Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.
Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.
En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.
Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.
Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan
Peace out 💚🌹🌹No mietipä vaikka hetki tai kaksi, minkähän takia ihmiset menevät Käärijää kuuntelemaan.
Enkä minä ainakaan ole lukenut arvosteluista, että tuli paha mieli, vaan osaa kommenteista pidetään vastenmielisinä, joka on ymmärrettävä vastakohtana sille, että ihastelee jonkun kommentteja, ei mielen pahoittumisena.
Myöskin tuo selityksesi ontuu, että jos artisti ei sanoisi niitä, hän ei olisi oma itsensä. Tietenkin voi olla. Vai todellako susta on ok, että K profiloituu suurelle yleisölle p*skanpuhujaksi? Mulle hän ei ainakaan ole sitä, enkä todellakaan toivo, että haluaa ihan väkisin olla. Jännä, että hän on vähentänyt sellaisia puheita ja v....ujätkiä instastakin, ja lähipiirinsä mukahauskoja haukkumisvideoita, saatuaan varmaan palautetta. Pystytkö enää tykkäämään, ei ole enää oma itsensä!
Kiitos sinulle ja kyllä pystyn tykkäämään ja paljon tykkäänkin.Ei kaikista sanomisista tarvitse tykätä,mutta minusta tuntuu että sieltä kaivamalla kaivetaan sitä arvosteltavaa.
Minä uskon ,että Käärijä tekee ihan itse päätökset mitä hän postaa ja mitä sanoo.Palautetta on varmaan tullut,mutta minä en usko että se on syy hänen muutokseensa.Jokainen keikka on erilainen myös artistille ja mielentilat ja tunnelmat muuttuvat.Myös hän kasvaa vasta tähän supertähden rooliin ja se hänelle sallittakoon.Jokaisen artistin ura muuttuu vuosien myötä,mutta se ei tarkoita että artisti sisimmiltään muuttuu.Vanha Kärtsy on siellä aina ja siitä minä tykkään.
Kunpa nykyään kaikki eivät pahoittaisi mieltään niin helposti.
💚🌹🌹Voi lässyn lässyn, vai ihan itse tekee päätökset siitä mitä postaa! Että palaute ei siis mi-ten-kään voi olla syy siihen, että instasisältö on ollut nyt paljon positiivisempaa! Että pidän sinun laisiasi lapsellisina, joille on noin vaikeaa ottaa ilmeisesti mitään palautetta vastaan omasta toiminnasta. Jos siis peilaat kommenteillasi K:sta omaan tapaasi elää ja toimia.
Tai sitten on ainakin pakko hallusinoida, että iha ite päätinkin tehdä eri lailla. Watafak.
Se on "sinunlainen".
K ja keijunsiivet... <3 Keijuprinsessa oikein ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan Jan:
https://www.instagram.com/p/B2L8uJzgFJb/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Hän on niin upean näköinen tässä! Ja mä rakastan tota sen tukkaa. Mitähän se sanoo eroottisesta elämäntavasta ...? Oisko meidän sloveenivahvistus paikalla?
Siis mitäh, onko tuo Jan?? Miten se on noin komea?? Wowh! Ilmeisesti parta sen tekee. On jotenkin liian erikoinen mun makuun nykyään mutta tuossa omg!! Manifestoin parran takaisin Janille. Tuota ääntähän voisi kuunnella loputtomiin...
Herranjumala Janihan on mun ukko 🤯 Siis 15 vuotta nuorempana,mutta pelottavan paljon mun ukon näköinen ...hiuksetkin tässä ihan samat. Ilmankos sitä himoitsen niin paljon 🤣
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näkynyt se edellinen käärijä ja median tylytys video joten laitan tämän linkin https://www.tumblr.com/wednesdayday/722447954787598336/he-finally-snapp…
Okei, tässä oli tämä konteksti, kun eilen vai oliko se toissapäivänä tästä halusin kuulla.
Ihan asiallinen kommentointi minusta, eikä lehdet siis olleet kirjoittaneet p*skaa, ne vaan eivät alkuun kirjoittaneet. Hyvinhän K sen tuossa käsitteli. Ne eivät tienneet, mitä tulee.
Kommentointi erittäin asiallinen häneltä, mutta kyllähän K nimenomaan roastasi sen, mitä media on hänestä kirjoitellut, jos näit koko pätkän.
Niin roastasi, mutta viittasi kuitenkin puheessaan aika lailla UMK:n aikaan, jossa itse sanoi, että hänestä ei heti alkuun kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan Jan:
Hän on niin upean näköinen tässä! Ja mä rakastan tota sen tukkaa. Mitähän se sanoo eroottisesta elämäntavasta ...? Oisko meidän sloveenivahvistus paikalla?
Siis mitäh, onko tuo Jan?? Miten se on noin komea?? Wowh! Ilmeisesti parta sen tekee. On jotenkin liian erikoinen mun makuun nykyään mutta tuossa omg!! Manifestoin parran takaisin Janille. Tuota ääntähän voisi kuunnella loputtomiin...
