Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36521/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, täällä on höyrytty jo kaksi tuntia ja neljä sivua 😱

Vierailija
36522/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa, mitä tässä mystisessä twiitissä luki?

Käärijän ja fanin välinen (yksityisviesti?) keskustelusta kuvakaappaus, jossa fani sanoi jotain että "ens kerralla pussaat sitte Bojania noin" ja K oli vastannut että "sopii <3 <3 <3". Mutta siis on voinut olla photoshoppaus,  koska ei tietoa mistä se keskustelu oli peräisin. Ei vissiinkään K:n instasta.

Tjaa, ei mua niin kauheasti hämmästyttäisi, vaikka K vastaisikin noin. Hänhän (onneksi) tekee mitä lystää. Ja kaksikon väleistä ei oikeasti tiedetä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36523/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ja fanin välinen (yksityisviesti?) keskustelusta kuvakaappaus, jossa fani sanoi jotain että "ens kerralla pussaat sitte Bojania noin" ja K oli vastannut että "sopii <3 <3 <3". Mutta siis on voinut olla photoshoppaus,  koska ei tietoa mistä se keskustelu oli peräisin. Ei vissiinkään K:n instasta.

En tiedä, onko aito vai ei, mutta molemmissa taustan saa mustaksi (itsellä on) ja molemmissa on nimellä Käärijä.

Eli K:n instan yksärivastaus tulisi Käärijä-nimellä vaikka hänen nimimerkkinsä siellä on paidatonriehuja?

Vierailija
36524/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko aito vai ei, mutta molemmissa taustan saa mustaksi (itsellä on) ja molemmissa on nimellä Käärijä.

Eli K:n instan yksärivastaus tulisi Käärijä-nimellä vaikka hänen nimimerkkinsä siellä on paidatonriehuja?

Kyllä! Esimerkiksi Matin nimimerkki on mattimaxim, mutta viestit tulee nimellä Matti Myllypuro (älkää pelätkö, en ole ahdistellut sitä, hän vaan reagoi stooriini johon hänet tägäsin).

Vierailija
36525/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Esimerkiksi Matin nimimerkki on mattimaxim, mutta viestit tulee nimellä Matti Myllypuro (älkää pelätkö, en ole ahdistellut sitä, hän vaan reagoi stooriini johon hänet tägäsin).

Myllyaho. 😅 Heti typoilin.

Vierailija
36526/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36527/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
36528/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36529/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no ehkä se sitten voikin olla aito.

Vierailija
36530/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä Kärtsää oli eilen lehdistössä narästänyt? Porista oli sen liveä jakaneen instassa klippiä, jossa K sanoo näyttävänsä keskisormea medialle. Ihmettelen hieman, koska eikö hänestä ole kirjoitettu ainakin Ruisrockista tosi kivasti? Vai viittasiko se vielä siihen Provinssirockin keikkaan? Oliko nyt mediassa sitten arvosteltu sitä?

Siis en arvostele hänen puheitaan suuntaan tai toiseen, sen kun näöyttelee keskisormia jos huvittaa, haluaisin vain tietää, miksi.

Eiköhän se tarkoita Seiskan ja muun kaltaisia juttuja hänen yksityiselämästään ja sitten jotain väärin tulkittuja juttuja tms. Kaikki viime aikaiset keikka-arviot on olleet ainakin niin ylitsepursuavan positiivisia ettei se niitä voi mitenkään tarkoittaa. Ja mitä tarkoitat Provinssilla?

Tämänkin ketjun alustan tarjoaa media.

Se oli keskisormi tähän suuntaan, koska täällä tulkitaan kaikki päin persettä ja keksitään sekä levitellään tarinoita oikeista ihmisistä. Mielikuvitus on ollut vallalla jo liian kauan.

Tämän  ketjun voisi sulkea, koska se ei ole enää mitään muuta kuin juorujen alkulähde!

