Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36641/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaikuttaa sellaiselta parivaljakolta että en yhtään ihmettelisi jos hiljaisuudella osin pitäisivät hulluja jännityksessä (sen lisäksi että asialla ehkä on vakavampi alkusyy). Yes yes baby, we stop internet likes together! Ja kiherrys päälle.

Kumpikaan tuskin tekisi vahingossakaan mitään mikä oikeasti vaarantaisi heidän ystävyytensä. Katsoin aamulla tuoreemman kontentin puuttuessa Tavastian kuvia ja klippejä ja voi pojat! Paitsi että meno on kuumaa, niin miten voi kahden ihmisen väleistä huokuakaan tuollainen ilo, lämpö ja onni toisen olemassaolosta. Samalla aaltopituudella oleminen, turva ja luottamus rakkaaseen ihmiseen. Ihanat K&B! 🥰

Mä olin Tavastialla silloin paikalla ja nyt oon käynyt aika paljon keikoilla, siis muiden artistien. Toki yhdellä Käärijänkin sen jälkeen. En ole siis aimmin juuri livemusiikkiä käynyt kuuntelemassa. No siis anyways, pointtina se että nyt kun on nöhnyt muiden artistien vuorovaikutusta bändinsä tai lavalla olleiden vierailijoiden kanssa, olen oikeestaan vasta tajunnut jälkikäteen, kuinka poikkeuksellinen yhteys heillä näytti lavalla olleen. Silloin aattelin jotenkin et se on osa showta, toki olikin, mut just se ilo siitä että tuo ihminen on mun kanssa tässä. Se oli niin aitoa, tai jos oli näyteltyä, tiedän kelle jaetaan ens vuoden Oscarit.

Ei mitenkään poikkeuksellista. Vaan normaalia yhteyttä artistin ja yleisön kesken. Saman yhteyden kokee muiden artistien ja bändien keikoilla, siitä vaan ei "mainosteta" niinkuin K kohdalla tehdään. Maa tömisee myös muiden artistien keikoilla, yhteys on ja tuntuu koko setin ajan ja vielä pitkään senkin jälkeen kun hiki otsalla on kuivanut ja kurkku yhteislaulusta (huutamisesta) parantunut.

Kyllä ja tätä mahtavaa yhteyttä artistin ja yleisön välillä olen kokenut myös muiden keikoilla. Puhuinkin nyt näiden kahden lavalla olijan yhteydestä. Sellaista ei ole nyt vielä tullut vastaan. Voi tulla, en sitä kiistä, mutta minulle se nöyttäytyi ja tuntui hyvin spesiaalilta. Eikä sitä tunnetta vie mikään multa pois.

Itse en nähnyt livenä, mutta klipeistä K+B lavalla ei näyttänyt minulle niiiin spesiaalilta.. Erikseen kummallakin on kyllä mahtava lavaolemus 

Vierailija
36642/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt vissiin tuli maat europe touriin tms. ! ihan fiksuilta valinnoilta kuulostaa, ainakaan ei pelkkää israelia jos ollenkaan. Olen iloinen ulkomaisten fanien puolesta :) ainoa vain että saisi mennä sloveniaan myös, kun kerran joker outkin tulee tänne

Nyt vähän hypeä ulkomaan faneille!!! Siinä olikin aika monta maata! Keski-euroopassa he voivat myös matkustaa helpommin jopa eri maahan keikan takia! Olen niiiiin iloinen ulkomaan fanien puolesta!

Joo, en ymmärrä miksi puolalaisfanit surkuttelevat. Joo, olisi huippua mennä Puolaan esiintymään, mutta Puolasta pääsee tosi hyvin Saksaan. Itse olen menossa Suomesta Belgiaan katsomaan yhden lempibändini keikkaa, enkä ole mikään rikas.

Puolalaiset ja vähän espanjalaisetkin suhtautuvat jotenkin siihen omaan maahansa kuin se olisi jättimäinen valtakunta ja matkustaminen valtakunnan toiseen kolkkaan olisi jotenkin järkyttävän vaikeaa. JO sai paljon valituksia, kun keikkailee vain Varsovassa eikä juuri heidän kotipaikkakunnallaan. Espanjalaiset taas ovat kovasti koettaneet saada JO:ta juuri siihen omaan kaupunkiin jotenkin kai olettaen, että JO:n pitäisi tehdä parin kuukauden Espanjan kiertue. Tuntuu oudolta, kun kukaan lähipiirissäni ei oleta lempiartistien tulevan suoraan omalle takapihalle vaan aina ollaan oltu valmiita matkustamaan pitkiäkin matkoja,, erityisesti ulkomaalaisten perässä on menty Tanskaan, Ruotsiin ja Saksaan, kotimaisten perässä on menty sitten minne ikinä on saatu liput.

