Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko ladata kiinalaisten vakoilusovellus uudestaan Bojćin reisien takia. Ja ei kaduta. Herravarjele tuo kuva tatuoijan penkissä. Siis. Jos Bojanin reisiin vahingossa törmäisi, varmaan kevyesti kimpoaisi taaksepäin (ihan täydellisen normaali skenaario tämä).
K tits & B thighs compilation yhdessä olis ehkä liikaa...vai oliskoUnohdin hengittämisen hetkeks ku jumituin niin pahasti B:n reisiin :D
Onko kukaan nähnyt kuvaa siitä reiden tatskasta.Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytynyt.Reidet ovat todella miehekkäät, mutta minua viehättää vielä enemmän ne lantion liikkeet, joita onneksi löytyy.
Eiliseen tieteelliseen keskusteluun reisistä viitaten, tässä vähän materiaalia aiheesta. Tästä tuli taas mieleen teema Bojanin tavallisuuden ihanuudesta.
https://vm.tiktok.com/ZGJ4SQmHV/
Huh huh ja taas mennään.
Oon se joka ei ollut ennen edes kiinnittänyt mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Musta Kris on jotenkin vähän creepy. Ehkä se on se epäaitous hymyissä ja se miten nopeasti pyyhkii sen naamaltaan, en tiedä.
Asetun valmiiksi jalkapuuhun...
Itsekkin huomasin niissä videoissa missä ilmoittivat Suomen keikoista että Krisin hymy vaihtui naamaperuslukemille ihan hitusen liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Äh ,kiva se kuva Kärtsän stoorissa ,mutta jos se on sen uuden kämpän pihalta ,niin pikkufanit löytävät sinne kyllä äkkiä...keinussa ,kun ikärajaton keikka tänään 😅
Luulis, ettei kuvais ihan kämppänsä ulkopuolelta, vaan jostain vähän kauempaa. Tuskin haluaa sinne mitään faniporukoita tai Seiskan paparazzeja pörräämään. Ei oo muuten vähään aikaan vilahdellut K:n päivityksissä, mut ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Äh ,kiva se kuva Kärtsän stoorissa ,mutta jos se on sen uuden kämpän pihalta ,niin pikkufanit löytävät sinne kyllä äkkiä...keinussa ,kun ikärajaton keikka tänään 😅
Käärijän fanit ei ole mitään pikkufaneja, päinvastoin.
Nivalan keikasta. Näkeekö sieltä mitään jos ehtii vasta sinne takariveille vai onkohan siellä screenit? Se on ilmeisesti jossain urheilukentällä sen sijaan että ois itse siinä rakennuksessa. Paljonko tuonne mahtuu katsojia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hö, tulinpa tosi kiukkuiseksi ja äkäiseksi, kun yöllä kuuntelin kaikki mahdolliset Käärijän välispiikit Twitterissä. No, tämä aamu menny vttuunnuksissa siivotessa ja äyskiessä.
Tulipahan ees siistiä.
Onko edes muita menetelmiä siivoamiseen? Jostainhan se raivo on hyvä kaivaa. Joku vois koostaa Kärtsän välispiikeistä tunnin mittaisen audion, jolla vois kaikki sit piiskata itsensä kunnon raivosiivoustiloihin. Ainoastaan hyviä puolia.
Mulla olisi tarvetta siivousraivolle. Onko kukaan menossa muuten Tapiola festivaaleille. 18.8. mm. Käärijä. En löydä mistään esiintymisten kellonaikoja, tietääkö joku fiksumpi, mistä löytyy.
En oo löytäny mistään, vaikka oon etsiny. Luulis, että ne olis jo tiedossa. Ite en osta lippua ellei aikataulut mätsää.
