Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
37261/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa nähä käärijä MTV EMA

Vierailija
37262/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa K punaiselle matolle! Hurmaamassa maailman suurimpia tähtiä rallienglannillaan :D Noh, voisi myös päätyä yksin nurkkaan, mutta kunnon CCC -vedon jälkeen varmaan heräisi mielenkiinto joillain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37263/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris käyttää todella usein Käärijä paitaa. Just se oli hänen päällänsä yhdessä Gregorin stoorissa ja haastattelussa. Kris myös viisujen aikaan kiusoitteli Bojania eniten Käärijästä joissakin haastatteluissa.

Se on ihan selvä merkki, että mies on umpirakastunut käärijään, kyllä.

Gregor, Kris vai Bojan?

Ihan kuka vaan noista, jos siltä tuntuu.

Oikea vastaus on, että ei kukaan.

Jos tälle linjalle lähdetään, niin miten voit olla varma vastauksestasi? Et kuitenkaan ole ollut paikan päällä todistamassa asiaa.

Yritin sanoa, että noista kukaan ei ole rakastunut Käärijään.

Eipä sitä ulkopuolinen voi varmaksi lähteä väittämään tuollaista. Ihan hyvin joku heistä on voinut olla rakastunut Käärijään. Rakkaus on tietysti voimakas sana, mutta jos ajattelee, kuinka paljon kauniita ja karismaattisia ihmisiä viisuissa on ollut, niin varmasti on ilmassa sinkoillut kipinöitä ja ainakin ihastumista on tapahtunut.

Vierailija
37264/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa K punaiselle matolle! Hurmaamassa maailman suurimpia tähtiä rallienglannillaan :D Noh, voisi myös päätyä yksin nurkkaan, mutta kunnon CCC -vedon jälkeen varmaan heräisi mielenkiinto joillain :)

Jep, se olisi tosi hyvää PR:ää, koska noita katsoo moni joka ei katso viisuja, ja CCC on yksinkertaisesti tosi kova livenä. (Plus se iskee vielä lujempaa 2. ja 3. kerroilla, eli niille jotka ovat jo viisuja katsoneet mutta eivät muuten).

Ja tuskin päätyisi yksin nurkkaan.

37265/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keikkakuvien perusteella Kärtsän suurfaneja ei nyt voi oikein kutsua ykkösluokan kaunottariksi. Senköhän takia K kiroilee ja puhuu niin rumia keikoilla? Porissa vai missä epäili, että yleisöstä annetussa vesipyssyssä oli k****ta.

Se vesipyssy oli Raahessa. Ihan hyvin ois voinu olla jotain muuta kuin vettä.

Käärijä on välispiikeissään kiroillut ja puhunut rumia koko ajan viisujen jälkeen. Ilmeisesti jo ennen tuotakin ja ehkä sieltä keltaiselta kaudelta alkaen. Ne tietävät, ketkä ovat käyneet K:n keikoilla jo ennen UMK:ta.

Käärijä toivoo, että ihmiset voisivat olla omia itsejään. Hän ei varmasti 'rankkaa' ketään ulkonäkönsä perusteella ykkös- tai muiden luokkien kaunottariksi. On hän joissain välispiikki-jutuissaan saattanut mainita jotain jonkun ulkonäköön liittyvää, mutta ne mitä olen kuullut keikkojen videotallenteilta, ovat olleet hyväntahtoisia, positiivisia.

Vierailija
37266/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jollain ollu aamulla vääriä muroja vai kuis on nyt noin paljon änkyräkommentteja?

Vierailija
37267/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä jollain ollu aamulla vääriä muroja vai kuis on nyt noin paljon änkyräkommentteja?

Samaa mietin.

Vierailija
37268/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi time line -video YouTubessa oli mainio. Ihanasti näki ton koko kehityskaaren, ja Bojan ollut kyllä ihan onnesta soikeena siinä alussa, siis fanipoikana, ja se legendaarinen bussireissu boyfriendineen oli kyllä yhtä väsynyttä läppää ja käkätystä. Ihan huikeesti ne kyllä mätsäsi heti alkumetreiltä asti.

