Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin eilen, että Nace on minun makuuni ja että hänellä on todella komeat/kauniit kasvot sekä ihanat silmät. Tätä ei vissiin saa kertoa täällä, katsotaan saako nyt.🤭
Se alapeukku tuli jo, alkoiko kommentin lähtölaskenta.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin eilen, että Nace on minun makuuni ja että hänellä on todella komeat/kauniit kasvot sekä ihanat silmät. Tätä ei vissiin saa kertoa täällä, katsotaan saako nyt.🤭
Se alapeukku tuli jo, alkoiko kommentin lähtölaskenta.😂
Luulen, että kohta lähtee koko sivu!😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Johannes aikalailla on K:n tyyppiä 😉
Johannes on K:lle kuin joku koiran "paini"lelu. Tuommonen aina ystävällinen ja kutsuva ja vähän alistetun oloinen 😀
Noh, onhan tätä D/s -tematiikkaa käsitelty aiemmin ja moni näki niitä viboja K&B-kuviossa. Eli ei kovin kaukaa haettua. Se vaan että Johannes ei ole osoittanut mitään kiinnostusta K:hon joten pysyisi nyt asiallisena.
Yääh että on ikävä shippiä. Snif. Tää oli kyllä raakaa faneille.
Mulle se oli ihan tarpeeksi kiehtovaa ja kuumaa, kun Johannes sanoi, että UMK:ssa pelottavinta mutta myös kiehtovinta on Käärijä.
🔥 Kärtsä! Ei saa härnätä herttaista ja kilttiä Johannesta!!!
Mitä jos se onkin Johannes, joka riehuu piiska kädessä? Antaa sitten Kärtsälle isän kädestä. Ulkonäkö saattaa joskus pettää.
Täällä ei mene enää läpi mitkään, mut on bännätty
Leila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nää yksinomaan Bojanista ja jokereista transsissa jauhavat vois muutenkin pysyä siellä plussalla, siellä teitä on muitakin, ja jätettäis tää K&B fiilistellyketju alkuperäisen aiheen piiriin.
Eihän täällä olisi kuin muutama kommentoija, jos saisi vain fiilistellä/shipata Käärijän ja Bojanin ns. romanssia. Kyllä muut Jokerit ovat suuri osa tätä ketjua. Fiilistelijät voisivat siirtyä sinne plussalle, koska siellä lähinnä keskustellaan vain K&B jutusta.
Ei pysty, niin harhaista. 😆
Luulen ettei Käärijä uskalla tänään ainakaan ennen iltaa vilkaista puhelintaan ollenkaan, kun sitä pelottaa ettei liput mene kaupaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes on K:lle kuin joku koiran "paini"lelu. Tuommonen aina ystävällinen ja kutsuva ja vähän alistetun oloinen 😀
Noh, onhan tätä D/s -tematiikkaa käsitelty aiemmin ja moni näki niitä viboja K&B-kuviossa. Eli ei kovin kaukaa haettua. Se vaan että Johannes ei ole osoittanut mitään kiinnostusta K:hon joten pysyisi nyt asiallisena.
On niillä kulissien takana yhteistä kaverikivaa. Johannes ei "fiksuna" vaan lähde näihin somekommemtteihin mukaan, ettei astu "shippiansaan".
Paitsi olihan Kuumaan virallinen tili kommentoinut Kärtsän postaukseen My guy
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei mene enää läpi mitkään, mut on bännätty
Leila
Todennäköisesti vain toimintahäiriö. Niitä tulee tällä palstalla usein. Jos ei auta, niin laita välillä lentokonetila päälle hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niillä kulissien takana yhteistä kaverikivaa. Johannes ei "fiksuna" vaan lähde näihin somekommemtteihin mukaan, ettei astu "shippiansaan".
Paitsi olihan Kuumaan virallinen tili kommentoinut Kärtsän postaukseen My guy <3 ja jotenkin oletan et Johannes sen takana. No mutta mä en nää näiden kahden välillä MINKÄÄLAISTA kemiaa, vaikka Johannes onkin tämmönen ruskeetukkainen söpö koiranpentu.