Päivän teema tänään: 1000 ja yksi tapaa ärsyttää mammoja kirjoittamalla Krisistä puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko ladata kiinalaisten vakoilusovellus uudestaan Bojćin reisien takia. Ja ei kaduta. Herravarjele tuo kuva tatuoijan penkissä. Siis. Jos Bojanin reisiin vahingossa törmäisi, varmaan kevyesti kimpoaisi taaksepäin (ihan täydellisen normaali skenaario tämä).
K tits & B thighs compilation yhdessä olis ehkä liikaa...vai oliskoUnohdin hengittämisen hetkeks ku jumituin niin pahasti B:n reisiin :D
Onko kukaan nähnyt kuvaa siitä reiden tatskasta.Olen yrittänyt etsiä, mutta en ole löytynyt.Reidet ovat todella miehekkäät, mutta minua viehättää vielä enemmän ne lantion liikkeet, joita onneksi löytyy.
Eiliseen tieteelliseen keskusteluun reisistä viitaten, tässä vähän materiaalia aiheesta. Tästä tuli taas mieleen teema Bojanin tavallisuuden ihanuudesta.
https://vm.tiktok.com/ZGJ4SQmHV/Luojalle kiitos Bojanista! Mun elämänlaatu on parantunu Bojanin ansiosta 300 %.
Mä en ymmärrä, miksi tuo kooste oli tarjolla just kun aiheesta oli täällä keskusteltu. Oliko joku nähnyt, että sellaista kaivataan.
Näistä asioista keskustellaan muillakin foorumeilla
Bojanin reisistäkö yleisesti samana päivänä😛 nyt taitaa olla pieni siivoustauko paikallaan tähän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hö, tulinpa tosi kiukkuiseksi ja äkäiseksi, kun yöllä kuuntelin kaikki mahdolliset Käärijän välispiikit Twitterissä. No, tämä aamu menny vttuunnuksissa siivotessa ja äyskiessä.
Tulipahan ees siistiä.
Onko edes muita menetelmiä siivoamiseen? Jostainhan se raivo on hyvä kaivaa. Joku vois koostaa Kärtsän välispiikeistä tunnin mittaisen audion, jolla vois kaikki sit piiskata itsensä kunnon raivosiivoustiloihin. Ainoastaan hyviä puolia.
No mussa ne välispiikit ei ainakaan saa aikaan mitään raivoa, lähinnä vaan repeilyä ja hymähtelyä. En ymmärrä miten joku jaksaa katsoa niitä KOKO YÖN, jos ne niin raivostuttaa? 😅 Kaipa jonkinlaisesta masokistista kyse, eikä siinä mitään. No kink shaming 😁
Täsmennän sen verran, että hain pääasiassa Janin yks henkilöstä kuvia syvältä feedeistä, sekä myös Bojanin reisiä..... Siinä samassa tuli kuunneltua välispiikit. Ja kuten sanottua, Käärijä lähikuvat on Hottia, mutta nyt sitten tässä vielä tiuskin siis aikani........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJ4SQmHV/Luojalle kiitos Bojanista! Mun elämänlaatu on parantunu Bojanin ansiosta 300 %.
Mä en ymmärrä, miksi tuo kooste oli tarjolla just kun aiheesta oli täällä keskusteltu. Oliko joku nähnyt, että sellaista kaivataan.
Näistä asioista keskustellaan muillakin foorumeilla
Bojanin reisistäkö yleisesti samana päivänä😛 nyt taitaa olla pieni siivoustauko paikallaan tähän väliin.
Ja Bojanin reisitatska löytyy siis siitä uimarantapäivityksestä. T. Eilisyön välispiikkiöverit saanut siivoaja-äyskijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Barve Oceana videossa on monta kohtaa joissa ihastella B:n reisiä :)
Videolla myös kivasti muistutetaan aurinkosuojn käytön tarpeellisuudesta. Ryhtyisipä Käärijä kaupalliseen yhteistyöhön jonkun aurinkovoidevalmistajan. Huolestuttavaa on ollut seurata ihon käristämistä, mihin on ilmeisesti kovin mieltynyt. Useassa yhteydessä tuonut esiin kuinka tykkää ottaa aurinkoa.
