Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Toi timeline video lienee tosiaan piilotettu. Löysin sen idk-kanavan, mutta video ei listaudu sille. Ihan hyvä juttu mielestäni.
Toivottavasti henkilö laittaisi lisää aikajanaa tulemaan!!! Tykkäsin tuosta videosta ihan hirveästi ja janoan tietää, missä järjestyksessä kaikki kävi!
Vierailija kirjoitti:
Toi timeline video lienee tosiaan piilotettu. Löysin sen idk-kanavan, mutta video ei listaudu sille. Ihan hyvä juttu mielestäni.
Toivottavasti henkilö laittaisi lisää aikajanaa tulemaan!!! Tykkäsin tuosta videosta ihan hirveästi ja janoan tietää, missä järjestyksessä kaikki kävi!
Sama! Tuossa on vasta prepartyt!!
Se on tuon aikajana-videon tekijä varmaan täältä; täällähän kyseltiin noita tapahtumia ja listattiin niitä aikajanalle, lisäksi videoon oli jäänyt yhteen kohtaan suomea (tähän otsikko tms).
Että kuka mamma olitkin, video oli oikeen onnistunut, jatkoa toivotaan. 😁
Vierailija kirjoitti:
Se on tuon aikajana-videon tekijä varmaan täältä; täällähän kyseltiin noita tapahtumia ja listattiin niitä aikajanalle, lisäksi videoon oli jäänyt yhteen kohtaan suomea (tähän otsikko tms).
Teoria 2: juttelin K:sta jodelissa, ja joku sanoi, että hän on kerännyt kuvia ja klippejä preparteista lähtien. Pyysin, että tekisi timelinen, ja hän sanoi, että harkitsee sitä :D En tiedä onko sattumaa, mutta tuo keskustelu oli viime viikolla. Jos on joku täältä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kris vaikutti kyllä itse viisuissa pitävän Jerestä ihmisenä. Voi toki olla, että ennen hänen tapaamistaan koko tyyppi tai vähintään Bojanin innostus on ärsyttänyt.
Kris voi olla joukon arvokonservatisti. Vältti ei homofoobikko, mutta sellainen perus yrmeä hetskumies maaseudulta. Siksi Bojanin K-ihastus aiheuttaa hänessä reaktiivisesti vastenmielisyyttä.
Enemmän kuin bändin sisäinen jatkuva pussailu, nännien räplääminen sun muu? :)
Okei, tuo teoria ei toimikaan. On sittenkin vain mustasukkainen?
Mun mielestä Kris on vaan pidättyväisempi ja hillitympi luonne, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas se on uusi viikko, uusi keikkapäivä ja toivottavasti uusia Käärijä kujeita :)
Toivottavasti tulee jankkausvapaa palstapäivä!
Kai täällä saa jankata Janin yksityishenkilöstä? Mä olen nimittäin ollut jo valmis aamusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihan kymppi plus +++++ Arvostan! 💪
Ihana elokuvallinen ote, sopis vaikka valkokankaalle 😊 🍿
Kuvittelen mammojen erikoisnäytöksen, jossa näytetään K&B-somevideokooste Finnkinon isolta kankaalta. :D
Käärijä: "Jos te seuraatte mua instagramissa tai muualla, älkää v***u ottako sitä niin tosissaan." Ja jatkoi "Ei tää elämä niin vakavaa oo."
K on tänään Aitoossa, mutta onko missään mitään tietoa missä B ja muut JO:n pojat on nyt keikkatauollaan?
Kris käyttää todella usein Käärijä paitaa. Just se oli hänen päällänsä yhdessä Gregorin stoorissa ja haastattelussa. Kris myös viisujen aikaan kiusoitteli Bojania eniten Käärijästä joissakin haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt joku linkki siihen heinähattuun.
Tässä
Hatun perusteella panamalainen kun hänen kansalaisuus pohditutti.
Hattu-teoria ei mene läpi. Veljeni ja serkkuni ovat ihan suomalaisia vaikka samanlaiset hatut heillä onkin.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Käärijä: "Jos te seuraatte mua instagramissa tai muualla, älkää v***u ottako sitä niin tosissaan." Ja jatkoi "Ei tää elämä niin vakavaa oo."
Sori vaan Käärijä, mutta kyllä mä otan ne kuumottavat kuvat susta hyvin tosissani.
Vierailija kirjoitti:
K on tänään Aitoossa, mutta onko missään mitään tietoa missä B ja muut JO:n pojat on nyt keikkatauollaan?
K:sta siis saadaan lisää klippejä tänään! Onko veikkauksia JO:n kujeista? Oliko jossain puhetta, että B olisi menossa ehkä Pariisiin tässä välissä? Voisivat kyllä levätä vähän aikaa minun mielestäni, kun lentelee melkein joka viikko :D
Vähän OT (vai onko? 😅), käykää kattoo Antti Tuiskun IG stoori. 😂 (Liittyy hattutyyppiin)
(Ja joo tiedän että ei ollut Antti se hattutyyppi kun sillä ihan varmasti oli muita kiireitä lauantaina)
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt joku linkki siihen heinähattuun.
Tässä
Hatun perusteella panamalainen kun hänen kansalaisuus pohditutti.
Hattu-teoria ei mene läpi. Veljeni ja serkkuni ovat ihan suomalaisia vaikka samanlaiset hatut heillä onkin.
Jep. Noita samoja hattuja myydään ihan suomen kaupoissa ja itseasiassa mun miehellä on aivan samanlainen hattu. Sitäpaitsi ihan suomalaiselta se mies näyttää. Vähän vaan arveluttaa, kun jengi jakaa täällä materiaalia ihan oikeasti yksityishenkilöstä ja spekuloi hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Kris käyttää todella usein Käärijä paitaa. Just se oli hänen päällänsä yhdessä Gregorin stoorissa ja haastattelussa. Kris myös viisujen aikaan kiusoitteli Bojania eniten Käärijästä joissakin haastatteluissa.
Se on ihan selvä merkki, että mies on umpirakastunut käärijään, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko se meille mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että Aitoon Kirkastusjuhlat on jonkinlainen uskonnollinen kesäjuhla, kunnes kerran ajoin siitä ohitse, kun juhlat olivat käynnissä!
No just sis. Silloin se oli maailman yksi isoimmista musiikillisista toimijoista. Siis olematta levy-yhtiö tms.
Ja itse kasarin nuorena musiikkivideot olivat elintärkeä tapa saada lempimusiikkiaan kuunteluun. ei niitä radiot silloin soittaneet. Asuin kaapelitaloudessa Helsingissä, niin meillä oli MTV:n edeltäjät (se oli silloin vain siis jenkeissä) Sky channelin musiikkikanava, josta itse nauhoittelin kaikki ajan hitit VHS:lle, kun radiosta ei tullut mitään. Radio City starttasi 1985 ja Radio ykkönen varmaan 1-2v myöhemmin? Sky music meillä näkyi jo 1984 ainakin.
Kun MTV tuli, se oli sitten sitä musaa sieltä kanavalta 24/7. Näillä muilla ei tullut sentään ihan niin paljoa nannaa mahan täydeltä.