Ymmärrän, että alaikäisten on vaikea matkustaa mutta pakko todeta, että jos ei sitä aikuista löydy, jonka kanssa matkustaa, niin sitten pitää vain odottaa, että se täysi-ikä putkahtaa päälle. Kaikkea ei tarvitse saada tässä, heti ja nyt. On vaikea ymmärtää näitä valituksia siitä, kun artisti ei tule omaan kotikaupunkiin, kun Eurooppa on täynnä maita, jonne artisti ei ikinä tule (ja Suomi on usein yksi näistä).

Näitä samoja pyyntöjä tulee jokaiselle artistille jokaikisen kiertuejulkistuksen yhteydessä, joten eipä tuossa ole mitään erikoista, että niitä tullut myös Jokereille ja Käärijälle. Ja joskus niistä voi olla oikeasti hyötyä, eli keikkoja lisätään uusiin kaupunkeihin tai maihin, joista näyttää olevan paljon kysyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36643/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää ei ole 14-vuotiaiden lasten foorumi sitten yhtään! Kehotappa veljenpoikaa harkitsemaan, jos löytyis joku hänelle sopivampi kanava fanittaa Käärijää ja/tai Bojania. Täällä lapsi saa kyllä aikamoisen vääränlaiset mielikuvat ihan kaikesta! Tämä on tarkoitettu aikuisille ja siksi täällä fantasioidaan yms puhutaan vähän kaikenlaisia....

Vierailija
36644/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tää ei ole 14-vuotiaiden lasten foorumi sitten yhtään! Kehotappa veljenpoikaa harkitsemaan, jos löytyis joku hänelle sopivampi kanava fanittaa Käärijää ja/tai Bojania. Täällä lapsi saa kyllä aikamoisen vääränlaiset mielikuvat ihan kaikesta! Tämä on tarkoitettu aikuisille ja siksi täällä fantasioidaan yms puhutaan vähän kaikenlaisia....

Totta! Täällä aikuisillakin on välillä vaikea erottaa fantasia reaalimaailmasta! Ei ole lasten paikka tämä yhtään

Vierailija
36645/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mun tältä mun ruissin keikan eturivissä notkulta lapselta että onko siellä eturivissä kukkapaitaisia miehiä. Kuulemma kolme😂😂

Ai hitto, ihan parasta. Ja kaikilla tuulitukka, viikset ja koiranpentukatse? Rakastan tätä ilmiötä!

Vierailija
36646/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 vuotiaat ei enää toimi ihan tällä tavalla, ainakaan ne, jotka itse tunnen. Älähän nyt mene sinne, niin kyllä varmasti menisivät.

Vierailija
36647/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Täällä aikuisillakin on välillä vaikea erottaa fantasia reaalimaailmasta! Ei ole lasten paikka tämä yhtään

Joo voi sanoa että täällä on jatkuvasti vaikeuksia aikuisilla erottaa fantasia ja tosielämä niin ei voi suositella palstaa alaikäisille.

Vierailija
36648/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi K ei ole blockfestareilla

Vierailija
36649/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KehotaPPa, et ole lukiota käynyt? Tuskinpa kirjoittaja pystyy nuoren nettivalintoja enää määräämään, eihän täältä kykene aikuisetkaan poissa pysymään, jos tänne nuori on jo tiensä löytänyt.

Vierailija
36650/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.

Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.

Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.

Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.

B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).

Alkuun jakoi joitain stooreissa mutta ei se kyllä mitään ole jättänyt näkyville ja nythän se on loppunut.

Vierailija
36651/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen huomautus niille, jotka kokee tarvetta haukkua täällä muita tai vastata inhottavasti, vaikka eivät sitä inhottavaksi tarkoittaisi: esimerkiksi mun 14 vuotias veljenpoika sattuu olemaan hyvin vahvasti mukana tässä ketjussa. Joten se haukkuminen / mikä tahansa muu, minkä tietyt ihmiset kirjoittaa voi kohdistua myös suoraan alaikäiselle ihmiselle. Hän ei aivan varmasti ole ainoa.

Kuumotusjutut ja housunpullotukset sopiikin sitten paremmin 14-vuotiaille?

Jos tämä ns. veljenpoika on juuri se, joka kirjoittelee tänne Janin yksityishenkilöstä tai sitten hän vilkaisee tätä palstaa ihan vain tätinsä puolensa.

