Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
35401/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tosi hyvä toi Kärtsän Mtv Uutisten haastis, toivottavasti mahollisimman moni kattois sen.

Mitä siinä puhuttiin ja miksi oli hyvä? En ole tv:n. tietokoneen tms lähellä.

Mun mielestä siinä ei tullut oikein mitään uutta esille, paitsi että euroopan kiertueen piti alunperin olla pidempi. Häärijä tepastelu ja patsastelu taustalla oli nolo.

Käärijä osaa hienosti väistellä toimittajien kompat vastaamalla vähän sinne päin.

No miten niin muka nolo? :)

Mun mielestä Häärijän hääriminen taustalla oli hauska mauste siihen haastatteluun.

Kertokaas ny, mikä sen ukon tehtävä on? Tanssii mic macissa ja lopun aikaa esittää jotain puusta pudonnutta?

Viihdyttää ihmisiä ja siinä H onnistuu ainakin minun ja monen muun kohdalla. Kaikkia ei tietenkään voi viihdyttää.

Vierailija
35402/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se suosittu ketju tuhotaan.

what do ju miin?

Täältä häipyy jatkuvasti asiallisia viestejä. Ja palsta antaa näköjään hiljaisen hyväksynnän. Ei varmaan Käärijäkään tykkäis, jos tietäis minkälaisia faneja hällä on. Toivottavasti jatkossa roastaa heitä kunnolla!

Oon tähän asti fanittanu Käärijää, mutta tää fanien käytös tällä palstalla kääntyy häntäkin vastaan. En halua kuulua tällaiseen joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35403/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aikuinen nainen alkaa fanittaa teini-idolia, saattavat arjen velvoitteet unohtua

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009678144.html

🤭

Spot on! Muistatteko meidän seisovat tiskit ja kasautuvat pyykkivuoret ja suihkussa käymättömyyden. Sohvaan liimautumisen kännykkä kädessä. 😀

Muistetaan! Itse en pystynyt syömään, ja jollain toisella jäi roskat viemättä viikoiksi.

Oi nää oli hyviä aikoja! Kultaisia muistoja! Mä olen muuten se roskapussityyppi 😅 Yhä täällä minäkin ....

Vierailija
35404/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijä on siisti hahmo mm. juuri siksi, että ei sovi mihinkään olemassaolevaan lokeroon. Hän ei ole maskotti tai sidekick tai muu vastaava, hän vain on.

Vierailija
35405/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijä on siisti hahmo mm. juuri siksi, että ei sovi mihinkään olemassaolevaan lokeroon. Hän ei ole maskotti tai sidekick tai muu vastaava, hän vain on.

Monet kv-fanitkin tykkää hänestä meidän suomalaisten lisäksi.

Vierailija
35406/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä mtv3 haastattelusta kyllä huomasi sen, kuinka paljon Jereä harmittaa jos ihmiset tajuaa hänen sanojaan ja tekojaan väärin.

Esim siinä Vantaan vuokra asunto kysymyksessä alkoi heti kertomaan kuinka ihmiset ymmärsi sen väärin vaikka haastattelija vain pyysi kertomaan siitä yhteistyöstä lisää

Käärijän mukaan Vantaan asunto on palkka. Tämä se vasta oudolta kuulostaakin, etenkin verottajan korvissa.

Meinaatko että Vantaan kaupunki ei osaa hoitaa tätä asiaa?

Vaikea sanoa. Toivottavasti kuitenkin niin, ettei Käärijä joudu maksumieheksi.

Vierailija
35407/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän salattu puoliso?

Vierailija
35408/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Itselläni ei ole vahvaa mielipidettä hänestä suuntaan eikä toiseen. Tiktokissa ja tumblurissa hän on suhteellisen suosittu. Lisäksi Häärijä vastailee faneille aktiivisesti, ja hän antaa yhden suoran, nopean reitin saada fanien terveiset K:lle :) Hän esiintyy paljon fanartissa yms. 

Vierailija
35409/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä mtv3 haastattelusta kyllä huomasi sen, kuinka paljon Jereä harmittaa jos ihmiset tajuaa hänen sanojaan ja tekojaan väärin.

