Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.
Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.
Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.
Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.
B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).
Alkuun jakoi joitain stooreissa mutta ei se kyllä mitään ole jättänyt näkyville ja nythän se on loppunut.
Ei ehkä ihan vielä voi sanoa, että loppunut, vaikka nyt ei niitä ole jakanutkaan. Nyt on sitten puheissa enemmän vihjailua esimerkiksi tosiaan se luostarikeikan fanfic-viittaus. On oikeasti aika merkittävää, että noin suoraan myöntää lukevansa niitä ja vieläpä aivan uusimpia ja nimenomaan Käärijä/Bojan ficcejä. Kyllä kai siinä jokin K:n yksityisviesti sydämen kera on aika laimeaa verrattuna B:n aika järeään fanfic-viittaukseen.
Ai se joku titanic-homma? Mitä suoraa vihjausta siinä on fanficcien lukemiseen? Mulla on aika usein vaaleenpunaset shippilasit päässä, mut joku raja nyt näissä päätelmissä.
Tää menee joillakin päivä päivemmältä hullummaksi tää touhu! Kaikki sekottuu omassa päässä ja sitte ne vielä uskoo noita ajatuksiaan.
Ketju tarjoaa hyvää viihdykettä. Silloin tällöin on hauska lukea mitä aikuiset ihmiset ihan tosissaan mukamas näkee, uskoo ja miten riippuvuus on kehittänyt tarinointia. Muutama tervejärkinen, jalat maassa - tyyppi mukavasti mukana (itseni lisäksi).
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri miten ilmiö "yksityishenkilö" (Janin) on syntynyt: vieraskielinen kommentoija vastasi jotain niihin kommentteihin, joissa kiimamammat kohisivat Yksityishenkilöstä ensimmäisiä kertoja. Hän on kirjoittanut jollain ulkomaan kielellä kommenttinsa ja laittanut sen Google Kääntäjään kääntymään suomeksi. "Private" tai "privates" kääntyy ainakin seuraaviksi sanoiksi: yksityinen, yksityishenkilö, intiimialue, henkilökohtainen.
"You are talking about Jan's privates/private thing." = "Puhutte Janin intiimialueesta/yksityisasiasta", tai kömpelöllä Kääntäjä-suomella: "Puhutte Janin yksityishenkilöstä."
Ei mennyt näin.
Täällä meuhkasi joku ihan kaikista, että "älkää puhuko tässä ketjussa yksityishenkilöistä". Joku sitten alkoi puhua Janin etumuksesta, johon tämä sama tyyppi vastasi, että "Janin etumuksesta ei tarvitse täällä keskustella, koska kyseessä on yksityishenkilö". Hän tarkoitti, että Jan on yksityishenkilö, mutta viestistä sai vaikutelman, että etumus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100%addiktoitunut Käärijän ylävartaloon. Olen huolissani itsestäni 😳
Ylisuuren vauvan kroppa. Please, olispa edes vähän lihasta.
Otas ny silmä käteen ja kato uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri miten ilmiö "yksityishenkilö" (Janin) on syntynyt: vieraskielinen kommentoija vastasi jotain niihin kommentteihin, joissa kiimamammat kohisivat Yksityishenkilöstä ensimmäisiä kertoja. Hän on kirjoittanut jollain ulkomaan kielellä kommenttinsa ja laittanut sen Google Kääntäjään kääntymään suomeksi. "Private" tai "privates" kääntyy ainakin seuraaviksi sanoiksi: yksityinen, yksityishenkilö, intiimialue, henkilökohtainen.
"You are talking about Jan's privates/private thing." = "Puhutte Janin intiimialueesta/yksityisasiasta", tai kömpelöllä Kääntäjä-suomella: "Puhutte Janin yksityishenkilöstä."
Ei mennyt näin.
Täällä meuhkasi joku ihan kaikista, että "älkää puhuko tässä ketjussa yksityishenkilöistä". Joku sitten alkoi puhua Janin etumuksesta, johon tämä sama tyyppi vastasi, että "Janin etumuksesta ei tarvitse täällä keskustella, koska kyseessä on yksityishenkilö". Hän tarkoitti, että Jan on yksityishenkilö, mutta viestistä sai vaikutelman, että etumus.
Näin minäkin sen muistan! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen. Tuollaiset mehukkaat rintalihakset ovat parasta maailmassa.
Tumblurissa K:n "rintalihaksille" (lue:tits) on kehittynyt oikein fandom.. niitä tekstejä on kyllä hauska lukea :D
Tuttu gaymies kertoi, että gaypiireissä on ihan valtava fandom K-tyyppiselle kropalle. Siis että on sekä lihasta että niiden päällä soma terve kerros rasvaa ja vatsaa. Ei siis rajoitu vain K:n kroppaan, vaan ylipäänsä gaymiehet osaa arvostaa (lue: jumaloida) just tuollaista kroppaa. Itsekin naisena arvostan. En oo koskaan tykännyt litteistä vatsoista.
Mä en tykkää yhtään tuollaisesta plösöstä. Lisäksi liian pitkä selkä ja lyhyet jalat ei miellytä. Mutta ymmärrän että gayt tykkää ja varmaan myös dragit tuosta tyylistä.