Samaa mieltä, ei vaikuta erityisen räjähtelevältä heidän keskinäinen kemia ainakaan toistaiseksi, mutta tokihan voivat silti tulla hyvinkin juttuun keskenään ja pitää toisistaan.
Jep, lentokone tila hetkeksi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistu näköjään se jonku alapeukku-juttu. Oon sanonu täällä ennenki, että alapeukuttaja ja viestienpoistaja on satavarmasti sama henkilö!
Itse olen välillä miettinyt että miksi monissa viesteissä on se vain yksi alapeukku (ja ties kuinka monta yläpeukkua) ja onko kyseessä aina sama joka huvikseen alapeukuttaa. Vai onko kyseeesä joku kielipoliisi joka rokottaa jostain pilkusta väärässä paikassa? Vai mistä tässä on kyse?
Se on joku maaninen bojanisti, sen oon pistänyt merkille.
Viestienpoistaja ainakin on maaninen Käärijä-fani, koska poistelee Jokereihin ja Bojaniin liittyviäkin virstejä. Lisäksi monessa JO ja Bojan -viesteissäki on alapeukku.
Maanista mun mielestä on vaan se, kuinka enemmän K:sta tykkäävät syyttää poisteluista ja alapeukuista B:n/Jokereiden tykkääjiä ja toisinpäin. Ei tän ketjun idea ole tykätä toisesta ja painaa toista alas.
En halua syytellä ketään, mutta tosiasia on, että minun ja muutaman muun JO ja Bojan -viestejä on poisteltu täältä parin viikon ajan,
Viime viikolla moni JO-fani kypsähti ja lähti pois, kun jatkuvasti viestejä poisteltiin. Tässä kaksi alapeukkua, ilmeisesti niitä onkin kaksi poistelijaa.
Älkää nyt hyvät ihmiset lähtekö mukaan tohon viestienpoistelu/Käärijä/Jokerit/Bojan kinaaja trollin provoiluun. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset lähtekö mukaan tohon viestienpoistelu/Käärijä/Jokerit/Bojan kinaaja trollin provoiluun. 🙄
En mä lähdekkään. Päivitin kyllä sivua ja viestejä oli poistunut. Että kyllä niitä lähtee mutta en tiedä millaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistu näköjään se jonku alapeukku-juttu. Oon sanonu täällä ennenki, että alapeukuttaja ja viestienpoistaja on satavarmasti sama henkilö!
Itse olen välillä miettinyt että miksi monissa viesteissä on se vain yksi alapeukku (ja ties kuinka monta yläpeukkua) ja onko kyseessä aina sama joka huvikseen alapeukuttaa. Vai onko kyseeesä joku kielipoliisi joka rokottaa jostain pilkusta väärässä paikassa? Vai mistä tässä on kyse?
Viestienpoistaja ainakin on maaninen Käärijä-fani, koska poistelee Jokereihin ja Bojaniin liittyviäkin virstejä. Lisäksi monessa JO ja Bojan -viesteissäki on alapeukku.
Maanista mun mielestä on vaan se, kuinka enemmän K:sta tykkäävät syyttää poisteluista ja alapeukuista B:n/Jokereiden tykkääjiä ja toisinpäin. Ei tän ketjun idea ole tykätä toisesta ja painaa toista alas.
En halua syytellä ketään, mutta tosiasia on, että minun ja muutaman muun JO ja Bojan -viestejä on poisteltu täältä parin viikon ajan,
Viime viikolla moni JO-fani kypsähti ja lähti pois, kun jatkuvasti viestejä poisteltiin. Tässä kaksi alapeukkua, ilmeisesti niitä onkin kaksi poistelijaa.
Kirjoitin, että nykyään täällä ihastellaan enemmän Kärtsää,ja Jokeristit ja Bojanistit on alakynnessä. Sekin poistettiin! 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin, että nykyään täällä ihastellaan enemmän Kärtsää,ja Jokeristit ja Bojanistit on alakynnessä. Sekin poistettiin! 🤔
Hyvä, että poistettiin, koska ei täällä ole ollut kukaan "alakynnessä" tai kilpailua Käärijän tai Bojanin välillä. Yrität vaan trollata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vieläkään hahmota tota Käärijän brändikuvaa. Onko se lasten leikkisetä vai "levittäkää persreikiänne" -setä? Nassesetä? Teinien, tyttöjen, poikien, Ritujen vai Reiskojen märkä uni?
