Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjulaisilla on merkillinen tarve yhdistää Käärijä romanttisesti suunnilleen jokaiseen mieheen, joka on eksynyt samaan kuvaan Käärijän kanssa. Sen sijaan ajatuskin miehen nykyisestä avopuolisosta saa ketjumammat raivon valtaan.
No en mä ainakaan yhdistä siihen mr siiliin. Tai edes Jesseen, enkä taustaäijiin.
Ainoastaan Bojaniin. Kyllä se saattaa miehiä hurmata, mutta mikäpäs siinä. Ja onhan Käärijän kuvastoon tullut aika paljon sellaista seksuaalisuutta suunnattuna miehiin, se lähinnä huvittaa itseäni hauskalla tavalla. Onhan sitä sellaisiakin miehiä ollut kautta aikojen, jotka pitävät miehistä, mutta joiden koko elämä ei ole sitä homoutta. Rakastavat jotakuta, joka on samaa sukupuolta ja siinä se.
Haloo tuo oli sen siilin random video. Ei edes Käärijän oma julkaisu. "Kuule julkasisiks sä sun Instassa tän mun ktyptisen salaviestin mun nertipoikkikselle" Just joooooo 🙄
Et nyt tajunnut. Sanoin, että nyt kun toi video on julkisesti nähty, eli K yhdessä siinä sen siilin kanssa, niin en mä silti yhdistä heidän keskensä mitään romanttista. Kuten en taustaäijien, enkä sen Jessenkään kanssa.
Ja kyllä, tajuan, ettet todellakaan halua minun tarkentavia selityksiäni kommentillesi, mutta v***uako mä piittaan?
Eli tässä näin, ole hyvä 💚
ei toi nyt mitään tarkentanu mutta kiitos vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjulaisilla on merkillinen tarve yhdistää Käärijä romanttisesti suunnilleen jokaiseen mieheen, joka on eksynyt samaan kuvaan Käärijän kanssa. Sen sijaan ajatuskin miehen nykyisestä avopuolisosta saa ketjumammat raivon valtaan.
No en mä ainakaan yhdistä siihen mr siiliin. Tai edes Jesseen, enkä taustaäijiin.
Ainoastaan Bojaniin. Kyllä se saattaa miehiä hurmata, mutta mikäpäs siinä. Ja onhan Käärijän kuvastoon tullut aika paljon sellaista seksuaalisuutta suunnattuna miehiin, se lähinnä huvittaa itseäni hauskalla tavalla. Onhan sitä sellaisiakin miehiä ollut kautta aikojen, jotka pitävät miehistä, mutta joiden koko elämä ei ole sitä homoutta. Rakastavat jotakuta, joka on samaa sukupuolta ja siinä se.
Haloo tuo oli sen siilin random video. Ei edes Käärijän oma julkaisu. "Kuule julkasisiks sä sun Instassa tän mun ktyptisen salaviestin mun nertipoikkikselle" Just joooooo 🙄
Et nyt tajunnut. Sanoin, että nyt kun toi video on julkisesti nähty, eli K yhdessä siinä sen siilin kanssa, niin en mä silti yhdistä heidän keskensä mitään romanttista. Kuten en taustaäijien, enkä sen Jessenkään kanssa.
Ja kyllä, tajuan, ettet todellakaan halua minun tarkentavia selityksiäni kommentillesi, mutta v***uako mä piittaan?
Eli tässä näin, ole hyvä 💚
ei toi nyt mitään tarkentanu mutta kiitos vaan
No, näytit vain luulevan, että kirjoitin videon olevan viestiä Bojanille.
Tärkein pointti on kuitenkin se että K on saanut kaveriporukassa fiilistellä yleisössä Ruississa. Suomalaiset on kuitenkin aika kohteliaita vaikka näytti että osa hänet tunnisti. Toivottavasti noita hetkiä tulee lisää, niitä on kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P
Hitsi vie...Jokereiden keikalle, tehtäisiinkö jotain "hienoa"?Olen menossa Turkuun ja olisi mukava nähdä "hengenheimolaisia", vai olenko ihan yksinäinen Bojanisti? No, kai pakko hyväksyä kohtaloni ja P.S.minulla olisi myös toinen lippu vapaana, koska kaverini joutuu menemään silloin duuniin, vaikka ei olisi halunnut mennä.
Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhat olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.
No, eikö kenellekään todella kelpaa lippu ja tämä ei ole oikeasti mitään pelleilyä.Voin laittaa toisen lipun roskiin, mutta harmi sinänsä.
Kysy vähän lähempänä uudelleen, varmasti sille ottaja löytyy. Ja varmaan myös ostaja, jos tahdotkin myydä.
