Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mulla on ollut koko päivän K:sta vieroitusoireita! Nämä K:n vapaapäivät on vähän ankeita, kun ei ole uusia klippejä, ja vaikka keikka olisi seuraavana päivänä, se on yleensä illalla... Huomenna sentään alkaa se lipunmyynti, niin ehkä jotain jännitystä huomiselle :)
Kyllähän tuo ainakin nyt on tullut selväksi kuka tuota somehiljaisuutta on halunnut.K:ta ei kiinnosta tippaakaan mitä muut ajattelee.Kohta on ao3 täynnä Johannes ja K matskua ja Kuumaan kommentit K kyselyjä täynnä.
Toinen vaihtoehto tietenkin on että K haluaa tuolla kuopata B jutun kokonaan.
Mutta toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että Bojanin naistyyppi on eloisa, aktiivinen, hauska, iloinen, älykäs, ekstrovertti, urheilullinen, spontaani, kauniisti hymyilevä, brunette, valtavaan huomioon tottunutehkä urheilija, tanssija tai näyttelijä. Joku sellainen moniosaaja ja ehkä vähän yllätyshullu. Minusta Bojan ei vaikuta homolta, mutta ei myöskään umpiheterolta. On ehkä säikähtänyt niistä ahdisteluhuhupuheista ja siksi myös varovainen naisten kanssa.
Me ei oikeasti tiedetä Bojanin naistyyppiä, eikä mistään insta tykkäyksistä kannata tehdä mitään johtopäätöksiä. Jos siis naisista tykkää. Hän seurusteli sen Melanin kanssa, mutta muita kumppaneja ei ole julkisuudessa näkynyt. Voi olla, että hän tykkää Melanin kaltaisista naisista tai sitten ihastuu hyvinkin monenlaisiin ihmisiin.
Jossain haastattelussa kuvaili unelmakumppanin.
Joo. Tumma. Sen lisäksi tykkää ihmisen naurusta ja hymystä.
Kuulostaa tutulta tyypiltä.
Oli pakko käydä tarkistamassa, että mitä sanoi. On kuvaillut unelma kumppaninsa ainakin kahdessa haastattelussa. Tumma tai vaalea, kunhan on ruskettunut (tämä on minusta epäterveellistä). Kiinnittää ihmisissä huomion tämän nauruun ja hymyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT mutta kuitenkin JO-aihetta. Kiva haastis käännettynä Nacesta. Jotenkin kävi sydämeen noi epävarmuudet: pelännyt että Jokereiden suosio romahtaa kun hän liittyy mukaan ja edelleen juoksee öisin koska ei painavampana kehdannut lenkkeillä päivisin 🥺 vaikuttaa symppikseltä kaverilta muutenkin.
https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/722578579818446848/nace-jordan-on-t…
Jos ei ole Tumbrl-tunnuksia eikä toimi, löytyy myös Joker Out Subs -ig tililtä kuvina sama teksti.
Netistä löytyy kuvia, joissa Nace on ennen ja jälkeen laihduttamisen. Todella hurja ero. Mun suosikki Jokereista on juuri Nace. Moni näyttää pitävän esim. Krisiä hyvin kauniskasvoisena, mutta minusta taas Nacella on komeimmat kasvot. Jan taas on seksikkäin.
Oisko linkkiä? Tarvis vähän motia omaan painonpudotukseen...
Oho, aikamoinen muutos.Minä olen kyllä koko ajan tykännyt myös Nacesta, heti Bojanin jälkeen.
Joka tapauksessa upea suoritus ja hatunnosto kundille, saa olla tyytyväinen itseensä onnistuneesta suorituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että Bojanin naistyyppi on eloisa, aktiivinen, hauska, iloinen, älykäs, ekstrovertti, urheilullinen, spontaani, kauniisti hymyilevä, brunette, valtavaan huomioon tottunutehkä urheilija, tanssija tai näyttelijä. Joku sellainen moniosaaja ja ehkä vähän yllätyshullu. Minusta Bojan ei vaikuta homolta, mutta ei myöskään umpiheterolta. On ehkä säikähtänyt niistä ahdisteluhuhupuheista ja siksi myös varovainen naisten kanssa.
Me ei oikeasti tiedetä Bojanin naistyyppiä, eikä mistään insta tykkäyksistä kannata tehdä mitään johtopäätöksiä. Jos siis naisista tykkää. Hän seurusteli sen Melanin kanssa, mutta muita kumppaneja ei ole julkisuudessa näkynyt. Voi olla, että hän tykkää Melanin kaltaisista naisista tai sitten ihastuu hyvinkin monenlaisiin ihmisiin.
Tässä on tiktok aiheesta.
https://www.tiktok.com/@sapphirovich_/video/7237428811686595845
Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhäisherännyt jatkaa kyselyään: Onko ketään suomalaisia JO faneja ajalta ennen viisuja? Ja jos viisujen jälkeen aloit kuuntelemaan ja fanittamaan niin onko K osasyy bändin löytymiseen? Aidosti miettinyt tuota, että kuinka paljon oikeasti K:n ja B:n välit ovat vaikuttaneet siitä että etenkin K:n kotimaassa ollaan menty sekaisin JO:sta. Varmasti JO haluaisi olla omana itsenään suosittu eikä niinkään että K jotenkin vaikuttaa siihen.