Herranjumala Janihan on mun ukko 🤯 Siis 15 vuotta nuorempana,mutta pelottavan paljon mun ukon näköinen ...hiuksetkin tässä ihan samat. Ilmankos sitä himoitsen niin paljon 🤣
💚🌹🌹
Lucky you!
Joko se Janin erotiikkavideo käännettiin? Onko menny ohi?
Mulla on tänään ihan hirveitä syntisiä ajatuksia.... Kaikista. Kaikesta.
Siipien kanssa tuli hattukin <3
https://www.tumblr.com/wednesdayday/722483849126445056/he-even-got-a-ha…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan Jan:
💚🌹🌹
Tekis mieli kysyä, onko sun mies samanlainen yksityishenkilöä myöten, mutta olen kohtelias, enkä kysy, enkä edes kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.
Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.
En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.
Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.
Peace out 💚🌹🌹No mietipä vaikka hetki tai kaksi, minkähän takia ihmiset menevät Käärijää kuuntelemaan.
Enkä minä ainakaan ole lukenut arvosteluista, että tuli paha mieli, vaan osaa kommenteista pidetään vastenmielisinä, joka on ymmärrettävä vastakohtana sille, että ihastelee jonkun kommentteja, ei mielen pahoittumisena.
Myöskin tuo selityksesi ontuu, että jos artisti ei sanoisi niitä, hän ei olisi oma itsensä. Tietenkin voi olla. Vai todellako susta on ok, että K profiloituu suurelle yleisölle p*skanpuhujaksi? Mulle hän ei ainakaan ole sitä, enkä todellakaan toivo, että haluaa ihan väkisin olla. Jännä, että hän on vähentänyt sellaisia puheita ja v....ujätkiä instastakin, ja lähipiirinsä mukahauskoja haukkumisvideoita, saatuaan varmaan palautetta. Pystytkö enää tykkäämään, ei ole enää oma itsensä!
Kiitos sinulle ja kyllä pystyn tykkäämään ja paljon tykkäänkin.Ei kaikista sanomisista tarvitse tykätä,mutta minusta tuntuu että sieltä kaivamalla kaivetaan sitä arvosteltavaa.
Minä uskon ,että Käärijä tekee ihan itse päätökset mitä hän postaa ja mitä sanoo.Palautetta on varmaan tullut,mutta minä en usko että se on syy hänen muutokseensa.Jokainen keikka on erilainen myös artistille ja mielentilat ja tunnelmat muuttuvat.Myös hän kasvaa vasta tähän supertähden rooliin ja se hänelle sallittakoon.Jokaisen artistin ura muuttuu vuosien myötä,mutta se ei tarkoita että artisti sisimmiltään muuttuu.Vanha Kärtsy on siellä aina ja siitä minä tykkään.
💚🌹🌹Voi lässyn lässyn, vai ihan itse tekee päätökset siitä mitä postaa! Että palaute ei siis mi-ten-kään voi olla syy siihen, että instasisältö on ollut nyt paljon positiivisempaa! Että pidän sinun laisiasi lapsellisina, joille on noin vaikeaa ottaa ilmeisesti mitään palautetta vastaan omasta toiminnasta. Jos siis peilaat kommenteillasi K:sta omaan tapaasi elää ja toimia.
Tai sitten on ainakin pakko hallusinoida, että iha ite päätinkin tehdä eri lailla. Watafak.
En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta toivottavasti ei ole palaute syynä tällaiseen, eikä tule koskaan olemaan.
Mä taas pitäisin täysin normaalina, että on palaute syynä. Jos ei itse näe osaa ajatella, miltä jokin toiminta muista vaikuttaa. Ja kun nämä kertovat, ei halua olla se mies. Vaan se, kuka on ja haluaa ilmaista sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aitoon kirkastusjuhlien insta stoori missä soi cha cha cha niin hämääkö tuo että se on vielä kuvattu kännykällä kun tuntuu että eihän tuolta edes näe juuri mitään vaikka on screeni? Vai näkeekö oikeasti?
Lähinnä mietin sitä Nivalaa kun ei ole mitään tietoa minkälainen paikka tai paljonko sinne sopii. En tiedä kiinnostaako jos näet tuon verran. Mieluummin menee sitten vaikka jonnekin muualle.
Kärtsä näyttäis esiintyvän Tuiskulan urheilukentällä. Urheilukenttä on kuitenki ihan eri asia ku taas toi Aitoo, missä osa pääs sinne sisälle kattoo keikkaa ja ne ketkä ei mahtunu sisälle katto ulkopuolella screeniltä.
Joo on se ihan reilunkokoinen paikka. Varsinkin jos on tosiaan siinä ulkona. Teininä hyppäsin siellä paljon ja sitten kun Ouluun muutin ihan ihmettelin miten Oulun keikkapaikat oli paljon Tuiskulaa pienempiä. 😅 Ja kun Tuiskulasta puhutaan, aina pitää muistaa mainita että siellä on hurjassa menneisyydessä esiintynyt mm. sellainen pikkubändi kuin Metallica. 😉😅😅 (Toki hiukan ennen kuin kasvoivat stadionkokoluokkaan 😂)
Vierailija kirjoitti:
Urheilujätkä ja keijukainen <3
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä olleet täällä?
