Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
37341/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvitauolla kannattaa muistella Bojanin reisiä:

https://www.instagram.com/p/Ct7HqF0twIA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Aina on hyvä hetki ajatella Bojania ja Bojanin reisiä!

Vierailija
37342/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko ladata kiinalaisten vakoilusovellus uudestaan Bojćin reisien takia. Ja ei kaduta. Herravarjele tuo kuva tatuoijan penkissä. Siis. Jos Bojanin reisiin vahingossa törmäisi, varmaan kevyesti kimpoaisi taaksepäin (ihan täydellisen normaali skenaario tämä).

K tits & B thighs compilation yhdessä olis ehkä liikaa...vai olisko

Unohdin hengittämisen hetkeks ku jumituin niin pahasti B:n reisiin :D

Onko kukaan nähnyt kuvaa siitä reiden tatskasta.Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytynyt.Reidet ovat todella miehekkäät, mutta minua viehättää vielä enemmän ne lantion liikkeet, joita onneksi löytyy.

Eiliseen tieteelliseen keskusteluun reisistä viitaten, tässä vähän materiaalia aiheesta. Tästä tuli taas mieleen teema Bojanin tavallisuuden ihanuudesta.

https://vm.tiktok.com/ZGJ4SQmHV/

Bojanin koipireisi, omnomnom 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37343/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Kris vaikutti kyllä itse viisuissa pitävän Jerestä ihmisenä. Voi toki olla, että ennen hänen tapaamistaan koko tyyppi tai vähintään Bojanin innostus on ärsyttänyt.

Kris voi olla joukon arvokonservatisti. Vältti ei homofoobikko, mutta sellainen perus yrmeä hetskumies maaseudulta. Siksi Bojanin K-ihastus aiheuttaa hänessä reaktiivisesti vastenmielisyyttä.

Meillä on:

B: bi-puppy

Jan: Raukea makuuhuoneen multi-instrumentalisti ihmissusi

Kris: yrmeä hetsku maaseudulta

Vierailija
37344/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen suhde Bojanilla ja Krisillä on ennen euroviisuja ollut? Kris ei vaikuta olevan yhtä innoissaan Käärijästä tuolla timeline-videolla, kuin muut. Onko hän mustasukkainen Bojanista, vai eikö Bojanin Käärijän-fanitus-huumori siis uppoa häneen? Tai Käärijä hahmona? Mietin vain, kun olen ymmärtänyt, että Kris on vaikuttanut Bojan-fanilta ja vähiten innostuneelta hypettämään Käärijää. 

https://i.pinimg.com/564x/6c/da/c7/6cdac7a35845fe62ac915ca6dbb1c36d.jpg

Jos se onkin mustis Käärijästä 😉

Itse asiassa, kun sanoit noin, niin se voi olla kyllä totta.Olen huomannut, että Krisillä on eniten tuo Käärijä paita päällä. Nace ja Jure eivät tainneet saada edes noita paitoja, kun eivät olleet paikalla siellä saunarekalla.

Ja somastihan se K sopii Krisinkin kainaloon :)

Vierailija
37345/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta Kris on jotenkin vähän creepy. Ehkä se on se epäaitous hymyissä ja se miten nopeasti pyyhkii sen naamaltaan, en tiedä.

Asetun valmiiksi jalkapuuhun...

Mun lemppari Krisistä on tää klippi. Tuntuvat olevan B:n kanssa aika erilaisia luonteita, joten aina ei ehkä läpät kohtaa. 😂 B faneille klipissä lisää metalli-Bojan karjuntaa.

https://twitter.com/jokeroutooc/status/1673822123389857795?t=uK4CZBTj-Z…

.

Voihan metalli-Bojan. Sarjassamme "onko mitään musiikkiin liittyvää, mitä tuo mies ei osaisi" 🔥

Vierailija
37346/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin kehosokea, olin ihan pihalla kun viisujen aikaa puhuttiin että B olisi jotenkin pullein jokereista ja katselin että kenestä siis puhutaan, ja hämmästyin myös mahapuheita K:sta ja oli vielä tosi hoikassa kisakunnossa silloin. Niin sama hämmennys nyt B reisigatesta. Mikä homma siis, ihailetteko vai kummin päin? Mun silmään aivan ihanat reidet, vankan lihaksikkaat ja ehkä lihaisat reidet, vai? Noiden väliin ois ilo puristua...

(Ja sitten taas mennään, oikeasti tällaista mä sitten kirjoitan heinäkuun kauniina lomapäivänä huhhuh, pitäiskö mennä vaikka kitkemään rikkoja pihasta??)

