla, joten tarvitset auton.

Luulen, että kaikki muut keikat ovat osa festivaaleja, mikä on hauskaa, mutta luultavasti lyhyempi esitys.

Sitten sisäkonsertteihin on Maribor, joulukonsertti 27.12. ja pienempi Celjessä, 16.12. Molemmat kaupungit ovat mukavia, mutta tiedätkö - talvi.

Vierailija
39459/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas viestinpoistoliipaisin herkällä.

Viestini siis oli, että mitä te täällä tärkeilette ton lipunmyynnin kanssa ja ootte niin kovin tietävinänne kun ette oikeasti tiedä hevosen häntää tuosta ulkomaanproggiksesta.

Peace

No hei, jos sä ymmärrät tätä markkinointi strategiaa paremmin, niin voisitko avata sitä vähän tällaiselle maallikolle?

Onko siitä jotain etua esim, että liput liikkuu vähän hitaammin?

Kun tällainen tavallinen musiikinkuluttaja jotenkin kuvittelee, että mitä enemmän lippuja myydään (ja ehkä jopa vaihdetaan isompiin paikkoihin kysynnän mukaan keikat), niin sitä parempi.

Suomenkielinen räppäri keikoilla Euroopassa on vaan niin harvinainen juttu, jotta tottahan sitä toivoo, että saisi mahdollisimman paljon keikoilleen kuulijoita.

Peace

Vierailija
39460/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublin vissiin myyty loppuun?

Ketju on lukittu.