Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35461/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsäri Maikkarin livessä. Ja Häärijä :D

Käärijä on FALSKI. Ei mene enää esitys läpi.

Anteeksi mikä/mitä/miksi?

Falski = epäuskottava. Tulee voimakas fiilis, että maikkarin haastattelussakin vetää roolia, esittää muuta kuin mitä on.

Mulle tulee voimakas fiilis, että sä oot vaan pelkkä vihaaja.

HULLU. Mikä vihaaja??? Olen aikuinen hyvin koulutettu ihminen.

Eipä se siltä vaikuta, kun pitää alkaa toisia nimittelemään.

Jos Käärijä on sinun mielestä niin falski ja muutenkin huono ihminen, niin mitähän ihmettä teet tässä ketjussa? Normaalit ihmiset käyttää aikansa yleensä asioihin, joista heille tulee hyvää fiilis.

Tuleeko teille hyvä fiilis asiallisten viestien poisteluista?

Miksi minulta kysyt?

Vierailija
35462/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tää Maikkarin haastattelu, jos jotakuta kiinnostaa.

https://www.mtv.fi/sarja/mtv-uutiset-live-12028/kaarija-jakaa-festivaal…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35463/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Falski = epäuskottava. Tulee voimakas fiilis, että maikkarin haastattelussakin vetää roolia, esittää muuta kuin mitä on.

Mulle tulee voimakas fiilis, että sä oot se viestien poistaja.

Mulle tulee voimakas fiilis, että sä vaan uliset. Mulla ei oo mitään tarvetta alkaa poistelemaan tuollaisten lapsellisten kitisijöiden viestejä, it aint that deep.

Järkyttävää! Miten joku voi käyttäytyä noin? Taidan lähettää Käärijän tiimille parhaita paloja teidän viesteistä, jotta hän näkee kuinka fiksuja faneja hänellä on.

Voi mikä herkkä kedon kukkanen oletkaan, jos tästä järkytyit. :D Ja siinäpä lähetät. Miten ajattelit, että se mihinkään vaikuttaa?

Vierailija
35464/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä on sinun mielestä niin falski ja muutenkin huono ihminen, niin mitähän ihmettä teet tässä ketjussa? Normaalit ihmiset käyttää aikansa yleensä asioihin, joista heille tulee hyvää fiilis.

Ei tämä ole mikään Käärijän fanikerho. Ei täällä kukaan ole Käärijää fanittamassa. Paitsi muutamat fanaattiset lapset,

Älähän älähän, äppäppäpp

Vierailija
35465/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulta kysyt?

Koska kaikki tällä palstalla antavat hiljaisen hyväksynnän tälle viestien poistamiselle.

Minkä hiton hyväksynnän? Mitä kukaan muka voi tehdä enää, kun joku viesti on poistettu? Muutenkin tuntuu, että vähän liian suuri merkitys tällä palstalla joillekin, kun pitää näin äänekkäästi itkeä joidenkin poistettujen viestien perään.

Vierailija
35466/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
35467/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä on siisti hahmo mm. juuri siksi, että ei sovi mihinkään olemassaolevaan lokeroon. Hän ei ole maskotti tai sidekick tai muu vastaava, hän vain on.

Tuo faneille vastailu on muuten todella hienoa ja tärkeää. K itse ei enää ehdi niin Häärijä hoitakoon myös somea omalta osaltaan.

Niinpä! Itselläni ei ole vahvaa mielipidettä hänestä suuntaan eikä toiseen. Tiktokissa ja tumblurissa hän on suhteellisen suosittu. Lisäksi Häärijä vastailee faneille aktiivisesti, ja hän antaa yhden suoran, nopean reitin saada fanien terveiset K:lle :) Hän esiintyy paljon fanartissa yms. 

Tuo faneille vastailu on muuten todella hienoa ja tärkeää. Käärijä itse ei enää ehdi niin Häärijä hoitakoon somea omalta osaltaan. Ja tähän mennessä on hoitanut hienosti. k&bnnsp;

Häärijästä on mainittujen lisäksi ollut varmaan tieto, että hän on Käärijän nuoren kauden jnkl alter ego keltaisen pukunsa kanssa. Minusta hän on ihan mainio hahmo milloin esim. rullaluistimilla ja milloin pienellä potkulaudalla lavalla. Tänään K:n storyssä kuulimme K:n sanovan "he is my friend". K oli yrittävinään saada H puhumaan. Yhden Ig K:fani-ryhmän pitäjä kertoi kuulleensa Häärijän puhuneen olikohan se TikTokissa.

Häärijä ei ole K:n 'salattu puoliso', jollaiseksi joku häntä leimaili jossain tämän päivän kommenteista. Tuommoinen on asiaton heitto vailla mitään todellisuuspohjaa.

Vierailija
35468/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli vähän 🙈 lausahdus "mielelläni hankkisin kaikille asuntoja tarvitseville asunnon".

