Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
37241/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris käyttää todella usein Käärijä paitaa. Just se oli hänen päällänsä yhdessä Gregorin stoorissa ja haastattelussa. Kris myös viisujen aikaan kiusoitteli Bojania eniten Käärijästä joissakin haastatteluissa.

Se on ihan selvä merkki, että mies on umpirakastunut käärijään, kyllä.

Gregor, Kris vai Bojan?

Vierailija
37242/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT (vai onko? 😅), käykää kattoo Antti Tuiskun IG stoori. 😂 (Liittyy hattutyyppiin)

(Ja joo tiedän että ei ollut Antti se hattutyyppi kun sillä ihan varmasti oli muita kiireitä lauantaina)

Käärijän keikka oli pe ja Antin vasta la.😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37243/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on tänään Aitoossa, mutta onko missään mitään tietoa missä B ja muut JO:n pojat on nyt keikkatauollaan?

Kuuluuko se meille mitenkään?

Kyllä kuuluu.

Vierailija
37244/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT (vai onko? 😅), käykää kattoo Antti Tuiskun IG stoori. 😂 (Liittyy hattutyyppiin)

(Ja joo tiedän että ei ollut Antti se hattutyyppi kun sillä ihan varmasti oli muita kiireitä lauantaina)

Ja hattutyyppi oli Porissa

Vierailija
37245/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas se on uusi viikko, uusi keikkapäivä ja toivottavasti uusia Käärijä kujeita :)

Toivottavasti tulee jankkausvapaa palstapäivä!

Kai täällä saa jankata Janin yksityishenkilöstä? Mä olen nimittäin ollut jo valmis aamusta asti.

Tietenkin saa, kuuluu ketjun vakikalustoon 😉

Vierailija
37246/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris käyttää todella usein Käärijä paitaa. Just se oli hänen päällänsä yhdessä Gregorin stoorissa ja haastattelussa. Kris myös viisujen aikaan kiusoitteli Bojania eniten Käärijästä joissakin haastatteluissa.

Gregor, Kris vai Bojan?

Ihan kuka vaan noista, jos siltä tuntuu.

Oikea vastaus on, että ei kukaan.

Vierailija
37247/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen mammojen erikoisnäytöksen, jossa näytetään K&B-somevideokooste Finnkinon isolta kankaalta. :D

Saako sinne myös mm. sauna koosteen?🥵

Vierailija
37248/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä Pori Jazz -tapahtumassa - katso kuvatodisteet yleisöpalautteesta

https://www.v2.fi/uutiset/viihde/46834/Kaarija-Pori-Jazz-tapahtumassa--…

Vierailija
37249/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hattutyyppi oli Porissa

Tässähän menee jo sekaisin.😂 Mä näin noita hattutyyppejä Ruississa vaikka kuinka monta. Kukkapaitojakin oli muutamalla.

Vierailija
37250/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor, Kris vai Bojan?

Jos tälle linjalle lähdetään, niin miten voit olla varma vastauksestasi? Et kuitenkaan ole ollut paikan päällä todistamassa asiaa.

Vierailija
37251/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K on tänään Aitoossa, mutta onko missään mitään tietoa missä B ja muut JO:n pojat on nyt keikkatauollaan?

Kuuluuko se meille mitenkään?

Kyllä kuuluu.

Ehdottomasti. Mä haluaisin tietää aikataulun, kun Jan käy kylvyssä.

Vierailija
37252/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä Pori Jazz -tapahtumassa - katso kuvatodisteet yleisöpalautteesta

https://www.v2.fi/uutiset/viihde/46834/Kaarija-Pori-Jazz-tapahtumassa--…

Kenenkäs hattua tässä nyt pitäisi seurata? Ja miksi?

Vierailija
37253/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor, Kris vai Bojan?

Jos tälle linjalle lähdetään, niin miten voit olla varma vastauksestasi? Et kuitenkaan ole ollut paikan päällä todistamassa asiaa.

Yritin sanoa, että noista kukaan ei ole rakastunut Käärijään.

Vierailija
37254/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuratkaa te vaan hattuja, mä katselen ihan jotain muuta.

Vierailija
37255/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä,boja,Tuisku jne. ovat paskaa musiikkia mutta toiset fanittaa vain siksi kun ne on Suomesta.  Suomen mediakin on niin kiero että, kerrotaan BS eli bullshittiä miten suomalaiset pärjää ulkomailla. Jos jossain pieni otsikko ollut että, jossain keikkaillut niin heti uutisoidaan suuresta suosiosta ja menestyksestä.  Totuus on ettei noi mitkään Saara Aallot tai vastaavat todellisuudessa ole olleet niin suosittuja kuin mitä Suomen mediat antaa teille ymmärtää. Terveisin ulkosuomalainen.