En oo kumpikaan ja rakastan. Mikään plösö ole, ihan tiukkaa tavaraa koko ukko. Ei hylly kyllä niin mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblurissa K:n "rintalihaksille" (lue:tits) on kehittynyt oikein fandom.. niitä tekstejä on kyllä hauska lukea :D
Tuttu gaymies kertoi, että gaypiireissä on ihan valtava fandom K-tyyppiselle kropalle. Siis että on sekä lihasta että niiden päällä soma terve kerros rasvaa ja vatsaa. Ei siis rajoitu vain K:n kroppaan, vaan ylipäänsä gaymiehet osaa arvostaa (lue: jumaloida) just tuollaista kroppaa. Itsekin naisena arvostan. En oo koskaan tykännyt litteistä vatsoista.
Mä en tykkää yhtään tuollaisesta plösöstä. Lisäksi liian pitkä selkä ja lyhyet jalat ei miellytä. Mutta ymmärrän että gayt tykkää ja varmaan myös dragit tuosta tyylistä.
Huhhuh, aikamoista tekstiä. Oisko susta ok jos joku mies kirjoittaisi naisesta näin? Koska en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit söpöinä. :) https://twitter.com/DuncanPolishFan/status/1668252589383639040
Tää näyttää siltä, että Jan on ollut asettumassa possujunaa varten, ja muilla ollut ihan muut kuviot.
Oliko pakko. Mulla oli tänään ihan hyvä päivä, kunnes sä mainitsit Janin ja possujunan. Taas sitä mennään.
Se Janin yksityishenkilö -juttu oli vitsi. Vitsillä sanottiin etumuksen olevan yksityishenkilö, kun kokoajan joku jankkas näistä yksityishenkilöistä sillon.
Mä sytyn aika harvoin miehistä kuvissa tai videoissa, saatan ajatella et joo on hyvännäköinen tahi kuuma mutta siinäpä se ja lähden tyyliin tiskaamaan. Ei niinkun liikuta mitään missään. Aluksi noita Kärtsävideoitakin katsoin tyylillä heh-heh, no jopas se nyt. Sit tuli sellanen outo pieni tunne jonnekin päin kroppaa, kun alko näkyä noita märkien hiuksen haromisia taakse ja selän taivutusta. Ja nyt sitä käydäänkin kun hella kutosella bolerossa kulkevaan pottatukkaan. Hyvin meni omastakin mielestä.
Selasin tumbluria taas... tämä fandom on kyllä niin hauska! Tämä kuva siis viittaus erääseen ficciin.. huhhuh saan taas päivän naurut 🙏😂
https://www.tumblr.com/amatesura/722353298386059265/sebastiane-1976-k%C…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, aikamoista tekstiä. Oisko susta ok jos joku mies kirjoittaisi naisesta näin? Koska en usko.
Olis ihan ok. Tuohan on totta, mitä kirjoitin. K on pitkä selkä. Lyhyet jalat. Hänellä on plösö kroppa, lihaksia en näe. Ei tätä saa sanoa?
Oletkin vain niitä ihmisiä, jotka ei puhu rumasti mielestään, vaan sanovat suoraan. Hieno homma.
Ja onhan sillä lihaksia, täytyy olla aika sokea, jos sitä ei huomaa.
Toisten ulkonäön arvostelu on rumaa. K ja B ovat epätäydellisen täydellisiä ja se tekee heistä kiehtovia. En vieläkään käsitä sitä harhaluuloa, että vain joku viimeisen päälle treenattu kroppa olisi seksikäs. Se kuumuus ja puoleensavetävyys johtuu ihan muista seikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan tulee ehkä mustasukkaisesti jos näkis käärijä ja benjaminin esitykset
Paras freudilainen lipsahdus!
😂 Ai saakeli mä jopa näin tuon tilanteen mielessäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihan ok. Tuohan on totta, mitä kirjoitin. K on pitkä selkä. Lyhyet jalat. Hänellä on plösö kroppa, lihaksia en näe. Ei tätä saa sanoa?
Tuo kertoo lähinnä sinun näkö/näetynymmäryskyvystäsi. Anteeksi jos emme vahvista sinun "havaintojasi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsäri Maikkarin livessä. Ja Häärijä :D
Käärijä on FALSKI. Ei mene enää esitys läpi.
Anteeksi mikä/mitä/miksi?
Falski = epäuskottava. Tulee voimakas fiilis, että maikkarin haastattelussakin vetää roolia, esittää muuta kuin mitä on.
Toi oli vähän 🙈 lausahdus "mielelläni hankkisin kaikille asuntoja tarvitseville asunnon".
Mut mulle tuli vaikutelma, että on jo keikkaankeskittymisvire päällä ja adrenaliinia veressä, niin myös siksi vähän yliyrittämistä, että jotain järkevää ja "normaalinkuuloista" kykenis vastaamaan.
Tommosten asioiden kyselyt ois hyvä hoitaa jossain muualla kuin bäkkärillä.
