Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä Aitoosaakin lähti Cha-cha-chaat ihan hienosti (K:n stoori).
No hyvä mualaiset! Sahti vaikuttanu just sopivasti loppusointuihin mennessä.
Mulla on euroviisuja varten yksityinen tili random nimimerkillä ja profiilikuvana maisema. Seuraan kaikkia viisuartisteja ja tapahtumia. Sieltä näkee kattavasti kaiken. Ihan vinkkinä jos ei omalla Instagramilla uskalla tai kehtaa seurata siinä pelossa, että tuttu tunnistaa. Saa ainakin kaiken kootusti näkyville JO:sta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kehtaa seurata ketään Joker Outin poikia, koska teini-ikäinen kummityttö seuraa ja pelkään että hän arvaisi heti mitä tädin päässä liikkuu jos näkisi minun seuraavan. Joten instan hakukentässä näkyy valtava määrä sekalaisia slovenialaisia joiden profiilit käyn päivittäin tarkastamassa, just noita kuvaajia sun muita. Voi luoja sentään.
Mä kehtaan seurata mutten kehtaa tykätä mistään, varsinkaan Bojanin kuvista. :D tytär kanssa arvaisi miksi tykkäilen ja vielä kun olen raahaamassa sen keikallekin. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.
Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.
En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.
Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.
Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan
Peace out 💚🌹🌹No mietipä vaikka hetki tai kaksi, minkähän takia ihmiset menevät Käärijää kuuntelemaan.
Enkä minä ainakaan ole lukenut arvosteluista, että tuli paha mieli, vaan osaa kommenteista pidetään vastenmielisinä, joka on ymmärrettävä vastakohtana sille, että ihastelee jonkun kommentteja, ei mielen pahoittumisena.
Myöskin tuo selityksesi ontuu, että jos artisti ei sanoisi niitä, hän ei olisi oma itsensä. Tietenkin voi olla. Vai todellako susta on ok, että K profiloituu suurelle yleisölle p*skanpuhujaksi? Mulle hän ei ainakaan ole sitä, enkä todellakaan toivo, että haluaa ihan väkisin olla. Jännä, että hän on vähentänyt sellaisia puheita ja v....ujätkiä instastakin, ja lähipiirinsä mukahauskoja haukkumisvideoita, saatuaan varmaan palautetta. Pystytkö enää tykkäämään, ei ole enää oma itsensä!
Kiitos sinulle ja kyllä pystyn tykkäämään ja paljon tykkäänkin.Ei kaikista sanomisista tarvitse tykätä,mutta minusta tuntuu että sieltä kaivamalla kaivetaan sitä arvosteltavaa.
Minä uskon ,että Käärijä tekee ihan itse päätökset mitä hän postaa ja mitä sanoo.Palautetta on varmaan tullut,mutta minä en usko että se on syy hänen muutokseensa.Jokainen keikka on erilainen myös artistille ja mielentilat ja tunnelmat muuttuvat.Myös hän kasvaa vasta tähän supertähden rooliin ja se hänelle sallittakoon.Jokaisen artistin ura muuttuu vuosien myötä,mutta se ei tarkoita että artisti sisimmiltään muuttuu.Vanha Kärtsy on siellä aina ja siitä minä tykkään.
Kunpa nykyään kaikki eivät pahoittaisi mieltään niin helposti.
💚🌹🌹
Minulle Jan on edelleen vampyyri. Kun kahden aikaan täällä Suomessakin hiukan pimenee, niin Jan tulee avoimesta ikkunastani sisään. Hitsi, voiko tästä tulla raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Aitoon kirkastusjuhlien insta stoori missä soi cha cha cha niin hämääkö tuo että se on vielä kuvattu kännykällä kun tuntuu että eihän tuolta edes näe juuri mitään vaikka on screeni? Vai näkeekö oikeasti?
Lähinnä mietin sitä Nivalaa kun ei ole mitään tietoa minkälainen paikka tai paljonko sinne sopii. En tiedä kiinnostaako jos näet tuon verran. Mieluummin menee sitten vaikka jonnekin muualle.
Kärtsä näyttäis esiintyvän Tuiskulan urheilukentällä. Urheilukenttä on kuitenki ihan eri asia ku taas toi Aitoo, missä osa pääs sinne sisälle kattoo keikkaa ja ne ketkä ei mahtunu sisälle katto ulkopuolella screeniltä.
Oisin jo päässyt tästä ketjusta irti, ellei täällä olisi alkanut olla Jan-materiaalia.
Musta tuntuu siltä että B flirttailee ja heittää sellasta flirttailevaa läppää vaan miesten kanssa...en tiiä en oleta sen seksuaalisuutta mitenkään tässä tietenkään tuli vaan mieleen. Joko se tuntee kaikki ne miehet tai sitte se on vaa sille tyypillisempää. En oo kyllä nähny Bojanista mitään videota naisten seurassa missä se kunnolla flirttailis tai mitään nii ei oikee voi sanoo vertailuksi. Mutta esim siinä videossa missä B laulaa Itävallan Salenan kanssa carpe diemiä niin Bojan näyttää jotenki jännittyneeltä tai hermostuneelta ku se vääntelee sen käsiä jotenki oudosti hermostuneena. Tällästä pohdintaa nyt vaan älkää pliis loukkaantuko tästäki.. ehkä se vaan on rennompi miesten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näkynyt se edellinen käärijä ja median tylytys video joten laitan tämän linkin https://www.tumblr.com/wednesdayday/722447954787598336/he-finally-snapp…
Okei, tässä oli tämä konteksti, kun eilen vai oliko se toissapäivänä tästä halusin kuulla.
