Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se biisi Jessen kanssa ei ollut Urheilujätkä, vaan joku, mitä ei ole keikoilla ennen ollut? Tosin en pidä urheilujätkä-biisistä, niin siinä saattoi olla jokin osio, jota en muista / tunnista. Kertsi ainakin saa näppylöitä aikaiseksi.
Oli se urheilujätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan Jan:
https://www.instagram.com/p/B2L8uJzgFJb/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Hän on niin upean näköinen tässä! Ja mä rakastan tota sen tukkaa. Mitähän se sanoo eroottisesta elämäntavasta ...? Oisko meidän sloveenivahvistus paikalla?
Siis mitäh, onko tuo Jan?? Miten se on noin komea?? Wowh! Ilmeisesti parta sen tekee. On jotenkin liian erikoinen mun makuun nykyään mutta tuossa omg!! Manifestoin parran takaisin Janille. Tuota ääntähän voisi kuunnella loputtomiin...
Herranjumala Janihan on mun ukko 🤯 Siis 15 vuotta nuorempana,mutta pelottavan paljon mun ukon näköinen ...hiuksetkin tässä ihan samat. Ilmankos sitä himoitsen niin paljon 🤣
💚🌹🌹Tekis mieli kysyä, onko sun mies samanlainen yksityishenkilöä myöten, mutta olen kohtelias, enkä kysy, enkä edes kehtaa.
Itselläni on täällä paraikaa Janin täydellinen kaksoisolento sohvallani, sillä erotuksella, että hänen yksityishenkilönsä on VIELÄ hieman näyttävämpi. On on. Yes yes I like.
Ja Bojan jo huutelee mua makuuhuoneeseen!
Vierailija kirjoitti:
En vaan tykkää tosta K:n mediatylytyksestä nyt kun katsoin sen kokonaan. Vähän ylimitoitettua ja näin varhaisessa vaiheessa. Eihän siitä edes ole kovin pahasti kirjoiteltu missään vaiheessa. Sitten kun suosio jossain kohtaa väkisin hiipuu, joku seiskakin voi olla tosi hyödyllinen artisteille kun nostetaan taas hetkeksi julkisuuteen.
Kyllä Seiska on jo Jeren kimpussa ollut, juttuja kyttämässä. Kovasti polttelee, että saisivat gf:stä enemmän juttua. On noilla lehdillä ollut jkv rajaa näissä tyttö- ja poikaystäväjutuissa (E Vikmanin), että peittävät kasvot eivätkä nimeä julkaise. Iltapäivälehdet tulevat sitten perässä Sn juttuja lainaten. Vaikea nähdä Seiskassa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se biisi Jessen kanssa ei ollut Urheilujätkä, vaan joku, mitä ei ole keikoilla ennen ollut? Tosin en pidä urheilujätkä-biisistä, niin siinä saattoi olla jokin osio, jota en muista / tunnista. Kertsi ainakin saa näppylöitä aikaiseksi.
Oli se urheilujätkä.
Okei, kiitos. Pitänee siis puskea sen kanssa vain sit sen kertsinkin läpi, että kuulee loput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.
Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.
En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.
Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.
Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan
Peace out 💚🌹🌹No mietipä vaikka hetki tai kaksi, minkähän takia ihmiset menevät Käärijää kuuntelemaan.
Enkä minä ainakaan ole lukenut arvosteluista, että tuli paha mieli, vaan osaa kommenteista pidetään vastenmielisinä, joka on ymmärrettävä vastakohtana sille, että ihastelee jonkun kommentteja, ei mielen pahoittumisena.
Myöskin tuo selityksesi ontuu, että jos artisti ei sanoisi niitä, hän ei olisi oma itsensä. Tietenkin voi olla. Vai todellako susta on ok, että K profiloituu suurelle yleisölle p*skanpuhujaksi? Mulle hän ei ainakaan ole sitä, enkä todellakaan toivo, että haluaa ihan väkisin olla. Jännä, että hän on vähentänyt sellaisia puheita ja v....ujätkiä instastakin, ja lähipiirinsä mukahauskoja haukkumisvideoita, saatuaan varmaan palautetta. Pystytkö enää tykkäämään, ei ole enää oma itsensä!
Kiitos sinulle ja kyllä pystyn tykkäämään ja paljon tykkäänkin.Ei kaikista sanomisista tarvitse tykätä,mutta minusta tuntuu että sieltä kaivamalla kaivetaan sitä arvosteltavaa.
Minä uskon ,että Käärijä tekee ihan itse päätökset mitä hän postaa ja mitä sanoo.Palautetta on varmaan tullut,mutta minä en usko että se on syy hänen muutokseensa.Jokainen keikka on erilainen myös artistille ja mielentilat ja tunnelmat muuttuvat.Myös hän kasvaa vasta tähän supertähden rooliin ja se hänelle sallittakoon.Jokaisen artistin ura muuttuu vuosien myötä,mutta se ei tarkoita että artisti sisimmiltään muuttuu.Vanha Kärtsy on siellä aina ja siitä minä tykkään.