Joo, haastattelu oli muutenkin yllättävän pitkä ja vielä tuollaisessa tilanteessa tehty.
Oli kiva kuitenkin nähdä tätä puolta K:sta pitkästä aikaa. Onhan se symppis :)
Hyvä ja asiallinen haastattelija.
Ei oo oikea tyyli prhn kun toinen yrittää keskittyä kohta alkavaan keikkaansa - mites sun läheiset, mites sun jaksaminen, mites sun yhteistyö Vantaan kanssa, mites toi sun vuokra-asunto, mites julkisuuden haittapuolet?
Tohon tilanteeseen sopii joku mukana menossa oleva gonzojournalisti juomakypärä päässä.
Luin että "gorgonzolajuusto kypärä päässä"
Vierailija kirjoitti:
Toisten ulkonäön arvostelu on rumaa. K ja B ovat epätäydellisen täydellisiä ja se tekee heistä kiehtovia. En vieläkään käsitä sitä harhaluuloa, että vain joku viimeisen päälle treenattu kroppa olisi seksikäs. Se kuumuus ja puoleensavetävyys johtuu ihan muista seikoista.
Jep! Olen nähnyt paljon keskustelua aiheesta. Esim. Heteromiehet ajattelee, että Thor on miesseksikkyudrn multihuipentuma, jota kaikki naiset himoitsee. Itse fandomissa naiset kuitenkin himoitsevat Lokia, joka ei heteromiesten miesihanteeseen sovi samalla tavalla.. kyllä miehessä pitää olla muutakin kuin six pack! Ja monet eivät edes pidä six packista
Matilla on parempi kroppa kuin K:lla kun on sixpack ja kaikki, mutta siltikin K:ssa on enemmän karismaa ja vetovoimaa. Ja Matti on mielestäni suloinen, mutta ainakaan minuun hän ei siltikään vetoa yhtä paljon kuin K. Eli ei se kroppa todellakaan ole yksinomaan se mistä seksikkyys muodostuu.
Vierailija kirjoitti:
/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tää K:n ja B:n somehiljaisuus julkisesti on aivan loistavaa ja pistää ihmisten päät selkeästi sekaisin, mikä voi olla tavoitekin. Odottakaa sitä räjähdystä sitten, kun näkevät jossain vaiheessa seuraavan kerran ja siitä postaavat kasuaalisti.
Äh, eri juttu jos tapaavat yksityisesti ja yrittävät pitää sen yksityisenä, mutta ei tuollainen tuo JO:lle bändinä mitään hyvää. Some keskittyisi taas pöhisemään BK väleistä ja B:n some täyttyisi pitkäksi aikaa K-huuteluista ja vihjailuista.
Ja sä oletat että heitä haittaa tarkalleen miksi? Bojan on ääneen sanonut, että ei haittaa shippaaminen. K taas viestinyt toiminnallaan, että ei myöskään. Nää on aikuisia miehiä, jotka tietävät, mitä tekevät.
Niin on, aikuisia ihmisiä ovat joten tuollainen shippausmatskun tarkoituksellinen luonti faneille ei luulisi olevan heidän artistiurillaan tässä kohtaa kovin olennaista. Ja täälläkin on aikuisia ihmisiä jotka jostain kumman syystä odottaa jatkuvasti kahden julkkismiehen pientäkin inahdusta toisistaan/toisilleen. Onko kenenkään muiden artistien kohdalla ollut koskaan tällaista ja onko se tuonut mitään hyvää.
B on esimerkiksi Instagramissa jakanut paljonkin heistä tehtyä fanartia (piirustuksia tms).
Alkuun jakoi joitain stooreissa mutta ei se kyllä mitään ole jättänyt näkyville ja nythän se on loppunut.
Ei ehkä ihan vielä voi sanoa, että loppunut, vaikka nyt ei niitä ole jakanutkaan. Nyt on sitten puheissa enemmän vihjailua esimerkiksi tosiaan se luostarikeikan fanfic-viittaus. On oikeasti aika merkittävää, että noin suoraan myöntää lukevansa niitä ja vieläpä aivan uusimpia ja nimenomaan Käärijä/Bojan ficcejä. Kyllä kai siinä jokin K:n yksityisviesti sydämen kera on aika laimeaa verrattuna B:n aika järeään fanfic-viittaukseen.
Mitäs mä olen missannut? Onko jossakin poistetussa viestissä ollut jotakin lisätietoa tästä vai onko tämä jonkun laivamatkustajan ultimaattista ylitulkintaa jostakin tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Olen nähnyt paljon keskustelua aiheesta. Esim. Heteromiehet ajattelee, että Thor on miesseksikkyudrn multihuipentuma, jota kaikki naiset himoitsee. Itse fandomissa naiset kuitenkin himoitsevat Lokia, joka ei heteromiesten miesihanteeseen sovi samalla tavalla.. kyllä miehessä pitää olla muutakin kuin six pack! Ja monet eivät edes pidä six packista
No nyt mä näen jo Janin näyttelemässä Lokia. Täytyy laittaa kännykkä kiinni ja lähteä jäähylle.
Ei oo vihjannu yhtään mitään. Ylitulkintaa joltain.