Mä jo melkein ilmoittauduin mutta oon 39 asteen kuumeessa just niin en usko että olen kovin päätösvaltainen tällä hetkellä. Varasin jo äskön ajan nenän lävistykseen (ajattelin laittaa kukan tuohon nenän pieleen, oisko se hyvä merkki? 🤭) mutta peruin sen kun mietin että eivät varmaan suostu räkänokkaa lävistään (eikä varmaan kannattaiskaan 😅).
T: 40vee keski-iänkriiseilevä mamma, jolla ei pitkään aikaan oo ollu näin hauskaa
(Kohta kai mulla on se estrogeeninautatatuointi otsassa)
Ei todellakaan tarvi maksaa..
Hep täällä yksi kiinnostunut lipun ostaja, jos edelliselle ei mene :)
Multakin löytyy pari ylimääräistä lippua Turkuun, jotka mielelläni myisin alennuksella, jos et saa edelliseltä. 😊 Hätäilin lippuja ostaessani, niin nyt niitä on turhan monta.
Laita Liputtomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein pointti on kuitenkin se että K on saanut kaveriporukassa fiilistellä yleisössä Ruississa. Suomalaiset on kuitenkin aika kohteliaita vaikka näytti että osa hänet tunnisti. Toivottavasti noita hetkiä tulee lisää, niitä on kaivannut.
Niin, joku misu heti kohenti hiuksiaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kyllä olla toiveajattelua, että tuo video liittyisi Bojaniin mitenkään, vaikka niin osuva onkin. Eihän sitä tuosta instasta kukaan edes löydä.
Mutta jos se on vähän piilossa tarkoituksella? B löytää kyllä, K on antanut koordinaatit, tai jopa lähettänyt dm:lla. Enää kaikki ei ole kaikkien silmille, eikä niin selkeää. On siirrytty piilompaan. Savumerkit liikkuu...
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on nyt ollut hyvä ilmapiiri johtuen varmaan siitä, että poliittinen keskustelu käy niin kuumana. Trolleilla on kiire trollata niissä. Jotain hyvää tuo kauhukabinetti saanut aikaiseksi :D
Olen niin tyytyväinen etten tänä keväänä ole seurannut tippaakaan hallitusneuvotteluja tai politiikkaa ylipäätänsä enkä edes avannut yhtäkään asiaan liittyvää ketjua täällä. Pskaahan sieltä on tulossa sen verran olen kuitenkin perillä. Ihan sama jokatapauksessa, tämän kevään hyväntuulisuutta eivät voi viedä pois ja toivottavasti tämä mielentila jatkuu vielä pitkään. Kiitos vaan tästäkin K!
Vierailija kirjoitti:
Näytti olevan vip-alueella, toki varmasti sielläkin ihmisiä jotka hänen kanssa mielellään juttelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kyllä olla toiveajattelua, että tuo video liittyisi Bojaniin mitenkään, vaikka niin osuva onkin. Eihän sitä tuosta instasta kukaan edes löydä.
Tota on levitetty jo tumblriin ja twitteriin.
Onko tuo biisi sellainen, että sen keskivertokuulija tunnistaa ja tietää videon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti olevan vip-alueella, toki varmasti sielläkin ihmisiä jotka hänen kanssa mielellään juttelisi.
No yhden kuvan perusteella vaikea on sanoa, kuinka monen ihmisen kanssa hän jutteli.
Suomi ei vissiiin ole sun äidinkielesi? Sen verran vaikeaa näyttää olevan tulkita suomen kielisiä tekstejä, vaikka ne olisivat ihan lyhyitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansien ihmisten festarikeikoilla voi kyllä olla vaikea paikantaa puutarhurikollegoita, ellei se tunnusmerkki ole joku neonvärinen hattu tms. :P
Hitsi vie...Jokereiden keikalle, tehtäisiinkö jotain "hienoa"?Olen menossa Turkuun ja olisi mukava nähdä "hengenheimolaisia", vai olenko ihan yksinäinen Bojanisti? No, kai pakko hyväksyä kohtaloni ja P.S.minulla olisi myös toinen lippu vapaana, koska kaverini joutuu menemään silloin duuniin, vaikka ei olisi halunnut mennä.
Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhat olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.
No, eikö kenellekään todella kelpaa lippu ja tämä ei ole oikeasti mitään pelleilyä.Voin laittaa toisen lipun roskiin, mutta harmi sinänsä.
Kysy vähän lähempänä uudelleen, varmasti sille ottaja löytyy. Ja varmaan myös ostaja, jos tahdotkin myydä.
Mä jo melkein ilmoittauduin mutta oon 39 asteen kuumeessa just niin en usko että olen kovin päätösvaltainen tällä hetkellä. Varasin jo äskön ajan nenän lävistykseen (ajattelin laittaa kukan tuohon nenän pieleen, oisko se hyvä merkki? 🤭) mutta peruin sen kun mietin että eivät varmaan suostu räkänokkaa lävistään (eikä varmaan kannattaiskaan 😅).