Kunpa nykyään kaikki eivät pahoittaisi mieltään niin helposti.
💚🌹🌹Voi lässyn lässyn, vai ihan itse tekee päätökset siitä mitä postaa! Että palaute ei siis mi-ten-kään voi olla syy siihen, että instasisältö on ollut nyt paljon positiivisempaa! Että pidän sinun laisiasi lapsellisina, joille on noin vaikeaa ottaa ilmeisesti mitään palautetta vastaan omasta toiminnasta. Jos siis peilaat kommenteillasi K:sta omaan tapaasi elää ja toimia.
Tai sitten on ainakin pakko hallusinoida, että iha ite päätinkin tehdä eri lailla. Watafak.
Vai lässynlää. Sinulla on varmaan nyt joku ongelma minun kanssani,koska minulla on eri mielipide kuin sulla.Minä voin ottaa kritiikkiä vastaan kyllä ja jos on seurannut minun postauksia täällä niin tietää ,että allekirjoitan aina postini samalla tavalla.Ja olen jakanut,ehkä elämästäni liikaakin,joten jos haluaa niin minut kyllä löytää netistä jos haluaa kritisoida minulle suoraan.
Artisti kasvaa,erehtyy ja oppii. Kokemukset kasvattaa. Ja olenko jossain sanonut,että K ei ole itseään ehdottomasti muuttanut palautteen takia ? En ,mutta toivottavasti ei ole .
Rakkaudella 💚🌹🌹
Olikohan tää Aitoo eka keikka ,jossa CCC esitettiin ilman boleroa?Taisi olla...
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tykkää tosta K:n mediatylytyksestä nyt kun katsoin sen kokonaan. Vähän ylimitoitettua ja näin varhaisessa vaiheessa. Eihän siitä edes ole kovin pahasti kirjoiteltu missään vaiheessa. Sitten kun suosio jossain kohtaa väkisin hiipuu, joku seiskakin voi olla tosi hyödyllinen artisteille kun nostetaan taas hetkeksi julkisuuteen.
Kyllä Seiska on jo Jeren kimpussa ollut, juttuja kyttämässä. Kovasti polttelee, että saisivat gf:stä enemmän juttua. On noilla lehdillä ollut jkv rajaa näissä tyttö- ja poikaystäväjutuissa (E Vikmanin), että peittävät kasvot eivätkä nimeä julkaise. Iltapäivälehdet tulevat sitten perässä Sn juttuja lainaten. Vaikea nähdä Seiskassa mitään hyvää.
Jotenkin tietyt artistit ovat kuitenkin onnistuneet pitämään yksityisyytensä. Esim. J. Karjalainen, Antti Tuisku, siltsukin sai olla kaapissa vuosikaudet. Tiukat rajat on artistin itsensäkin osattava vetää.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep.. K usein vitsailee siitä että piilottelevat puskissa yms. onhan se ahdistavaa, jos ei voi liikkua missään! Se edellinen kämpän sijaintikin oli ilmeisesti tiedossa ainakin faneilla (kun autossa oli K-logo xD ei varmaan mietitty loppuun)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Jan on edelleen vampyyri. Kun kahden aikaan täällä Suomessakin hiukan pimenee, niin Jan tulee avoimesta ikkunastani sisään. Hitsi, voiko tästä tulla raskaaksi?
Minuakin kutkuttaa enemmän vampyyri-Jan kuin ihmissusi-Jan, mutta jokaiselle jotakin.
Pidän mielelläni raukean ihmissuteni omanani.
T. I-M
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tietyt artistit ovat kuitenkin onnistuneet pitämään yksityisyytensä. Esim. J. Karjalainen, Antti Tuisku, siltsukin sai olla kaapissa vuosikaudet. Tiukat rajat on artistin itsensäkin osattava vetää.
Mutta tämä K-huuma on ihan erilainen tilanne. Noi muut ovat nousseet julkisuuteen hitaammin, ja suosion huippu on ollut vähemmän intensiivinen.. K-huumaa on verrattu Dingo-huumaan, ja tätä vertausta ei usein kuule
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Chucez6NBRv/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Miten hän on jonkun mielestä ällöttävä?
Älä huolestu, ei mitenkään.Kaiken lisäksi tuo puvun väri on erittäin onnistunut valinta hänelle.Komea kaveri, ei täällä isossa kaupungissakaan tule kovin monta samannäköistä kundia vastaan ja kaiken lisäksi matikanope.Matikka ei ollut lukiossa lempiaineeni, mutta nyt voisi olla, jos Jan olisi opettajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu siltä että B flirttailee ja heittää sellasta flirttailevaa läppää vaan miesten kanssa...en tiiä en oleta sen seksuaalisuutta mitenkään tässä tietenkään tuli vaan mieleen. Joko se tuntee kaikki ne miehet tai sitte se on vaa sille tyypillisempää. En oo kyllä nähny Bojanista mitään videota naisten seurassa missä se kunnolla flirttailis tai mitään nii ei oikee voi sanoo vertailuksi. Mutta esim siinä videossa missä B laulaa Itävallan Salenan kanssa carpe diemiä niin Bojan näyttää jotenki jännittyneeltä tai hermostuneelta ku se vääntelee sen käsiä jotenki oudosti hermostuneena. Tällästä pohdintaa nyt vaan älkää pliis loukkaantuko tästäki.. ehkä se vaan on rennompi miesten seurassa.