Ihan asiallinen kommentointi minusta, eikä lehdet siis olleet kirjoittaneet p*skaa, ne vaan eivät alkuun kirjoittaneet. Hyvinhän K sen tuossa käsitteli. Ne eivät tienneet, mitä tulee.
Nykyään sentään IG ei näytä automaattisesti mitä on viimeksi tykännyt. Jossain vaiheessa stalkkasin silloisen lempiartistin tykkäilyjä.
On kyllä todella huonot näkymät ihmisillä tuolla Aitoossa. Tai ne jotka ei oo ton katetun tilan sisälllä, eihän ne nää mitään? Todella pieni lava alue
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu siltä että B flirttailee ja heittää sellasta flirttailevaa läppää vaan miesten kanssa...en tiiä en oleta sen seksuaalisuutta mitenkään tässä tietenkään tuli vaan mieleen. Joko se tuntee kaikki ne miehet tai sitte se on vaa sille tyypillisempää. En oo kyllä nähny Bojanista mitään videota naisten seurassa missä se kunnolla flirttailis tai mitään nii ei oikee voi sanoo vertailuksi. Mutta esim siinä videossa missä B laulaa Itävallan Salenan kanssa carpe diemiä niin Bojan näyttää jotenki jännittyneeltä tai hermostuneelta ku se vääntelee sen käsiä jotenki oudosti hermostuneena. Tällästä pohdintaa nyt vaan älkää pliis loukkaantuko tästäki.. ehkä se vaan on rennompi miesten seurassa.
Ei tietenkään loukkaannuta. Kirjoituksesihan myötäili ketjun konsensusta asioiden laidasta ihan täydellisesti.
Mitä järkeä katsoa keikkaa screeniltä, en käsitä
Vierailija kirjoitti:
Musta on selvä kuin pläkki että se viehättyy enemmän miehistä. Sillä on varmasti paljon naisia kyllä ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Jan on edelleen vampyyri. Kun kahden aikaan täällä Suomessakin hiukan pimenee, niin Jan tulee avoimesta ikkunastani sisään. Hitsi, voiko tästä tulla raskaaksi?
Minuakin kutkuttaa enemmän vampyyri-Jan kuin ihmissusi-Jan, mutta jokaiselle jotakin.
Vielä keijuprinsessaa Aitoosta+Jesse 💚💚💚
https://twitter.com/MagdaleenaMia/status/1678474133561024515
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.
Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.
En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.
Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.
Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan
Peace out 💚🌹🌹No mietipä vaikka hetki tai kaksi, minkähän takia ihmiset menevät Käärijää kuuntelemaan.
Enkä minä ainakaan ole lukenut arvosteluista, että tuli paha mieli, vaan osaa kommenteista pidetään vastenmielisinä, joka on ymmärrettävä vastakohtana sille, että ihastelee jonkun kommentteja, ei mielen pahoittumisena.
Myöskin tuo selityksesi ontuu, että jos artisti ei sanoisi niitä, hän ei olisi oma itsensä. Tietenkin voi olla. Vai todellako susta on ok, että K profiloituu suurelle yleisölle p*skanpuhujaksi? Mulle hän ei ainakaan ole sitä, enkä todellakaan toivo, että haluaa ihan väkisin olla. Jännä, että hän on vähentänyt sellaisia puheita ja v....ujätkiä instastakin, ja lähipiirinsä mukahauskoja haukkumisvideoita, saatuaan varmaan palautetta. Pystytkö enää tykkäämään, ei ole enää oma itsensä!
Ongelma tykkäämisessä kuulostaa olevan lähinnä sulla.
Ei ole. K:han on muuttanut tapojaan ainakin toistaiseksi. Esim. instassa. Enkä ole kuullut ikäviä välispiikkejä Altaan jälkeiseltä ajalta vielä. Voin raportoida, jos sanoo Porissa jotain pahaa, ne videot You tubessa. Kunhan kerkeän katsella.
Ongelmahan nimenimaan vaikuttaa olevan se, että sä et hyväksy, kuinka on joillain keikoilla ollut vähän eri lailla, kuin muilla - artistilla kun voi olla useampi puoli. Ei se ole mitään tapojaan muuttanut eikä muuta - K nyt vaan sanoo/tekee mitä haluaa ja milloin haluaa. Jos nyt on on ollut rauhallisempaa, ei se ole kiinni siitä, että hän miettisi muiden mielipidettä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vois kyllä kertoa siitä ennemmin, että on hetero. Ite heteronaisena oon jännittyny vieraiden miesten lähellä vieläki yli nelikymppisenä. Sellasten miesten seurassa on helpompaa, joihin ei tunne minkäänlaista vetoa.
Ei ole. K:han on muuttanut tapojaan ainakin toistaiseksi. Esim. instassa. Enkä ole kuullut ikäviä välispiikkejä Altaan jälkeiseltä ajalta vielä. Voin raportoida, jos sanoo Porissa jotain pahaa, ne videot You tubessa. Kunhan kerkeän katsella.