Esim siinä Vantaan vuokra asunto kysymyksessä alkoi heti kertomaan kuinka ihmiset ymmärsi sen väärin vaikka haastattelija vain pyysi kertomaan siitä yhteistyöstä lisää

Käärijän mukaan Vantaan asunto on palkka. Tämä se vasta oudolta kuulostaakin, etenkin verottajan korvissa.

Tai sanotaan oikeammin työkorvaus. Mutta kansankielellä palkka

Vierailija
35410/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35411/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma että ei oo vielä manager traineelta tullut stooria. Outoa jos ei hän olisi paikalla

Ettei ois monoa saanut, kun vähän uudet kuviot ...

Ammattilaiset ottaa ohjat. Maailman valloitus on alkanut.

Hirviää ois jos trainee ottas vielä bestiksenkin mukaansa, hoes before bros tai jotain, ja Myrttikin joutus jättämään sen kaiken upean, mikä ei vielä ole edes kunnolla alkanut.

Vierailija
35412/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsäri Maikkarin livessä. Ja Häärijä :D

Käärijä on FALSKI. Ei mene enää esitys läpi.

Vierailija
35413/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tosi hyvä toi Kärtsän Mtv Uutisten haastis, toivottavasti mahollisimman moni kattois sen.

Puhui mm. siitä että voisi antaa sitä armoa vähän kun tarkoituksena ei ole loukata ketään ja ei ole pahantahtoinen. Toinen on se kuvien otto jossain kaupan patonkihyllyllä että napataan vaan kuva kysymättä jne. Ja että itsekkin täytyy vähän opetella ja treenata tätä ja eiköhän tästä hyvä tuu. Kyseltiin paljon muustakin. Rankkaa on ollut ja pitää palautua jne. Ennenkaikkea ihan samalta vaikutti kuin ennenkin haastatteluissa.

Näinpä täällä itsekkin kirjoittelin joku aika sitten että tavallaan vielä harjoittelee isomman yleisön kanssa ja voisi antaa sitä armoa. Pitänee etsiä vielä tuo oma kirjoitus ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
35414/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siinä ei tullut oikein mitään uutta esille, paitsi että euroopan kiertueen piti alunperin olla pidempi. Häärijä tepastelu ja patsastelu taustalla oli nolo.

Käärijä osaa hienosti väistellä toimittajien kompat vastaamalla vähän sinne päin.

No miten niin muka nolo? :)

Mun mielestä Häärijän hääriminen taustalla oli hauska mauste siihen haastatteluun.

Kertokaas ny, mikä sen ukon tehtävä on? Tanssii mic macissa ja lopun aikaa esittää jotain puusta pudonnutta?

Toivottavasti kiertueelle ei oteta kaikkia näitä turhia elementtejä mukaan...ei pahalla Häärijää tai "ei v*ttu"-jätkää kohtaan, mutta ovat vain ylimääräisiä kuluja.

Ei v*ttu-jätkä on tuplaaja ja kitaristi.

Vierailija
35415/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tä maikkarijuttu siis on? insta? tv? Onko linkkiä?

Vierailija
35416/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma että ei oo vielä manager traineelta tullut stooria. Outoa jos ei hän olisi paikalla

Ettei ois monoa saanut, kun vähän uudet kuviot ...

Ammattilaiset ottaa ohjat. Maailman valloitus on alkanut.

Hirviää ois jos trainee ottas vielä bestiksenkin mukaansa, hoes before bros tai jotain, ja Myrttikin joutus jättämään sen kaiken upean, mikä ei vielä ole edes kunnolla alkanut.

höpö höpö..on nuokin keikat ollu tiedossa jo pitkään. Alkuperäisiä suunnitelmia supistettu pienemmäksi (mtvlive)

Vierailija
35417/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K & crew ennen keikkaa 💚

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1677316370491473928

Ihana kuva ja huomattu taas K:n kauniit kädet ja pitkät silmäripset.

Vierailija
35418/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuoden viisut pidetään Malmössä.

Vierailija
35419/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit söpöinä. :) https://twitter.com/DuncanPolishFan/status/1668252589383639040

Mua vähän häiritsee toi B:n eteen vedetty Justin Bieber tukka, nykyinen paljon parempi.

Vierailija
35420/123801 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oon huomannut että manageri traineeta ja tyttistä ei oo kyllä vähään aikaan missään vilahtanut

Ketju on lukittu.