Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
39401/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/koppitules/status/1679412704388292613/photo/1 mä huomasin yksi jeren kynsistä on puoliksi hajonnut

Vierailija
39402/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että on aika heikosti mainostettu tuota lipunmyyntiä. Nyt ovat ostaneet varmaan lähinnä superfanit, jotka aktiivisesti seurasi lipunmyynti-ilmoituksia, Twitteriä yms. Jos K nyt jonkun mainoksen vielä stooreihin heittäisi, niin siinä voi tulla toinen aalto ihmisistä, jotka ovat rennompia seuraajia 🤔

Ja olivathan noi salit isoja, eikö Suomen Black box myyty loppuun aika lähellä sitä keikkaa, ja hyvä keikka olikin! (Sen on katsonut yli puoli miljoonaa areenassakin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39403/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Slovenian matkailusta kertovan jutun otsikon "prices in Slovenia" että "princes in Slovenia" ja otin vain tuolissa paremman asennon että no nyt päästiin kiinnostavaan osioon, kunnes sitten tajusin asian oikean laidan. No mutta, kyllähän se hintatasokin (vähän) kiinnostaa...

Vierailija
39404/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenationagencyn pitäisi hoitaa tuota mainontaa.

Vierailija
39405/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39406/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on puutarhapalstalla voinut mennä ohi huomenna alkava Olut- ja kukkafestivaali

https://www.pivo-cvetje.si/en

Hitsi kun missasin tämän aamun lennon. Lauantaina toki vielä ehtisi Joker outin keikalle. Onko ketään puutarhureita menossa?

Vierailija
39407/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä levy yhtiö oletti, mutta kyllä minä oletin että noi kaikki keikat ois loppuunmyytyjä aika äkkiä. Ainakin Saksa.

Kyllä minäkin näin oletin. Oltiinko taas liian hitaita hämäläisiä, oisko liput liikkuneet nopeammin, jos ne ois laitettu myyntiin heti kesän alussa? Euroopassa uusia tähtiä syntyy koko ajan, eikä K ole kovinkaan hyvin huomioinut instassaan ulkomaisia faneja.

Vierailija
39408/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on puutarhapalstalla voinut mennä ohi huomenna alkava Olut- ja kukkafestivaali

https://www.pivo-cvetje.si/en

Hitsi kun missasin tämän aamun lennon. Lauantaina toki vielä ehtisi Joker outin keikalle. Onko ketään puutarhureita menossa?

Ei hitto tää ois ollut kyllä niin puutarhureiden juttu. 😂🌹 Vieläkö ehtii järjestää ryhmämatkan ja majoituksen sinne lomakeskukseen, jossa jokeripojat yöpyy. Ohjelmaan kuuluu myös hunajahierontaa ja muut työpajat voi katsoa Leilan konferenssiohjelmasta.

Vierailija
39409/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös Dublin myyty loppuun. Miksi K:n edes tarvitsisi mainostaa näitä sen enempää?

Niinpä! Homma toimii ilman ylenpalttista mainostamistakin näemmä oikein hyvin. :)

Vaikka siksi kun siellä on keikkoja vielä myymättä, esim Viro ja ruotsi

Lisäksi Saksan molemmat keikat ja Belgia.

Entä sitten? Nytkö pitäisi samantien alkaa hirveästi mainostaa että ostakaa, ostakaa... Katsotaan nyt ensin miten sujuu ilman extra-mainostusta. Justhan ne vasta tuli myyntiin. Ja heti syytetään amatooriydestä. :D 

Taas.

Ehkäpä tässä sattuneesta syystä tulee verrattua JO keikkamyyntiin. Niitä keikkoja mainostetaan bändin sivuilla hyvissä ajoin ja samoin ilmoitetaan lipunmyynnin alkamisesta. Keikat myydään useimmiten aika rivakasti loppuun ja jos näin käy, pystytään tarvittaessa siirtämään isompaan keikkapaikkaan tai järjestämään lisäkeikka.

Tää olis varmaan jonkinlaisen managerin homma??

En lähtisi vertaamaan Jokereiden ja Käärijän keikkoja toisiinsa. Se on ihan totta, että Jokerit mainostavat keikkojaan paremmin kuin Kärtsä ja tekevät some materiaalia huomioiden paremmin myös ulkkari fanit. Käärijän liput ulkomaan keikoille ovat kuitenkin kalliimpia ja esiintymispaikat hiukan suurempia. Jokereiden suosio kotimassa ja lähialueilla on ollut suurta jo ennen viisuja, Käärijä taas on uusi tuttavuus jopa suurimmalle osalle suomalaisista.