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253021787070532891
Käärijä vuonna 2019. Tykkään erityisesti tuosta alusta, saisikohan sen päivitettynä versiona jollain keikalla? Toki vaarana että puolet yleisöstä lakoaa.
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253346830690307354
Ja tasan vuosi sitten.
Omg, katson mykistyneenä. Miten sexy. Näkispä Bojan nämä.
Oon heikkona tähän 2019 versioon K:sta. Tuo kroppa, ketteryys, viikset, huolitellut kasvot, huhhhh. Upea. Ihanahan se on vieläkin, mutta se risuparta ei ole mun juttu. Rintalihaksista diggaan sekä 2019 että 2023 versioilla.
Ketterä ja notkea Käärijä on edelleen ottaessaan koko lavan suvereenisti haltuunsa. Minusta parta ja viikset on ollut huoliteltuja keikoilla samoin kasvot ja kynnet. Jossain vaiheessa on parturi-meikkaaja tullut mukaan crewhun, ei ollut ehkä vielä 2009.
Oletan että sulle kävi typo ja tarkoitit vuotta 2019. Parturi on kyllä ollut pitkään sama, 6-7 vuotta sanoi umk haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/guysofeurovision/716117083910471680?source=share
Tässä on nyt JO reisigalleriaa.
Otan myrskyn vastaan, mutta ei nuo Bojtsun reidet mielestäni kovin miehekkäät ole.....
Tuollaiset työmatkapyöräilyä harrastavan Ritvarouvan pänikät! (Juu, sori, sori)Jan parhaan näköinen.
Janilla ei pitäisi olla mitään syytä peitellä itseään. Samanlaiset sporttiuikkarit sille kuin B:lla! Jos siis on ihan PAKKO olla jotain jalassa.
B:lla hyvät pänikät, kaukana Ritvasta.
Samaa mieltä. Ja itse asiassa, kaikki kundit olisivat voineet ottaa mallia Bojanista ja laittaa sporttiuikkarit.Paljon paremmin olisi erottuneet reisilihakset sun muut, mutta ne reisilihakset ensisijassa. Muuten, miksi Nacea ei näkynyt kuvassa, oliko mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta toivottavasti ei ole palaute syynä tällaiseen, eikä tule koskaan olemaan.
Mä taas pitäisin täysin normaalina, että on palaute syynä. Jos ei itse näe osaa ajatella, miltä jokin toiminta muista vaikuttaa. Ja kun nämä kertovat, ei halua olla se mies. Vaan se, kuka on ja haluaa ilmaista sen paremmin.
Kyllähän se on niinkin, että jos meinaa elantonsa suomen kokoisessa maassa tienata, on vähän kuunneltava palautettakin. Yleisö kuitenkin maksaa sen keikoilla käynteinä ja biisien kuunteluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan Jan:
💚🌹🌹
Varmaan rakastatte toisianne ja hieno homma, mutta kaikella kunnioituksella nyt... taitaa olla Jan katsojan silmässä.
Mun mielestä se biisi Jessen kanssa ei ollut Urheilujätkä, vaan joku, mitä ei ole keikoilla ennen ollut? Tosin en pidä urheilujätkä-biisistä, niin siinä saattoi olla jokin osio, jota en muista / tunnista. Kertsi ainakin saa näppylöitä aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilujätkä ja keijukainen <3
Voi rakasta, Keijurinssiä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/guysofeurovision/716117083910471680?source=share
Tässä on nyt JO reisigalleriaa.
Otan myrskyn vastaan, mutta ei nuo Bojtsun reidet mielestäni kovin miehekkäät ole.....
Tuollaiset työmatkapyöräilyä harrastavan Ritvarouvan pänikät! (Juu, sori, sori)Jan parhaan näköinen.
Janilla ei pitäisi olla mitään syytä peitellä itseään. Samanlaiset sporttiuikkarit sille kuin B:lla! Jos siis on ihan PAKKO olla jotain jalassa.
B:lla hyvät pänikät, kaukana Ritvasta.
Samaa mieltä. Ja itse asiassa, kaikki kundit olisivat voineet ottaa mallia Bojanista ja laittaa sporttiuikkarit.Paljon paremmin olisi erottuneet reisilihakset sun muut, mutta ne reisilihakset ensisijassa. Muuten, miksi Nacea ei näkynyt kuvassa, oliko mukana?
Minusta tuo oli vanha kuva ja Martin on rajattu siitä pois, Nace ei vielä ollut bändissä tuolloin.
Asiasta kukkaruukkuun, en voi sille mitään mutta mulle tulee Jerestä myös Kristian Heiskari -vibat. Ihan jees, mulle.