Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Hö, tulinpa tosi kiukkuiseksi ja äkäiseksi, kun yöllä kuuntelin kaikki mahdolliset Käärijän välispiikit Twitterissä. No, tämä aamu menny vttuunnuksissa siivotessa ja äyskiessä.
Tulipahan ees siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Hö, tulinpa tosi kiukkuiseksi ja äkäiseksi, kun yöllä kuuntelin kaikki mahdolliset Käärijän välispiikit Twitterissä. No, tämä aamu menny vttuunnuksissa siivotessa ja äyskiessä.
Tulipahan ees siistiä.
Mitä, jos pysyisit vaan poissa jos tiedät, että ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan ees siistiä.
😂
Mulla on tosi ambivalentti suhde Käärijään. Kuuntelen 100% mielellåni haastiksia ja katselen sen "onlyfans" kuvia, mutta en voi 101% SIETÄÄ tuota estradipuhetta. My bad.
Ig stooreissa symppis-K keinumassa 💚
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan ees siistiä.
Onko edes muita menetelmiä siivoamiseen? Jostainhan se raivo on hyvä kaivaa. Joku vois koostaa Kärtsän välispiikeistä tunnin mittaisen audion, jolla vois kaikki sit piiskata itsensä kunnon raivosiivoustiloihin. Ainoastaan hyviä puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko ladata kiinalaisten vakoilusovellus uudestaan Bojćin reisien takia. Ja ei kaduta. Herravarjele tuo kuva tatuoijan penkissä. Siis. Jos Bojanin reisiin vahingossa törmäisi, varmaan kevyesti kimpoaisi taaksepäin (ihan täydellisen normaali skenaario tämä).
K tits & B thighs compilation yhdessä olis ehkä liikaa...vai oliskoUnohdin hengittämisen hetkeks ku jumituin niin pahasti B:n reisiin :D
Onko kukaan nähnyt kuvaa siitä reiden tatskasta.Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytynyt.Reidet ovat todella miehekkäät, mutta minua viehättää vielä enemmän ne lantion liikkeet, joita onneksi löytyy.
Eiliseen tieteelliseen keskusteluun reisistä viitaten, tässä vähän materiaalia aiheesta. Tästä tuli taas mieleen teema Bojanin tavallisuuden ihanuudesta.
https://vm.tiktok.com/ZGJ4SQmHV/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli 8 tänään Aitoossa räjähtää K:n show! Varmaan on luvassa kuvia ja etenkin videoita 🔥
Kuulemma etenkin maanantain lipunmyynti on sujunut oikein hyvin!
Tuo on kyllä yksi erikoisimmista festaripaikoista Suomessa. Voisi hyvin kuvitella naapurin lehmät Kirkkareitten aidan taakse töllistelemään ja märehtimään.
Erikoisimmista festaripaikoista tuli mieleeni viime kesän Padasjoki Lihakarjatila Portion Boysin keikka. Jumaliste, hauskaa oli!!! 1000 ihmistä teltassa ja loput ulkopuolella. Ei haitannut edes sateinen sää. Autot parkkiin pellolle. Tilan emäntä sanoi että mikäli autot jumittaa peltoon, talossa on kyllä traktoreita.
Festarit erikoisessa paikassa on niitä ikimuistoisempia. Enemmän sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli 8 tänään Aitoossa räjähtää K:n show! Varmaan on luvassa kuvia ja etenkin videoita 🔥
Kuulemma etenkin maanantain lipunmyynti on sujunut oikein hyvin!
Tuo on kyllä yksi erikoisimmista festaripaikoista Suomessa. Voisi hyvin kuvitella naapurin lehmät Kirkkareitten aidan taakse töllistelemään ja märehtimään.
Erikoisimmista festaripaikoista tuli mieleeni viime kesän Padasjoki Lihakarjatila Portion Boysin keikka. Jumaliste, hauskaa oli!!! 1000 ihmistä teltassa ja loput ulkopuolella. Ei haitannut edes sateinen sää. Autot parkkiin pellolle. Tilan emäntä sanoi että mikäli autot jumittaa peltoon, talossa on kyllä traktoreita.
