Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
37281/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demoni-levyn kansi on aika kuuma! Kohta missä Jan näyttää läpsäisevän Krisiä takamukselle ja Bojanin kuristusote Krisin kaulalta (tuo vähän mieleen Tavastian hidastuskuvat 😊)

Bojan on kuuma myös Demonin videossa. 🔥 Ja tehnyt ennenkin noita hivelyitä ja liikkeitä, eivät siis ole Kn vaikutusta.

Vierailija
37282/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vkin ollu käytössä Jokereilla jo vuosia sitten.

https://twitter.com/calumsnippkink/status/1674546287595732993?s=46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37283/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitter-gallupin mukaan Bojanilla uskotaan olevan heteroimmat fanit ja Krisillä ja Janilla vähiten heterot. Itse en kyllä ole heteroa nähnytkään. :) https://twitter.com/yiboego/status/1677760386190147584

No Janin yksityishenkilön kuolaajat? Täällä yksi hetero ilmottautuu.

Vierailija
37284/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan🥵 Nyt meni pasmat sekaisin Janin kuolaajilta.😅 Palaan tähän materiaaliin vielä ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
37285/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitter-gallupin mukaan Bojanilla uskotaan olevan heteroimmat fanit ja Krisillä ja Janilla vähiten heterot. Itse en kyllä ole heteroa nähnytkään. :) https://twitter.com/yiboego/status/1677760386190147584

Tilastoharha (uskomus). Bojanilla eniten faneja mutta näistä nippa nappa enemmistö heteroja. 

Joo, vähän kuin se olettamus Thorin ja Lokin faneista.

Vierailija
37286/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli 8 tänään Aitoossa räjähtää K:n show! Varmaan on luvassa kuvia ja etenkin videoita 🔥

37287/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa nyt joku linkki siihen heinähattuun.

Tässä

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1677764643626917889

Hatun perusteella panamalainen kun hänen kansalaisuus pohditutti.

Hattu-teoria ei mene läpi. Veljeni ja serkkuni ovat ihan suomalaisia vaikka samanlaiset hatut heillä onkin.

Jep. Noita samoja hattuja myydään ihan suomen kaupoissa ja itseasiassa mun miehellä on aivan samanlainen hattu. Sitäpaitsi ihan suomalaiselta se mies näyttää. Vähän vaan arveluttaa, kun jengi jakaa täällä materiaalia ihan oikeasti yksityishenkilöstä ja spekuloi hänellä.

Tämän videoklipin lopussa oikein mukavaa K:n välispiikkausta. Espanjalaiselta naiselta sai raaputusarvan. Jatkoi puhetta suomeksi ja sanoi sit välillä tuolle naiselle kertoneensa yleisölle I love you, Ja suomeksi Enkä sanonu. Kysyi vähän myöhemmin naiselta, mitä hän haluaisi sanoa mikkiä tarjoten, johon nainen Mä rrakastan sua.

Vierailija
37288/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoharha (uskomus). Bojanilla eniten faneja mutta näistä nippa nappa enemmistö heteroja. 

Sori, mutten tajua mitä merkitystä kenenki seuraajien seksuaalisuudella on. Tai että ketä sellanen ees kiinnostaa? Ja miksi?

Vierailija
37289/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee upea, kun on valmis, K fani taidetta.

https://twitter.com/oh_jessart/status/1678146149239095298

Vierailija
37290/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan🥵 Nyt meni pasmat sekaisin Janin kuolaajilta.😅 Palaan tähän materiaaliin vielä ennen nukkumaanmenoa.

Kiitos varoituksesta. Olen töissä enkä taida uskaltaa avata linkkiä kuin vasta kotona. 😅

37291/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Panama-hattu Käärijälle. Saattaisi sopia hänelle varsin hyvin. Valkoinen mustan tukan ja parran kanssa ja hatussa musta nauha. Idea fani-lahjaksi. Vaihteluna iänikuisiin lippiksiin. Ai niin, pitäisi tietää hatun koko/päänympärysmitta.

Kyllähän kaikenlaiset hatut näyttävät hyvältä K:n päässä ja ihan hienoja ovat fanilahjana kukkien lisäksi esim.