Mut mulle tuli vaikutelma, että on jo keikkaankeskittymisvire päällä ja adrenaliinia veressä, niin myös siksi vähän yliyrittämistä, että jotain järkevää ja "normaalinkuuloista" kykenis vastaamaan.

Tommosten asioiden kyselyt ois hyvä hoitaa jossain muualla kuin bäkkärillä.

Joo, haastattelu oli muutenkin yllättävän pitkä ja vielä tuollaisessa tilanteessa tehty.

Oli kiva kuitenkin nähdä tätä puolta K:sta pitkästä aikaa. Onhan se symppis :)

Hyvä ja asiallinen haastattelija.

Kyllä ja K oli tosi sympaattinen.

Vähän yliyrittämistä sympaattisuussaralla oli ja tietyllä tapaa tosiaan vähän falski.

No, kyllä tolla ehkä muutama persereiänlevittämispyyntö kuitattiin ...😏

Tässä taas hyvä esimerkki siitä, kuinka osalle teistä ei kelpaa mikään, mitä Käärijä tekee. Ja sitten te kaikki alojen asiantuntijat vielä kuvittelette antavanne muka asiallista/rakentavaa kritiikkiä. 🙄

Vierailija
35469/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä on täällä yhden mamman Käärijä fanikerho ainakin. On muulla täällä vaaleanpunaista silkkiköyttäkin jo varattu, joilla voisin asentaa Käärijän leveään sänkyyni.

Vierailija
35470/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli vähän 🙈 lausahdus "mielelläni hankkisin kaikille asuntoja tarvitseville asunnon".

Mut mulle tuli vaikutelma, että on jo keikkaankeskittymisvire päällä ja adrenaliinia veressä, niin myös siksi vähän yliyrittämistä, että jotain järkevää ja "normaalinkuuloista" kykenis vastaamaan.

Joo, haastattelu oli muutenkin yllättävän pitkä ja vielä tuollaisessa tilanteessa tehty.

Vähän yliyrittämistä sympaattisuussaralla oli ja tietyllä tapaa tosiaan vähän falski.

Tässä taas hyvä esimerkki siitä, kuinka osalle teistä ei kelpaa mikään, mitä Käärijä tekee. Ja sitten te kaikki alojen asiantuntijat vielä kuvittelette antavanne muka asiallista/rakentavaa kritiikkiä. 🙄

Täällä joku tahallaan provosoi teitä, mutta minä en ole kertaakaan eilen enkä tänään kritisoinut mitenkään käärijää ja silti useimmat viesteistäni on poistettu. Se todella ärsyttää!

Vierailija
35471/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku tahallaan provosoi teitä, mutta minä en ole kertaakaan eilen enkä tänään kritisoinut mitenkään käärijää ja silti useimmat viesteistäni on poistettu. Se todella ärsyttää!

Viestejä ei ole poistettu, itse asiassa tänään on tullut viestejä jo enemmän kuin eilen.

Vierailija
35472/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän läppää Ruississa tulevasta Euroopan kiertueesta

https://twitter.com/koppitules/status/1677323269936914432?t=-V44JL1euTI…

Vierailija
35473/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35474/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35475/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestejä ei ole poistettu, itse asiassa tänään on tullut viestejä jo enemmän kuin eilen.

Todellakin on poistettu, minunkin viestejä ainaki kymmenen. Ja ne on ollu asiallisia, enkä ole kritisoinut ketään.

Vierailija
35476/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä on siisti hahmo mm. juuri siksi, että ei sovi mihinkään olemassaolevaan lokeroon. Hän ei ole maskotti tai sidekick tai muu vastaava, hän vain on.

Niinpä! Itselläni ei ole vahvaa mielipidettä hänestä suuntaan eikä toiseen. Tiktokissa ja tumblurissa hän on suhteellisen suosittu. Lisäksi Häärijä vastailee faneille aktiivisesti, ja hän antaa yhden suoran, nopean reitin saada fanien terveiset K:lle :) Hän esiintyy paljon fanartissa yms. 

Tuo faneille vastailu on muuten todella hienoa ja tärkeää. Käärijä itse ei enää ehdi niin Häärijä hoitakoon myös somea omalta osaltaan. Ja tähän mennessä on hoitanut hienosti. 

Kyllä ja mun mielestä kiva, että lapset ja nuoret saa häneltä tsemppauksia. Huomannut, että vastaa heille tosi kivasti. 

Vierailija
35477/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Matti ja Häärijä 💛

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1677329150514806787

Hah hah :) Häärijä on itse asiassa aika kivan näköinen tyyppi ja paljon sutjakammassa kunnossa kuin K.

Vierailija
35479/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Matti ja Häärijä 💛

Juuri kun Häärijää haukuttiin ja sitten tulee tällaista killericontenttia epäilijöille. :)

Vierailija
35480/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Matti ja Häärijä 💛

Hah hah :) Häärijä on itse asiassa aika kivan näköinen tyyppi ja paljon sutjakammassa kunnossa kuin K.

Onko tää oikeasti sun eka ajatus? Hyi.

Ketju on lukittu.