Kyllä se tarkoitti mun mielestä lehdistöä? Sanoo: "F*** you media oikeesti. Eikä tää oo siks. Vaan mä lupaan huomenn täst lukee taas Iltalehdessä, Käärijä näytti keskaria medialle, no totta v**ussa näytin. Kelatkaa mis maailmas me eletään. Se on ihan sama mitä tämmöne pelle hermanni postaa,  ni sitä v**u kommentoidaan; tässä käärijän tyttöystävä, tässä Käärijän koira, tässä Käärijän hiukset, mitä v**ua!? 

Mun mielestä on jotain järkevämpääkin, kuin kommentoida mun paskajuttuja ihan oikeesti. Joten muistakaa, jos te seuraatte mua ig:ssä tai jossain, älkää nyt v...u ottako sitä niin tosissaan. Sillä mä en ota tätä elämää niin tosissaan jos ette oo huomannu."

Mulle some on eri asia kuin media, jonka miellän lehdistöksi ja tv:ksi, mutta ehkä tarkoitti sitten molempia. Eli jos sanoo F*** you media, mä ajattelen toimittajien tekosia, en anonyymejä somealustoja tai edes nimimerkkisomea.

Mutta saattoi se tarkoittaa tosiaan ihan tavallisia ihmisten keskusteluja hänestä. 

Onneksi ei maininnut poikaystävänsä ja itsensä suhteen ihastelua :) (vitsi taas)

Vierailija
36531/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huikee meno ollut kyllä eilen Porissa. Pääsee paljon paremmin oikeuksiinsa pienemmän yleisön edessä, kuin valtavalle ihmismerelle autiolla jättilavalla, vaikka ruissikin oli toki omalla tavallaan merkittävä. 🔥🔥🔥

Sitten...

Bojan RUN!!! 🏃

https://twitter.com/Nea09321828/status/1677804389266759680

Ei!!! Ei mitään näytöspussailuja näiltä kahdelta.

Jep, onhan tuo söpö vastaus mutta aiheutti pienen huokaisun että tätä on menty kysymään ja julkaistu vastaus kaikille. Kun kuva tuosta taas leviää näiden videohidastuksia tekevien fanaatikkojen käsiin, niin siellä on B:n viestit täynnä watch out he's going to kiss you -juttuja.

Just tää. Miten jengi menee kysymään vieläkin artisteilta suoraan KB:stä ja miksi kukaan ikinä menee julkaisemaan saamaansa vastausta? Voin pahoin.

Ja miksi artisti menee vastaamaan noin. K ei pysty hillitsemään itseään, kun on B stä kyse. Jos tuo nyt oli aito viestittely.

Vierailija
36532/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, joilla ei peukutukset tällä hetkellä toimi!? Vai boottaanko koneeni?

Vierailija
36533/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä Kärtsää oli eilen lehdistössä narästänyt? Porista oli sen liveä jakaneen instassa klippiä, jossa K sanoo näyttävänsä keskisormea medialle. Ihmettelen hieman, koska eikö hänestä ole kirjoitettu ainakin Ruisrockista tosi kivasti? Vai viittasiko se vielä siihen Provinssirockin keikkaan? Oliko nyt mediassa sitten arvosteltu sitä?

Siis en arvostele hänen puheitaan suuntaan tai toiseen, sen kun näöyttelee keskisormia jos huvittaa, haluaisin vain tietää, miksi.

Eiköhän se tarkoita Seiskan ja muun kaltaisia juttuja hänen yksityiselämästään ja sitten jotain väärin tulkittuja juttuja tms. Kaikki viime aikaiset keikka-arviot on olleet ainakin niin ylitsepursuavan positiivisia ettei se niitä voi mitenkään tarkoittaa. Ja mitä tarkoitat Provinssilla?

Se oli keskisormi tähän suuntaan, koska täällä tulkitaan kaikki päin persettä ja keksitään sekä levitellään tarinoita oikeista ihmisistä. Mielikuvitus on ollut vallalla jo liian kauan.

Tämän  ketjun voisi sulkea, koska se ei ole enää mitään muuta kuin juorujen alkulähde!