Eikö siis silloin juuri kannattaisi satsata myös markkinointiin 🤔?

Totta! JO on kuitenkin pyörittänyt hommaa vuosia, K:lla 6kk 😅

No onhan Kärtsäkin tehnyt musajuttuja melkein 10 vuotta, vaikka pienemmässä mittakaavassa. Et ei nyt mikään ihan untuvikko ole alalla.

Ja ainakaan Warner ja Live Nation eivät ole mitään untuvikkoja, joten en ihan tajua tätä mainostuksen puutetta.

Tai sitten et ole huomannut asiaa, koska odotat Kärtsältä ihmeitä.

Tuskin tässä kukaan Käärijältä mitään ihmeitä odottaa. Päinvastoin toivotaan, että sais mahdollisimman paljon yleisöä myös Euroopasta.

Ja keikkajärjestelyt ja niiden markkinointi ei liene artistin omalla kontolla tässä tilanteessa, kun ihan hiljan nimenomaan Warner ja Live Nation yhteistyötä hehkuttivat. Artistin omat somekanavat ovat nykymaailmassa yksi tärkeimmistä markkinointialustoista, joten ei niitä kannata jättää hyödyntämättä.

Itsekin useimmiten saan tiedot keikoista ja lipunmyynneistä useimmiten seuraamieni artistien ja bändien somealustoilta.

Vierailija
39410/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän manageri laittaa insta stooriin peiliselfien itsestään napapaidassa mutta Joker Outin manageri mainostaa keikkojen lipunmyyntiä

Difference?

Hän on kiertuemanageri, lipunmyynnin mainostusta hoitaa tuo Live Nation Agency. Toivoisin kyllä että K itse nostaisi asiaa esiin instassaan, LNA:n mainonta on ollut niin heikkoa eikä moni fani osaa etsiä tietoa itse.

Vierailija
39411/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän manageri laittaa insta stooriin peiliselfien itsestään napapaidassa mutta Joker Outin manageri mainostaa keikkojen lipunmyyntiä

Difference?

Hän on kiertuemanageri, lipunmyynnin mainostusta hoitaa tuo Live Nation Agency. Toivoisin kyllä että K itse nostaisi asiaa esiin instassaan, LNA:n mainonta on ollut niin heikkoa eikä moni fani osaa etsiä tietoa itse.

Kyllähän liput paremmin myy mitä useampi sitä mainostaa. Eli kyllä Kn ja evvkkin kannattaisi postata aiheesta.

Vierailija
39412/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli pommittaa tuota markkinoijaa että nyt Peliä!!

Vierailija
39413/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kaikkia kunnon kansalaiset loukkaantuvat tästä kommentista (ja ihan aiheesta), pahoittelen sitä, ja heti alkuun on huomautettava, että tekstini on kirjoitettu paksut pullonpohjashippauslasit päässä, mutta pakko jonkun tämäkin sanoa ääneen. Mitä jos K käyttäytyy niin vapautuneesti siitä yksinkertaisesta syystä, koska on sitä - vapaa. On siis sinkku jälleen. Tämä on tapahtunut heinäkuun aikana.

Miettikää, nyt hänellä olisi ollut hyvä hetki ottaa aikalisä tai tauko parisuhteeseen, jossa on ollut hyvin tiivistä yhdessäoloa lähiaikoina ja on varmasti ollut raskasta kenelle tahansa. On uusi kämppä mihin muuttanut ja jonka verhot on asennettu miten sattuu kuten poikamiehellä on tapana, ja gf:n bestiksen harjoittelujakso juuri loppui, sillä olisi ollut kiusallista erota sen aikana. 

Kynsiä ei ole vilahdellut vähään aikaan ja gf ei ole nyt vähään aikaan ollut keikoillakaan mukana.

Tämä selittäisi radiohiljaisuuden Bojaniin päin. Jos seiska uutisoi erosta (mitä onneksi ei ole tehnyt), tämä hullu fandom olisi heti pitänyt syypäänä Bojania ja hän olisi syyttä joutunut siihen sotkuun mukaan. 

Tietysti tämähän tarkoittaisi, että elokuussa K:lla on mahdollisuus tavata Bojan ensimmäistä kertaa sinkkuna...

Tää ois niin mun teoria 😋 Ajattelin jo kun K tuli pois Loverpoolista, että aijai, nyt ei ole kyllä paikka seurustelusuhteelle, ei myöskään Malediivin teissussa. Siellä ois pitänyt saada olla sellaisen kanssa, joka ei ole mustis jos oot vähän ihastunut johonkin mieheen!