No oli! Mulle tuli nyt jotenkin jo melkein liian voyieristi-katse olo, kun mun silmiin se Bojanin fanitus ja aika selkeä ihastuminen vain näkyvät noin asetettuina niin selvästi! Hirveetä miten tuli mieleen fläsärit omista ihastumisista nuorempana, olin se hirveä salaa vilkuilija joka ei koskaan edes saanut vastakaikua, tuntui vähän hassulta katsoa tota vaikka siis olen kiitollinen että näin tuon kaiken.

Tuossa vielä kun katsoin sitä Madrid-videota, niin joo, K esittelee B:n crazy guy, mutta enemmän ehkä kommunikoi siinä Nacen kanssa. Hyvä, että asianlaita sittemmin kääntyi nykyiseen asentoon ja Poju sai varastettua koko Kääryleen 😘🥰

Minusta se on aika ikävää että b vaikutti tukeneen k alkumetreiltä asti (oli se perimmäinen syy nyt sitten se ihastus tai ei) ja sitten se ikäänkuin kostautuu. Ja tuntuu että ne on nimenomaan k fanit jotka levittävät/tekevät/nostavat uudelleen esille niitä hidastusvideoita sun muita missä näyttää että k on se kingi ja toinen altavastaava. 

Siinä on kyllä mies paikallaan niin kuin k sanoi b jossain haastattelussa.

"... tuntuu että ne on nimenomaan k-fanit jotka levittävät ..." Se, että jostain noin tuntuu ei merkitse, että niin on. Olen K-fani ja K & B -fani ja jonkin asteinen B-fani. JO seuraan jkv Bn ohessa. Mietin, kuka noita hidastusvideoita ja - kuvia on tehnyt ja miksi on ruvennut ensimmäisenä levittämään. Ne tapahtumat tapahtuivat normaalilla nopeudella. Hidasteiden tulkinnat, ylitulkinnat eivät kerro oikesta tilanteesta.

Nyt vastikään oli samasta Tavan keikasta hidastekuvia myös Matista. Luulen, että kellä tahansa hengitys kulkee tuossa asennossa (osin) avonaisen suun kautta tuossa possujunassa. Ihan ilman eroottista lataustakin. Ja mitäpä siitä, jos olikin eroottista latausta. Sehän on / voi olla todella hienoa.

Sinusta "tuntuu", minä puolestani en "usko", että K-fanit levittäisivät, nostaisivat yhä uudelleen esille noita hidastusvideoita ja - kuvia. En usko, että K -fanit, K ja B-fanit haluaisivat alistaa Bojania altavastaajaksi. Miksi ihmeessä haluaisivat? Siis missä suhteessa altavastaajaksi? He ovat erilaisia persoonia, molemmat muusikkoja - omanlaistaan musiikkia tekevät. Ovat myös ystäviä. K-fanit tietävät tämänkin.

Joo, minuakin ärsyttää se, kun niputetaan kaikki fanit samaan kastiin ja syytellään ties mistä. Minä en näe Bojania millään tavoin altavastaajana. Tuntuu siltä, että jotkut ottavat liian vakavasti nämä videot ja tekevät tulkintoja sitten niiden perusteella. Minusta siinä on kaksi tasavertaista kaverusta pitämässä hauskaa. Ehkä Bojan on ollut ihastunut ja fanittanut Käärijää UMK:sta asti, mutta eipä siinä mitään sen ihmeellisempää ole. Kyllähän Käärijä on saanut yhden jos toisenkin sukat pyörimään jaloissa (eikä vain pelkkiä sukkia).

Vierailija
37269/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris taitaa olla ainoa jokereista joka ei seuraa käärijää instassa. Itsehän en ole pitänyt näitä instaliikehdintöjä niin merkityksellisinä, mutta monille täällä ig-toiminta tuntuu olevan tärkeä mittari tilanteen tulkinnasssa 😊

Vierailija
37270/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi time line -video YouTubessa oli mainio. Ihanasti näki ton koko kehityskaaren, ja Bojan ollut kyllä ihan onnesta soikeena siinä alussa, siis fanipoikana, ja se legendaarinen bussireissu boyfriendineen oli kyllä yhtä väsynyttä läppää ja käkätystä. Ihan huikeesti ne kyllä mätsäsi heti alkumetreiltä asti.