Kyllä se tarkoitti mun mielestä lehdistöä? Sanoo: "F*** you media oikeesti. Eikä tää oo siks. Vaan mä lupaan huomenn täst lukee taas Iltalehdessä, Käärijä näytti keskaria medialle, no totta v**ussa näytin. Kelatkaa mis maailmas me eletään. Se on ihan sama mitä tämmöne pelle hermanni postaa,  ni sitä v**u kommentoidaan; tässä käärijän tyttöystävä, tässä Käärijän koira, tässä Käärijän hiukset, mitä v**ua!? 

Mun mielestä on jotain järkevämpääkin, kuin kommentoida mun paskajuttuja ihan oikeesti. Joten muistakaa, jos te seuraatte mua ig:ssä tai jossain, älkää nyt v...u ottako sitä niin tosissaan. Sillä mä en ota tätä elämää niin tosissaan jos ette oo huomannu."

Mulle some on eri asia kuin media, jonka miellän lehdistöksi ja tv:ksi, mutta ehkä tarkoitti sitten molempia. Eli jos sanoo F*** you media, mä ajattelen toimittajien tekosia, en anonyymejä somealustoja tai edes nimimerkkisomea.

Mutta saattoi se tarkoittaa tosiaan ihan tavallisia ihmisten keskusteluja hänestä. 

Onneksi ei maininnut poikaystävänsä ja itsensä suhteen ihastelua :) (vitsi taas)

Eli viittaa Seiskaan ja muihin turhiin lööppeihin. Ja varmaan myös siihen, että jengi ottaa tiukkapipoisesti kaikki hänen tekemisensä tosissaan, niinkuin ihan tästä Vauva-palstan ketjustakin näkee. Ehkä se tarkoitti tätä samaa myös siinä MTV3:n haastiksessa, et ihmiset antais sille vähän armoa ja se vasta opettelee tätä touhua.

Vierailija
36534/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi äänite siis alkaa mahdollisesti puheen keskeltä, kiinnostais tietää, mitä se sanoo ennen. 

Kun on toi kesken jäävä ajatus tai lause:  "Eikä tää oo siks".

Ai siis ei ole miks?

Vierailija
36535/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ensin kysyä Bojanilta olis ollut jotenkin kivempi ja uskottavampi vastaus mun mielestä.😉

Vierailija
36536/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa joku kertoi nähneensä eiliseltä keikalta pätkän, jossa yleisössä ollut naispuolinen henkilö oli kertonut olevansa Ruotsista, johon yleisö reagoi alkamalla buuaamaan. K oli pyytänyt lopettamaan ja pahoitellut, sanonut "I love you" ja mennyt halaamaan kyseistä henkilöä.

Täh, miksi ruotsalaista buuataan. Aika helvetin noloa jos näin. :/

paikalla olleena en nyt muista että erityisemmin olisi buuattu, toki olin siellä takana joten ehkä se kuului siellä edessä paremmin

Vierailija
36537/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa joku kertoi nähneensä eiliseltä keikalta pätkän, jossa yleisössä ollut naispuolinen henkilö oli kertonut olevansa Ruotsista, johon yleisö reagoi alkamalla buuaamaan. K oli pyytänyt lopettamaan ja pahoitellut, sanonut "I love you" ja mennyt halaamaan kyseistä henkilöä.

Ihan helvetin noloa yleisöltä. Hienosti Käärijä hoiti tilanteen.

Vierailija
36538/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita, joilla ei peukutukset tällä hetkellä toimi!? Vai boottaanko koneeni?

Kumpi hajoo ensin - kone vai pää?

Vierailija
36539/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, siis: - Täytyy ensin kysyä Bojanilta - tän piti näkyä lainausmerkeissä.

Vierailija
36540/123801 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin eilen jonkun toisenkin fanin viestin, jossa siis joku slovenialainen oli tägännyt kärtsän valitusviestiinsä, jossa itki ja manasi sitä et kuinka v i tuttaa kun se ei tuu sloveniaan keikalle ja et pitäis tietää minne pistää rahansa (eli mennäkö keikalle ulkomaille). Ja kärtsä oli tykännyt tästä viestistä ja sit se fani oli siitä hajalla kun K näki sen vinkumisen 😁

Ketju on lukittu.