Mutta siis epäilen, että K ei ole päätösten mies suhdeasioissa, vaan jahkailija!! On mukana niin kauan kuin toinen pysyy siinä, niisk. . .

Mutta onneksi aina voi myös vähän (reippaasti) lumpustella kummiskin 😉

Kumma tilanne, kun tyyppi hehkuttelee miehiä koko ajan vaan enemmän, mutta ns tosielämän tilanne on kuitenkin se, että elämässä on edelleen nainen. Siitä tulee pikkuisen sellainen fiilis, että äkillinen miehistä sekoaminen on kuitenkin vaan teatteria, jolla yleisöä pidetään kiinnostuneena.

Väkisin myös ihmettelen mahdollisen gf:n itsekunnioitusta. Itse en kyllä katselisi jos poikaystäväni laittelisi miehille tai naisille tuollaisia mun makuuhuoneessa tyyppisiä kommentteja. Itsekin olen tuumaillut että noinkohan gf on enää kuvioissa.

Olen myös tuon eilisen Kuumaa-kommentin jälkeen täysin varma että se pussaa Bojania viesti oli aito. Niin kovilla tuntuu lumpustelukierrokset käyvän nyt joka suuntaan. Mikä on siis omasta mielestäni täysin tervetullutta! Hänellä selvästi on nyt tarve selvitellä ainakin jollain tasolla omaa seksuaalisuuttaan.

Jälkijunassa tai laivassa lukien, mikä on pussa Bojania -viesti!?! Satamassa välill käynyt mutta silti erittäin mukana oleva matkustaja täällä!

Ps. Tosi sama tunne myös mulla kuin mistä joitain päiviä sitten oli kirjoittelua, liittyen siihen, että tää ei oo vielä tässä. Tai voihan olla, että kulissien takana tapahtuu, ja me ei saada ikinä tietää sitä, mutta sekin ois musta tosi ihanaa. Pääasia, että he löytäisivät jollain lailla tiensä yhteen, on se sitä, mitä toivotaan, tai jossain muussa muodossa.

Se ulospäin näkyny yhteys oli vaan niin vahva, että vahva tunne on kyllä, että monia kortteja ja jokeri tässä vielä katsomatta:P

Joitakin päiviä sitten joku fani oli laittanut Twitteriin kuvakaappauksen instan DM:stä. Fani oli laittanut jotain tyyliin seuraavalla kerralla me halutaan nähdä kun pussaat Bojania ja K oli vastannut sopii ja perään kaksi punaista sydäntä. Tuo poistui sitten Twitteristä aika nopsaan.

Vierailija
39414/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Difference?

Eikös nimenomaan kiertuemanageri voi myös jotain lisämainosta tehdä tai artist managerina kehottaa artistia myös aktivoitumaan

Vierailija
39415/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, Jertsun bestis (en sano nimeä yksityisyyssyistä) kosketti mua kadulla ohikävellessään (oli yksin). Sillä oli hyväntuoksuista hajuvettä!

(Olin kattomassa Hakaniemessä Biden ajaa ohi -hulabaloota) Jeeee!!! Mussa voi olla nyt yksi Käärijämolekyylikin!

Vierailija
39416/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Difference?

Eikös nimenomaan kiertuemanageri voi myös jotain lisämainosta tehdä tai artist managerina kehottaa artistia myös aktivoitumaan

Nimenomaan, mutta oma napapaitaposeeraus vaikuttaa nyt tärkeämmältä ja on prioriteeteissä korkeammalla.

Vierailija
39417/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana toi räppäävä Bojan💖

Leila

Kyllä näiltä vielä jotain yhteistä tulee. Alkaa vaikuttamaan siltä. Huomaa käärijänvihreää mikissä.

Vierailija
39418/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli pommittaa tuota markkinoijaa että nyt Peliä!!

Miksei voisi ystävällisesti antaa palautetta että hei, en ole huomannut Käärijän ulkomaankeikkoja mainostettavan juurikaan. Ihmiset eivät osaa aina itse etsiä tietoa. Toisi paljon lisähuomiota, jos te ja Käärijä jakaisitte näistä ulkomaan keikoista enemmän tietoa somessa. Esim. suorat linkit mistä ostaa.

Vierailija
39419/123801 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublinissa on enää rajoitetusti lippuja jäljellä ja Munchenin keikkapaikka muutettu

Ketju on lukittu.