Jes, puntari näytti nyt aamulla 66,4 kg :)
Vielä on matkaa alaspäin mutta pikku hiljaa hyvä tulee!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pituus 186cm
Ap
Onko sulla anoreksia?
Vierailija kirjoitti:
Pituus 186cm
Ap
Ehei, on tuolla 66 kg:llakin BMI:ni vielä 27. oikea ap
Ups
Itellä joulukilot lähtee h i t a a s t i... vuosi vuodelta herkuttelu kestää pitempään. Nyt on joulua marraskuusta helmikuulle. Paukkupakkaset/räntäsateet/liukkaat kelit 'estää' ulkoilun, vasta 2,5kg lähtenyt...
Hyvä tulos! Tsemppiä ja unohda kateellisten kitinä. Omaan tekemiseen pitää keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Ups
Itellä joulukilot lähtee h i t a a s t i... vuosi vuodelta herkuttelu kestää pitempään. Nyt on joulua marraskuusta helmikuulle. Paukkupakkaset/räntäsateet/liukkaat kelit 'estää' ulkoilun, vasta 2,5kg lähtenyt...
Mulla lähtöpaino oli 72 kg 4.7.2022 eli tulen alaspäin hitaasti mutta varmasti. En ole koskaan pitänyt mitään laihiksia tms enkä osaa vahtia kaloreitakaan. En oikein ole mitään muita muutoksia tehnyt ruokavalioon kuin lautasmalli, kasvisten/hedelmien lisääminen, sokeri pois kahvista. ap
Painoin tuon verran viimeksi yläasteella. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Painoin tuon verran viimeksi yläasteella. Onnea!
Mä olin yläasteella 40+ kg. Vielä äitiysneuvolan eka punnituksellakin 45 kg ja tuolloin olin 22 v. ap
Onnea ap! Minkä pituinen olet? Voisin käydä itsekin vaa'alla. Tiedän lihoneeni vähän, mutta ei sillä ole niin väliä koska olen vielä normaalipainossa ja vaatteet mahtuvat päälle.
Ja mikä on tavoite? Sun painoindeksi ei kyl oo 27 vaan pikkasen yli 19 ja tuosta kun alittuu, niin alkaa lievä alipaino. Mutta onnea matkaasi, mihin se viekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus 186cm
Ap
Ehei, on tuolla 66 kg:llakin BMI:ni vielä 27. oikea ap
Lasket väärin
1,861,86 = 3,46
663,46 = 19
ai, nyt hokasin. Joku pelleilee ap:n kustannuksella
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on tavoite? Sun painoindeksi ei kyl oo 27 vaan pikkasen yli 19 ja tuosta kun alittuu, niin alkaa lievä alipaino. Mutta onnea matkaasi, mihin se viekin.
Mun pituus on kylläkin 155 cm. ap
Mulla näytti viimein alle 80. Mutta toi vaaka kyllä seilaa pari kiloa sinne sun tänne vaikka peräjälkeen punnitsisi monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap! Minkä pituinen olet? Voisin käydä itsekin vaa'alla. Tiedän lihoneeni vähän, mutta ei sillä ole niin väliä koska olen vielä normaalipainossa ja vaatteet mahtuvat päälle.
155 cm. Niin minäkin luulin että olin lihonut vain vähän kun vaatteet mahtuivat päälle niin yllättäen vaakalukema 72 kg olikin järkytys niin oli pakko havahtua itsekin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
155 cm. Niin minäkin luulin että olin lihonut vain vähän kun vaatteet mahtuivat päälle niin yllättäen vaakalukema 72 kg olikin järkytys niin oli pakko havahtua itsekin. ap
Apua, älä pelottele 😅
Vierailija kirjoitti:
Mulla näytti viimein alle 80. Mutta toi vaaka kyllä seilaa pari kiloa sinne sun tänne vaikka peräjälkeen punnitsisi monta kertaa.
Minä aina kalibroin vaa'an niin että laitan mieheni käymään siinä. Painaa paljon enemmän kuin minä, niin se vaaka taas havahtuu toimimaan kunnolla.
Minulla 72. Yes! Ihannepainossaollaan.
Hienoa! Tsemppiä!