Tuo vois kyllä kertoa siitä ennemmin, että on hetero. Ite heteronaisena oon jännittyny vieraiden miesten lähellä vieläki yli nelikymppisenä. Sellasten miesten seurassa on helpompaa, joihin ei tunne minkäänlaista vetoa.
Mulla päin vastoin. Jos tunnen vetoa, annan sen näkyä luonnostaan, enkä jännitä.
Vierailija kirjoitti:
No se selittääkin ne siivet: kaalimadosta kehittyi perhonen 🐛🦋
Vierailija kirjoitti:
Apua, en edes huomannut! Onkohan kadonnut tai pesussa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä olleet täällä?
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253021787070532891
Käärijä vuonna 2019. Tykkään erityisesti tuosta alusta, saisikohan sen päivitettynä versiona jollain keikalla? Toki vaarana että puolet yleisöstä lakoaa.
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253346830690307354
Ja tasan vuosi sitten.
Omg, katson mykistyneenä. Miten sexy. Näkispä Bojan nämä.
Oon heikkona tähän 2019 versioon K:sta. Tuo kroppa, ketteryys, viikset, huolitellut kasvot, huhhhh. Upea. Ihanahan se on vieläkin, mutta se risuparta ei ole mun juttu. Rintalihaksista diggaan sekä 2019 että 2023 versioilla.
Sama. Siis on upea edelleen, mutta muhun vetoaa välittömästi toi nuorempikin look, ikään kuin sellaisena sneak peakina suhteessa nykyisyyteen, että mistä kaikki lähti! (tai alkoi vielä aiemmin, mut siis ennen viisuja). Niistä valokuvista ei näe tuota esiintymistyyliä, jota siis kuolaan.
Olisko lisää liveklippejä tästä about 2019-Käärijästä?
Bojan ja nyt on jollain ollut hyvä eturivin paikka. Ihan vaan viattomasti (ja kyllä myös tosissani) kysyn että mikä biisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä K-huuma on ihan erilainen tilanne. Noi muut ovat nousseet julkisuuteen hitaammin, ja suosion huippu on ollut vähemmän intensiivinen.. K-huumaa on verrattu Dingo-huumaan, ja tätä vertausta ei usein kuule
Silti joitakin riepotellaan lehdissä koko ajan ja jotkut saavat olla rauhassa. Ja olen kuullut, että jonkunlaisia herrasmiessopimuksiakin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan Jan:
https://www.instagram.com/p/B2L8uJzgFJb/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Hän on niin upean näköinen tässä! Ja mä rakastan tota sen tukkaa. Mitähän se sanoo eroottisesta elämäntavasta ...? Oisko meidän sloveenivahvistus paikalla?
Siis mitäh, onko tuo Jan?? Miten se on noin komea?? Wowh! Ilmeisesti parta sen tekee. On jotenkin liian erikoinen mun makuun nykyään mutta tuossa omg!! Manifestoin parran takaisin Janille. Tuota ääntähän voisi kuunnella loputtomiin...
Herranjumala Janihan on mun ukko 🤯 Siis 15 vuotta nuorempana,mutta pelottavan paljon mun ukon näköinen ...hiuksetkin tässä ihan samat. Ilmankos sitä himoitsen niin paljon 🤣
💚🌹🌹Tekis mieli kysyä, onko sun mies samanlainen yksityishenkilöä myöten, mutta olen kohtelias, enkä kysy, enkä edes kehtaa.
Pitää tarkastaa Tavalla.Sanon että teen matemaattista tutkimustyötä .
🤣💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Jan on edelleen vampyyri. Kun kahden aikaan täällä Suomessakin hiukan pimenee, niin Jan tulee avoimesta ikkunastani sisään. Hitsi, voiko tästä tulla raskaaksi?
Minuakin kutkuttaa enemmän vampyyri-Jan kuin ihmissusi-Jan, mutta jokaiselle jotakin.
Perustakaahan Janille oma ketju. Tätä on jo tarpeeksi toisteltu.
Ei ei ei älkää. Olen K & B -shippaaja, mutta rakastan lukea näitä Jan-porukan juttuja! Ovat ihan ehdoton osa tätä hullua laivaa!
Itselläni on täällä paraikaa Janin täydellinen kaksoisolento sohvallani, sillä erotuksella, että hänen yksityishenkilönsä on VIELÄ hieman näyttävämpi. On on. Yes yes I like.