Sen voi ainakin sanoa, että uniikki ilmiö Suomen artistikartalla.
Mä toivon että se jatkaa tuolla aikuisten linjalla ja on vanhempien asia jos sitten tuovat/päästävät piltit näille keikoille. Ei se mikään lasten artisti ole enkä halua että himmailee sen takia.
Taitaa nuo lasten mammat enemmänkin oma-aloitteisesti truutata jälkikasvuaan keikoille, kun saavat niistä "kaverin" kun yksin eivät kehtaa lähteä.
Onhan tuo nyt eräänlainen stressitekijä artistillekin, kun ei tiedä missä moodissa pitää milloinkin olla ja mitä sanoa. Huoh.
Älkää tuoko niitä kersoja ainakaan festareille kiitos 🙏
Just tuolla metodilla suostuttelin oman lapsenikin Kärtsän nuorisokeikalle, joka ei siis ollut festareilla. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle se oli ihan tarpeeksi kiehtovaa ja kuumaa, kun Johannes sanoi, että UMK:ssa pelottavinta mutta myös kiehtovinta on Käärijä.
🔥 Kärtsä! Ei saa härnätä herttaista ja kilttiä Johannesta!!!
Mitä jos se onkin Johannes, joka riehuu piiska kädessä? Antaa sitten Kärtsälle isän kädestä. Ulkonäkö saattaa joskus pettää.
Kärtsän ei kannata pukeutua ainakaan linnuksi tai ottaa mukaan pumpattavia lintuleluja sinne makkariin. Johannes nimittäin pelkää lintuja! 😄Kuten myös muutkin bändiläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gf ei jaksa roikkua mukana keikoilla enää ku bestiskin lähti Käärijä-perheestä. Ei ole tosiaan aikoihin nähty kynsivideoita eikä taustalla ole kikateltu tai tultu huussista kesken kaiken. Joko on niin et gf on reviirinsä merkannut jo mielestään riittävän hyvin tai sitten on jompikumpi kyllästynyt. Vaikea nähdä et K olis hirveen murtunut vaikka ois erokin tullut, melko lyhyt seurustelu kuitenkin takana. Ehkä just vaan enemmän villiintynyt. Ja heittää vähän joka suuntaan koukkua.
Mutta melkoinen sattuma, että kynsien häviäminen tapahtui samoihin aikoihin kuin J:n muutto. Ja somehiljaisuus bojaniin myös.
Sekä K:n somen siistiytyminen ja Kn seesteisyys. Ja toisaalta Kn villiintyminen myös tässä viime aikoina. Kyllähän se käyttäytyy vähän kuin puutteessa oleva mourujava sinkkukolli. Ja anteeksi jo etukäteen näitä sanavalintoja.
Näin on. Kyllähän miehestä huomaa kuka on sinkku ja kuka ei. Miehen hormonitoimintahan tutkitusti muuttuu parisuhteessa. Esimerkkinä Jure, joka selvästi minusta on parisuhteessa. On rauhallinen koska saa säännöllisesti ja on hyvässä suhteessa. Ei jaksa jatkuvasti flirttailla ympäriinsä, kun ei ole tarvetta. sitten ovat Jan ja Bojan ja Käärijä, jotka jatkuvasti puhuvat naisista, naisihanteistaan ja flirttailevat ympäriinsä. Eivät meinaa pysyä nahoissaan. He ovat porukan sinkkuja.
Hmm I think Kris and Nace are the ones who are in longterm relationships, not Jure...as much as I know... :) B, Jan and Jure are all single
Me ei ikinä päästö 2000:lle sivulle kun luuta heiluu sitä tahtia 😅
Jos tää ketju menee säppiin niin kai me aloitetaan ketju vol2?
🤭