Vierailija
36652/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin ehkä ensimmäisenä sanaa "bojanihtava". Toivon että sana vakiintuu puhekieleen ja nähdään myöhemmin nykysuomen sanakirjassa, kun syntyy kokonainen alakulttuuri, jossa miehet alkavat pukeutua kukallisiin mummonverhoihin, satiinipöksyihin ja antavat tukan kasvaa Beatles-malliin, pienet amisviiksetkin saattaa olla. Tyyliin kuuluu myös ylivedetyt silmäniskut kameralle, jatkuva muiden miesten kanssa flirttailu, grillaaminen sekä vihreistä asioista hullaantuminen. Kaikkein vanhanaikaisimmat bojanihtavat saattavat myös huudella "Are you?", vaikka hokema on jo auttamattoman passé ja nettipalstoilla tätä pidetään tosi nolona.

Bojanihtavuudessa olennaista on alkukantainen, ydinviettiin perustuva reaktio aina, kun jostain kantautuu fasaanimaiseen KA-KAAAK! -tyyliin kiekaistu "are you?"

Ilmiö on kuin 100% käänteinen ptsd: täydellinen euforia kehossa ja mielessä.

Vierailija
36653/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tasan kuukausi Tavastian keikasta, oi niitä aikoja🥺💚

Vierailija
36654/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porissa meinas K:lta lähtee jo housutkin pois 😃

https://www.tumblr.com/damiannasworld/722346084623581184/cafe-jazz-pori…

No niin puutarhurit. Seuraavalla kerralla joku heittää sitten lavalle henkeselit. Tietty ruusu kuvioiset.

Vierailija
36655/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100%addiktoitunut Käärijän ylävartaloon. Olen huolissani itsestäni 😳

Vierailija
36656/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen huomautus niille, jotka kokee tarvetta haukkua täällä muita tai vastata inhottavasti, vaikka eivät sitä inhottavaksi tarkoittaisi: esimerkiksi mun 14 vuotias veljenpoika sattuu olemaan hyvin vahvasti mukana tässä ketjussa. Joten se haukkuminen / mikä tahansa muu, minkä tietyt ihmiset kirjoittaa voi kohdistua myös suoraan alaikäiselle ihmiselle. Hän ei aivan varmasti ole ainoa.

Kuumotusjutut ja housunpullotukset sopiikin sitten paremmin 14-vuotiaille?

Jos tämä ns. veljenpoika on juuri se, joka kirjoittelee tänne Janin yksityishenkilöstä tai sitten hän vilkaisee tätä palstaa ihan vain tätinsä puolensa.

Voidaan me puhua asioista kiertoteitsekin. Esim. zeppeliinimäinen yksityishenkilö, joka ei pysy hangaarissaan.

Vierailija
36657/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

/

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.

Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.

Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.

Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.

B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).

Alkuun jakoi joitain stooreissa mutta ei se kyllä mitään ole jättänyt näkyville ja nythän se on loppunut.

Ei ehkä ihan vielä voi sanoa, että loppunut, vaikka nyt ei niitä ole jakanutkaan. Nyt on sitten puheissa enemmän vihjailua esimerkiksi tosiaan se luostarikeikan fanfic-viittaus. On oikeasti aika merkittävää, että noin suoraan myöntää lukevansa niitä ja vieläpä aivan uusimpia ja nimenomaan Käärijä/Bojan ficcejä. Kyllä kai siinä jokin K:n yksityisviesti sydämen kera on aika laimeaa verrattuna B:n aika järeään fanfic-viittaukseen.

Vierailija
36658/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen. Tuollaiset mehukkaat rintalihakset ovat parasta maailmassa.

Vierailija
36659/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin ehkä ensimmäisenä sanaa "bojanihtava". Toivon että sana vakiintuu puhekieleen ja nähdään myöhemmin nykysuomen sanakirjassa, kun syntyy kokonainen alakulttuuri, jossa miehet alkavat pukeutua kukallisiin mummonverhoihin, satiinipöksyihin ja antavat tukan kasvaa Beatles-malliin, pienet amisviiksetkin saattaa olla. Tyyliin kuuluu myös ylivedetyt silmäniskut kameralle, jatkuva muiden miesten kanssa flirttailu, grillaaminen sekä vihreistä asioista hullaantuminen. Kaikkein vanhanaikaisimmat bojanihtavat saattavat myös huudella "Are you?", vaikka hokema on jo auttamattoman passé ja nettipalstoilla tätä pidetään tosi nolona.

Bojanihtavuudessa olennaista on alkukantainen, ydinviettiin perustuva reaktio aina, kun jostain kantautuu fasaanimaiseen KA-KAAAK! -tyyliin kiekaistu "are you?"

Ilmiö on kuin 100% käänteinen ptsd: täydellinen euforia kehossa ja mielessä.

Ja vaistomainen pyrähdys mistä ikinä kuuluukaan Cha Cha Cha.

Vierailija
36660/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon todennu että mun seksuaalinen suuntautumiseni on tällä hetkellä käärijä. 🙈

Ketju on lukittu.