Festarit erikoisessa paikassa on niitä ikimuistoisempia. Enemmän sellaisia.
Kuulostaa hauskalta! Toivotaan ikimuistoisia klippejä tältä päivältä sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko ladata kiinalaisten vakoilusovellus uudestaan Bojćin reisien takia. Ja ei kaduta. Herravarjele tuo kuva tatuoijan penkissä. Siis. Jos Bojanin reisiin vahingossa törmäisi, varmaan kevyesti kimpoaisi taaksepäin (ihan täydellisen normaali skenaario tämä).
K tits & B thighs compilation yhdessä olis ehkä liikaa...vai oliskoUnohdin hengittämisen hetkeks ku jumituin niin pahasti B:n reisiin :D
Onko kukaan nähnyt kuvaa siitä reiden tatskasta.Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytynyt.Reidet ovat todella miehekkäät, mutta minua viehättää vielä enemmän ne lantion liikkeet, joita onneksi löytyy.
Eiliseen tieteelliseen keskusteluun reisistä viitaten, tässä vähän materiaalia aiheesta. Tästä tuli taas mieleen teema Bojanin tavallisuuden ihanuudesta.
https://vm.tiktok.com/ZGJ4SQmHV/
Luojalle kiitos Bojanista! Mun elämänlaatu on parantunu Bojanin ansiosta 300 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan ees siistiä.
Onko edes muita menetelmiä siivoamiseen? Jostainhan se raivo on hyvä kaivaa. Joku vois koostaa Kärtsän välispiikeistä tunnin mittaisen audion, jolla vois kaikki sit piiskata itsensä kunnon raivosiivoustiloihin. Ainoastaan hyviä puolia.
Mulla olisi tarvetta siivousraivolle. Onko kukaan menossa muuten Tapiola festivaaleille. 18.8. mm. Käärijä. En löydä mistään esiintymisten kellonaikoja, tietääkö joku fiksumpi, mistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan ees siistiä.
Tässä on vaan se huono puoli, etten saa lopetettua ärjymoodia. Täällä vttuilen vielä kahvilla miehen kanssa kirkonkylän huoltsikalla. ...............
Vierailija kirjoitti:
Tulipahan ees siistiä.
Siksiköhän täällä osa Kn faneista on niin kiukkuisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4SQmHV/Luojalle kiitos Bojanista! Mun elämänlaatu on parantunu Bojanin ansiosta 300 %.
Mä en ymmärrä, miksi tuo kooste oli tarjolla just kun aiheesta oli täällä keskusteltu. Oliko joku nähnyt, että sellaista kaivataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4SQmHV/Luojalle kiitos Bojanista! Mun elämänlaatu on parantunu Bojanin ansiosta 300 %.
Mä en ymmärrä, miksi tuo kooste oli tarjolla just kun aiheesta oli täällä keskusteltu. Oliko joku nähnyt, että sellaista kaivataan.
Näistä asioista keskustellaan muillakin foorumeilla
Äh ,kiva se kuva Kärtsän stoorissa ,mutta jos se on sen uuden kämpän pihalta ,niin pikkufanit löytävät sinne kyllä äkkiä...keinussa ,kun ikärajaton keikka tänään 😅
Vierailija kirjoitti:
Äh ,kiva se kuva Kärtsän stoorissa ,mutta jos se on sen uuden kämpän pihalta ,niin pikkufanit löytävät sinne kyllä äkkiä...keinussa ,kun ikärajaton keikka tänään 😅
Tuo talo näyttää uudelta, se mihin K muutti ei näyttäny uudelta, vaan rempatulta. Siellä oli vanhat valokatkaisijat. Ja en siis nähny mitään kylttiä siinä stoorissa ennen kuin sanoitte, mutta sisustajana kiinnitän huomioini mm. katkaisijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tossa viestissä ei ollu kyllä päätä eikä häntää.
Mun lemppari Krisistä on tää klippi. Tuntuvat olevan B:n kanssa aika erilaisia luonteita, joten aina ei ehkä läpät kohtaa. 😂 B faneille klipissä lisää metalli-Bojan karjuntaa.
https://twitter.com/jokeroutooc/status/1673822123389857795?t=uK4CZBTj-Z…