Jänskä tuo yksi kohta videossa kun B hyväilee hellästi teekannun pitkää kaadinosaa Barve Oceana -videossa... about kohdassa 2:30.
Mä oon 100% varma, et toi Käärijän päivitys on harhautusyritys. Sanoi haastiksessa, että on erittäin tarkka nyt siitä, että uusi asuinpaikka pysyy salassa.
Nyt kaikki on kytiksellä Vantaalla tommosten samanlaisten neukkukuutioiden liepeillä 😀
Huh mikä kuva K:sta! Postauksessa myös mainitaan että FB:stä löytyy lisää kuvia ja osa varsin kuumia...🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videolla myös kivasti muistutetaan aurinkosuojn käytön tarpeellisuudesta. Ryhtyisipä Käärijä kaupalliseen yhteistyöhön jonkun aurinkovoidevalmistajan. Huolestuttavaa on ollut seurata ihon käristämistä, mihin on ilmeisesti kovin mieltynyt. Useassa yhteydessä tuonut esiin kuinka tykkää ottaa aurinkoa.
Jänskä tuo yksi kohta videossa kun B hyväilee hellästi teekannun pitkää kaadinosaa Barve Oceana -videossa... about kohdassa 2:30.
B lumpustelee vaikka teekannun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kannun nokkaa työnnettiin myös Juren suuhun alkupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 100% varma, et toi Käärijän päivitys on harhautusyritys. Sanoi haastiksessa, että on erittäin tarkka nyt siitä, että uusi asuinpaikka pysyy salassa.
Nyt kaikki on kytiksellä Vantaalla tommosten samanlaisten neukkukuutioiden liepeillä 😀
Mikä haastattelu?
"B:n tavallisuuden ihanuus." Oih, se niin on. Ja ne välähdykset jostain todella valovoimaisesta ja yleensäkin valoisasta ja ihanasta sielusta. En ole tykästynyt kehenkään artistiin tällä tavalla aikoihin. Se on vaan niin ihana ja dreamy ja samaan aikaan haluaisin että se ois mun lapsi josta olla suunnattoman ylpeä, paras kaveri jonka kanssa pitää hauskaa, ihana aviomies ja meillä olis tosi monta koiraa ja kuuma ja estoton rakastaja. Ja K:n parempi puolisko. Huoh. Yllättävän complicated.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen suhde Bojanilla ja Krisillä on ennen euroviisuja ollut? Kris ei vaikuta olevan yhtä innoissaan Käärijästä tuolla timeline-videolla, kuin muut. Onko hän mustasukkainen Bojanista, vai eikö Bojanin Käärijän-fanitus-huumori siis uppoa häneen? Tai Käärijä hahmona? Mietin vain, kun olen ymmärtänyt, että Kris on vaikuttanut Bojan-fanilta ja vähiten innostuneelta hypettämään Käärijää.
https://i.pinimg.com/564x/6c/da/c7/6cdac7a35845fe62ac915ca6dbb1c36d.jpg
Jos se onkin mustis Käärijästä 😉
Itse asiassa, kun sanoit noin, niin se voi olla kyllä totta.Olen huomannut, että Krisillä on eniten tuo Käärijä paita päällä. Nace ja Jure eivät tainneet saada edes noita paitoja, kun eivät olleet paikalla siellä saunarekalla.
Kahvitauolla kannattaa muistella Bojanin reisiä:
https://www.instagram.com/p/Ct7HqF0twIA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
No mussa ne välispiikit ei ainakaan saa aikaan mitään raivoa, lähinnä vaan repeilyä ja hymähtelyä. En ymmärrä miten joku jaksaa katsoa niitä KOKO YÖN, jos ne niin raivostuttaa? 😅 Kaipa jonkinlaisesta masokistista kyse, eikä siinä mitään. No kink shaming 😁