T: 40vee keski-iänkriiseilevä mamma, jolla ei pitkään aikaan oo ollu näin hauskaa
Multakin löytyy pari ylimääräistä lippua Turkuun, jotka mielelläni myisin alennuksella, jos et saa edelliseltä. 😊 Hätäilin lippuja ostaessani, niin nyt niitä on turhan monta.
Hei ihanaa! Mulla tosiaan tarve yhdelle lipulle🌞👌Ollaan kuulolla, kun selviää toi mun edellinen "varaus" 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo biisi sellainen, että sen keskivertokuulija tunnistaa ja tietää videon.
Tietääköhän Bojan? Ja onko B:llä kiinnostusta tunnelmoida ystävänsä Ruisrock-fiilistelyjä? Etsiä klippejä, tai aukaista, jos tulee vastaan?
Lähettikö joku kv- tai slovenialainen fani klipin hänelle?
Australiasta bongattu K-fani 💚
https://twitter.com/ESCApocalypse/status/1679007587621306369
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuosta lipusta ei tarvitse maksaa mitään, kunhatäät olet vain hypettämässä Bojania ja siis Joker Outia.
Turkuun on lippu. Oon menossa, jos en jänistä, koska muut on varmaan paljon nuorempia siellä. Siihen on vielä aikaa, katsotaan mitkä on fiilikset silloin
Älä nyt jänistä.Siellä on vain pieni alue varattu noille alaikäisille ja permanto on varattu meille täysi-ikäisille.Joten koko sali on täynnä täysi-ikäisiä, joten cmooon nauttimaan ihanasta Bojanista tai kenestä tahansa JO:n sensuelleista bojasta.Nyt et saa perääntä tästä herkusta,koska ei ole heti uudestaan tarjolla.
Tää on kyllä kamalaa, kun olisi pakko päästä ja häpeä on niskassa. Logomon ovella selviää, kumpi on voimakkaampi, Bojanin vetovoima vai mun häpeän aiheuttama poistovoima. Luulen kyllä, että tästä ei ole paluuta, se on menoa nyt.
Voi apua! Ette oikeasti ajattele, että tuo video oli salaviesti B:lle?? Yikes! K olisi voinut jammailla mihin tahansa rakkauslauluun (merkittävä on lauluista on rakkauslauluja) ja olisitte vääntäneet saman johtopäätöksen.. Teidän mielestänne nuo sanat olivat niiiin K/B :lle tehdyt, mutta ehkä asia ei ole näin K:n mielestä.. huhhuh kaikkea täällä tulee luettua :D
Jossain uudessa ficissä Jeren edesmenneen koiran nimi oli Myrtti, liekö jännä sattuma vai kuka palstalainen tunnustaa. :P Ei liene hirveän yleinen koiran nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita Liputtomaan.
Liputon taitaa olla Tiketin. Kokeilin sitä lippu.fi jälleenmyyntisysteemiä (fanSALE), mutta siellä sanottiin että näitä lippuja ei voi sitä kautta myydä. Että varmaan välillä tarjoan niitä täällä sitten vaan. Ei paras myytävä, kun lippuja saa vielä kaupastakin. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi apua! Ette oikeasti ajattele, että tuo video oli salaviesti B:lle?? Yikes! K olisi voinut jammailla mihin tahansa rakkauslauluun (merkittävä on lauluista on rakkauslauluja) ja olisitte vääntäneet saman johtopäätöksen.. Teidän mielestänne nuo sanat olivat niiiin K/B :lle tehdyt, mutta ehkä asia ei ole näin K:n mielestä.. huhhuh kaikkea täällä tulee luettua :D
No vähän ehkä samat fiilikset, että taitaa K naureskella siellä partaansa jos sattuu noita klippejä ja spekulointeja sattuu näkemään. Mutta silti mietin, että ehkä hänen alitajuntansa jotain yrittää kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta näyttääkö siis siltä, että K oli Ruisrockin keikalla ilman Myrttiä? Tämä ei ollut kyseisessä vippikatsomossa? Tai sitten todellakin on suostunut pysymään täysin piilossa.
Muutenkin ihanaa shipin kannalta, ettei gf:ää ole enää näkynyt mukana tai vilahtelemassa. Heillä menee silti kenties ihan hyvin, K:n leppoisasta olemuksesta päätellen. Tällä hetkellä.
Jotenkin tullut sellainen olo että se vilahtelu liittyi siihen kaikkeen Bojaniin liittyvään somekohuun yms, nyt kun se on rauhoittunu, on myös vilahtelu tauolla.