Minä löysin Joker outin vasta viisujen myötä, mutta löytäminen ei liittynyt mitenkään Käärijään. Oli mukavaa huomata että mukana on indiebändi ja tutustuin sitten bändin muuhunkin tuotantoon. Ehkä minuun iski se miten bändi yhdistelee brittirockia ja slaavilaista melankoliaa, jossa on kaikuja 1980-luvun uudesta aallosta ym menneisyyden kaikuja. Arvostan että hommasta paistaa sellainen DIY-henki eikä kaikki ole äärimmisen ylituotettua vaikka toki asut, visuaalinen tyyli, kuvaus on taiteellisesti harkittua ja ammattitaitoista. Jutussa paistaa valtava potentiaali.
Mulla Käärijä-kytkös herätti alkujaan mielenkiinnon, mutta nyt tykkään Jokereista ihan muutenkin, kuuntelen päivittäin ja keikalle menossa. Syyt tykkäämiseen hyvin pitkälti samat kuin mitä tuossa jo lueteltukin. Jotenkin se niitten musiikki vaan menee suoraan sieluun asti, ehkä se on juurikin se melodinen slaavilainen melankolia.
Minä ilmoittaudun BoJAN seksuaaliksi with a little bit of Käärijä twist 🥵
Jan sytyttää kunnolla noi kaksi kollia vain yhdessä . Mutta kyllä minä mielelläni pikku raspberryt Kärtsyn masulle päräyttäisin.
💚🌹🌹
Olen ollut koko päivän poissa täältä, mistä on jäänyt paitsi? Mistä täällä on juteltu? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta tyypiltä.Oli pakko käydä tarkistamassa, että mitä sanoi. On kuvaillut unelma kumppaninsa ainakin kahdessa haastattelussa. Tumma tai vaalea, kunhan on ruskettunut (tämä on minusta epäterveellistä). Kiinnittää ihmisissä huomion tämän nauruun ja hymyyn.
. Siis miten on epäterveellistä, jos itseä sytyttää ruskettunut henkilö? Ihan sama asia, kun joku syttyy vaikka tatuoinneista.
LadySLO :) kirjoitti:
Onko JO-kuvat speedosissa jo julkaistu täällä??
BTW Kudos jokaiselle, joka ilmensi tämän muutama päivä sitten!! LOL
Hei mitä Jan sanoo tässä erotiikka-videossa?
https://www.instagram.com/p/B2L8uJzgFJb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä.<3
Juu hyvin osu kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut koko päivän poissa täältä, mistä on jäänyt paitsi? Mistä täällä on juteltu? :)
Voi mistä edes aloittaisin....
Huomenna ollaan sivulla 2000!
Taas noussut Kn ig seuraajat, nyt 560k. Kävi 558:ssa.
Hyvää yötä ja K&B unia! 🔥
https://www.tumblr.com/letgomypartypiece/722668925172711424/i-cant-anym…
Ei h elvetti 🤣 Nähdäänköhän me tämä Kärtsy lavalla tästedes kun se näyttää niin kierroksilla käyvän 🤣
https://www.instagram.com/reel/CtOsEj_pVaE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K taas fanittaa Kuumaa 😉
https://www.tumblr.com/hirunoka/722657554180767744/bonus?source=share
On kyllä Kärtsyltä lähtenyt ihan lapasesta noi miestenvölisten juttujen vihjailut ei kyllä tainnut ihan tollaista olla ennen viisumatkaa😅
Pidemmän aikaa seuranneena, juu ei ole ollut. 😂 Aivan loistavaa.
Selvästi Kääryle on "vapauttanut" itsensä jostakin, mutta en osaa selittää, mistä vapautuminen johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta tyypiltä.Oli pakko käydä tarkistamassa, että mitä sanoi. On kuvaillut unelma kumppaninsa ainakin kahdessa haastattelussa. Tumma tai vaalea, kunhan on ruskettunut (tämä on minusta epäterveellistä). Kiinnittää ihmisissä huomion tämän nauruun ja hymyyn.
. Siis miten on epäterveellistä, jos itseä sytyttää ruskettunut henkilö? Ihan sama asia, kun joku syttyy vaikka tatuoinneista.
Jokereilla on paljon nuoria faneja ja heillä on myös vastuu sanomisistaan. Nuoret fanit ovat hyvin alttiita vaikutuksille ja saattavat toimia typerästi, kun ottavat idolistaan mallia. Olen töissä syöpäosastolla ja ruskettumisen ihailu ei ole tätä päivää. Ihosyövät ovat lisääntyneet dramaattisesti ja niitä on paljon myös nuorilla. Lisäksi aurinko mm. vanhentaa ihoa.