Vierailija
37347/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mikä kuva K:sta! Postauksessa myös mainitaan että FB:stä löytyy lisää kuvia ja osa varsin kuumia...🔥

https://twitter.com/siitviis/status/1678357809308499969

https://www.instagram.com/reel/CudxZXTtzdq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä koko video, mistä toi kuva on

Vierailija
37348/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jotenkin kehosokea, olin ihan pihalla kun viisujen aikaa puhuttiin että B olisi jotenkin pullein jokereista ja katselin että kenestä siis puhutaan, ja hämmästyin myös mahapuheita K:sta ja oli vielä tosi hoikassa kisakunnossa silloin. Niin sama hämmennys nyt B reisigatesta. Mikä homma siis, ihailetteko vai kummin päin? Mun silmään aivan ihanat reidet, vankan lihaksikkaat ja ehkä lihaisat reidet, vai? Noiden väliin ois ilo puristua...

(Ja sitten taas mennään, oikeasti tällaista mä sitten kirjoitan heinäkuun kauniina lomapäivänä huhhuh, pitäiskö mennä vaikka kitkemään rikkoja pihasta??)

Bojanin miehekkäitä, täydellisiä reisiä me palvomme!

Vierailija
37349/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Barve Oceana videossa on monta kohtaa joissa ihastella B:n reisiä :)

Videolla myös kivasti muistutetaan aurinkosuojn käytön tarpeellisuudesta. Ryhtyisipä Käärijä kaupalliseen yhteistyöhön jonkun aurinkovoidevalmistajan. Huolestuttavaa on ollut seurata ihon käristämistä, mihin on ilmeisesti kovin mieltynyt. Useassa yhteydessä tuonut esiin kuinka tykkää ottaa aurinkoa.

Jänskä tuo yksi kohta videossa kun B hyväilee hellästi teekannun pitkää kaadinosaa Barve Oceana -videossa... about kohdassa 2:30.

B lumpustelee vaikka teekannun kanssa.

Nauroin ääneen. Tän takia mä en ikinä voi jättää tätä palstaa te senkin ihanat hassut.

Vierailija
37350/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videolla myös kivasti muistutetaan aurinkosuojn käytön tarpeellisuudesta. Ryhtyisipä Käärijä kaupalliseen yhteistyöhön jonkun aurinkovoidevalmistajan. Huolestuttavaa on ollut seurata ihon käristämistä, mihin on ilmeisesti kovin mieltynyt. Useassa yhteydessä tuonut esiin kuinka tykkää ottaa aurinkoa.

Jänskä tuo yksi kohta videossa kun B hyväilee hellästi teekannun pitkää kaadinosaa Barve Oceana -videossa... about kohdassa 2:30.

Ihanaa että joku muukin huomioinut tuon kohdan 😅

Vierailija
37351/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin miehekkäitä, täydellisiä reisiä me palvomme!

Huh ihanaa, sitähän minäkin.

T. Kehosokea

Vierailija
37352/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen mammojen erikoisnäytöksen, jossa näytetään K&B-somevideokooste Finnkinon isolta kankaalta. :D

Myöhäisnäytöksessä rohkeimmille Ihmissusi-extra.

Vierailija
37353/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuohon nyt sanoisi..tehdäänkö nyt Bojanista lumppua oikein toden teolla. Tämä lumpusteluteema ilmeisesti liittyy B n hienoiseen flirttailutaipumukseen.

Vierailija
37354/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo keinukuva 🥰

Miten se osaakin olla noin söpö ja sit puoli minuuttia sen jälkeen niin hvetin kuuma???

Vierailija
37355/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos B joutuisi valitsemaan Noa vai K

Vierailija
37356/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuohon nyt sanoisi..tehdäänkö nyt Bojanista lumppua oikein toden teolla. Tämä lumpusteluteema ilmeisesti liittyy B n hienoiseen flirttailutaipumukseen.

Oonko ainut, jonka tuo koko lumpustelu-sana saa voimaan pahoin. Ysärillä pahinta mitä toisesta pystyi sanomaan, oli tuo l-sana.

Vierailija
37357/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen mammojen erikoisnäytöksen, jossa näytetään K&B-somevideokooste Finnkinon isolta kankaalta. :D

Mammat yhdessä etsimässä yksityishenkilön prinssi Albertia isolta screeniltä. 👀🕵

Vierailija
37358/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat yhdessä etsimässä yksityishenkilön prinssi Albertia isolta screeniltä. 👀🕵

😂😂😂

Vierailija
37359/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visitor kirjoitti:

If B had to choose Noa or K

Who the hell is Noa

Vierailija
37360/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin etsisin sitä sieltä boksereista ilman mitään screenejä 😉 eikä varmaan tarttis zoomailla

Ketju on lukittu.