Kyllä on olleet hienoja Kn faneiltaan saamat hatut. Kuitenkin sen verran erikoisia, etteivät ole syrjäyttäneet lippiksiään. Toki nuo hatut ovat sen verran persoonallisia, että monet tunnistaisivat Käärijän jo hatun perusteella. Panama-hattu on neutraalimpi. Tulikin mieleen, että jonkinlainen panamaa lieriltään pienempi hattu (edessä lippa, takana lieri ylöspäin) hänellä taisi olla jossain Malediivien storyssa.

Vierailija
37292/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ymmärrä Janin hehkutusta. Minusta häneltä puuttuu se feminiinen herkkyysaura, joka tekee JO-pojista niin mielenkiintoisia. Muut jäsenet istuvat hyvin vaaleanpunaisiin kukkakuosivaatteisiin, mutta Jan vaikuttaa aina ironiselta ikään kuin pukeutuneen naamiaisia varten. 

Vierailija
37293/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli 8 tänään Aitoossa räjähtää K:n show! Varmaan on luvassa kuvia ja etenkin videoita 🔥

Kuulemma etenkin maanantain lipunmyynti on sujunut oikein hyvin!

Tuo on kyllä yksi erikoisimmista festaripaikoista Suomessa. Voisi hyvin kuvitella naapurin lehmät Kirkkareitten aidan taakse töllistelemään ja märehtimään.

37294/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Käärijä: "Jos te seuraatte mua instagramissa tai muualla, älkää v***u ottako sitä niin tosissaan." Ja jatkoi "Ei tää elämä niin vakavaa oo."

Sori vaan Käärijä, mutta kyllä mä otan ne kuumottavat kuvat susta hyvin tosissani.

Hyvä, kun otat. Niin otan minäkin ja varmaan meistä valtaosa ellei kaikki. Sillä silmällä Käärijä on ne kuvansa instaansa valinnutkin. Se ig on jo vilkaisulla katsottuna tosi tyylikäs. Ei hän sanonut, mutta ig-storyja varmaan tarkoitti.

Vierailija
37295/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ymmärrä Janin hehkutusta. Minusta häneltä puuttuu se feminiinen herkkyysaura, joka tekee JO-pojista niin mielenkiintoisia. Muut jäsenet istuvat hyvin vaaleanpunaisiin kukkakuosivaatteisiin, mutta Jan vaikuttaa aina ironiselta ikään kuin pukeutuneen naamiaisia varten. 

Jännä, musta siinä on B:n jälkeen ehdottomasti heistä eniten sitä auraa!

Vierailija
37296/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä yksi erikoisimmista festaripaikoista Suomessa. Voisi hyvin kuvitella naapurin lehmät Kirkkareitten aidan taakse töllistelemään ja märehtimään.

On pitkästä aikaa, yleisön toiveista, ikärajaton. Ja kovia nimiä vuodesta toiseen, Apulanta on tainnut olla siellä jo monena kesänä.

Vierailija
37297/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut mielestäni Janin kaltaisia ihmisiä livenä, jotka ovat tosi monien mielestä superkarismaattisia ja itse en aisti heistä minkäänlaista karismaa, eli minusta tuntuu että Janin karisma vetoaa joihinkin ihmisiin paljon enemmän kuin toisiin (toki tämä pätee jossain määrin ihan kaikkiin ihmisiin, mutta väitän sen pätevän huomattavasti enemmän hänenkaltaisiinsa tyyppeihin).

Vierailija
37298/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pitkästä aikaa, yleisön toiveista, ikärajaton. Ja kovia nimiä vuodesta toiseen, Apulanta on tainnut olla siellä jo monena kesänä.

Ai se on ikärajaton. Kärtsän pitää taas vähän siistiä suutaan :D

Vierailija
37299/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Kris on jotenkin vähän creepy. Ehkä se on se epäaitous hymyissä ja se miten nopeasti pyyhkii sen naamaltaan, en tiedä.

Asetun valmiiksi jalkapuuhun...

Vierailija
37300/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Kris on jotenkin vähän creepy. Ehkä se on se epäaitous hymyissä ja se miten nopeasti pyyhkii sen naamaltaan, en tiedä.

Asetun valmiiksi jalkapuuhun...

Ei pitäis lukee tätä palstaa töissä 😂😂😂.... Tahattomat naurunpyrskähdykset ei herätä luottamusta.

Ketju on lukittu.