Itse asiassa Saara Aalto oli kyllä sen verran suuri juttu, et mun jenkki ystävä, joka ei mitenkään musaohjelmien suurkuluttaja ole tai muuten yhteydessä suomalaisiin, tiesi kuka Saara on.

Vierailija
37256/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor, Kris vai Bojan?

Yritin sanoa, että noista kukaan ei ole rakastunut Käärijään.

Niin ja mä kysyin, että mistä voit tietää sen? Vastaus: et mistään.

Vierailija
37257/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikkakuvien perusteella Kärtsän suurfaneja ei nyt voi oikein kutsua ykkösluokan kaunottariksi. Senköhän takia K kiroilee ja puhuu niin rumia keikoilla? Porissa vai missä epäili, että yleisöstä annetussa vesipyssyssä oli k****ta.

Se vesipyssy oli Raahessa. Ihan hyvin ois voinu olla jotain muuta kuin vettä.

37258/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi time line -video YouTubessa oli mainio. Ihanasti näki ton koko kehityskaaren, ja Bojan ollut kyllä ihan onnesta soikeena siinä alussa, siis fanipoikana, ja se legendaarinen bussireissu boyfriendineen oli kyllä yhtä väsynyttä läppää ja käkätystä. Ihan huikeesti ne kyllä mätsäsi heti alkumetreiltä asti.

No oli! Mulle tuli nyt jotenkin jo melkein liian voyieristi-katse olo, kun mun silmiin se Bojanin fanitus ja aika selkeä ihastuminen vain näkyvät noin asetettuina niin selvästi! Hirveetä miten tuli mieleen fläsärit omista ihastumisista nuorempana, olin se hirveä salaa vilkuilija joka ei koskaan edes saanut vastakaikua, tuntui vähän hassulta katsoa tota vaikka siis olen kiitollinen että näin tuon kaiken.

Tuossa vielä kun katsoin sitä Madrid-videota, niin joo, K esittelee B:n crazy guy, mutta enemmän ehkä kommunikoi siinä Nacen kanssa. Hyvä, että asianlaita sittemmin kääntyi nykyiseen asentoon ja Poju sai varastettua koko Kääryleen 😘🥰

Minusta se on aika ikävää että b vaikutti tukeneen k alkumetreiltä asti (oli se perimmäinen syy nyt sitten se ihastus tai ei) ja sitten se ikäänkuin kostautuu. Ja tuntuu että ne on nimenomaan k fanit jotka levittävät/tekevät/nostavat uudelleen esille niitä hidastusvideoita sun muita missä näyttää että k on se kingi ja toinen altavastaava. 

Siinä on kyllä mies paikallaan niin kuin k sanoi b jossain haastattelussa.

"... tuntuu että ne on nimenomaan k-fanit jotka levittävät ..." Se, että jostain noin tuntuu ei merkitse, että niin on. Olen K-fani ja K & B -fani ja jonkin asteinen B-fani. JO seuraan jkv Bn ohessa. Mietin, kuka noita hidastusvideoita ja - kuvia on tehnyt ja miksi on ruvennut ensimmäisenä levittämään. Ne tapahtumat tapahtuivat normaalilla nopeudella. Hidasteiden tulkinnat, ylitulkinnat eivät kerro oikesta tilanteesta.

Nyt vastikään oli samasta Tavan keikasta hidastekuvia myös Matista. Luulen, että kellä tahansa hengitys kulkee tuossa asennossa (osin) avonaisen suun kautta tuossa possujunassa. Ihan ilman eroottista lataustakin. Ja mitäpä siitä, jos olikin eroottista latausta. Sehän on / voi olla todella hienoa.

Sinusta "tuntuu", minä puolestani en "usko", että K-fanit levittäisivät, nostaisivat yhä uudelleen esille noita hidastusvideoita ja - kuvia. En usko, että K -fanit, K ja B-fanit haluaisivat alistaa Bojania altavastaajaksi. Miksi ihmeessä haluaisivat? Siis missä suhteessa altavastaajaksi? He ovat erilaisia persoonia, molemmat muusikkoja - omanlaistaan musiikkia tekevät. Ovat myös ystäviä. K-fanit tietävät tämänkin.

Vierailija
37259/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan totesin, että Kris käyttää Käärijää paitaa, kun joku täällä spekuloi sillä, että eikö Kris pidä Käärijästä. Tuskin Kris pitäisi kyseistä paitaa päällänsä, jos inhoaisi Käärijää. En ole missään kohtaa väittänyt, että Kris on umpirakastunut Käärijään. Toi oli sun omaa tulkintaa.

Vierailija
37260/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjankielistä Bojania. Lopussa sukunimen ääntämisohjetta

https://vm.tiktok.com/ZGJ4BEkEf/

Ketju on lukittu.