No oli! Mulle tuli nyt jotenkin jo melkein liian voyieristi-katse olo, kun mun silmiin se Bojanin fanitus ja aika selkeä ihastuminen vain näkyvät noin asetettuina niin selvästi! Hirveetä miten tuli mieleen fläsärit omista ihastumisista nuorempana, olin se hirveä salaa vilkuilija joka ei koskaan edes saanut vastakaikua, tuntui vähän hassulta katsoa tota vaikka siis olen kiitollinen että näin tuon kaiken.

Tuossa vielä kun katsoin sitä Madrid-videota, niin joo, K esittelee B:n crazy guy, mutta enemmän ehkä kommunikoi siinä Nacen kanssa. Hyvä, että asianlaita sittemmin kääntyi nykyiseen asentoon ja Poju sai varastettua koko Kääryleen 😘🥰

Minusta se on aika ikävää että b vaikutti tukeneen k alkumetreiltä asti (oli se perimmäinen syy nyt sitten se ihastus tai ei) ja sitten se ikäänkuin kostautuu. Ja tuntuu että ne on nimenomaan k fanit jotka levittävät/tekevät/nostavat uudelleen esille niitä hidastusvideoita sun muita missä näyttää että k on se kingi ja toinen altavastaava. 

"... tuntuu että ne on nimenomaan k-fanit jotka levittävät ..." Se, että jostain noin tuntuu ei merkitse, että niin on. Olen K-fani ja K & B -fani ja jonkin asteinen B-fani. JO seuraan jkv Bn ohessa. Mietin, kuka noita hidastusvideoita ja - kuvia on tehnyt ja miksi on ruvennut ensimmäisenä levittämään. Ne tapahtumat tapahtuivat normaalilla nopeudella. Hidasteiden tulkinnat, ylitulkinnat eivät kerro oikesta tilanteesta.

Nyt vastikään oli samasta Tavan keikasta hidastekuvia myös Matista. Luulen, että kellä tahansa hengitys kulkee tuossa asennossa (osin) avonaisen suun kautta tuossa possujunassa. Ihan ilman eroottista lataustakin. Ja mitäpä siitä, jos olikin eroottista latausta. Sehän on / voi olla todella hienoa.

Sinusta "tuntuu", minä puolestani en "usko", että K-fanit levittäisivät, nostaisivat yhä uudelleen esille noita hidastusvideoita ja - kuvia. En usko, että K -fanit, K ja B-fanit haluaisivat alistaa Bojania altavastaajaksi. Miksi ihmeessä haluaisivat? Siis missä suhteessa altavastaajaksi? He ovat erilaisia persoonia, molemmat muusikkoja - omanlaistaan musiikkia tekevät. Ovat myös ystäviä. K-fanit tietävät tämänkin.

Siinä on nyt sitten kaksi mielipidettä joissa toinen uskoo toista ja toinen toista. Todisteillahan (tässä tapauksessa linkeillä) se selviäisi.

Vierailija
37271/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris taitaa olla ainoa jokereista joka ei seuraa käärijää instassa. Itsehän en ole pitänyt näitä instaliikehdintöjä niin merkityksellisinä, mutta monille täällä ig-toiminta tuntuu olevan tärkeä mittari tilanteen tulkinnasssa 😊

Useassa haastattelussa on tullut ilmi, että Kris on erittäin laiska käyttämään somen alustoja ja varsinkin instaa. Muut jäsenet mainitsevat aina hänet näissä kyselyissä. Itse en tee instan tykkäysten perusteella mitään tulkintoja, en ainakaan miesten.

37272/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panama-hattu Käärijälle. Saattaisi sopia hänelle varsin hyvin. Valkoinen mustan tukan ja parran kanssa ja hatussa musta nauha. Idea fani-lahjaksi. Vaihteluna iänikuisiin lippiksiin. Ai niin, pitäisi tietää hatun koko/päänympärysmitta.

Vierailija
37273/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisillä on jäätävän iso sohvaperse, hyi!

https://twitter.com/krisdpmn/status/1677062287272574976?s=20

Silti katsot sitä kuola valuen.🤤

Vierailija
37274/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useassa haastattelussa on tullut ilmi, että Kris on erittäin laiska käyttämään somen alustoja ja varsinkin instaa. Muut jäsenet mainitsevat aina hänet näissä kyselyissä. Itse en tee instan tykkäysten perusteella mitään tulkintoja, en ainakaan miesten.

Selitys se on tämäkin.

Vierailija
37275/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitter-gallupin mukaan Bojanilla uskotaan olevan heteroimmat fanit ja Krisillä ja Janilla vähiten heterot. Itse en kyllä ole heteroa nähnytkään. :) https://twitter.com/yiboego/status/1677760386190147584

Vierailija
37276/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, minuakin ärsyttää se, kun niputetaan kaikki fanit samaan kastiin ja syytellään ties mistä. Minä en näe Bojania millään tavoin altavastaajana. Tuntuu siltä, että jotkut ottavat liian vakavasti nämä videot ja tekevät tulkintoja sitten niiden perusteella. Minusta siinä on kaksi tasavertaista kaverusta pitämässä hauskaa. Ehkä Bojan on ollut ihastunut ja fanittanut Käärijää UMK:sta asti, mutta eipä siinä mitään sen ihmeellisempää ole. Kyllähän Käärijä on saanut yhden jos toisenkin sukat pyörimään jaloissa (eikä vain pelkkiä sukkia).

Eihän siinä kaikkia faneja niputeta samaan kastiin vaan että ne on k fanit jotka niitä levittävät. En itse muista että JO fanitilit (siis jotka ilmoittavat olevansa pelkästään JO-faneja) olisivat niitä levittäneet mutta toisaalta en ole niin aktiivnen somessa että edes osaisin etsiä niitä enää. 

Itsehän olen team K vaikka JOkin kiinnostaa. Somessa vaan feikkitilit joilla en julkaise, tykkää enkä jaa yhtään mitään.

Vierailija
37277/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitter-gallupin mukaan Bojanilla uskotaan olevan heteroimmat fanit ja Krisillä ja Janilla vähiten heterot. Itse en kyllä ole heteroa nähnytkään. :) https://twitter.com/yiboego/status/1677760386190147584

Tilastoharha (uskomus). Bojanilla eniten faneja mutta näistä nippa nappa enemmistö heteroja. 

37278/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisillä on jäätävän iso sohvaperse, hyi!

https://twitter.com/krisdpmn/status/1677062287272574976?s=20

Saatteesi vuoksi piti avata linkki. En ole edes tiennyt, kuka on Kris. Ehkä nuo keltaiset, löysähkön näköiset housut ja kuvakulma eivät 'imartele' hänen persettään. Ellei ole sitten twerkannut peppuaan. Ehkä ei. Ehkä miehet eivät tee sellaista.

Vierailija
37279/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Panama-hattu Käärijälle. Saattaisi sopia hänelle varsin hyvin. Valkoinen mustan tukan ja parran kanssa ja hatussa musta nauha. Idea fani-lahjaksi. Vaihteluna iänikuisiin lippiksiin. Ai niin, pitäisi tietää hatun koko/päänympärysmitta.

Kyllähän kaikenlaiset hatut näyttävät hyvältä K:n päässä ja ihan hienoja ovat fanilahjana kukkien lisäksi esim.

Vierailija
37280/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoni-levyn kansi on aika kuuma! Kohta missä Jan näyttää läpsäisevän Krisiä takamukselle ja Bojanin kuristusote Krisin kaulalta (tuo vähän mieleen Tavastian hidastuskuvat 😊)

Ketju on lukittu.