Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45v ja vauvakuume, muita?

Vierailija
24.01.2025 |

En aio hankkiutua raskaaksi. Mutta vauvakuume vieläkin. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia? Mun lapseni on 23, ja itsellä hormonikorvaus yöunien takia, en ole enää vauvaiässä. Ei sitä kuumettakaan ollut koskaan. N45

Vierailija
2/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että inhoan tätä pilkku muita, kaikemaailman tötteröt ne kirjoitteleekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 40v. Ja mulla vauvakuume, olen tulkinnut sen hoivavietiksi. En jaksa aloittaa enää alusta ja puolisoanikaan ei kiinnosta enää lastenteko, joten jossain vaiheessa ehkä hankin koiran. Tavallaan surullista ja haikeaa, että se osa-alue elämästä tullut päätökseen, kun en puolisoakaan lähde vaihtamaan.

Vierailija
4/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v ja on jonkinlainen vauvakuumeen tapainen, mutta järjellä ajatellen se aika on osaltani ohi. Lapset jo 14-20v ja monet asiat paljon helpompia kuin pikkulapsiaikana.

Vierailija
5/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistuta pääsi.

Vierailija
6/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄÄKKEET!

Vierailija
7/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume? Mikä lie outo mt-ongelma.

-velanainen, 40+

Vierailija
8/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle tuli kun sen aika monta vuotta nuorempi serkku meni porsimaan.

Meillä ei lapsia, eikä tule

Vierailija
9/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain yllätysvauvan 41-vuotiaana. Nyt olen 46v ja on ihanaa, ettei voi tulla mummoksi vielä pitkään aikaan :) Vanhin lapsi 10v.

Vierailija
10/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvakuume? Mikä lie outo mt-ongelma.

-velanainen, 40+

Onko tyhmyys sidottu vapaaehtoiseen lapsettomuuteen vai miksi 40 v ei vieläkään tajua erilaisia ihmisiä?

Vierailija
11/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v ja on jonkinlainen vauvakuumeen tapainen, mutta järjellä ajatellen se aika on osaltani ohi. Lapset jo 14-20v ja monet asiat paljon helpompia kuin pikkulapsiaikana.

Sulla olis iltatähdelle lapsenvahdit valmiina 👍

Vierailija
12/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, se on luonnon keino varmistaa, että isoäiti hoitaa lapsenlapsiaan. Tuossa iässä luonnossa eläessäsi lapsesi saisivat vauvoja.

Vierailija
13/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta 25-vuotiaana oli.

M46

Vierailija
14/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia, se on luonnon keino varmistaa, että isoäiti hoitaa lapsenlapsiaan. Tuossa iässä luonnossa eläessäsi lapsesi saisivat vauvoja.

Naisen hedelmällinen ikä kuitenkin jatkuu yli 50-vuotiaaksi asti. Niin kauan kuin on kuukautiset, on raskaaksi tulo mahdollista.

Vierailija
15/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just täytin 49. Olen nainen. Ei omia lapsia ! Niitä haluaisin. Mutta kukapa haluaa vammaisen naisen ? Ja että hänestä tulisi äiti ? Onko sellaista ? 

Vierailija
16/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 ja pillukuume muita?

Vierailija
17/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen hedelmällinen ikä kuitenkin jatkuu yli 50-vuotiaaksi asti. Niin kauan kuin on kuukautiset, on raskaaksi tulo mahdollista.

Hedelmällisyys loppuu yleensä useita vuosia ennen kun kuukautiset loppuvat. Vaikka olisi munasolujs jäljellä, niin ne voi olla kelvottomia hedelmöittymiseen. Kuukautiset ei siis ole mittari siitä että on hedelmällinen enää.

Kuukautiset loppuvat keskimäärin 51v, normaali väli on 45 - 55 v , joten ei kaikilla ole edes kuukautisia 50+ vuotiaana.

Vierailija
18/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia? Mun lapseni on 23, ja itsellä hormonikorvaus yöunien takia, en ole enää vauvaiässä. Ei sitä kuumettakaan ollut koskaan. N45

On kolme lasta

Vierailija
19/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kolme lasta

Minkä ikäisiä?

Vierailija
20/28 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän 40v. Ja mulla vauvakuume, olen tulkinnut sen hoivavietiksi. En jaksa aloittaa enää alusta ja puolisoanikaan ei kiinnosta enää lastenteko, joten jossain vaiheessa ehkä hankin koiran. Tavallaan surullista ja haikeaa, että se osa-alue elämästä tullut päätökseen, kun en puolisoakaan lähde vaihtamaan.

No sepäs siinä onkin haikeaa ja ehkä juurikin aiheuttaa sen vauvaihanuuden tunteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä